Baby Plus Opiniones 202

TrustScore: 2 sobre 5

2,2

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Babyfoon van het merk elro (bc4000) besteld. Product werkt niet naar behoren van wat je mag verwachten van een babyfoon. Babyplus reageert nergens op. Telefonisch ook totaal niet bereikbaar.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

22-12-24 bestelling geplaatst. Betreft duo kinderwagen. Netjes bevestiging ontvangen en vrij snel de track&trace via PostNL. Zending zou uit twee pakketten bestaan. Eerste deel kwam 24e al binnen. 2e... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Heel blij met deze webshop. Ik kocht hier anderhalf jaar geleden een buggy. Dom genoeg heb ik alle bestelgegevens gewist uit mijn mailbox en de factuur was ik kwijt. Ik had wel een factuurnummer ergen... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Had een auto stoel besteld met flinke korting, welke op vrijwel elke concurrerende andere site uitverkocht was. Daarna zag ik de slechte reviews op internet. Kreeg niet direct een order bevestiging va... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda para bebés
  2. Tienda de ropa para bebés
  3. Tienda de mobiliario infantil
  4. Tienda infantil
  5. Tienda de juguetes para niños

Escrito por la empresa

Van fopspeen tot speelkleed en van tuttel tot kinderkamer. Bij Baby Plus shop je online en in de winkel al je babyspullen. Ons bedrijf zet zich al decennialang in om jonge ouders (to be) te helpen bij het kiezen van de artikelen die nodig zijn bij het krijgen van een kindje. Kies uit topmerken en trendy nieuwkomers in onze online babywinkel. Wil je liever een keertje langskomen? Bezoek dan onze fysieke winkel! Bij Baby Plus krijg je altijd de beste service, profiteer je van de kennis van ons ervaren personeel en shop je bovendien de leukste babyspullen. Welkom bij Baby Plus!


Información de contacto

2,2

Malo

TrustScore: 2 sobre 5

202 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Belachelijk bedrijf.

Belachelijk bedrijf.

Levert producten niet, houd je niet op de hoogte, zijn onbereikbaar. En als je ze te pakken krijgt houden ze je aan het lijntje. Inmiddels anderhalve maand verder en nog geen product ontvangen.

22 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Verkeerde autostoel geleverd

Verkeerde autostoel geleverd. Met geen mogelijkheid contact te krijgen met klantenservice, niet per mail en niet per telefoon. Wel 339 euro betaald! Echt schandalig. Mijn kleintje kan niet langer in huidig stoeltje dus zal nu nog een keer elders voor minstens dat bedrag de juiste moeten aanschaffen (maxicosi ivm de basis).

22 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible Experience

Terrible Experience – Avoid This Shop!

I placed an order on December 20, and as of now, I still haven’t received it. They never answer calls, and their customer service via email is non-existent—I’ve sent multiple messages and haven’t received a single reply. It’s incredibly frustrating, and I feel completely helpless.

To anyone considering ordering from this shop: DON’T DO IT! Save yourself the hassle and go somewhere else. This is by far the worst shopping experience I’ve ever had.

20 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Onbereikbare klantenservice, vervangend product nooit geleverd

Vorig jaar een babyfoon van Maxi-Cosi besteld. Deze werd netjes geleverd. Na enkele maanden in gebruik is deze in oktober helaas defect geraakt. Na contact te hebben gezocht met Maxi-Cosi gaven zij aan dat dit defect onder garantie valt. Dit moest ik via de verkopende partij (BabyPlus) verder afhandelen.
In eerste instantie goed geholpen door BabyPlus. Ze reageerden snel op mails en telefoon en hebben vervolgens de garantie procedure bij Maxi-Cosi opgestart. Dit duurde redelijk lang. Daarom maar eens gemaild, kreeg antwoord dat Maxi-Cosi een nieuwe babyfoon zou meesturen en in week 50 geleverd zou worden bij BabyPlus, waarna ze het z.s.m. zouden doorsturen.

Dat is het laatste wat ik van BabyPlus heb gehoord. Sindsdien reageren ze niet op mails en wordt de telefoon nooit opgenomen.
Toch maar eens gepolst bij Maxi-Cosi zelf. Zij gaven aan dat de vervangende babyfoon op 5 december al geleverd zou zijn bij Babyplus (bewijs met track&trace code). Wederom meerdere malen contact gezocht met BabyPlus, maar geen reactie meer.

16 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Goede prijs en snelle levering!

Wij hebben een autostoel besteld bij Baby Plus voor een zeer aantrekkelijke prijs. Deze werd, zoals bijbestelling reeds aangegeven binnen 2 dagen keurig thuisbezorgd. In de tussentijd zijn wij goed op de hoogte gehouden d.m.v. een track and trace. Wij zijn dus zeer tevreden!

11 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Most terrible shop I've ever ordered from

Placed an order for a baby stroller on 22 of October, nearly 3 months later we still haven't received anything... When they answer the phone (IF they answer at all), they promise us time and again that it will be out for shipment the same day... Our baby is nearly a month old and we're stuck at home. I'm really worried we just lost 1000 euros.

No apologies from the store whatsoever, no explanations no nothing. I'm so frustrated.
Please take heed and order somewhere else!

15 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Snelle levering

Ondanks de negatieve reviews hier een goede ervaring. keukentje (1/2 vd prijs) voor dochtertje al binnen een paar dagen bezorgd in de week van kerst!

27 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Meevaller!

Na het lezen van de slechte reviews toch een bestelling geplaatst bij Baby Plus, omdat de prijs gunstiger was bij deze webshop. Ondanks de feestdagen was de levering volgens afspraak, binnen 1-4 werkdagen en geen problemen.

