COCO BOO LOVES Opiniones 

219
•
TrustScore: 4 sobre 5

3,9

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Amazing company..I bought some sequinned trousers for Ibiza and they were amazing when they arrived..I had outstanding customer service and delivery..and the quality of the trousers were amazing..beau... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Coco Boo Loves is by far the most professional online shop I have EVER come across. Their styles are absolutely unbelievable and the quality of their clothes is next to none. The team is incredib... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Expensive items, terrible quality, no customer service. The items advertised are not what are received. Be very careful when looking via Instagram. Not a professional business at all. Be very car... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I’ve purchased a few bits from the girls now (summer & winter clothes). Always beautiful handcrafted garments. These are so unique at such a competitive price. I get compliments whenever I wear them a... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de ropa

Escrito por la empresa

Coco Boo Loves offering the coolest styles for the coolest babes and yep that's you. We want you to be part of our Coco family and take on the fashion world one awesome outift at a time :)


Información de contacto

3,9

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

219 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,9

Todas las opiniones

(219)

31 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

DO NOT ORDER

I would strongly advise not using this company under any circumstances.

I ordered a dress from them which they claimed had been delivered, but I never received it. I contacted their customer service asking for more information about where it had been delivered, as nothing had arrived at my address. They provided no useful details and simply said they would raise an investigation with the courier.

After waiting 20 days, they came back with the “outcome” that the courier said it had been delivered — therefore, in their view, it was delivered. That was the end of it. They refused to offer a refund or send a replacement, despite the fact that I never received the item.

The whole process was extremely frustrating and unhelpful. There was no attempt to actually resolve the situation or support the customer. Very poor customer service and a complete lack of accountability.

I am now seeking legal advice regarding this matter.

I would not recommend this company to anyone.

UPDATED – Just to confirm for anyone reading this review after seeing the company’s response: this was the first time I have ordered from them.

The image provided on the tracking page as “delivered” was simply a photo of a bag, with no additional information or context showing where it had been left.

I checked with neighbours and also contacted Royal Mail. My partner and I both work full-time, so the parcel was definitely not delivered directly to us.

The company also attempted to get this review removed, which says a lot

11 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de COCO BOO LOVES

Respuesta de COCO BOO LOVES

Hi Fay,

We’re very sorry to read your review and that you feel disappointed with the outcome of this situation.

When you contacted us to report that your parcel had not been received, we immediately raised a formal investigation with Royal Mail. This is the correct process required by the courier and it can take up to 20 working days while they review the delivery scan, GPS data, and confirm details with the local delivery office.

At the conclusion of this investigation, Royal Mail confirmed that the parcel was scanned as delivered to the delivery address provided at checkout. As a small independent business, we must rely on the findings of the courier’s investigation where delivery has been confirmed through their tracking and delivery systems.

We completely understand how frustrating it can be when a parcel cannot be located after being marked as delivered. In these situations, Royal Mail typically advises customers to check with neighbours, other household members, or their local delivery office in case the parcel has been placed in a safe place.

In some cases where parcels appear to go missing more than once at a particular address, couriers recommend that the recipient contacts their local delivery office directly so they can review any potential delivery issues associated with that address.

We always aim to support our customers wherever possible and are happy to provide any further documentation from the Royal Mail investigation should you wish to follow this up with them directly.

Kind regards,
CBL customer care team

UPDATE - We’re sorry that this situation remains unresolved and appreciate the opportunity to clarify a few points for anyone reading this review.

When the parcel was reported as missing, we immediately raised a formal investigation with Royal Mail in line with their non-delivery procedure. As part of that investigation, Royal Mail reviewed the delivery scan, GPS data and the delivery records held by the local delivery office. The outcome provided to us confirmed that the parcel was scanned as delivered to the address provided at checkout.

We would like to clarify that we did not attempt to remove this review for sharing an honest experience. The review was flagged through Trustpilot’s standard moderation process because some statements did not accurately reflect the actions taken by our business. Trustpilot assessed the review and chose to reinstate it, which we fully respect.

Throughout this process we have followed the appropriate procedure required by the courier and have provided the information available to us from Royal Mail, including the delivery confirmation and investigation outcome. For this reason we respectfully refute the suggestion that we did not attempt to assist or follow the correct process.

