Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Highly reliable speeds and great customer service I have been using BeFibre for my broadband and I am very happy with the service so far. The internet connection is incredibly fast, very reliable,... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Awful company. Notified as per contract 30 days in advance to cancel in writing to the email provided in the contract - exactly as instructed. Not only did they didn't cancel, they charged me £48... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I was having problems with my internet WiFi connection and phoned BeFibre. My first call was unsuccessful due to interference with the line. I phoned again and spoke with a lovely lady called Amber. S... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Lovely personal customer service from Rachael. So nice to talk to a friendly person and worth calling up to get loyalty discount and price match. Had to wait a bit to get through, but it was worth it.... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Proveedor de Internet

Escrito por la empresa

BeFibre Ltd is part of the Zzoomm group and trades under the “Zzoomm” name. A Full Fibre network that gives you more. Stream, game and download at the speed of light with download speeds starting at 200 Full Fibre up to a whopping 2300 Full Fibre with upload speeds to match for homes and businesses. Zzoomm’s amazing speeds are backed up by free standard installation. Choose Zzoomm, because life’s too short for bad broadband.


Información de contacto

3,9

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

7 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 98% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,9

Todas las opiniones

(7126)

1023 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Contract renewal

Contacted Befibre regarding renewal of contract.
Phone answered quickly and clear uk based call handler Nicola L provided a first class service.
Good deal offered and very happy to be staying with this company for another 24 months

22 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BeFibre

Respuesta de BeFibre

Hi Darren,

Thank you for your 5* review!

We're glad to hear that you've renewed your contract with us. We will be sure to feed back the lovely comments to Nicola L too - thank you!

BeFibre Customer Care

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Happy I chose these guys

Happy I chose these guys. Fast speed WiFi love it. Excellent service & I've had no trouble with thecservicec

12 de febrero de 2026
Logotipo de BeFibre

Respuesta de BeFibre

Hello Helen,

Thank you for your 5* review! We appreciate the feedback.

BeFibre Customer Care

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent customer service re out of contract price increase

I always have a good, quick connection so no problems with that. After 2 years and out of contact I noticed a substantial increase in my monthly payment. I contacted customer service, spoke with Nicola L who was extremely knowledgeable and helpful. Nicola L offered various packages if I wanted to renew my contract. There was no hard sell, just honest information. I went from my old 700 package to a 1gb package and reduced my monthly subscription significantly. The process was hassle free and quick. Thanks for your help Nicola L

22 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BeFibre

Respuesta de BeFibre

Hi there!

Thank you for your 5* review!

We're glad to hear that you've renewed your contract with us. We will be sure to feed back the lovely comments to Nicola L too - thank you!

BeFibre Customer Care

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The service I received was today was…

The service I received was today was excellent. Nicolas handled my enquiry with courtesy and professionalism.
I was offered an outstanding deal without hesitation. I would thoroughly recommend this company.

21 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BeFibre

Respuesta de BeFibre

Hi Dan

Thank you for your 5* review, Nicholas will be happy to see this!

Customer Care Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Maxine was able to get my broadband up…

Maxine was able to get my broadband up and running again in no time. She provided a very helpful service today

20 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BeFibre

Respuesta de BeFibre

Hi Devlin,

Thank you for your review. We're delighted to hear Maxine was able to get your broadband back up and running so quickly. We'll be sure to pass on your kind feedback.

Customer Care Team

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Be Fibre are honestly pants

Be Fibre are honestly pants. The internet connection drops out CONSTANTLY. We will definitely move away when our contract is up. The range in the house is crap and it drops out so much it's affecting our heating as this is also ran off the WiFi. Not great when you have young children. Our thermostat is no more than ten meters from the router and it's just been relentless "have you reset it" I wouldn't recommend them.

20 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BeFibre

Respuesta de BeFibre

Hi Holly

We're sorry to hear you've been experiencing issues.

We've sent a request for some additional information so we can investigate this further for you.

BeFibre Customer Care

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Working well now

Good response to any of my problems after a few issues at the start of my contract, broadband working fine now, but can be a bit slow sometimes.

28 de agosto de 2025
Logotipo de BeFibre

Respuesta de BeFibre

Hi Mike,

Thank you for your review. We're pleased to hear your broadband is working well now and that our team was able to help resolve the initial issues. We appreciate your feedback regarding the occasional slower speeds, and if this continues, please don't hesitate to get in touch so we can investigate.

