Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I wish there was a no star option . Thr worst UK brand I’ve ever shopped with . Even a welcome code of ten percent off means you’re not qualified for a refund, only store credit z even if ur order cos... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible customer service. I ordered a dress and cape to for a maternity shoot and explained that I had to have lots of medical appointments which caused me to miss the deadline for returns by only a... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I absolutely love BBX Brand! Not only do they offer unique, one-of-a-kind pieces, but their customer service is also top-notch. The BBX Brand team provides an unparalleled shopping experience, ensurin... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Never have i ever experienced such disgusting and unacceptable customer service in my life. AVOID AT ALL COST. I ordered a dress after seeing on their website that orders placed before 12pm... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de ropa

Escrito por la empresa

Luxury brand offering exclusive, unique, sophisticated and statement pieces.


Información de contacto

1,8

Malo

TrustScore: 2 sobre 5

57 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 35% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

1,8

Todas las opiniones

(57)

16 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Given that my order was over £200

Given that my order was over £200, I expected a higher level of customer service. Communication was very slow throughout the process. Several days after placing my order, I still hadn’t received a delivery confirmation, so I had to follow up myself—only to be told that my size was out of stock. This was especially disappointing as the item was newly listed on the website, and I placed my order shortly after it went live. It's unclear why the site allowed me to purchase an item that wasn’t actually available. Unfortunately, based on this experience, I don’t think I’ll be ordering again—especially if timely delivery is important for a special occasion.

22 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

🚫 Poor Return Experience

🚫 Poor Return Experience – Unclear Policy & Unhelpful Service

I had a really disappointing experience with BBXBRAND. After my return was approved on April 28th, I returned the item and provided tracking on May 6th — only one day outside their 7-day return period. I acted promptly and in good faith, yet they refused to issue a refund and instead sent a store credit without asking.

Their returns policy doesn’t make it clear that late returns will be refunded as credit only, nor does it account for shipping delays, which are out of the customer’s hands. A one-day delay with proof of postage shouldn’t result in a total loss of refund rights.

The responses I received were unhelpful, inflexible, and at times dismissive. They focused solely on technicalities rather than offering a reasonable solution. Eventually, they just stopped replying altogether.

Even when my bank temporarily refunded the £235, BBXBRAND disputed it and claimed their gift card was a valid solution. The refund was reversed — and I’m now left with no item and no money.

It’s incredibly frustrating that a brand marketing itself as luxury or premium can be so rigid and unprofessional. If you’re considering ordering from them, I would strongly advise reading their returns policy very carefully — and be prepared for poor communication if anything goes wrong.

6 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Awful passive aggressive accusatory…

Awful passive aggressive accusatory communication from customer service representative “amina”. Dress ordered end of June. Asked a simple question about when the order would be fulfilled, I was then accused of not reading the website properly… “we are not asking you we are telling you”…prior to this when i tried to explain there was no information on the website at the point of purchase i received “ customers like you who choose not to read product descriptions”

I definitely will not be spending over £200 on marked up fast fashion from this company - customer service rep is shocking - just extremely rude disrespectful and unprofessional.

9 de julio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Returned within reasonable time


I placed an order with BBXBrand in April 2025 and paid extra for express delivery. The item arrived four days later than expected. Unfortunately, I was not satisfied with the quality of the product and decided to return it.

I requested return approval on 29 April and received it on 30 April, which was a UK bank holiday. Due to being away and the limited availability of postal services, I returned the item via tracked Royal Mail Next Day Delivery on 7 May. The item was delivered to the company on 8 May in unused condition with all original packaging.

Despite this, the company refused to issue a refund, stating the return fell outside their 7-day policy. Their policy does not clarify whether this refers to calendar or business days and does not appear to account for bank holidays or weekends. I raised my concerns, referenced UK consumer laws (including the right to cancel and return goods within 14 days for online purchases), and offered to resolve the issue through alternative dispute resolution. I received no response.

I also discovered that the company listed on their website, BBXBRAND LIMITED, was dissolved in 2021, which raised concerns about the legal entity currently trading.

I have since had to escalate the matter through Klarna and my credit card provider to recover the funds. This review is to share my experience so others can make informed decisions.