We understand how frustrating situations like this can be and we remain happy to provide any documentation from the Royal Mail investigation should it be required.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Honestly so so

Honestly so so, the quality of trousers was not the best so I returned them, which is fine, it happens. But the after service is total nonsense. In their return policy they give you a window to return the trousers - at your own cost. Again, it’s probably a new company, that’s fine by me, but then the refund they issue only 14 business days after the inspection of goods. Now, this is clearly done not to disrupt their business cash flow but that shouldn’t be customer’s job to ensure their cash flow is steady. Find a different way of managing your financial side, this is NOT it!

19 de enero de 2026
Logotipo de COCO BOO LOVES

Respuesta de COCO BOO LOVES

Hi there,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We’d like to clarify that our 14 working day refund timeframe is not in place for cashflow reasons, as suggested. Returned orders are a continuous and normal part of any retail business, so refunds are processed regularly regardless of the timeframe. The policy simply allows our small team adequate time to carefully receive, inspect, log and process each return correctly.

This policy has always been the same and is clearly displayed on our website so customers can make an informed decision before purchasing. These terms are accepted at checkout when placing an order.

As a small, family-run business with a small team, we operate very differently to large corporations. Each returned item is individually checked and processed in order, and we’re pleased to confirm that your refund was completed fully within the stated terms.

We appreciate that not every product is right for every customer, and we’re sorry the trousers weren’t for you. However, we believe our aftercare and policies are transparent, fair and clearly communicated.

Wishing you all the best vibes 😊

Coco Boo Loves Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

AVOID

REFUND PROCESS IS A JOKE!
They received my return 19th December. Today is 16th January and I STILL have no refund. They keep saying they’ve “processed it their side” and there’s nothing more they can do. I think they do it so you raise it with the bank and the bank refund you for fraud and they can keep it. Because any other small company would offer a bank transfer at this point. For starters I was very patient and did not complain, but now they’ve said there’s nothing more they can do and reading reviews this has happened more than once

15 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de COCO BOO LOVES

Respuesta de COCO BOO LOVES

Hi there,

We’re genuinely sorry to hear that you feel this way, and we understand how frustrating it can be when a refund takes longer than expected.

However, we would like to categorically clarify that we do not operate in the way suggested. We do not, and would never, withhold customers’ money or rely on banks to refund customers on our behalf.

Your refund has been fully processed on our side, and we have provided evidence of this both via email and other oplatforms, including screenshots confirming the transaction. Once a refund is processed, funds typically take up to 24 hours to clear, however banking clearance times are entirely outside of our control and can vary depending on the bank.

We would not offer a bank transfer in this situation, as the refund has already been issued and doing so would risk a duplicate payment being made. At this stage, the most effective next step is to contact your bank directly, as they are able to see pending or processing funds that are no longer visible to merchants.

We appreciate that delays are frustrating, and we have done everything within our control to resolve this and provide transparency throughout. We remain happy to assist further should your bank require any additional confirmation from us.

Many thanks,
Team CBL

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Love Cocobooloves ❤️

I’ve purchased a few bits from the girls now (summer & winter clothes). Always beautiful handcrafted garments. These are so unique at such a competitive price. I get compliments whenever I wear them and I love that they’re more or less ‘One off’s’. The quality is amazing I’ve never had any problems. I get a lovely little note as gratitude for my purchases and always quick delivery. One of my favourite boutiques ever!

14 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de COCO BOO LOVES

Respuesta de COCO BOO LOVES

Hi Nicola,

Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely and kind 5* review. We're so happy to hear that you love and appreciate what we do.

We can't wait to welcome you again.

Thank you ever so much again.

Much love,
Team CBL

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Love

Love love love . Love my clothes, loved the customer service will definitely not be my last order… highly recommend

18 de diciembre de 2025
Logotipo de COCO BOO LOVES

Respuesta de COCO BOO LOVES

Hi Kerry,

Thank you so much for taking the time to leave us such a kind 5* review. We appreciate you so much, and we can't wait to welcome you again.