9 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bestel hier niet!!!

Bestel hier niet!!!
Ik heb op 26/12 een Stokke stoel besteld, met een levertijd van 4 werkdagen. Gezien de feestdagen nam ik hier wat marge in, prima. Ik heb wel een bevestiging ontvangen maar na 2 weken geen vervolg in de vorm van een concrete leverdatum. Op e-mails reageren ze niet en telefonisch zijn ze onbereikbaar.
Ik ben zo dom geweest de toch vrij dure order direct af te rekenen.
Uiteindelijk heb ik me gewend tot mijn herroepingsrecht (binnen 14 dagen) en gek genoeg krijg ik op die mail wél binnen 24 uur een reactie. Geld zou binnen 2 werkdagen worden teruggestort, maar ik heb er een hard hoofd in…

Update: ik heb mijn geld inderdaad snel terug gekregen. Conclusie kan zijn dat ze gewoon een heel slechte customer care hebben, maar er geen kwade opzet in het spel is.

26 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Alsjeblieft begin er niet aan

Alsjeblieft begin er niet aan. Zo ongelooflijk ontevreden. Ik ben al zo lang aan de gang met een kinderwagen die ik daar heb besteld. Heb helemaal niet kunnen genieten met mijn zoon van deze mooie tijd doordat er altijd wel wat aan de hand was met de wagen. En er maar geen oplossing komt. Wachten op bericht duurt een eeuwigheid. Vreselijk! Raad het niemand aan

7 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

22-12-24 bestelling geplaatst

22-12-24 bestelling geplaatst. Betreft duo kinderwagen. Netjes bevestiging ontvangen en vrij snel de track&trace via PostNL. Zending zou uit twee pakketten bestaan. Eerste deel kwam 24e al binnen. 2e deel tot op heden niet gezien. Inmiddels twee e-mails verder zonder reactie en telefonisch geen contact mogelijk. Lijkt alsof direct weggedrukt wordt. Gelukkig betaald met Klarna. Zal dan uiteraard ook niet betalen tot het pakket compleet is. Erg frustrerend.

7 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Order made on 10 Dec 24, never delivered. E-mails ignored.

Original (6 January 2025): Like many other people here, I have never received my order. It was made on 10 December, and it still has not arrived (today is 6 January). I've sent several e-mails and received no response. This is the first time in my life that I've been literally robbed by an online store.

Update (13 January 2025): I was contacted by the store on 9 January and they sent the order. It finally arrived on 13 January in good order.

6 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Waardeloos bedrijf

Waardeloos bedrijf. 30-11-24 een bestelling gedaan en tot op heden nog steeds niks ontvangen. Na veel mail verkeer en inmiddels met DPD contact gehad nog steeds geen gehoor. Ook na dreigende mailtjes wordt er niet of nauwelijks gereageerd. Bestel hier niet!

6 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Gelukkig geen ervaring zoals menig anderen hier

Had een auto stoel besteld met flinke korting, welke op vrijwel elke concurrerende andere site uitverkocht was. Daarna zag ik de slechte reviews op internet. Kreeg niet direct een order bevestiging van de order, dus wachtte ik spanning af. Mezelf vervloekend dat ik niet met creditcard/paypal had besteld. Na een paar uur toch de bevestiging gekregen. Pakket is binnen gestelde termijn geleverd. Nog niet uitgepakt maar neem aan dat het gewoon compleet en nieuw is, aan de doos te zien.

3 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

untrue delivery time & no support

We ordered a Bugaboo Dragonfly baby stroller set on 24 Nov 2024, expecting to delivery within 1-2 weeks as indicated. Since the end Dec, we called them 3 times, non serious laughing talks when I say I'm 36 weeks pregnant and started to worry about the fate of car seat, if it will arrive on time. they are incapable of tracing our delivery, emails do not show exactly where our package is right now! seriously awful experience in the last months of pregnancy! never again.

3 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

10 december een bestelling geplaatst

10 december een bestelling geplaatst. Tot op het heden nog niks ontvangen, ook geen bevestigingsmail. Vorige week contact geprobeerd te zoeken via een contactformulier. Ook daarop niks gehoord. Zojuist dit opnieuw geprobeerd. Hopen dat de stoel nog binnenkomt maar heb er weinig vertrouwen in..

2 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Helaas hier ook slechte ervaring

Helaas hier ook slechte ervaring en nog geen product in huis. Op 2 december 2024 besteld, levertijd van ca. 2-3 weken, geen probleem echter op 4 december stond de order al op 'klaar voor verzending waarna hij is aangemeld bij DPD', het pakket is echter nog helemaal niet aangekomen bij DPD.
I.v.m. de feestdagen neem ik de levertijd wat ruimer maar nu op 2 januari heb ik nog geen enkel bericht en/of product ontvangen. Telefonisch is de lijn altijd bezet en via de site alleen een contactformulier kunnen invullen, hier is tot op heden niet op gereageerd. Ik baal want het was een duurder artikel wat ik had besteld en waar ik nu na een maand wel op zit te wachten. Vanwege de slechte communicatie en onbereikbaarheid raadt ik dit bedrijf echt af.

2 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Slecht

Slecht, maand geleden een bestelling geplaatst en nog steeds niks ontvangen. Geen contact te krijgen met de klantenservice.

2 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Waardeloos bedrijf

Waardeloos bedrijf. ruim 2 weken geleden besteld. bevestiging direct ontvangen maar tot op heden nog niets vernomen over de levering. Zowel via een contact formulier als telefonisch geen gehoor.

30 de diciembre de 2024
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más