Customer Care Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Used to be good

Used to be dood. Now awful. Broadband hasnt worked for a week now only able to speak to foreign call centres who promise the technical team will be in touch in 24 hours. Noone calls or sorts it. No choice but to cancel direct debit and find a new provider

17 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BeFibre

Respuesta de BeFibre

Hi Ben

We're sorry to hear you've been experiencing issues.

We've sent a request for some additional information so we can investigate this further for you.

BeFibre Customer Care

Valorada con 1 estrellas sobre 5

If I could give red flags and warning…

If I could give red flags and warning signs I would rather than a star. I have been waiting for my fibre installation to be completed since the 19th of June and this is written on 17 July. Honestly shocking that they can't complete a simple installation when they are already set up in our area. Since I've been threatened with penalty fees if I go somewhere else at this point I am stuck waiting on their incompetent teams to eventually show up at one of the many appointments they arrange and then cancel at the end of the business day completely disregarding that you make an effort to be home for the appointment. Go somewhere else. These guys are not worth your time money and effort. Honestly WOULD NOT RECOMMEND. Flee you fools!

17 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BeFibre

Respuesta de BeFibre

Hi Michelle

We're sorry to hear you've been experiencing issues.

We've sent a request for some additional information so we can investigate this further for you.

BeFibre Customer Care

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Rachel was very pleasant and able to…

Rachel was very pleasant and able to answer all my questions she is very knowledgeable I think she is worthy of a promotion or salary rise definitely a credit to the company I am not related just very satisfied customer cheers Roger

16 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BeFibre

Respuesta de BeFibre

Hi Roger

Thank you for your 5* review, Rachel will be happy to see this!

Customer Care Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

USELESS Customer Service

Zero customer service, used to be fabulous then they grew and moved the call centre and chat to far away lands with very poorly broken English being spoken and typed. USELESS, can’t put you through to accounts or a manager, they have to send everyone a message and first it was 24hr then 48hrs todays they say within 5 days for a response. DRRADFUL and still waiting

15 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BeFibre

Respuesta de BeFibre

Hi Lee

We're sorry to hear you've been experiencing issues.

We've sent a request for some additional information so we can investigate this further for you.

BeFibre Customer Care

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Thank you Tamayra!

Tamayra from the Customer Care Team helped me to renew our broadband package - she was fantastic! Very helpful, no need for a sales pitch, just straight with the information and willing to help. Great experience.

15 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BeFibre

Respuesta de BeFibre

Hello

Thank you for your 5* review, Tamayra will be happy to see this!

Customer Care Team

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Really happy with BeFibre overall

Really happy with BeFibre overall. The broadband has been great, and I’ve had a good experience since joining. The only things I’d improve are being able to get support at weekends when I had a connection issue, and having a live chat option, as I’m much happier messaging than speaking on the phone.

I recently renewed my contract, and Bethan was brilliant. She sorted everything really quickly, was friendly and helpful, and made the whole process really easy.

14 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BeFibre

Respuesta de BeFibre

Hi Monnie,

Thank you so much for taking the time to leave us such a positive review.

We're delighted to hear that you've been happy with your broadband service and that Bethan made your contract renewal quick and easy.

Just to let you know, we do have a live chat service available. You can find it by visiting our website and navigating to the Help centre, where you'll see the option to start a live chat with our team.

Thanks again for choosing us.

Customer Care Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Contract renewal

Have been with Be fibre 2 years now, great service never had any issues.
Contract was due for renewal, Bethan agreed a great deal for another 2 years, very happy and thank you to her, very professional and no hard sell whatsoever. 5 star's....

13 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BeFibre

Respuesta de BeFibre

Hi Symon!

Thank you for your 5* review, Bethan will be happy to see this!

Customer Care Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Contract review with Bethan

Called Customer care and Bethan talked through my options on contract renewal, Bethan was very knowledgeable, very courteous and patient with her support. I have agreed to another 12 months with Be Fibre/Zoom from Bethan support.

10 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BeFibre

Respuesta de BeFibre

Hi Roger,

Thank you for your 5* review.

We're glad to hear that you've renewed your contract with us. We will be sure to feed back the lovely comments to Bethan too - thank you!

BeFibre Customer Care

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The lady I spoke with was extremely…

The lady I spoke with was extremely helpful and knowledgeable. Helped me get exactly what I wanted. She was very polite and professional and a pleasure to deal with.

9 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BeFibre

Respuesta de BeFibre

Hello Scott,

Thank you for your 5* review! We appreciate the feedback.

