Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Really pleased with a two seater rattan garden sofa/bed delivered on time Bank Holiday Monday. Customer service and care exceptional from this Company. Kept well informed from start to finish. Really... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This is amazing seller on eBay, all items were good packed and as described. Bargain prices and delivery professional and fast. I will buy again and highly recommend.

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I recently used clear cycle and was genuinely impressed with the overall experience from beginning to end . Everything ran smoothly . It’s was refreshing to deal with a company who values its customer... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I was kept informed of delivery times and the item was delivered at the time stated. Great item, good quality and excellent communications with seller. Would definitely use again.

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de excedentes

Escrito por la empresa

At ClearCycle, we make sustainable living simple, stylish, and affordable. 🌱💚 We rescue high-quality returned, surplus, and pre-loved furniture and homeware, giving each item a second life at a fraction of its original retail price. From sofas and beds to tables, storage solutions, and home décor, our range makes it easy to find affordable, eco-friendly furniture and sustainable homeware in the UK. Every item is carefully inspected, professionally cleaned, and refurbished where needed, so you can shop with confidence without compromising on quality or style. By choosing ClearCycle, you’re helping reduce waste, extend product lifecycles, and support a more circular economy. With great-value products, reliable delivery, and friendly customer support, we make sustainable shopping easy from start to finish. Shop smarter, save money and give great furniture a second life with ClearCycle.** 🛋️✨


Información de contacto

4,6

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

122 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,6

Todas las opiniones

(122)

95 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent items and the delivery was…

Excellent items and the delivery was great!!

19 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de ClearCycle

Respuesta de ClearCycle

Thanks so much! We’re glad to hear you’re happy with the items and the delivery.

If you need anything else, just give us a shout!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great Vision

I’m absolutely blown away by ClearCycle. From the moment I reached out to discuss how they handle returned and surplus stock, it was obvious this isn’t a run-of-the-mill business,their commitment to sustainability is genuine, and they back it up with real expertise. Their refurbishment process is top-tier: items are professionally cleaned, restored, and made ready for resale without ever compromising on quality.

What really impressed me, though, was the seamlessness of working with them. Their platform makes it super easy to route returns, and they’ve built strong partnerships with carriers so logistics are smooth and efficient. They’ve clearly thought through how to make returns not just cost-neutral, but strategically valuable turning what would normally be a loss into opportunity.

On top of that, their customer service is friendly, knowledgeable, and always responsive. They’ve got a clear vision for the circular economy, and they walk the walk by helping reduce landfill waste while saving money.

If you’re a retailer looking to take your sustainability game seriously, or someone who cares about the planet and your bottom line, I can’t recommend ClearCycle highly enough. They’ve earned every one of these five stars. 🌍💚

21 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de ClearCycle

Respuesta de ClearCycle

Thank you so much for your amazing feedback! We’re delighted our commitment to sustainability and smooth service has made such a positive impact. Your recommendation means a lot to us!

If you ever need anything, just reach out.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Communication was very good

Communication was very good. Package arrived on time and exactly as described. Would 100% order again

20 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de ClearCycle

Respuesta de ClearCycle

Thanks so much! We’re glad to hear the communication was good and your order arrived just as expected. We look forward to helping you again!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Wow I am so impressed

Wow I am so impressed! Everything was perfect, easy process, quick response and the product was just amazing! Guaranteed I will be back for more

22 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de ClearCycle

Respuesta de ClearCycle

Thank you so much for your fantastic feedback! We’re thrilled everything went smoothly and that you’re happy with the product. We can’t wait to welcome you back!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service received!

Great service received- very prompt and friendly! Everything went smoothly from start to finish. The product exceeded my expectations and I couldn't be happier with my purchase. I would highly recommend!

3 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de ClearCycle

Respuesta de ClearCycle

Thank you so much for your kind words! We’re delighted to hear you had a smooth experience and that the product exceeded your expectations. Your recommendation means a lot to us!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Prompt delivery

Product was as described, prompt delivery and good comms.

