Tråkigt att jag MÅSTE ange en stjärna. Då jag hellre vill ange 0 stjärnonr. Beställde en vinterklänning i januari och den kom till mig i APRIL! Jag ville inte längre ha den, försökte gång på gång att... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Oseriöst företag, jag beställde en handgjord katt i glas och fick en plastkatt och företaget skäms inte ens för detta!! Retur skulle kosta ungefär lika mkt som katten, jag blev erbjuden 20% av summan... Ver más
Köpte en handväska. Tog lång tid att få,men okej produkt. Det kan säkert bero på vad man beställer. Därför låter jag bli att beställa kläder/skor
Ville returnera produkt för 390:. Fick erbjudande 1.20% återbetalning, 2. Presentkort på 65% av köpesumman 3. Att returnera till Albanien för en kostnad på 220 till 440. Inget alternativ är förstås ac... Ver más
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Stoppa denna sida
Stoppa denna sida. Fejk alltihopa. Nu vill jag bara ha pengarna tillbaka.
BILLIGT FEJK SKRÄP
Jag måste tyvärr säga att jag gått på samma bluff som många andra här. Jag beställde också Birkenstock skor. Både bilden och texten visar tydligt att det är äkta Birkenstock men det som levereras är billigt skräp som absolut inte kan användas och dessutom är 2-3 nummer för små.
Efter ca en vecka får jag svar från deras kundservice att det ingår i deras villkor för rea produkter att de förbehåller sig rätten att ersätta med andra varor om de riktiga är slut. Allvarligt talat! Varför skulle jag vilja ha ännu mer skräp?
När man ser hur många som gjort samma erfarenhet så inser man ju dessutom snabbt att det inte är en vara som tillfälligt tagit slut utan att det är en medveten strategi bara för att luras.
Jag är desillusionerad men har också lärt mig något nytt: Alla inköp på nätet ska i fortsättningen först kollas noga med referenser.
UNDVIK BUTIKBELLA.COM
Bluff företag
Bluff företag. När man får varan som är plastig kopia och vill returnera svara de inte.
Så dåligt
Så dåligt. Plastiga kopior. De gömmer sig bakom full returrätt men bara på fullprisvaror samtidigt som hela deras sortiment är på ”rea”.
Lurendrejeri!
De skor jag idag fick levererade stämmer inte alls med dem jag beställde!
•För det första är det fel storlek och kan inte användas av mig.
•För det andra har de ingenting med Birkenstock att göra även om modellen liknar dem! De är en mycket billig kopia och jag känner mig lurad.
Varning. Handla aldrig här
Köpte Birkenstock sandaler. Bara fejk dåliga plastiga sandaler. Original bild Birkenstock på annonsen.
Varning. Handla aldrig här.
Lurade
Lurade, de visar Birkenstoke sandaler på bilderna i webbutiken men jag fick omärkta billiga sandaler från Kina.
Butiken säljer dålig kopior från kina
Butiken säljer dålig kopior från kina, retur policy skämt, skamming rakt av
Gjorde misstaget att tro att jag köpte…
Gjorde misstaget att tro att jag köpte birkenstock sandaler, o skulle göra ett fynd. För bra för att vara sant egentligen. Men ibland handlar man först tänker sen. Det kom skor dock ej birkenstock utan plastiga fula sandaler långt ifrån birkenstock o deras fina bilder på skorna. Så tråkigt med bedrägeri. Beställ ej härifrån!
Butik Bella. Rena bluffsidan!
Rena bluffsidan. Påstår sig sälja Birkenstock, men levererar någon billig kopia. Dessutom i helt fel storlek. Står att det är stl 44, men är nog 38-39.
BLUFF
BLUFF
Påstår sig sälja Birkenstock, skickar ut billiga kopior från Kina. Betalar ej tillbaka.
-varning-
-varning-
Birkenstock beställda, billig kinakopia levererade. Kontaktat deras ^kundtjänst^ inget svar.
Öppnat ärende i Allmänna reklamationsnämnden
OBS! BLUFF!
OBS! VÄRDELÖST BLUFFÖRETAG! Handla ALDRIG från denna site! Fick billiga kinakopior istället för Birkenstock som de utlovar i både bild och text på siten!
Beställde birkenstock men fick några…
Beställde birkenstock men fick några billiga kopior. Bluff företag!
SCAM!!! Fake store
Fake bullsh*t store. Products are not even close to what is being promoted on the pictures and videos on their webpage and social media. Overpriced and poor quality products coming from China. Payments is done to an account in the Netherlands and delivery time is almost 1 month. Complete scam and size of products are wrong too. Promoting that there is some connection with Sweden but that is wrong too 😅. Delivery is not even carried out by postnord as said on their webpage.
Felaktig marknadsföring
Felaktig marknadsföring. Marknadsför och säljer kvalitetsprodukter men levererar billiga kopior.
Varning!
Jag åkte dit. Gjorde snabb beställning. Betalade med gpay i tron att det var betalskydd, men så är det inte. Står leverans med post nord, men det skickas från Kina. Räknar med att inget kommer fram.
Oseriös sida
Oseriös sida. Uppger inte vilket bolag som står bakom utan hänvisar till att man får begära ut dessa uppgifter. Detta är olagligt och i allmänna villkor ska bolagsnamnet uppges.
Såg detta för sent tyvärr
Såg detta för sent tyvärr. Jag är lurad…Gick inte att betala med mitt Länsförsäkringarkort för de har extra internetbetalningssäkerhet men när jag bytte till ICA banken kortet så gick betalningen igenom och blev godkänt, tyvärr. Har inte fått någon orderbekräftelse på varken sms eller mail, har även mailat på båda deras mail (både den som står på hemsidan och den man kommer till efter man gjort ett köp och trycker ”kontakta oss”) Har läst alla deras olika policys med mera och det skriker bedrägeriföretag!! 390 kr borta för mig. Jag kommer upprätta en polisanmälan.
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.








