Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We've had our bibo water dispenser for 2 years now and I will never drink tap water again. We have our machine serviced every 6 months. Stuart came out yesterday. So friendly, professional and effici... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The BIBO chilled and hot filtered water dispenser has changed our lives. Our mains water was undrinkable. This gadget is very user-friendly. It was fitted beautifully by a BIBO engineer who arrived p... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We love our Bibo. It has made a huge space saving from having a kettle & a water cooler to a single unit doing both. Our visitors & contractors love the Bibo too. Always get great & reliable service f... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Most impressed arrived in good and very pleasant. Soon sorted out the problem and gave useful advice for the next change. I really think you need to update your instructions there is no mention of tur... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Proveedor de sistemas para agua caliente
  2. también en la categoría
  3. Fuente de agua potable
  4. Proveedor de filtros de agua

Escrito por la empresa

BIBO strives to do good. Driven by a thirst to bring beautiful tasting water into people’s lives in a manner that has minimal environmental impact and supports health and well-being. We care about our planet, our customers and our products. For the morning brew, the post-workout refreshment, that much needed cuppa with a friend; BIBO rests in the heart of our customers homes and workplaces.


Información de contacto

4,7

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

592 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 80% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,7

Todas las opiniones

(592)

195 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great experience

Great experience, very capable engineer. Very friendly and professional.

28 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BIBO Water

Respuesta de BIBO Water

Thank you for your great feedback 😊

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent customer service & products!

We've used BIBO for years and have ALWAYS received fantastic customer service from Poppy in the office and Sam, the engineer. They are both incredibly friendly & helpful. No issue is too much for them and we always get really fast replies & visits. I really couldn't fault these guys at all! Thanks BIBO!!

4 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BIBO Water

Respuesta de BIBO Water

Many thanks for your feedback. We're thrilled to hear that you've received great service from our team members! 😊

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic customer service

Sam, the engineer, arrived right on time and was extremely polite and courteous—he even offered to take his shoes off.

He was easy to talk to and clearly explained what he was doing and the update he was carrying out. He also showed impressive reflexes after my grandson kept launching missiles at him… he should be playing cricket!

Overall, the customer service from BIBO has been excellent from start to finish.

4 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BIBO Water

Respuesta de BIBO Water

Thank you for your feedback. We're so pleased to hear that you have received excellent customer service from start to finish 😊

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Terrible Customer Service

Unfortunately, we had to cancel our contract after series of disappointing events and communication. It all started a few months ago, when machine started to fail with touchscreen buttons not working at times and BIBO showing random errors. We requested assistance and it came within 7-10 days. Then it didn't bother us (the waiting) as it was a minor issue and we still were able to get water going. Then like two months ago something bumped inside the machine making its right side inflated and for a day it wasn't giving any water. We contacted customer service and...they said technician will come in 7-8 days! It was already unacceptable, but we decided to wait, especially because somehow next day machine started to give hot water, at least, with touchscreen failures. 2-3 days before schedule we were informed that technician is out for a few days and our appointment will be rescheduled to another 7-8 days! By then BIBO started to leak and situation escalated. No solutions (video call or disconnection instructions) or compensation was offered, even we clearly expressed our disappointment! Normally, if there is a short of staff companies hire additional person temporary or give extra hours to existing employees. Also, normally long-time customers with major failure get prioritized. Nothing like this happened. When technician arrived, the verdict was that machines dead and needs replacement. And AGAIN another week to wait for someone to arrive and install a new machine. "FANTASTIC"! We complained, we asked to have a new machine in different specific color and waited again...Next visit was another disappointment as machine arrive in wrong color (!!!) and upon installment technician concluded it's not in good condition and performed some repair ON A NEW BIBO! And that's not the ned of the story. Few hours later, the machine started to leak A LOT! And guess what? Again we were said to wait for technician about 7-9 days! Ridiculous! As leaking was increasing and causing wet kitchen panels and hob, and other appliances, I called customer services and demanded a solution. However, no emergency technician was arranged, no priority to our situation given and on top of that I was told that if I won't agree with appointment given in 4 (!!!) days, they will reschedule us to another week as they have no openings! HOW RUDE! That was the last drop! Seriously! What a way to treat long-term customer with major issue causing damage and growth of water bills as constant leaking coming from the BIBO!
Still, I am giving another star to technicians of the company: great guys with nice manners and warm attitude (and I wrote previously review to praise Lewis). And another star as courtesy to the first 1,5 years of product usage: we were lucky it was working well.
If you care about how you are treated and a product quality (apparently got worse), look for other options.

