Tråkigt att jag MÅSTE ange en stjärna. Då jag hellre vill ange 0 stjärnonr. Beställde en vinterklänning i januari och den kom till mig i APRIL! Jag ville inte längre ha den, försökte gång på gång att... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Oseriöst företag, jag beställde en handgjord katt i glas och fick en plastkatt och företaget skäms inte ens för detta!! Retur skulle kosta ungefär lika mkt som katten, jag blev erbjuden 20% av summan... Ver más
Köpte en handväska. Tog lång tid att få,men okej produkt. Det kan säkert bero på vad man beställer. Därför låter jag bli att beställa kläder/skor
Ville returnera produkt för 390:. Fick erbjudande 1.20% återbetalning, 2. Presentkort på 65% av köpesumman 3. Att returnera till Albanien för en kostnad på 220 till 440. Inget alternativ är förstås ac... Ver más
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Ikke engang en stjerne fortjener de
Ikke engang en stjerne fortjener de. Svindel og MEGET dårlig kvalitet.
Jeg bestilte 3 ting i str. M… ikke en af størrelser er korrekte. Den ene er nærmest xL og den anden S.
De mails de sender er oversatte standard mails. De er totalt falsk markedsføring.
Skicka skor som ser likadana ut som…
Skicka skor som ser likadana ut som deras bilder. Dessutom finns ingen returetikett.
Sämsta köpet någonsin
Sämsta köpet någonsin. De ergonomisks sk. Skorna är bara att slänga. Går inte ens att använda. Plast och stenhårda, dåligt sydda, håller knappt ihop.
Det butiken håller på med är egentligen kriminellt.
Noll stjärnor
Noll stjärnor. Köpte ortopediska sneakers.Blev grymt besviken.Jag skulle inte ens vilja kalla dem skor.De var plastiga, formlösa ,utan styrsel.Fruktansvärd kvalité från Kina. Såg absolut inte ut som på bilden.
Köp inte från dem!!!
Så dåligt kvalité
Så dåligt kvalité. Produkten jag köpte kostar 399 kr, frakten på denna 236,84kr.
Orimligt! Handla inte där
Bilden på skorna jag köpte stämde inte…
Bilden på skorna jag köpte stämde inte med vad jag fick.Fruktansvärt plastiga.Att returen kosta 256 kr stod inte någonstans.Handla inte därifrån.Inget seriöst postorder företag. Tror att skorna var från Kina.
Köpt Halkfria ortopediska Arch sport…
Köpt Halkfria ortopediska Arch sport shoes,annonsen såg bra ut,Men när skorna kom var besvikelsen total,Har aldrig sett sådan skräp,skorna var i hårdplast pressad hårdplast sula super hala,ingen ortopedisk sko överstämmer inte med annonsen.företaget skickar ingen retursedel,bara ett standard mall,om 30 dagar retur som du själv år betala. företag köp inget från bella ,se
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Bellawebshop Sverige är ett oseriöst företag
Ett företag som inte har några garantier och som inte följer svensk reklamationsrätt, dom fattar inte vad man skriver till dom och dom bara upprepar att det är 30 dagars retur rätt så dom kan inte göra något åt saken, så handla inte på det här företaget du blir lurad
Varning, de är oseriösa!
Jag skulle helst vilja sätta noll stjärnor. Beställde ett par sandaler som kom i fel storlek. Sandalerna skulle vara ortopediska, men var hårda, plastiga och som sagt inte i den storlek jag beställt. När jag nu försöker göra en retur går det inte. Får massa mejl om att jag kan få rabatt på nästa köp istället etc "och behålla produkten". Vad ska jag med sandalerna till när de inte går att använda? VARNING!!! Handla inte hos dem!
Värsta köp jag haft
Värsta köp jag haft. Så dåliga grejer och kvalitet. Men värsta kommer när jag skulle returnera saker, vägrade skicka retur etikett utan skickar massa mail om att jag skulle/borde behålla dem istället. Köpte via klarna och pausa betalningen och skickade retur spårningen till klarna med och ändå försökte de övertala mig att jag får rabatt om jag behåller grejer!!! Fy att de lurar folk som orkar inte tjafsa
Skulle sätte färre stjärnor om jag…
Skulle sätte färre stjärnor om jag kunde. Vägrade skicka retursedel och svarade bara med långa, översatta och standarmail. Tur att jag betalade med Klarna så jag kunde hålla inne betalningen.
Fick efter två månader och många Mail senare en retursedel. Skickade tillbaka till Albanien( utanför EU=dyrt). De ville fortfarande ha betalt. Oseriöst företag!
Det beställdes ”LUFTKUDDE ORTOPEDISKA…
Det beställdes ”LUFTKUDDE ORTOPEDISKA SKOR” och det var ungefär som trätofflor. Finns ingen luftkudde eller någon form av luftdämpningsteknik i de skorna, rena bluffen! Det missades att kolla upp bellaswe innan beställningen…de säljer extremt dåliga kina skor som inte överens stämmer med beskrivningen.
Blufföretag
Blufföretag! Så pinsamt lurad. Att jag ens gick på detta… fick precis som alla andra stinkande plastsandaler från kina isf birkenstock!!
Total scam!
Total scam! No response to any of my emails to costumer service. Over priced, poor quality, fake product that arrived after a month of ordering, AND it was the wrong size. Don't buy anything from this site.
LURENDREJERI
LURENDREJERI!
Håller fullständigt med alla andra. Tänkte först att det var lite för bra för att vara sant, men så gick jag på det. I går kom sandalerna och visade sig vara kinesiska lågkvalitativa kopior. Jag har också kontaktat företaget, utan respons, så klart.
Bedrägeri
Bedrägeri. Fick inte det jag betalat för.
723:- åt helsike.
Skummaste företaget någonsin
Skummaste företaget någonsin, köp inget härifrån.
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.








