Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Waardeloos. Het is dat ik een gratis cadeaukaart had, maar er is bijna niets voor mannen. Ik dacht een paar pantoffels te bestellen, maar die gaan tot maximaal maat 42; voor shirts geldt hetzelfde... Ver más

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Wat besteld nooit onvangen . Ik heb klantenservice bericht gestuurt eerst kon het niet vertuurd worden daarna wwer wel maar nooit meer iets vernomen . Helaas

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Product veel te duur maar met een cadeaubon besteld. Helaas was de kleur van het dienblad compleet anders dan op de foto’s. Het zou warm hout zijn maar was pies-geel hout. Het is dat het dankzij d... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Schandalig, veel te dure slippers besteld uit wanhoop omdat er niets tussen zat. Is de maat niet correct. Verzoek is op eigen kosten te verzenden naar Duitsland !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Massaal vanuit... Ver más

1,6

Muy malo

TrustScore: 1.5 sobre 5

22 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Linkse rommel

Waardeloos. Het is dat ik een gratis cadeaukaart had, maar er is bijna niets voor mannen. Ik dacht een paar pantoffels te bestellen, maar die gaan tot maximaal maat 42; voor shirts geldt hetzelfde met maximaal maat L.

Uiteindelijk heb ik maar een pet besteld voor € 45,50, terwijl die na een snelle zoekopdracht bij een andere webshop € 32,00 bleek te kosten. Ze maken misbruik van het feit dat mensen hun cadeaukaarten moeten opmaken.

Echt schandelijk dat grote bedrijven hun kerstcadeau afnemen bij deze verschrikkelijke webshop.

9 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Het kerstcadeau van mijn werkgever…

Het kerstcadeau van mijn werkgever voelt eerlijk gezegd wat teleurstellend. We hebben een tegoed van €50 gekregen, maar er is geen vrije keuze: alleen een paar vaste opties, zoals geitenwollen sokken of een bamboe tandenborstel. Ik begrijp dat je dankbaar hoort te zijn voor wat je krijgt, maar de beperkte en weinig aansprekende keuze maakt het geheel nogal karig en weinig feestelijk. De website zelf komt ook niet erg uitnodigend of inspirerend over.(zelf nog 10 euro bij moeten leggen om nog te geurstokjes en allesreiniger te kopen wat een leuke beloning van een jaar hard werken)

18 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Werkt niet

Zoals elk jaar, werkt de giftcard weer niet bij verzilveren. Leuk kerstcadeau zo!

13 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Zeer slechte webwinkel

Zeer slechte opzet, geen direct contact mogelijk, je kan geen kaarten combineren en je houdt dus onbesteedbaar geld over oo je cadeaukaart.
De producten zijn kwasie duurzaam. Bomen kappen om houten ipv plastic(wat vele malen duurzamer is) producten te pushen.
Heb je geld over dan kan je liefdadigheid kopen, maar dan alleen voor de gangbare prijs en zul je mogelijk bij moeten betalen.
Werkelijk nog nooit zo'n slechte webwinkel gezien. Naar mijn mening opgezet door Libelle lezende vrouwen.
Onder het plaatje duurzaamheid worden producten gepushed waardoor duurzaamheid weer op wankelen staat. De prijzen zijn het enige wat duurzaamheid is in deze winkel. Zij zorgen ervoor dat niemand de spullen koopt. Voorbeeld: petje/cap €58. Deze spullen blijven dus zeer duur,aam op de plank liggen.

8 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dure rommel kopen met cadeaukaarten

Ze hebben alleen maar hele dure "duurzame" rommel. Ik had twee cadeaukaarten gekregen om hier iets te gaan bestellen. Je mag maar een cadeaukaart per keer gebruiken "vanwege Europese regelgeving". Het rest bedrag moet je dan bijbetalen. Bij bol kan dit weg gewoon 10 cadeaukaart bij een transactie gebruiken. Pure onzin maar gewoon ern slim gemeen verdienmodel. Grootste probleem is dat ze alleen maar dure zooi hebben en je dus echt niks leuks kan vinden tegen een reeele prijs. Dus geef aub niemand een cadeaukaart van Omygood cadeau.

15 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Leuk bedacht maar niet werkbaar

Oh my, not so, good...

Ze doen alsof ze een heel groot assortiment hebben, maar zetten heel veel producten er wel tot 4 keer dubbel op. Daarnaast is de site rampzalig en kan je non-stop een 18 cijferige code invullen totdat je geen zin meer hebt en maar laat zitten...

