Sandrachaircovers Opiniones 

104
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered a white aisle runner , wasn’t told it was out of stock yet still advertising and had to order from another company so now I have 2 ! Also my blue sashes ordered 2/9 and still awaiting , the we... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Eden Event Hire, Styling and Management has used Sandra Chair Cover for many years now from chair sashes to florals and all items in between. Using WhatsApp to communicate has been welcomed. Alw... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I bought 120 Dusky Pink chiffon chair sashes, quality of product is very good. Good communication with this company. Next day delivery was spot on, I received early the next day. I will continue to... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

One of my favourite companies to shop with. Running an events company means we run into all sorts of last minute issues. Sandra chair covers actually covers these issues and is my go to for the majori... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de bodas
  2. Servicio de alquiler de equipos para fiestas
  3. Servicio de bodas
  4. Tienda de artículos para fiestas
  5. Tienda de regalos

Escrito por la empresa

Here at Sandra Chair Covers Limited, we provide a spectacular selection of wedding supplies and wedding party favours. If you are looking for high quality decorations for your wedding business check out our website today.


Información de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

104 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 mes

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,5

Todas las opiniones

(104)

82 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5
Logotipo de Sandrachaircovers

Respuesta de Sandrachaircovers

Hi Anne, sincere apologies again with the issue with your order, our records show that the goods could not be delivered by the courier, it has been returned back to us and full refund has been issued to you. Apologies again for the inconvenience caused please

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered a white aisle runner

Ordered a white aisle runner , wasn’t told it was out of stock yet still advertising and had to order from another company so now I have 2 ! Also my blue sashes ordered 2/9 and still awaiting , the wedding is this weekend . What is happening? Your service has been terrible of late !

2 de septiembre de 2026
Logotipo de Sandrachaircovers

Respuesta de Sandrachaircovers

Hi Maureen, thanks for your message, our records show that you ordered a white carpet which was on pre order in end of July, this was pre order as stated on the website and the order was shipped and delivered once the carpets arrived back in stock in August. FedEx tracking also shows that the blue sashes have been delivered and photographic evidence of delivery shared by the courier. Apologies again for he inconvenience caused please

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Lovely item and have been looking for…

Lovely item and have been looking for ages to something as good and such good quality. Wished I had found these much earlier.

30 de agosto de 2026
Logotipo de Sandrachaircovers

Respuesta de Sandrachaircovers

Hi Marie
Thanks for your glowing review and your business, we remain very grateful for your support and look forward to doing more business with you in the near future

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good quality product and efficient…

Good quality product and efficient delivery

30 de julio de 2026
Logotipo de Sandrachaircovers

Respuesta de Sandrachaircovers

Hi Janetha
Thanks for your glowing review and your business, we remain very grateful for your support and look forward to doing more business with you in the near future

Valorada con 4 estrellas sobre 5

products were delivered on time, let down by courier

products were delivered on time, would of been a 5 star only the courier set a time between 8:40 and 12;40, items didnt arrive until 17:30

3 de agosto de 2026
Logotipo de Sandrachaircovers

Respuesta de Sandrachaircovers

Hi Neil
Thanks for your review and your business, we remain very grateful for your support and look forward to doing more business with you in the near future. We will pass your feedback about delivery time window to our courier partners

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Last-minute rush order...

This was a simple online order that delivered exactly what I order in 48hrs and was/is a perfect fit for my 5ft table! Well done team! Well done!

3 de agosto de 2026
Logotipo de Sandrachaircovers

Respuesta de Sandrachaircovers

Hi John Mark

Thanks for your glowing review and your business, we remain very grateful for your support and look forward to doing more business with you in the near future

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Gypsophila centrepieces ivory / arrangements white

I recently purchased the Gypsophila Baby Breath arrangements (100cm and 200cm top table arrangements), along with the 60cm artificial baby breath centrepiece in ivory. While the 60cm centrepieces are beautifully full and I’m very happy with them, the 100cm and 200cm top table arrangements were disappointing.

The larger arrangements are extremely see‑through, especially along the sides, where the white foam is clearly visible. They would only work as a base product, as you would need to add a significant number of extra gypsophila stems to achieve a full, usable look — approximately 100 additional stems for the 100cm arrangement and around 200 stems for the 200cm arrangement.

It’s also a shame that the top table arrangements are not made with ivory gypsophila to match the centrepieces. Overall, the larger arrangements are not suitable for immediate use without substantial extra filling, but the 60cm centrepieces are excellent and very full.