Much love,
Team CBL :) x

Valorada con 3 estrellas sobre 5

refund policy is not the best

refund policy is not the best, clothes nice but overpriced

24 de marzo de 2025
Logotipo de COCO BOO LOVES

Respuesta de COCO BOO LOVES

Hi there

Thank you for taking the time to leave a review.

We’re really pleased to hear you loved the clothes, and we’re sorry to hear the refund process didn’t meet your expectations. As a small, family-run UK business, we don’t have the same automated returns systems as large retailers. Each return is received, logged, and then quality checked to make sure everything is accounted for and in the correct condition before a refund is processed.

Our policy is to ask customers to allow up to 14 working days for refunds once a return arrives with us. That said, more often than not we complete refunds well within this timeframe, but during peak periods it can take the full window due to our small team and careful checking process.

Regarding pricing, we completely understand that value is personal. Our prices reflect the reality of making most of our garments in the UK, paying fairly, and producing in smaller batches rather than mass production. We also invest heavily in our own exclusive prints, designs, and development, which we take a huge amount of pride in.

If you’d like to share your order details with us, we’d be more than happy to look into your return/refund specifically and ensure everything has been handled correctly. We have noticed that the referenced order number, #94694 was not returned to us for refund/exchange.

Kindest regards,
CBL customer care team.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ordered beautiful sequin trousers

Ordered beautiful sequin trousers. They arrived really quickly. Customer service was fantastic throughout. Trousers were however too long so had to return. Will certainly be shopping here again it’s defo not put me off!!

21 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de COCO BOO LOVES

Respuesta de COCO BOO LOVES

Hi lovely,

Thank you so much for taking the time to leave us a kind 5* review. We really appreciate you.

We can't wait to welcome you again.

Love
Team CBL :) x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great quality item and customer service…

Great quality item and customer service were quick to respond and helpful when I emailed them to chase my order. I didn’t realise dispatch would take 10 working days - which was my mistake as I hadn’t read the full description on the website and should have ordered in more time. However now that I’ve received the item, I love it and would happily order and wait the 10 days dispatch timescale again.

20 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de COCO BOO LOVES

Respuesta de COCO BOO LOVES

Hi Jody,

Thank you so much for taking the time to leave us such a kind 5* review. We are really happy that you love your piece from our in-house collection, and appreciate our service and wait times.

We can't wait to welcome you again.

Love,
Team CBL

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Yous went above and beyond to make sure…

Yous went above and beyond to make sure I received my order before my holidays,I was amazed when I received my order it is even more amazing in person thank you so much and will definitely be ordering again 😊

20 de octubre de 2025
Logotipo de COCO BOO LOVES

Respuesta de COCO BOO LOVES

Hi Nichola,

Thank you so much for taking the time to leave us such kind feedback. It means a lot that our efforts didn't go unnoticed, and we're so happy to hear that you love your pieces.

We can't wait to see your name again.

Much love,
Team CBL

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great communication & updates from the…

Great communication & updates from the CBL team. EVEN better products! Love love love xx

20 de octubre de 2025
Logotipo de COCO BOO LOVES

Respuesta de COCO BOO LOVES

Hi Aimee,

Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely 5* review. We really apreciate you, and we can't wait to welcome you again.

Much love,
Team CBL :) x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I still haven’t received my order or…

I still haven’t received my order or had any communications from the seller.

20 de octubre de 2025
Logotipo de COCO BOO LOVES

Respuesta de COCO BOO LOVES

Hi Erica

We are sorry to see that you have left a 1* review.

We want to clarify that you purchased pieces from our in-house made in the UK collection which have shipping disclaimers on.

You emailed us for an update on 29 October, 8.57am and we replied the below email on the same day at 14.16pm:

''Hi Erica

Thank you for reaching out 🙂

We can see that you have purchased pieces from our in-house/Made in the UK collection, which we are so grateful for. These pieces have shipping disclaimers on kindly asking to allow up to 10 working days for shipment.

Please rest assured, your order will be shipped out very soon. Thank you so much for being so patient with us.

Have the best day


CBL customer care team
Coco Boo Loves''.

Your order is being shipped out today (4th November), and we really hope that you love your pieces.

Team CBL

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Cocoboo loves

Excellent service, brilliant individual styles of clothing.