Als je graag maatschappelijk cadeau wil geven, zijn er veel andere leukere en meer werkbare alternatieven.

25 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wat een achtelijke site

Wat een achtelijke site, en wat een rotzooi word er aangeboden , veel te duur en belagelijke producten !
Krijg je 100 euro aan tegoed, kan ze beter door de wc wegspoelen!
Dus geef geen geld uit aan cadeaubonnen mensen en sla deze site gauw over !

3 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Misleidende foto’s

Product veel te duur maar met een cadeaubon besteld. Helaas was de kleur van het dienblad compleet anders dan op de foto’s. Het zou warm hout zijn maar was pies-geel hout.
Het is dat het dankzij de cadeaubon ‘gratis’ was, anders had ik ‘m terug gestuurd.

Bezorgtijd was wel snel en correct.

14 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Via postcodeloterij een cadeaukaart…

Via postcodeloterij een cadeaukaart gewonnen. Ohmygood is gewoon een platform wat bij andere webshops bestelt. Cadeaus die bij ohmygood 45 euro kosten, worden voor 32,95 besteld bij een andere webshop. Ohmygood steekt dus bijna 1/3 in eigen zak. Schandalig!

23 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Schandalig

Schandalig, veel te dure slippers besteld uit wanhoop omdat er niets tussen zat. Is de maat niet correct. Verzoek is op eigen kosten te verzenden naar Duitsland !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Massaal vanuit ons bedrijf die dit als kerstcadeau heeft aangeboden een duidelijke signaal afgegeven. Wat een rotstreek , wat een onprofessioneel webshop. geen ster waard!!!! Nooit iest op kopen of bestellen !

23 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wat moet je hiermee?

Wat moet je hiermee, veel te dure spullen, producten die niemand koopt.2 Bonnen van €50 ontvangen maar kan er niks mee. Na lang zoeken paar espadrilles gevonden, maar alleen vreemde maten, niet mijn maat dus.... :(
Blij met een dooie mus

17 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Waardeloos!!

Waardeloos!!
Hoe kan postcodeloterij hier mee ingaan??
Je hebt totaal niks aan die cadeaukaarten. Ik heb er 3. Je mag ze niet in 1x besteden, en de artikelen zijn veel te duur en wat een onzin wat ze verkopen.
Foei Postcodeloterij!!

19 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Eigenlijk is een ster al te veel

Eigenlijk is een ster al te veel, nog nooit zo veel rotzooi gezien voor belachelijke prijzen. Mijn ouders blij met 2 bonnen van 50 euro.. eindelijk een setje sneakers tussen de rommel in de juiste maat kunnen vinden, kun je niet de 2 bonnen in 1 bestelling gebruiken. Moet je alsnog 60 euro bijlappen.. Schandalig dat de poscode loterij hier aan mee werkt.

17 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Waardeloze keuze

Waardeloze keuze. Duurzaam zou het zijn. Nog nooit zoveel plastic verpakkingsmateriaal gezien. Bon gekregen, zou daar nooit wat kooen anders

28 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

waardeloos en veel te duur

wat een waardeloze, veel te dure troep
ik kreeg voor 150 euro aan bonnen van mn werk .
ik was even blij met het gebaar, tot ik het aanbod zag wat een oplichting zooi van de action voor topprijzen.
plastic drinkfles van 50 euro

8 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Na 11 dagen nog steeds niks ontvangen

Na 11 dagen nog steeds niks ontvangen. Ohmygoods heeft het bedrijf gemaild die de verzending doet. Daar krijg ik na 2 mails ook geen antwoord op. Voor de rest heeft de winkel duurzame, maar vooral overprijste artikelen. Geurkaarsen van 50 euro, etuis van 30 euro etc.

30 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Oplichters.

Oplichters.
Er is geen contact mee te krijgen. Ik kreeg een lapje stof met 2 bandjes eraan, dus geen badpak. Je krijgt geen geld terug en waar vind ik het retour adres?

21 de julio de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Oplichters

Oplichters! Bestel hier niet.

Ik heb mijn bestelling ontvangen daarna geretourneerd dit moest naar China en nooit me geld terug gehad dus bestelling kwijt en 20€ retourneer kosten kwijt! Meerder malen contact opgenomen maar nooit iets terug gehoord

4 de abril de 2023
Opinión espontánea

¿Es ésta tu empresa?

Reclama tu perfil para acceder a las herramientas gratuitas de Trustpilot y conectar con tus clientes.

Crear cuenta gratuita

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más