7 de julio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Company is illegally trading

I had been waiting for a particular dress to come back in stock, I emailed customer service about the dress and they informed me they had no plans to restock the size I wanted and advised me to buy it in another size or colour, I opted for one size bigger as I really love the style of the dress, mind you its not cheap at £225! Two days later the dress came back in stock!! I emailed customer service lady called Amina back and she advised me to buy the size and return the other one for a refund in case it sells out again! They don't offer exchanges so I tried to do a refund but there was no option on their returns portal for a refund as I had used a discount code, which they provided!! I am still within the 14 day window but customer service have stopped replying to my emails, now I'm stuck with a dress and cannot get a refund which I am legally entitled to! I have researched them on Companies House (registration number 12643861) and they were issued a final gazette notice and have been struck off companies house, effectively dissolving the business, so they are trading illegally.

17 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not buy from here 0*s

I ordered a dress, it arrived on time, but due to personal reasons I was not able to return it within the 14 day window. I spoke to a customer service agent that advised that as a good will gesture they can accept a return within 21 days for store credit. I asked to begin the process, as i have no need for the dress, it's completely unworn with tags and labels. However, I was then informed that i had gone past the 21 day period as well, which makes no sense.
UK law clearly states that the return window begins from the day that the goods are received (how are you legally able to count the return window before goods are received? I can't start returning something I don't have yet).

I would have happily accepted a lesser refund since I was outside of the legislated 14 day window (not the non compliant company window).

I do not fault the agent I spoke to, the companies policies are not right, especially if they are going to be trading internationally.

Very disappointed.

14 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de bbxbrand

Respuesta de bbxbrand

Hi Yemirai,

Whilst we understand your concern, we did already make an exception for you and stated we would accept a return if you were upto 21 days since shipping. When you confirmed you wanted to proceed, we checked out the dates and I'm afraid you were past the window of which we had made an exception as well as the initial return window you had.

Our returns are super easy whereby you can visit our returns center to submit a request. After the window has elapsed, a request can no longer be submitted but we were able to confirm all the information you needed via email x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

WARNING – Do Not Recommend

I have never felt so compelled to leave a negative review, but my experience with BBXBRAND has been so poor, I believe it's important to share it with others.

I purchased two items from BBXBRAND, and both arrived damaged. I followed their return process and sent both items back promptly. However, since then, I have had to chase the company repeatedly for any updates on my refund. Despite multiple attempts to reach them, I have yet to receive any meaningful response or resolution.

BBXBRAND has failed to meet its legal obligations under UK consumer protection laws, specifically the Consumer Rights Act 2015. This legislation entitles me to a full refund for faulty goods, yet BBXBRAND continues to avoid fulfilling this obligation, leaving me out of pocket.

Their on/off responses and complete disregard for customer satisfaction are deeply concerning. The lack of transparency and accountability in handling customer complaints is nothing short of unprofessional.

I strongly urge anyone considering purchasing from BBXBRAND to think twice. If you encounter any issues with your order, expect a frustrating and time-consuming battle to get any resolution. Based on my experience, I cannot recommend this company.

At this stage, I am left with no choice but to pursue further action to recover my refund, as BBXBRAND continues to ignore its obligations under UK law.

Update: After posting this review, I would expect BBXBRAND to take action immediately, but given their track record, I remain doubtful.

9 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dodgy Company

Dodgy Company, Provided a discount code via email urging me to proceed with order but no mention that if I order using the code I would be unable to return the items (I also had 2 warnings from friends prior to ordering and I ignored so that’s my fault)

13 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Doesn’t Value Customers - Priorities Greed Over Service

I returned an item within the legal timeframe and was issued store credit instead of a refund, despite my rights under the Consumer Contracts Regulations. This was over a 10% discount code, and I still kept one dress, as I was weighing my options for my birthday—so I had still spent a respectable amount with them.

When I raised this, I was met with misleading claims and accusations. Fortunately, my bank refunded me, but the process was unnecessarily difficult. A brand aiming to project a luxury aesthetic should prioritize customer trust over short-term profits. Be cautious if you ever need to return something.

13 de febrero de 2025
Opinión espontánea

Trustpilot está evaluando esta opinión de acuerdo con nuestro protocolo de denuncia.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Unfair practises and don’t care about…

Unfair practises and don’t care about customers. God awful customer service and the owner is just as rude as the staff. Ordered a dress for a wedding and missed the fact it was a pre-order dress because it’s written right at the bottom of the dress description section which is just stupid. Have they never heard of banners, stickers or labels?
Anyway cancelled the order a few days later before the order had even been processed and was told I couldn’t get a refund because I had used a discount code. They would only give me a store credit which I insisted I didn’t want because I won’t be shopping here again. Only to be ignored. I also found out recently that the store credit only lasts 6 months lol so I’ve tried to make another order so I don’t lose my money but my order has been cancelled for whatever reason I don’t know.