5 de agosto de 2026
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered 18 floral panels and paid

Ordered 18 floral panels and paid, then they emailed to say they didn't have them in stock. Poor service

2 de agosto de 2026
Logotipo de Sandrachaircovers

Respuesta de Sandrachaircovers

Hi Ruth,
Apologies again for the inconvenience caused, our records show that due to some clerical error, we were out of stock on the ivory panels and alternatives were offered which you were not happy to swap and full refund was immediately issued as per your request.
Apologies again for the inconvenience caused please

Valorada con 5 estrellas sobre 5

So satisfied

So satisfied

1 de agosto de 2026
Logotipo de Sandrachaircovers

Respuesta de Sandrachaircovers

Hi Dulce Ximenes
Thanks for your glowing review and all your business over the years, we remain super grateful for your support and look forward to doing more business with you in the near future

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Always fast despatch and delivery

Always fast despatch and delivery, saved us again x

29 de julio de 2026
Logotipo de Sandrachaircovers

Respuesta de Sandrachaircovers

Hi Karen
Thanks for your glowing review and all your business over the years; thank you for your loyalty and for sticking with us and choosing us once more. We remain super grateful for your support and look forward to doing more business with you in the near future

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I bought 120 Dusky Pink chiffon chair…

I bought 120 Dusky Pink chiffon chair sashes, quality of product is very good.
Good communication with this company.
Next day delivery was spot on, I received early the next day.
I will continue to use and order products from this company for my venue dressing business.

30 de julio de 2026
Logotipo de Sandrachaircovers

Respuesta de Sandrachaircovers

Hi Tracey
Thanks for your glowing review and all your business over the years; your continued support means everything to us. We remain super grateful for your support and look forward to doing more business with you in the near future

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I recommend the company to my friend

I recommend the company to my friend . She is very happy. She needed some chair covers to be delivered very quickly because she is decorating a wedding next week. She is very pleased with the efficiency of the company. The chairs covers were ordered on Tuesday and they arrived on the Thursday, which is amazing.The price was very good also the quality. I would recommend this company to family, friends and event organisers. The company are very helpful and supportive. Thank you ✨️ 😊 💓

16 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Sandrachaircovers

Respuesta de Sandrachaircovers

Hi Bernadette
This is so heartwarming💓💓💓
Thank you so very much for your glowing review and all your business and recommendations; your continued support and recommendations mean the world to us and customers like you help our business grow every day. We remain super grateful for your support and look forward to doing more business with you in the near future

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service fast and good quality…

Excellent service fast and good quality products

30 de junio de 2026
Logotipo de Sandrachaircovers

Respuesta de Sandrachaircovers

Hi Caroline Haynes
Thanks for your glowing review and all your business; we remain super grateful for your support and look forward to doing more business with you in the near future

Valorada con 5 estrellas sobre 5

great quality and fast delivery

great quality and fast delivery . exactly what was required at excellent value for money

30 de junio de 2026
Logotipo de Sandrachaircovers

Respuesta de Sandrachaircovers

Hi Caroline
Thanks for your glowing review and all your business. We remain super grateful for your support and look forward to doing more business with you in the near future

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Don’t use any other supplier

Don’t use any other Supllier

Great service
Spot on products
Excellent quality
Great delivery

Have use Sandra’s for over 10 years, ++++++

1 de julio de 2026
Logotipo de Sandrachaircovers

Respuesta de Sandrachaircovers

Hi Darren James
Your review and kind words are very heartwarming💓💓💓. Thanks for your glowing review and all your business over the years; thanks again for being such a loyal customer, your continued support means the world to us and our business thrive because of customers like you. We remain super grateful for your support and look forward to doing more business with you in the near future

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Quick turnaround for delivery of table…

Quick turnaround for delivery of table cloths, will have to wash as some yellow staining on some of them however bought at sale price

28 de junio de 2026
Logotipo de Sandrachaircovers

Respuesta de Sandrachaircovers

Hi Julie
Thanks for your review, sincere apologies that there was a stain on the tablecloths, perhaps that occurred in courier transit as we would not normally ship products with stains out, even if they were on sales.
Apologies again please, we remain super grateful for your support and look forward to doing more business with you in the near future

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Top class

The customer service was fantastic. Very prompt and very personalised. I am very happy with the items I ordered. I would highly recommend this company.

4 de junio de 2026
Logotipo de Sandrachaircovers

Respuesta de Sandrachaircovers

Hi Louise
Thanks for your glowing review and your business, we remain very grateful for your support and look forward to doing more business with you in the near future

Valorada con 3 estrellas sobre 5

skirt is too short for regular table…

skirt is too short for regular table suitable for short coffee table

1 de junio de 2026
Logotipo de Sandrachaircovers

Respuesta de Sandrachaircovers

Hi Ross
Thanks for your review, sincere apologies that the table skirt were not your required size, our table skirts are advertised as 75cm length and the sizing is not customisable unfortunately

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más