30 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BIBO Water

Respuesta de BIBO Water

Thank you for your feedback. I'm very sorry to hear of the issues that you have experienced with your BIBO, and that we have not been able to schedule an engineer visit as quickly as expected in order to resolve these issues. I understand that you have been in direct contact with our Customer Service Team, and that the matter is now being investigated further so that a satisfactory resolution can be found.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The installer (Tasha) was great

The installer (Tasha) was great - very professional and sorted it all really efficiently.
The BIBO unit itself is grand - nice and reliable and now with a proper display and touch screen - a good upgrade from the original Classic BIBO.

5 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BIBO Water

Respuesta de BIBO Water

Thank you for your feedback. We're so pleased to hear that you have received great service from one of our engineers, and are enjoying your brand new BIBO! 😊

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We have had the Bibo for over year now…

We have had the Bibo for over year now and we love it. We had a fault with the UV light on the unit. Customer services quickly arranged for an engineer to visit. Sam the engineer turned up as agreed. He was very polite, knew exactly what the issue was and resolved the problem within 15mins. Very pleased. Happy Bibo Customer

28 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BIBO Water

Respuesta de BIBO Water

Thank you for your feedback! We're so pleased that you are enjoying your BIBO and that you have recently received great service from our team 😊

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Wonderful engineer, brilliant company

Wonderful engineer, super professional and helpful. Can’t recommend BIBO enough- we love our BIBO! Water never tasted so good..

21 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BIBO Water

Respuesta de BIBO Water

Thank you for your great feedback! We're so pleased that you are enjoying your BIBO 😊

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Having Jason back in the new place was…

Having Jason back in the new place was brilliant as we had the Bibo reinstalled.
Great seeing him again as well... The dogs wagged their tails at him.
The Bibo product is fantastic and we look forward to seeing Jason when the unit gets serviced

2 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BIBO Water

Respuesta de BIBO Water

Thank you for your 5 star feedback! It's brilliant to hear that you have received great service from the wonderful Jason! 😊

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Awesome!

Awesome!! I ordered the new Bibo Nova on Monday and it arrived on Thursday! How good is that! I live in the Scottish Highlands about 500 miles away so that is impressive service!! This is our third Bibo over the years and I couldn’t be happier with this new version - a vast improvement on the last Bibo Classic we had. It was so easy to set up and is extremely user friendly. Its appearance is super modern in our kitchen and I just love the style! The Customer Service experience was excellent so thank you. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

16 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BIBO Water

Respuesta de BIBO Water

Thank you for your great review! We're so pleased to hear that your order arrived with you so quickly, and that you have been enjoying BIBO for many years now. We're sure you'll love the new Nova! 😊

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Bibo are a brilliant company

Bibo are a brilliant company .
I phoned on Wednesday afternoon asking if they could supply a spanner to help me remove then refit the filter. It arrived with me less than 24 hours later & at no charge.
Truly five star service.
Thank you

15 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BIBO Water

Respuesta de BIBO Water

Thank you for your feedback. We're so pleased to hear that you received great customer service from our team 😊

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolute scam - don’t buy

Extremely disappointing experience from start to finish.