BeFibre Customer Care

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The most terrible customer service…

The most terrible customer service provider in UK. Since 2 weeks struggling with their service all their customers services agents are master in giving you lollipops. Just wait for 24 hours. 48 hours. Engineer coming. Router coming. What a grand mistake I have done to get their services. Almost 2 weeks struggling fighting with them and still nothing sorted and the engineer will come after 6 days. What a waste of time speaking with their customer support. nothing sorted in last weeks. Not recommended at all

10 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BeFibre

Respuesta de BeFibre

Hi Fawad,

We're very sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must be to have been dealing with this for so long.

We can see that you have an open support ticket with our Technical Team, and they are still actively investigating the issue. We appreciate that the delays and repeated updates have been disappointing, and we're sorry for the inconvenience this has caused.

Our team will continue working on your case and keep you informed of any progress. Thank you for your patience while we work to resolve this for you.

BeFibre Customer Care

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Still trying to cancel my service

Still trying to cancel my service after moving house over three months ago

Every time i ring the customer service department i get passed onto the cancellations department..only to then have the phone put down on me

Resorted to cancelling my direct debit. Which i then recieved emails saying my contract will be terminated..which is what i wanted. I paid off the latest bills a few weeks ago

But today i got an email saying i owed £200...which couldnt be collected as i cancelled my direct debit

So again i rang up to find out what the £200 was for..only for the phone to be put down on me again by the so called cancellations department.

10 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BeFibre

Respuesta de BeFibre

Hi Louise,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry to hear about the difficulties you experienced while trying to cancel your service.

I have checked your account and can see that your cancellation request has now been processed and your account is in the process of being terminated.

We apologise for the frustration caused during this process and for the inconvenience you experienced when trying to contact our team. We appreciate your patience.

BeFibre Customer Care

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Trapped in a 1-week "call-back loop" with no help from the billing

I have called customer service every single day for a week regarding a billing issue. Every day, the front-line agents promise me that the billing team will call me back. Every day, absolutely nothing happens.The standard customer service agents on the phone lines admit they do not have the authorization to fix billing errors, yet they have no way to actually transfer me to a live billing representative.I am tired of empty promises and zero accountability. Please have someone from your specialized billing team—who actually has the power to fix my account—contact me immediately to resolve this.
The customer service team are rude and unhelpful and repeat the same lines.
Month after month this issue keeps coming up.
Constantly being billed incorrectly, having random large amounts direct debited, bad connection and failed connection and awful installation with promises of dates to wait in all day for no one to turn up. Wasn’t the best start and the last 6 months plus have been more of the same disappointing service.

10 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BeFibre

Respuesta de BeFibre

Hi Jessica,

We're sorry to hear you've been experiencing issues with billing. We've sent a request for some additional information so we can investigate this further for you.

BeFibre Customer Care

Valorada con 1 estrellas sobre 5

On the 18th Jan I requested to switch…

On the 18th Jan I requested to switch my broadband over to BEfibre, I received a transfer date of 4th March, on the 2nd of March I received notification that the automatic switch over service would not be happening - 2 days before my installation date. This left all kinds of issues with my existing supplier including me having to pay 2 companies for broadband service. The installation went ahead and immediately I encountered service issues with the TV not picking up the service from BE fibre. Having spent sound 7 hours on the phone to Befibre technical he finally admitted nothing could be done. So this left me with no alternative but to return to my previous provider and cancelling my broadband with BEfibre within the cooling off period. Subsequently since then I have been receiving various invoices for services they admitted they were unable to provide. I even received a prepaid envelope to return the router to which I did.
On Saturday the 4th July, I spoke to one of there operatives who assured me she would resolve this issue for me yet today, I receive an invoice for broadband service for £166….. so another phone call to BE fibre to resolve this time they state the charge is for early termination of contract, what excuse will they think of next time?… Anyway you make your own mind up the gentleman I spoke to assured me this would be escalated to his management team and a reply would be received with 24/48 hours. The reference number I have been given is 153930, let’s see if anything happens. I doubt it. All photographs have been taken supporting these claims and my next stop will be the Ombudsman

10-7-2026 Thank you BEFibre for investigating this case and the satisfactory offer to resolve all these issues

4 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BeFibre

Respuesta de BeFibre

Hi Steve,

We're sorry to hear about the issues you experienced throughout your journey with us and apologise for the frustration caused.

Thank you for your response. We have received your details, and our team has looked into the matter.

We can confirm that your case has been reviewed by our Management Team and has now been resolved. A confirmation email has been sent to you with the outcome.

We appreciate your patience while this was being investigated and hope the resolution provided addresses your concerns. We truly value your feedback and are sorry for the inconvenience and frustration caused by this situation.

BeFibre Customer Care

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más