Super oplevelse hele vejen igennem. Tonni er et dejligt menneske og gjorde hele købsoplevelsen tryg og behagelig. Han stod altid klar og fulgte op, når der opstod spørgsmål. Vi er så glade for vores n... Ver más
La empresa ha respondido
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Super oplevelse hele vejen igennem. Tonni er et dejligt menneske og gjorde hele købsoplevelsen tryg og behagelig. Han stod altid klar og fulgte op, når der opstod spørgsmål. Vi er så glade for vores n... Ver más
La empresa ha respondido
Rigtig god behandling og meget imødekommende sælger. Forklarede alt omkring bilen, viste os rundt i forretningen og havde god tid til det hele. Vi følte os meget velkommen. Bilen kom før forventet. Vi... Ver más
La empresa ha respondido
OgRinger og annullere tider. Havde bestilt tid til opdateringer som der ligger til bilen via deres online booking.. deer ringer en kvinde og siger hun annullere vores tider da der ikk er noget opdate... Ver más
La empresa ha respondido
Meget imødekommende, hjælpsom og kompetent medarbejder, der tog godt imod os og gav sig tid til at besvare vores spørgsmål. Jeg fik grundig gennemgang af bilen ved levering. Vil helt klart anbefale Au... Ver más
La empresa ha respondido
Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.
Bilbyen 1, 4300, Holbæk, Dinamarca
Invita a los clientes a opinar
Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.
En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Sublim og god service, behageligt personale, god kaffe i ventetiden

Respuesta de Audi - Holbæk
Lækkert bilhus, med en meget prof salgsafdeling, oplevede et perfekt forløb, så stor tak til Tonni.

Respuesta de Audi - Holbæk
Super service ved levering af ny leasingbil Audi Q4 E-tron. Kan kun anbefale Audi Holbæk.

Respuesta de Audi - Holbæk
Hej Audi Holbæk
Vores oplevelse i dag.
De 2 første personer vi snakkede med levede op til god service.
Der efter blev vi henvist til Daniel
Han kunne ikke give den pris for vores bil som vi fik tilbud om anden sted.
Forskel i pris 22.000,00 kr
Hvad laver i så her? Blev vi spurt om.
Vi ville handle i nærheden hvor vi boede og lokalt.
Han svarede- nobel tanke, men skynd jer der hen og kør over for rødt, for den pris er for god.
Vi fik den pris som vi var blevet lovet og har nu handlet. Audi Q 4. 45. Andet sted.

Respuesta de Audi - Holbæk
Jeg besøgte Audi i Holbæk søndag den 3. maj for at høre nærmere om den nye faceliftede Audi Q4 og få en brochure med hjem. Jeg fik at vide, at de ikke udleverer brochurer om kommende biler, hvilket i sig selv er helt fair.
Det, der dog trak oplevelsen ned, var serviceniveauet. Sælgeren havde brugt tid på andre kunder inden mig, men da jeg selv henvendte mig med interesse for en bil, virkede det som om fokus lå et andet sted, blandt andet på at flytte biler rundt udenfor. Jeg oplevede begrænset engagement, en lukket kropsholdning og manglende interesse i at indgå i en reel dialog om bilen eller en anden bil.
Det er måske en mindre detalje, men helhedsoplevelsen efterlod et indtryk af, at man som potentiel kunde ikke nødvendigvis bliver mødt med samme interesse og imødekommenhed. Lidt mere service og evner som sælger kunne have gjort en stor forskel, og muligvis også haft betydning for, hvor jeg vælger at handle bil fremover. Jeg havde faktisk også set mig lun på en anden bil, men så langt kom vi ikke fordi kundeservicen var noget tvivlsom.

Respuesta de Audi - Holbæk
Super oplevelse.. alt har bare været til UG. Oplevelse udover det sædvanlige. At bilen så også har overrasket og været på et langt højere niveau, gør også bare at man bliver glad i låget! Tak.!🙏

Respuesta de Audi - Holbæk
Fantastiske rammer og virkelig god service. Viktoria Stoltze virkeligt sat sig ind i tingene og sørget for en stærk oplevelse og information ved afhentning af bilen

Respuesta de Audi - Holbæk
Fik en super god og professionel betjening af sælgeren hos Audi Holbæk (Daniel Madsen). Kan klart anbefale at tale bil med ham.

Respuesta de Audi - Holbæk
Leasede en Audi Q4 hos Audi Holbæk. Jeg fik en god og faglig betjening under hele forløbet og var helt tryg ved at skrive under til sidst. Selve udleveringen af bilen var også en god oplevelse.

Respuesta de Audi - Holbæk
Professionelt personale med fokus på kundens behov.

Respuesta de Audi - Holbæk
Kundevenligt personale, som giver en indtryk af , at de ved hvad de taler om.

Respuesta de Audi - Holbæk
OgRinger og annullere tider. Havde bestilt tid til opdateringer som der ligger til bilen via deres online booking.. deer ringer en kvinde og siger hun annullere vores tider da der ikk er noget opdatering til vores bil selv om vi kan se det når vi selv slår den op. Holbæk afdelingen er lige til at lukke op og skide i.. for slagelse kunne sakkens se det så nu over de vores bil frem over de har da det man kalder service i slagelse hvor imod holbæk ingen service har overhovedet... Dette er 2 gange Holbæk gør dette
I burde skamme jer og jeres standard svar med man skal sende jer en mail for i kan finde en løsning på jeres anmeldelser er også værdiløs i svare jo ikk på den..

Respuesta de Audi - Holbæk
Man føler sig velkommen fra det øjeblik man kommer ind

Respuesta de Audi - Holbæk
Helt fantastisk købsoplevelse. Tonni er et fantastisk menneske der går meget længere end man forventer når man køber en ny bil. Ser allerede frem til næstegang.

Respuesta de Audi - Holbæk
Vi har købt ny bil og er virkelig tilfredse og glade for den behandling vi har fået hos Audi Holbæk. Vi kan anbefale det til andre.

Respuesta de Audi - Holbæk
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.