I paid over £900 for a water filtration system with installation scheduled for early December. After taking payment, I was told the product was suddenly out of stock and would need to be reordered – which is concerning for a company that claims to manufacture and specialise exclusively in these products.

I was then informed it could take months to deliver. Strangely, the unit arrived just before January, but without any instructions and without installation. Since then, installation appointments have been repeatedly scheduled and cancelled, often without any notice. On more than one occasion, I only discovered the appointment had been cancelled because I chased them myself.

The latest excuse was that the engineer was unavailable due to injury, pushing installation back by another two weeks. While things happen, the lack of communication is unacceptable. I have taken unpaid time off work for appointments that never happened, resulting in financial loss on my side.

Despite their website claiming transparency and reliability, my experience has been the opposite. I now have an expensive machine sitting unused, no clear installation date, and very little confidence that it will ever be installed.

Had I known this in advance, I would not have ordered and would have stayed with my previous provider, who installed promptly and without any issues.

I would not recommend this company based on my experience.

9 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de BIBO Water

Respuesta de BIBO Water

Thank you for your feedback. I am very sorry that your installation appointment had to be cancelled last week, due to engineer injury. You certainly should have received contact the day prior to your appointment to be advised of the delay. I am very sorry that you were not contacted.

I can see that your order was placed with us on 3rd December, and you took delivery of the unit on the 18th December. I understand that the first installation date provided was the 5th January, however, you had advised our team that this date was not suitable, and therefore it was changed to 9th December.

​As per my colleague's previous email, the installation appointment has now been moved to 19th December,

Our team have been in touch with you directly today to discuss compensation for the inconvenience caused.

Please accept my full apologies for the disappointment caused. Please do feel free to reach out if there is anything further we can help you with.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent experience

Excellent experience, I love my BIBO classic which I bought 2019 and still going strong. I’m based in Ireland but I’m finding hard to find BIBO classic filter replacement and cleaning solution since they don’t have it stock in Ireland. Can someone suggest how can I purchase from the UK please and thank you.

9 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de BIBO Water

Respuesta de BIBO Water

Thank you for your great feedback! You can purchase directly from us via phone or email for delivery to Ireland 😊

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Don't waist your money

So after doing a lot of research I purchased a BIBO water machine. This is my second one, the first one didn't even last 48 hours. This machine is so unreliable I now don't even bother putting the screws back on the side cover. The reason why.. So the thermostat keeps popping out and stops the machine from heating the water. No error messages, just will not heat. First time around customer services got me to unscrew the side panel and reset the switch. I have had to do this so many times now I don't even bother putting the screws back in. Tried phoning customer services again - no answer. The machine looks good but would I buy it again, absolutely no way. I paid top money because I wanted quality but it's no better than something you might have purchased from Temu. Also forget the clock, a sun dial would keep better time. I've written this while waiting for it to reheat so I can have a cup of tea. Shame I can't attract photos, the machine looks quality with the side panel permanently off (I'm joking there).

23 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de BIBO Water

Respuesta de BIBO Water

Hi Patrick, thank you for your feedback. I am really sorry to hear of the issues that you have been experiencing with your BIBO. This is certainly not what we would expect. Please do get back in touch with our Customer Service team so that we can help to resolve these issues for you, and get your machine back up and running! You can email us at customers@bibowater.co.uk or give us a call on 01993 880287.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service all round

The response to our call was very quick. The engineer they sent was very personable and knew her stuff. She sorted out the problem with a minimum of cost and fuss.

9 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de BIBO Water

Respuesta de BIBO Water

Thank you for your great feedback 😊

Valorada con 5 estrellas sobre 5

BIBO Engineer Sam

We had a wonderful engineer called Sam come out and fix our BIBO today. He was so courteous and professional from the outset and took such care in working out a few problems with our water machine, which he went on to fix. What an asset to BIBO he is! All fixed with a great sense of humour and a large dose of professionalism.

