BannedAlternative Opiniones 

19
•
TrustScore: 2.5 sobre 5

2,6

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Información sobre la empresa

  1. Tienda de ropa
  2. también en la categoría
  3. Tienda de ropa para hombres
  4. Tienda de ropa para mujeres

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Discover dark take on alternative! Shop Banned Alternative for Dark Gothic and Steampunk inspired look. We have it all: alternative dresses, cardigans, shoes, purses and more!


Información de contacto

2,6

Malo

TrustScore: 2.5 sobre 5

19 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 33% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 mes

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,6

Todas las opiniones

(19)

8 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión

Comprobamos las opiniones

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Io ho ordinato l 11 settembre

Io ho ordinato l 11 settembre, ma ancora dal 14 settembre è fermo alla stampa dell'etichetta, non rispondete alle mie email e già sono irritata, se non potete o non volete spedire il mio pacco, abbiate almeno l accortezza di ridarmi indietro i soldi, grazie!!!!!!! Ordine #EU2911

11 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Faulty product received but perfect customer service

I've purchased a little pink handbag, which arrived fast and in perfect condition but broke 3 days after. I've contacted the customer service, and they were super comprehensive and nice. They apologized and proposed to refund me or send another one since they didn't have any stock of the pink one.
I choose to get another one, and they send it without delay.
I don't know if it's a global quality problem; it really might just have been a faulty product, but at least I know the customer service is excellent.

11 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BannedAlternative

Respuesta de BannedAlternative

Thank you so much for taking the time to leave us a lovely review. ❤️

We’re really sorry that your original bag broke so soon after you received it. We’re glad we could get things sorted for you quickly and arrange a replacement.

We really appreciate your understanding that this may have just been a faulty item, and we’ll certainly take your feedback on board. It’s lovely to hear that you were happy with the help you received from our customer service team

Thanks again for giving us the chance to put things right. We hope you’re enjoying your new bag!

Banned Alternative Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bad quality clothing and bags

Bad quality clothing and bags.
Bought a cute bag from banned a few months ago and it has started deteriorating and falling apart, which is very disappointing for a £40-50 bag.
I also bought some cute trousers from here which are stretchy and have lace up flare. They immediately were going bobbly and had little elastic threads sticking out everywhere, this was with me following the care instructions on the label. They ended up with holes at the thighs within a month, and the fabric has little elastic threads sticking out everywhere. These were £50 trousers. Avoid this brand if you want anything that lasts. This brand is labeled 'alternative' but making low quality clothing isnt very alternative.

19 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BannedAlternative

Respuesta de BannedAlternative

Hi,

We’re really sorry to hear about your experience with both the bag and the trousers. We completely understand how disappointing this must be, especially when you’ve followed the care instructions and expected the items to last much longer.

This definitely isn’t the quality we want our customers to receive, and we take your comments about the durability of the items seriously.

We’d really like the opportunity to look into this properly for you. If you could drop us a message with your order details and some photos of the items, we’d be more than happy to have a look and see what we can do to help.

We’re really sorry we’ve let you down, and thank you for taking the time to share your experience with us.

Banned Alternative Team

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Customer service is absolutely horrible

Customer service is absolutely horrendous, I waited over 5 days for a response and never got one. The shipping status was also never updated, and the product randomly appeared on my door while I was still asleep, so I could have entirely missed it. The product is quite good, but avoid ordering from here. Unless you are ready to have a really bad excperience.

9 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BannedAlternative

Respuesta de BannedAlternative

Hey NuuttiRelander!

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We sincerely apologise for the delay in responding to your enquiry. We understand how frustrating it is to wait for assistance, and this is not the level of service we aim to provide. We're also sorry that the tracking information was not updated correctly. Unfortunately, shipping updates are managed by the courier, and while we rely on their tracking system, we appreciate how confusing it can be when updates are missing or delayed.

We're pleased to hear that you were happy with the product itself, but we regret that the service surrounding your order left you disappointed. Your feedback is valuable and will be shared with our team as we continue working to improve both our response times and the overall customer experience.


Best wishes,
Banned Alternative Customer Care

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I love ordering from Banned Retro

I love ordering from Banned Retro. The clothes are lovely and the shoes are stunning. The Customer service was good and I will definitely order again. Thank you.

19 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BannedAlternative

Respuesta de BannedAlternative

Hey Ann-Kristin Timm ,

Thank you so much for your wonderful review!

We're happy to hear that you love ordering from Banned Retro and that you're happy with both our clothing and shoes. It's also great to know that you had a positive experience with our customer service team.

Your kind words mean a lot to us, and we're thrilled to hear you'll be shopping with us again. We look forward to welcoming you back soon!

Thank you for your support.

Best wishes
The Banned Retro Team ❤️

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolute scam artists

Had a similar issue to other users, returned a parcel to banned and they never contacted me about a refund and now won't even respond to my emails. Dreadful customer service and poor quality clothing to top it off. I've lost £59 to them. Avoid at all costs.

17 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I have to do their job

For several weeks I have asked the customer service at Banned Alternative to call DHL to complain about the shipping/package, due to the fact that a bag I bought was lost. They claim they called DHL and think everything is resolved, but the bag is still missing and I have spoken to DHL Sweden who say that Banned Alternative did not call them at all, and I ask them time and time again to call DHL in Poland to complain about the package and to come in with a case number to DHL Sweden but nothing is done. For several weeks I have been on the phone with DHL Sweden who over and over again tell me that I have to ask Banned Alternative to come in with a call, but Banned Alternative apparently refuses. IS SO LESS! I have lost 63 EUR!

10 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

They never answer on the mail

They never answer on the mail.
The website sometimes, don't let me add items to the basket.
Copun that they sent me, doesn't work. They said they will return 10% after the purchase, but no one answer now 😅
I like the clothes but all the rest is not good. For years I try to avoid buying from them...

3 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

They never answer an email

They send me a wrong product. They told me return it then they will give my money back. They didn't so i mailed them. no response. I contacted to their website but they didn't responded either. I got a refund through Paypal and it took almost 2 month! Worst experience.

26 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Be prepared for items not to be in stock

Ordered in the sale, a week later they get back to me that 2 out of 3 of the items I ordered out are out of stock in my size so to check the website and let them know if I want to size up or want other items. So I asked to size up and replace the other item with something apparently on stock on the website. A few days later they message me saying that now all 3 of the items I ordered are out of stock, and none of the replacement items or sizes are available either and that they’re giving me a refund. Absolutely useless and completely messed me around. Definitely wouldn’t recommend the website or their sales to anyone now as they just don’t keep on top of stock at all and I’ll never place a direct order again.

27 de diciembre de 2023
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más