8 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Shady Business Practices and Horrible Customer Service

I ordered a dress from this company all the way from the US. I reached out regarding receiving a return label as the items quality was not as expected at all and the customer service rep informed me that 1. return labels are not provided and 2. I was trying to return the item 2 days before the 14 day return window closed. Mind you… Return shipping is around $30 from the US back to the UK which is a percentage of what I paid for the dress and I LIVE IN THE US. The norm is an 30day window for returns, so their policy is absolutely rubbish.

So, I filed a claim with my bank, informing them of these details and letting them know that the item was “damaged or not as described”, the only option they provided that made sense, which in this case was the latter. As a result, I was issued a refund as a chargeback. However, I received an email from their customer service rep Am**a this morning, accusing me of lying and telling the bank that that my item was damaged and she proceeded to threaten me, stating that they’d be turning me into local fraud agencies to, “protect other small businesses”, which is laughable. Screen shots are readily available from our email correspondence and my bank.

I’m completely appalled by this company. Especially given the fact that the quality of their items are PISS POOR. If I wanted thin, mesh dresses, I’d shop at SHEIN.

I do not take lightly to threats and do not appreciate a small business with a struggling brand, customer service team, and reputation sending me snarky and threatening emails. No class, much like the quality of their clothing. I was very excited to shop with this brand, but clearly there’s still much development to be done within this business.

Please be advised that you never know who your customers are or what they’re capable of. Besides, according to social media reviews, your practices are troubling to many outside of myself and your customer service team is notoriously unprofessional. I may add my own reviews on social media as well, but I will also gladly follow this up in court.

Now waiting for another rude email response from their silly rep and their weak attempt at a professional response to this review.

In response to BBXbrands response below: all the details provided here are the same as the details provided via email and you know this. Playing dumb is fitting but please don’t play coy. The quality of this piece is so bad, I’m considering dropping it at my local goodwill. I would’ve willingly provided the same feedback to your customer service rep. However, your customer service rep did not request or make inquiry into why I was seeking out a return. Instead, they simply notified me that the return window was closing in two days and that even if I sent my return, it wouldn’t get there in time to be refunded. Which in my opinion is a shady business practice for an international customer, nor is a reason for return required under your policy. Even the item being free would be too expensive. Again, the lack of accountability, professionalism, and tact is telling.

21 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de bbxbrand

Respuesta de bbxbrand

Hi Marianne

Sorry to hear you have had a bad experience. With all orders placed, return shipping is not yet provided however we did advise you that this is something we are looking at for the future. With that being said, this is highlighted on our store returns page which you read in full before purchasing.

Return shipping prices are a reflection of the service, weight and destination of the package and is a price that is set by the courier you chose to reach out too rather than us.

After having communicated with you via email, you did proceed to raise a dispute with false and untrue information/reason.

When communicating with you in email, the concerns you have raised in this review were not mentioned neither were they mentioned in your return request which was approved with no issues. It is disheartening that only once we reiterated the return policy regarding return shipping labels, you went ahead and raised a dispute in attempt to get money back rather than ship the item back to us following through with the correct returns process.

As it stands, you have been credited from your bank through the dispute raised as well as having a free item in your possession. We would gladly appreciate that the item is returned to us x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bad customer service

In my years of receiving customer service this company has delivered the worst I’ve ever received.

Still in shock but I must say, order with faith and pray nothing goes wrong from whilst your order is being processed through to delivery.

Ordered a Sheer black dress that came with a small tear which would likely be an accident during packaging. The material of the dress is very delicate.

I emailed the company and sent photos they requested.

The company inform me that they have checked CCTV and QR information and this black dress was sent without scratches.

They were 100% sure of this I asked for evidence of this information.

I infact reassured them that I loved the dress and would prefer an exchange.

They took no accountability and was willing to argue back and forth to assure me that an exchange or return will not be accepted.

The person behind customer service is argumentative and perhaps need a course to be taken on management & customer service.