20 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de ClearCycle

Respuesta de ClearCycle

Thanks for your feedback! Glad to hear the product met your expectations and you were happy with the delivery and communication.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Not everyone has a negative experience

I have ordered 4 times now with this company, 2 sofas ,a bed, an armchair and a pouffe and have had an absolute bargain each time, no problems with delivery and I like how customer friendly they are so was shocked to see some of the reviews so thought Id leave my own experience.

31 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de ClearCycle

Respuesta de ClearCycle

Thank you so much for your continued support and for sharing your positive experience! We’re delighted to hear you’ve found great bargains and had smooth deliveries every time. Your kind words mean a lot to us.

If you ever need anything else, we’re here to help!

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Good products/company, terrible service they use for deliveries

Overall, great attentive company. I have a couple of sofas from them, and no faults to mention. 5/5. The only thing I'd say, is the company they use for deliveries is not great! Very impolite and unhelpful!

9 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de ClearCycle

Respuesta de ClearCycle

Thanks so much for your honest feedback! We’re thrilled to hear your sofas are serving you well and that you’ve had a great experience with our team. 🛋️💚

We’re really sorry to hear that the delivery experience didn’t meet the same standard—this isn’t the impression we want anyone to have. We’ll be passing your comments on to the delivery team to make sure this is improved.

Thanks again for sharing your thoughts, and we hope your sofas continue to bring comfort and style to your home! 🌟

—The ClearCycle Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Clearcycle = Circus

Ordered a Swyft sofa from ClearCycle on eBay, believing that we got such a good bargain, until there was a delay in our order being delivered on time.

We got in contact with customer services to find out what was going on and it only went down hill from there... were falsely informed that it was being looked into. We were clearly being lied to, and we expressed our frustration because it became ongoing over a few weeks without the sofa that we'd purchased. We were told by one of your team that they know we're stressed, but to imagine how they feel? What a strange thing to say to a customer.

We received a tracking number and took it upon ourselves to ring the courier to find out more, only to be told the order had been cancelled??? So we went back to customer services and without notice, received our money back. We tried to follow up on what had happened, but have clearly been ignored.

We've since posted 1* reviews, you've replied with false information and claimed that we were in constant communication, but also we've been using accusatory language, are you joking? What a circus of a company. I would really recommend anybody to avoid purchasing from this place. AVOID.

What a joke of a response to give to this review - you did nothing to resolve it. Do better.

23 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de ClearCycle

Respuesta de ClearCycle

I’m sorry for the issues you encountered and truly appreciate your patience while we worked to resolve them. It’s important to us that every customer feels heard and supported, and I’m glad we could come to a satisfactory resolution.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolutely Appalling – Avoid Clearcycle at All Costs

We ordered a sofa from Clearcycle on 8 July, and as of 21 July, we’ve not received a single meaningful update—let alone the actual item. This has been, without exaggeration, one of the worst customer service experiences I’ve ever encountered.

At first, we were told dispatch would take just a few days. Then came the vague excuses: a “warehouse issue,” followed by assurances that the item had been “dispatched” and was “with the courier.” Every timeframe they provided came and went—without contact, without delivery, and without any accountability. We were told we’d be contacted by the courier within two working days. That was over a week ago.

What makes this experience truly infuriating is how consistently misleading and contradictory Clearcycle’s communication has been. We were essentially strung along with empty promises, generic responses, and a complete lack of follow-through. Even Clearcycle themselves admitted they hadn’t stuck to their own timelines—but showed zero urgency to actually fix the problem.

To make matters worse, their customer service is non-existent. Their phone line? Never answered as it goes straight to voicemail. You can’t speak to a human being. It’s a black hole. I had to chase every single update, and even then, I was met with templated responses like “we’re contacting the courier” for nearly two weeks.

The final insult came on 21 July, after we escalated the case via eBay. Only then were we given a tracking number and the name of the courier. I contacted the courier myself immediately and was told—within minutes—that the shipment had been cancelled by Clearcycle on 15 July. They evidently knew this. For six full days, they knowingly misled us, pretending the item was still out for delivery when it had already been cancelled.