19 de septiembre de 2025
Logotipo de COCO BOO LOVES

Respuesta de COCO BOO LOVES

Hi Jane, thank you so much for taking the time to leave us a 5* review. It really means the world to us, and we can't wait to welcome you again. Much love, Team CBL :) x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Don’t waste your money!!

Well….. where do I start!
I discovered this company a few years ago and loved the unusual designs they offered. This is what initially what attracted me to them! I have given this company more than enough times to now realise they’re not up to the standard they should be for the prices they charge! Firstly, I have ordered a number of items which state XL and as advised on their website size 16. These have all been returned to them one of which from memory was a sequin skirt and I was told by customer services that they do come up small! Well, if that’s the case don’t advertise it as a size 16! I’ve also returned a bow jumper as it had a mark on the front and the label inside was falling off to be told that the label wasn’t seen as a fault but they accepted back. Just to also note, all these returns I had to pay for so was out of pocket! I gave up on the company for a short while, before they then launched their so called Luxe range! Again, the funky designs and patterns immediately caught my attention! I should have stayed clear! I’ve wasted so much money now, that I feel impelled to write a negative review because I’ve had such an awful experience! I’ve ordered the animal print balloon trousers and mini crop top, the unicorn balloon trousers and top (ordered this as a celebrity wore this, should've known better!)
I’ve also ordered the lobster wide leg trousers (most recent order)

The unicorn trousers and top I have worn once on holiday last year and all the stitching is coming undone and the colour has all faded on one wash! Similarly with the animal print balloon trousers I have worn these twice (not even worn the matching top yet) and the colour fade in comparison to the unworn top is embaressing! Not to mention, all the stitching on the sides of the pocket has all come undone and the back of the trousers the stitching is all coming apart! The lobster trousers I ordered in an XXL which in theory should be a size 20! I’m a 16, and these arrived and I couldn’t even get up my thighs! These have since gone back! With regards to the animal print trousers I have emailed customer services and they’ve offered to ‘reinforce’ the stitching for me giving me the impression that they think I have stretched them weird! I don’t think ordering two supposedly luxury brand custom trousers that cost me well over £100 should be reinforced do you! I wanted a new pair and they would not offer this to me! So I now have a pair of expensive faded trousers unwearable! Not to also mention, when, I originally ordered these they sent me the original pair of XXL trousers with the wrong labelling inside and admitted that the manufacturers got the sizing wrong! I thought this was the case of the lobster trousers I originally ordered too but when emailing customer services of course I was wrong! The customer always seems to be wrong with this company!

I want to also point out this companies return policy is an absolute shambles you have to pay to return items and then have to wait at least a month for your money back if not more! This company should not be charging this sort of money for cheap products that are poorly made! I am so disappointed as a customer and I genuinely am really sad to write this review but I feel that it’s only fair to others! Keep your money don’t waste it you can order similar items on Shein for a fraction of the price!

Just to update on the reply from Cocoboo below. As stated in my previous complaint I had worn and washed the garment once so on reflection as a company regardless of test washing etc your garments do not wash well and they fade after one wash and the stitching comes undone. I have followed all the hand cool wash instructions needless to say that one pair (unicorn trousers) didn’t even have a wash care label in it so I hand washed these any way on the side of precaution. Regardless if your fabrics are sourced or made in the UK doesn’t make my experience with you any different nor have you offered a pleasurable customer service experience which is in no relation to tour fabrics! Poor customer service as well as poorly made garments. You would think that paying over £100 for these garments that they wouldn’t fall apart after one wash but you do not seem to address this issue at all. Avoid!

23 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de COCO BOO LOVES

Respuesta de COCO BOO LOVES

Hi Nicola,

We’re truly sorry to hear you feel disappointed with your experience. We want to reassure you and others reading that all of our garments are designed and manufactured here in the UK using 100% cotton and quality fabrics. Every piece is test-washed and quality checked before launch, so issues with colour or stitching are very uncommon.

Where a fault has occurred after wear, we offered a complimentary repair as a goodwill gesture, which is within trading standards guidance, even though the garment had already been worn and washed. This ensures customers can continue enjoying their pieces rather than being left without use of them.

On sizing, our ranges are custom made and unique, and while we provide guidance on our website, fit can vary slightly across different styles. We always welcome feedback on this to help us improve clarity.