10 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de BIBO Water

Respuesta de BIBO Water

Thank you for your great feedback. We're so pleased to hear that our engineer, Sam, provided you with first class service and that the your BIBO is now back up and running 😊

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Bibo Nova received 02 Oct25

Ordered the Nova 23/09 and received it 02/10. Installed and straight away it didn’t dispense any hot or cold water (yes I followed the getting started instructions). You’d select hot or cold and you couldn’t even hear it attempt anything. I called bibo customer service and spoke to a (friendly) customer service rep who said an engineer visit would be required. She said she would hand it over to another team to schedule and they’ll be in touch. It’s been over 24 hours now and still nothing. In this time I have tried to unseat/reseat the filter and the machine has sprung to life with water now dispensing but the filter will not come out and so I suspect I will still need an engineer as how will I change the filter when it’s time? It’s like it wedged and this clearly effected the (none) dispense of water at first (and it didn’t pickup that the filter was not seated properly, it thought it was!)

As for the Nova itself. Love the idea of it, touch screen, presets measured in ml etc. It’s also cold/hot enough so far and tastes great. However, having had the classic for a few years prior, the Nova is considerably louder (fan) when cooling and the touch screen is not as responsive as you’d like so you will at times find yourself tapping the screen twice/three times to stop dispensing water which is annoying especially with boiling water. This is countered by the fact that the presets are suitable 99% of the time so no need to stop the dispensing yourself anyway. If it wasn’t for these two nuances then it would be a perfect all round water machine!

Ps what would have been the icing on the cake is if it was WiFi capable so taking over the air updates, water usage tracking, maintenance reminders/information, parental controls and other bits of config (presets etc) all within an app!

2 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I ordered my Bibo Nova on the 14th…

I ordered my Bibo Nova on the 14th August and have been waiting ever since for delivery. There’s been no effort from the company to reach out to update me regarding the situation. Sometimes it’s not even about how long it takes for an item to get delivered but rather it speaks volumes on how the company will handle after sales support. For that reason, I have no choice but to leave this review to make everyone else aware of this company.

28 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible

My experience with BIBO has been largely negative, but this is not the fault of their engineer Tasha.

I ordered their new machine on 4th July with shipping estimated for August, but then they said shipping had been delayed so I cancelled that order.

I then decided to rent their original machine but the first machine was incapable of dispensing water as cold as its advertised 4 degrees celsius.

Their engineer visited and confirmed it was only dispensing water at 10-12 degrees celsius.

I've just had a replacement machine, and it's the same issue - 10-12 degrees celsius which for me isn't cold enough.

If I have to fill a jug up every night to be refridgerated then these machines are pointless for me.

I now have two machines that are useless because the first still hasn't been collected and apparently they can't come to get it until the 22nd?

So I now have two useless countertop units taking up space in my apartment

11 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de BIBO Water

Respuesta de BIBO Water

Thank you for your feedback. I am very sorry that the BIBO has not performed as expected. This is very disappointing to hear, and I can only apologise for this.
I can see that a next day collection appointment of the 2 machines was offered, however, you were unfortunately not available. Due to our engineer's availability in your area, the next earliest appointment would be 22nd September. I can, however, see that the option to have the units collected by courier has been offered for any day that is suitable. Please do come back to us via phone or email to confirm how you would like to proceed.
Please accept my apologies once again for the disappointment and inconvenience caused.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

BIBO Nova don’t bother buy the classic

BIBO Nova took ages to arrive and now having used it for a few weeks it’s not good news. Having had a classic BIBO the new Nova is not as good. The chilled water is not as cold. A message pops up to say the filters not installed when it is. The measurements of water dispensed are no where near the correct ml. It makes more noise from the fans. You put a cup or bottle in front of the sensor and it doesn’t wake up.It doesn’t show the temperature on the main screen whilst boiling or cooling. And who knows what the rfid on the filters will do when it’s time for a filter change. Nice idea but don’t see any improvement only more complicated to use.

9 de septiembre de 2025
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más