This isn’t just incompetence—it’s deliberate obfuscation. Sara, the so-called “Customer Experience Manager,” tried to present herself as being helpful, yet none of her promises to contact the courier or provide updates were honoured. It's frankly insulting to suggest she had our best interests in mind when the facts clearly show otherwise. Had anyone on their team spent even one minute checking the tracking link (which I did myself), they would have seen it was cancelled.

Let’s not forget the so-called “goodwill refund” of £50, which was later deducted from the total refund—so in the end, it wasn’t goodwill at all, just more wasted time waiting for a sofa that was never going to arrive.

This company operates with zero transparency, zero accountability, and zero respect for customers' time or trust. Their logistics are a mess, their internal communication is clearly broken, and their customer service is beyond unacceptable.

To make matters even worse, I felt compelled to update this review after seeing Clearcycle’s patronising and dishonest response. They claimed they had “kept me updated every step of the way” and that my review “does not reflect the service I received.” That statement alone absolutely infuriated me. Not only is it untrue — it is a blatant attempt to rewrite the facts and discredit genuine customer concerns. Their response shows no insight, no ownership, and certainly no remorse for the appalling experience they put me through.

Do yourself a favour—avoid Clearcycle. You’ll save yourself frustration, wasted time, and the deep disappointment of being misled at every stage.

Clearcycle should be ashamed.

8 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de ClearCycle

Respuesta de ClearCycle

Thank you for bearing with us during this situation. I apologise for any frustration it may have caused and am happy that we could resolve the issue for you. Your satisfaction is very important, so please feel free to reach out if you have any further questions or concerns.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have now placed multiple orders- Good…

I have now placed multiple orders- Good honest company with very helpful staff.

Everything has been exactly as described apart from one item and after i reported this, they were very helpful in getting it resolved.

I can't fault this company and I have already strongly recommended them to friend's/family.

2 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de ClearCycle

Respuesta de ClearCycle

Thank you so much for your continued support and kind words! We’re delighted to hear that our team has been helpful and that you’ve been happy with your orders. It means a lot to us that you’ve recommended us to your friends and family.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Title: Disappointing Experience with Repeated Extra Charges


I’ve placed multiple orders with this company, and unfortunately, each time I’ve encountered the same issue: about a week after placing the order, I’m contacted and asked to pay additional charges that weren’t mentioned upfront. In some cases, the order ends up being cancelled after a few weeks with no clear resolution.
This recurring pattern is frustrating and feels unprofessional. I hope the company takes steps to improve transparency and streamline their ordering processes

6 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de ClearCycle

Respuesta de ClearCycle

I’m sorry to hear about the issues you experienced, and I appreciate your patience throughout the process. I’m glad we were able to resolve the matter to your satisfaction. Please don’t hesitate to reach out if there’s anything else we can assist you with in the future.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Avoid avoid!!

Purchased an ottoman bed, once delivered I opened up the two boxes to find that the majority of box two was missing. I couldn’t put the bed together as all I had was the frame and no bolts, metal frame and slats to put it together. Disappointed as I thought Clearcycle checked the parcels before selling them on to ensure all parts are there, plus they grade the condition of the item you are purchasing, but how can they grade it if they haven’t checked it over?
They sent a replacement box with the missing parts which the courier company then failed to deliver on the delivery date. I waited in for the delivery and they didn’t show or even ring to advise that they wouldn’t be delivering. Clearcycle offered £30 compensation for this. I then found out from the courier company that they have mislaid the item. Told Clearcycle this and asked them to prepare me a replacement parcel but they kept telling me that the delivery is going to be delivered on Wednesday despite me explaining that the couriers have said they have lost the parcel.
Eventually Clearcycle then said they would prepare a replacement, a few hours later then said they don’t have the parts and I had to choose a different bed. I requested a different one because I am without a bed and desperate at this point (asked for further compensation but was told no because they’d already given me £30 back and the bed I chose was more expensive). I then found the original bed I wanted but just normal rather than ottoman so requested that instead. Again asked for compensation seeing as the bed I would be receiving was cheaper than the ottoman I had originally ordered and was told no. The compensation they originally gave me was because the original problem was missing parts and the courier company messing up. I have not been given compensation for them not being able to fulfil my original order and me having to accept a lower value bed. Totally disgraceful and not happy at all.