No proof or evidence was provided and in fact they didn’t respond to my email.

I’m in shock and hope that they will see this review and take action with their customer service delivery.

I rate -5!

Terrible

28 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de bbxbrand

Respuesta de bbxbrand

Hi Lateipha

We are sorry to hear were disappointed with the outcome of and issue you raised with us. We always aim to judge scenarios and issues raised to us fairly and where there is a genuine fault or manufacturing error on our part, provide a resolution.

As we explained to you through emails which we did reply back too, all our items are quality control checked prior to shipping. We had checked over your order notes and packing slips to firstly ensure there wasn't an oversight in that process. As confirmed to you, we did not find any discrepancy in the condition the item that left us. The images you provided of the damage was very noticeable and not a small hole that could have easily been missed.

We would also kindly like to point out that the images you provided showed an imprint on the fabric from the inside to the outside which is very consistent with what happens when there is force by a finger or nail pulling the garment from the inside when trying on.

It is always important to ensure trying on items is done very carefully and with care to ensure there isn't any damage caused in the process as it would be unfair to deem this as a manufacturing fault or for us to replace an item that left us in a condition with no damage.

We hope you are able to understand x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Love bbx pieces!

Been ordeing from bbx for some years now. My most recent purchase was for the Kesh 2 piece in mint for mu holdiay. It was perfect. Loved it and so did eveyone else!

22 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Good birthday dress

I was looking for my birthday dress for a long time. After having being let down by another brand, I found a dress I loved with BBXBRAND. It wasn’t actually available as it was on pre order and had a lead time but as my birthday was approaching I couldn’t get it.

I reached out to the team via email just to check if it would arrive on time but they told me it wouldn’t be here on time so I opted for another dress which was my second choice.

It arrived very quickly. Still loved it even though it was my second option.

4 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Clothes are luxury quality and customer…

Clothes are luxury quality and customer service is 10/10. Retuned a few items before and never had any issues was a really quick turn around. Love the clothes and literally make you feel your best and the amount of compliments is ridiculous!

5 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

100/10 - love my dress!!

Firstly, delivery time - QUICK.

Secondly the material and the quality of these dresses are second to none. I ordered the orange mini for my birthday and the way it sculpts you and boosts your confidence.
The pieces are so unique and versatile. From the modest pieces to everything. Will definitely be returning. Thank you for making me feel my best for my birthday 🧡🧡🧡🧡

1 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have bought many items from this…

I have bought many items from this brand and I can honestly say the reason I spend so much is because the clothes and fabric are amazing the quality of the pieces are just top notch and I always get compliments when I wear BBXBRAND. Definitely recommend 1000%!!! Worth every penny!

19 de julio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Just want to say WOW!

Just want to say WOW. Bought a lovely pink long dress that’s made with these petal leaves at the bottom for my sister in laws brothers wedding. It was stunninggggg! It was a little see through but I wore pink underwear and it was fine. Got so many compliments on it. Fabric was also stunning with stretch. Can’t wait for my second purchase

2 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not buy this company

Do not buy from this company. BBX Brand do a great job of marketing and advertising their products, thats a fact. But their dresses are far from worth the money you pay for them. When I received my dress it smelt horrible, the sizing was awful, the material is cheap, the stitching is awful and it was just a crazy experience from start to now.

As an ONLINE retailer, UK consumer law overwrites their policies as they are an online retailer, if there is an issue with their products, especially when they are not as advertised. I sent back 2 dresses which were of awful quality and not as described and they are refusing (going against the LAW) to refund me. Sent me a voucher i’ll never ever use the whole while i’m breathing! They love to argue their case in email exchanges, with their sarcastic tone.. and even go to lengths of calling you by a different name and putting kisses at the end of their emails… sooooo sarcastic lol!

Their customer service skills are far from professional, and whoever is advising them on their policies clearly hasn’t done their research on UK law.

Please make sure, if you do purchase, to use Paypal or Klarna to cover you. As the grief you get from these uneducated individuals is actually tiresome and boring and very repetitive. No doubt some one will comment with a very sarcastic reply on here (queue the drumroll). I’m just spreading awareness. Do your research first, but I highly discourage anyone from buying from this awful brand.

Luckily I posted this to social media and managed to save a friend from working with them for their marketing and sales side and also save girls from eyeing up their website. They really are awful.

31 de julio de 2024
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más