Banner for Core Balance

Core Balance Opiniones 

5750
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,6

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Order acknowledged and processed quickly. Product packaged well and delivered promptly. I purchased the Core Balance Alignment Yoga Mat, which was on offer at an excellent price - I was a little worr... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I just wanted to say how impressed I am with the customer service I received from Core Balance. I ordered 10 Pilates circles for my classes and they were delivered super quickly. I’m very happy wit... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Nice quality ball. The material gives enough not to feel uncomfortable. It would have been useful to have had an optimum inflated pressure supplied with the instructions but with a little common sense... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Part of the delivery came damaged. Probably in transit. The customer service was brilliant and sent a replacement the next day. Equipment is really good quality. I have a few products and all great


Información sobre la empresa

  1. Tienda de equipos para fitness
  2. también en la categoría
  3. Área de levantamiento de pesas
  4. Mayorista de equipos para fitness

Escrito por la empresa

We're Core Balance, the home of affordable fitness, perfectly balanced for everyone. All our fitness products are designed with your personal lifestyle in mind. We understand it’s difficult to exercise at the same time every day. Sometimes, life gets in the way. By producing portable fitness equipment that you can use at home and on the go, we aim to empower you to exercise when you want to do it. After all, when you can exercise on your own terms, you’re more likely to stick to it and become a fitter, healthier, happier you.

Our Purpose & Promise

Escrito por la empresa

Mission
There’s an exercise out there for everyone, it’s our mission to help you find yours. By creating home fitness products to suit all abilities, we aim to make a healthy, balanced lifestyle accessible to all.
Vision
Exercise shouldn’t be a chore – it should be fun! When it’s fun, it fits seamlessly into our daily lives. We want to show everyone how fun exercise can be and inspire them to become healthier, happier people.

Free UK Delivery

No Minimum Spend

Purchases completed before 2pm will be dispatched the same day.

Información de contacto

Business can save up to 36%

Join our Partner Programme and unlock big savings

4,6

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

6 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,6

Todas las opiniones

(5750)

609 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Nice quality ball

Nice quality ball. The material gives enough not to feel uncomfortable. It would have been useful to have had an optimum inflated pressure supplied with the instructions but with a little common sense you can work it out.

17 de septiembre de 2026
Logotipo de Core Balance

Respuesta de Core Balance

Thank you for your feedback! We’re pleased you’re happy with the quality and appreciate your comments regarding the inflation instructions.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service

Good quality, quick delivery

16 de septiembre de 2026
Logotipo de Core Balance

Respuesta de Core Balance

Thank you for your review! We’re pleased you’re happy with the quality and speedy delivery.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fast delivery

Fast delivery, great price!

16 de septiembre de 2026
Logotipo de Core Balance

Respuesta de Core Balance

Thank you for your review. We’re pleased you were happy with the speedy delivery and great price!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good price point

The yoga mat has a great gripping quality. Delivery was quick and efficient. It is quite heavy but the substantial carry handle is wide and comfortable. Price was very good.

15 de septiembre de 2026
Logotipo de Core Balance

Respuesta de Core Balance

Great to hear you’re happy with the grip, quality and value of your yoga mat. Thank you for your review!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

1st time I have ordered anything from…

1st time I have ordered anything from you, it won’t be the last. Loved the Pilates products I bought from you, good quality and lots of colours which is a bonus too. Swift delivery too - Arrived in time for the 1st class of the new season

8 de septiembre de 2026
Logotipo de Core Balance

Respuesta de Core Balance

We’re so pleased you enjoyed your first order with us! Great to hear you’re happy with the quality, choice of colours and speedy delivery.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Been chasing my parcel for a week now

Been chasing my parcel for a week now. I ordered 3 items. They make it in 2 parcel. I received the first one but the second parcel never came. Costumer service is not very helpful.
Will never order again. So disappointed.

16 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Easy to order and delivered promptly

Easy to order and delivered promptly . Plus the quality of the exercise mat is nice and thick . Good for my back when doing Pilates. Would recommend

14 de septiembre de 2026
Logotipo de Core Balance

Respuesta de Core Balance

Thank you for recommending us! We’re so pleased you’re happy with the quality and comfort of your exercise mat.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good service

Product at reasonable price.
Delivery as promised
So overall good service

14 de septiembre de 2026
Logotipo de Core Balance

Respuesta de Core Balance

Thank you for your review! We're glad you were happy with the service, value and prompt delivery.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fast efficient delivery

Fast efficient delivery, lovely product

12 de septiembre de 2026
Logotipo de Core Balance

Respuesta de Core Balance

Thank you for your review! We're so pleased you love your product and were happy with the quick and efficient delivery.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Easy to navigate the website and…

Easy to navigate the website and efficient delivery

13 de septiembre de 2026
Logotipo de Core Balance

Respuesta de Core Balance

Thank you for your feedback! We’re pleased you found our website easy to navigate and your delivery arrived efficiently.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic Pilates mats

Fantastic Pilates mats, everybody in my class love them

11 de septiembre de 2026
Logotipo de Core Balance

Respuesta de Core Balance

Thank you for the lovely feedback! We’re delighted to hear the Pilates mats have been such a hit with your class.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very fast delivery

Very fast delivery. Dumbbell set is great value for the price. Very happy .

18 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Core Balance

Respuesta de Core Balance

Thank you for your feedback! We’re so pleased you’re happy with your dumbbell set and found it great value for money.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

It was a straightforward purchase

It was a straightforward purchase. I ordered the product. It arrived as described. Job done.

10 de septiembre de 2026
Logotipo de Core Balance

Respuesta de Core Balance

Thank you for your feedback! We’re pleased everything went smoothly and your order arrived just as expected.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Poor quality product

Poor quality product
I had to pay to return product
I am still waiting for a refund after a month since I returned product

21 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

A good experience

Very good price and shipping terms, I found the website nice to navigate and a very fast delivery. I was altogether very pleased with everything.

10 de septiembre de 2026
Logotipo de Core Balance

Respuesta de Core Balance

Great to hear you had such a positive experience from ordering through to delivery. Thank you for the lovely feedback!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good, fast,

Decent range of products. Good prices with September special offer. Fast, free delivery

6 de septiembre de 2026
Logotipo de Core Balance

Respuesta de Core Balance

Thank you for your review! We’re pleased you enjoyed our range, great prices and speedy delivery service.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I first saw the product on Amazon but…

I first saw the product on Amazon but decided to order with you direct. Glad I did as no postage, arrived in 2 daysand was well and appropriately packaged. Is a present not given yet but sure it will be well received. Would definitely buy a product from your company again.

6 de septiembre de 2026
Logotipo de Core Balance

Respuesta de Core Balance

Thank you for choosing to order directly with us! We’re delighted your order arrived quickly and well packaged, and we hope the gift is very well received.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic mat

Fantastic mat, really comfortable while doing the palate’s.

29 de agosto de 2026
Logotipo de Core Balance

Respuesta de Core Balance

Thank you for your lovely review! We’re so pleased you’re finding the mat comfortable and enjoying using it for your Pilates sessions.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quick delivery

Quick delivery. Fairy priced. Good quality, I had a slight problem with 1 item, but was quickly rectified. Excellent customer service.

28 de agosto de 2026
Logotipo de Core Balance

Respuesta de Core Balance

Thank you for your lovely feedback! We’re so pleased everything was quickly resolved and you were happy with the service you received.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más