FURTHER EDIT DUE TO RESPONCE FROM CLEARCYLE. THE REPLACEMENT BED WAS NOT OF HIGHER VALUE, IT WAS OF LESS VALUE AS THE BED IN PURCHASED WAS AN OTTOMAN AND IN THE END I HAD TO ACCEPT A NON OTTOMAN VERSION. I ASKED FOR A FURTHER REFUND TO COMPENSATE THIS BUT THEY FAILED TO GIVE ME ONE AS KEPT SAYING I HAVE ALREADY HAD A £30 REFUND, DESPITE THEM NOW ACKNOWLEDGING THAT REFUND WAS FOR THE INITIAL PROBLEMS. EBAY HAS NOT REFUNDED ME AND I HAVE ENDED UP PAYING MORE THAN WHAT THR BED I RECEIVED WAS WORTH.

26 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de ClearCycle

Respuesta de ClearCycle

Thank you for your understanding during the recent issue. I’m sorry for any inconvenience caused, but I’m pleased that we could work together to find a resolution. If you have any further questions or need assistance, please feel free to get in touch.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brilliant

Our third order and brilliant again. £1200 sofa bed for £260. Delivery up 4 flights of stairs with no lift - 80+ kg. So good!

20 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de ClearCycle

Respuesta de ClearCycle

Wow, your third order and still loving it — we’re blushing! 😊 A £1200 sofa bed for £260? Now that’s what we call a steal. 💸🔥
And delivering that beast up four flights of stairs with no lift? Our team deserves a medal 🏅 (and maybe a protein shake 🍌💪)!
Thanks so much for the fantastic review and for choosing ClearCycle again 🌍♥♻

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered a bed but fixings not delivered

Ordered a bed but fixings not delivered
No slats, no bolts, legs, haven't even checked the rest as just frustrated that I have no bed to sleep on after dismantling and discarding mine.
Wouldn't recommend

14 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de ClearCycle

Respuesta de ClearCycle

I’m really sorry to hear about the difficulties you faced. We always aim to provide a smooth experience, so I appreciate your patience as we worked through the issue. I’m glad we could resolve things for you and hope you’re satisfied with the outcome. Please don’t hesitate to reach out if you need any further help or have any questions.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

A bargain if you know what you're looking for

Have been buying from Clearcycle for over a year now, and have yet to have a bad experience.

It's not their fault if you buy shit furniture from them, they're only resellers! I've only bought quality items from them made by quality manufacturers, and the items have been delivered in good time.

Any issues with the furniture have always been resolved in a timely manner.

29 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de ClearCycle

Respuesta de ClearCycle

Thank you for your continued support and honest feedback! We’re glad to hear you’ve had consistently positive experiences and are happy with the quality items and delivery service.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great products at a great price

Great products at a great price
Used Clear Cycle through ebay and had a fantastic experience. Super quick delivery and great communication.

28 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de ClearCycle

Respuesta de ClearCycle

Hi there,

Thanks so much for the lovely feedback! We’re really glad to hear you had a fantastic experience shopping with us on eBay 🙌

Great products, great prices, and speedy delivery — that’s exactly what we’re aiming for, so it’s brilliant to know we hit the mark. Thanks again for choosing second-life with us!

All the best,
The ClearCycle Team 🌍♥♻

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible returns process

Terrible returns process. Offer a guaranteed 30 day satisfaction return then start making it hard and charging you to return an item when you are not satisfied with it. Avoid this company

2 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de ClearCycle

Respuesta de ClearCycle

Hi there,

Thanks for taking the time to share your feedback — we're really sorry to hear you didn’t have a great experience with your return.

Just to clarify, our 30 Day Free Returns cover items that arrive damaged or faulty — but if the item simply isn’t quite right, we do ask customers to cover the return cost. That said, we keep our return fees fair and the process as straightforward as possible.

We totally get that this might be frustrating if you were expecting free returns for any reason, and we’ll take this feedback on board to see where we can make our policies clearer up front.

All the best,
The ClearCycle Team 🌍♥♻

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más