Fantastisk service, der er altid kaffe og rundstykker og et kontor til min kone, så hun kan arbejde mens bilen bliver lavet. Prisen holder som aftalt hver eneste gang.
La empresa ha respondido
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Fantastisk service, der er altid kaffe og rundstykker og et kontor til min kone, så hun kan arbejde mens bilen bliver lavet. Prisen holder som aftalt hver eneste gang.
La empresa ha respondido
Har været til første service eftersyn. Har fået en rigtig god behandling. De er imødekommende og hjælpsomme 🤩 Vores bil kører fantastisk.
La empresa ha respondido
Bestilte vores Audi nr13 eller 14( kan ikke huske😆) Vi har været super tilfredse med Jeppe, & han har ydet en top service, da vi bestilte vores Q6’er Quattro. Altid god kommunikation, & besvar... Ver más
La empresa ha respondido
Holder ikke deres aftaler og har flere måneders ventetid på værksted og reservedele. Har aktuelt haft en helt ny bil holdene i 1,5 måned og man skal selv opsøge værkstedet for status. Og jeg ved godt... Ver más
La empresa ha respondido
Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.
Kongens Kvarter 32, 7000, Fredericia, Dinamarca
Invita a los clientes a opinar
Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.
En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Har været til første service eftersyn.
Har fået en rigtig god behandling.
De er imødekommende og hjælpsomme 🤩
Vores bil kører fantastisk.

Respuesta de Audi - Fredericia
Fantastisk service, der er altid kaffe og rundstykker og et kontor til min kone, så hun kan arbejde mens bilen bliver lavet.
Prisen holder som aftalt hver eneste gang.

Respuesta de Audi - Fredericia

Respuesta de Audi - Fredericia
Det hele var godt, lige fra bestilling af arbejde, modtagelse, information om arbejde inden reparation, arbejdet der blev udført, information om arbejdet efter reparation og faktura, gode faciliteter mens jeg ventede på bilen.

Respuesta de Audi - Fredericia
Vi leasede en spritny Audi Q4, som vi fik d. 28/4. D. 7/5 måtte Audi vejhjælp hente bilen, da alt bimlede og bamlede i bilen.
De første 13 dage hørte vi ikke en disse fra Audi. Vi måtte selv forny kontrakten til lånebilen hver 4. dag, netop fordi vi slet ikke hørte noget fra Audi.
På 13. Dagen bliver min mand kontaktet af en Jan fra værkstedet, som var så flabet, da min mand sagde at det var utilfredsstillende med 13 dage uden en lyd fra dem, og sagde han ikke kunne forstå hvad problemet var, da vi jo havde en lånebil.
I tirsdags (19 dage efter vores bil kom på værksted), ringede Audi at de havde solgt den lånebil vi kørte i, så den ville de hente onsdag. Samtidig kunne værkstedet oplyse på mail (Audi ringer åbenbart ikke til deres kunder), at den reservedele vores bil manglede var udskudt på ubestemt tid. Audi afleverer så en gammel Q4 der har kørt 42000 km, slet ikke har det udstyr vores NYE bil har.
Vi står og skal køre på sommerferie om 4 uger, og jeg synes det er under al kritik, at de behandler os som ingenting - men pyt med deres kunder, når bare så får vores penge hver måned.
Jeg glæder mig til, at vi kan stoppe vores aftale om 10 måneder - 55000kr fattigere og med en bil der nok stadig står på værkstedet i Fredericia, og venter på den del de ikke er interesserede i at få fat på til os.
Ægte dårlig “service” og ægte dårlig stil! Skam jer!

Respuesta de Audi - Fredericia
Super god service og meget engagerede og dedikerede medarbejdere hele vejen igennem. Aftaler blev overholdt, der blev givet god information.

Respuesta de Audi - Fredericia
Jeg følte mig med det samme velkommen hos Audi. Har kørt Audi i mange år (benzin og diesel), og der har aldrig været problemer med bilerne.
Kan kun anbefale AUDI som biler med høj kvalitet

Respuesta de Audi - Fredericia
Virkelig god service og effektiv afvikling af services, reparationer osv.. Et rart sted at besøge med venlige og servicemindede ansatte !

Respuesta de Audi - Fredericia
Holder ikke deres aftaler og har flere måneders ventetid på værksted og reservedele. Har aktuelt haft en helt ny bil holdene i 1,5 måned og man skal selv opsøge værkstedet for status.
Og jeg ved godt de så svarer på den her vurdering, med en eller anden undskyldning, så de kommer til at fremstå bedre.

Respuesta de Audi - Fredericia
Har leaset helt ny bil. Bliver leveret med diverse tekniske fejl og ryger retur på værksted efter 9 dage. Bilen har nu holdt på værksted i 14 dage og der er ingen tidshorisont. Har fået en ældre bil (plastret til med Audi klistermærker) som lånebil og oplyst at der ingen mulighed er for kompensation. Derudover overførte de 5.000kr mindre end aftalt for køb af vores gamle bil og undskyldte med at dette var en forglemmelse, da de blev gjort opmærksomme på det.
Kan på ingen måde anbefale at man køber sin bil her.

Respuesta de Audi - Fredericia
Audi Fredericia har ganske simpelt den bedste service i Danmark!

Respuesta de Audi - Fredericia

Respuesta de Audi - Fredericia

Respuesta de Audi - Fredericia
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.