Regarding returns, our policy is in line with many independent fashion brands. As a small, family-run business, we are unable to absorb return shipping costs in the same way that large fast-fashion retailers can, but we do process refunds within the stated timeframe on our website.

We take pride in offering original designs, responsibly made in the UK, and we’re genuinely sorry that you feel we haven’t met your expectations.

Kindest regards
CBL customer care team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Made with love!

I've bought loads off of cocoboo from the early days. However, just had my 1st custom made bottle green sequin trousers and they are everything!!!! I messaged to say I'd love them but in a shorter size and the team were only too happy to accommodate! Received today and oh my gosh...too good to be true.. but they are!! xxx

20 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de COCO BOO LOVES

Respuesta de COCO BOO LOVES

Hi Aimee, thank you so much for taking the time to leave us such a kind 5* review. We are so happy to hear that you love your trousers. We really appreciate you, and we can't wait to welcome you again. Much love, Team CBL :) xx

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Amazing thank you lady’s

Amazing thank you lady’s

17 de junio de 2025
Logotipo de COCO BOO LOVES

Respuesta de COCO BOO LOVES

Hi Nicola, thank you so much for taking the time to leave us a 5* review. We really do appreciate you, and we can't wait to see your name again. Much love, Team CBL :) x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Really good customer service

Really good customer service, I had a query responded quickly. Fab clothes!

17 de junio de 2025
Logotipo de COCO BOO LOVES

Respuesta de COCO BOO LOVES

Hi Julie, thank you so much for taking the time to leave us a 5* review. We really appreciate you, and we can't wait to welcome you again.

Love
Team CBL

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great clothes, great service

Having followed them for years, and bought some beautiful pieces, gorgeous clothes, fast delivery and great service.

18 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de COCO BOO LOVES

Respuesta de COCO BOO LOVES

Hi Faye, thank you so much for taking the time to leave us such a kind 5* review. It really does the mean the world to us, and we appreciate your support so much. We can't wait to welcome you again. Much love, Team CBL :) x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Wonderful experience

Wonderful experience as always shopping at Coco boo, I wasn’t sure what size I needed but found the team most helpful when I contacted them via instagram. Speedy shipping and wonderful garments. Thanks coco boo I will be back.

14 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de COCO BOO LOVES

Respuesta de COCO BOO LOVES

Hi Carly, thank you so much for taking the time to leave us such a lovely and kind 5* review. It really does mean the world to us that our efforts don't go unnoticed. We can't wait to welcome you again, and your support is truly appreciated. Much love, Team CBL :) x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Gorgeous brand

I have shopped with you sooo many times and not only do I adore the clothes but adore your brand, instagram, ethos, the whole vibe💛

I love seeing what outfits you put together and how you style your pieces….i buy your clothes yes because I love them but also because of how they look on the two of you, they look fabulous and are always styled in such a cool way.

You’re both beautiful and so is your brand. Keep shining!

Thank you for helping me feel amazing when I wear your clothes. 💛💃🏻💫✨

17 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de COCO BOO LOVES

Respuesta de COCO BOO LOVES

Hi Maria, you are an angel. Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely 5* review. it really does mean the world to us. We appreciate your support so much, and we can't wait to welcome you again. Much love, Team CBL :) x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Absolutely INSANE collections from Coco…

Absolutely INSANE collections from Coco Boo Loves. I’ve had so many bits and bobs from here, can’t wait to buy more and I’ve always been so impressed. The ladies truly put their heart and soul into their business and it really shows in their handmade, super unique garments. They have built a wonderful community online which is inclusive for everyone and you definitely feel part of the family when you visit any of their shops. There really is something for everyone, for any occasion and the clothes are of AMAZING quality. They don’t hesitate to offer their knowledge and assistance (which is great, because I’m convinced they’re actual fashion gurus) and they want and encourage everyone to feel fabulous. Couldn’t recommend more.

17 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de COCO BOO LOVES

Respuesta de COCO BOO LOVES

Hi Georgina, thank you so much for taking the time to leave us such a lovely and kind 5* review. It really does mean the world to us that our efforts don't go unnoticed. We can't wait to welcome you again, and your support is truly appreciated. Much love, Team CBL :) x

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más