FabFinds Limited Opiniones 

8376
•
TrustScore: 4 sobre 5

4,1

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Awful company! They sell conterfiet items of the originals. I bought a few bundles of cleaning products they were either out of date or conterfiet of the original products. Should've known better wit... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I've now purchased a number of large jar candles from FabFinds, and those on offer (two for £10.00) have been exceptionally good buys. They're not as heavily scented as Yankee ones but burn well and a... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Order placed easily on the website. After a day or so I was informed that the delivery would be a few days late, no problem. I was then informed that an item was out of stock - received an imme... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ordered products for the first time from this company. Had many problems with Parcelforce who kept saying (on 4 separate occasions and after many long calls to thei complaints department who are usele... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de grandes almacenes

Escrito por la empresa

Discover the ultimate in convenience and great value with FabFinds! Our exclusive relationships with suppliers means you can access the brands you love and the essentials you need all at unbeatable prices. With the click of your finger, you can enjoy bulk-buy discounts and an array of high-quality household, beauty, petcare, food and drink products. Shop with us and experience the quality of the brands you know and love without breaking the bank! Our online shopping experience offers an efficient and effortless solution to acquire your favourite brands and the latest trends without leaving the comfort of your home. We provide the utmost convenience of making sure you have access to the best brands, updated daily, while ensuring a stress-free and hassle-free shopping experience.


Información de contacto

4,1

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

8 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,1

Todas las opiniones

(8376)

30 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very good service and very very speedy…

Very good service and very very speedy deliveries

7 de julio de 2025
Logotipo de FabFinds Limited

Respuesta de FabFinds Limited

Hello Wesley
Thank you for taking the time to leave your amazing feedback. We're so happy that you enjoy our service - make sure to keep checking our new arrivals for more fabulous products!
We hope to see you shopping again with us soon.
Take care, and have a lovely day!
FabFinds Customer Services

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fabulosa

Second time I purchased through this site and delievery was very quick

7 de julio de 2025
Logotipo de FabFinds Limited

Respuesta de FabFinds Limited

Hello Beverley
Thank you for taking the time to leave your amazing feedback. We're so happy that you enjoy our service - make sure to keep checking our new arrivals for more fabulous products!
We hope to see you shopping again with us soon.
Take care, and have a lovely day!
FabFinds Customer Services

Valorada con 1 estrellas sobre 5

it was expensive for 1 packet of 10…

it was expensive for 1 packet of 10 coffee's and i had to pay for returning them I wont buy off here again

1 de julio de 2025
Logotipo de FabFinds Limited

Respuesta de FabFinds Limited

Hi
Thank you for your review.
I am sorry you found the coffees too expensive. The Lyons Instant Coffee 2 in 1 x 10 Sachets is £1.79 for a pack of 10 sachets.
Your reason for wanting to return the order was as you had ordered the wrong type of coffee, unfortunately we can not cover the cost of returns when we have sent you the item you have chosen to order. All the information on our products is available to see on the Website before you chose to purchase.
Many Thanks
FabFinds

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Really good service kept up to date…

Really good service kept up to date with delivery will use again

23 de junio de 2025
Logotipo de FabFinds Limited

Respuesta de FabFinds Limited

Hello Kelvin
Thank you for taking the time to leave your amazing feedback. We're so happy that you enjoy our service - make sure to keep checking our new arrivals for more fabulous products!
We hope to see you shopping again with us soon.
Take care, and have a lovely day!
FabFinds Customer Services

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Service as it should be..

Everything happened without problem or issue, purchase as described and delivered quickly..
Spot on all round.

2 de julio de 2025
Logotipo de FabFinds Limited

Respuesta de FabFinds Limited

Hello George
Thank you for taking the time to leave your amazing feedback. We're so happy that you enjoy our service - make sure to keep checking our new arrivals for more fabulous products!
We hope to see you shopping again with us soon.
Take care, and have a lovely day!
FabFinds Customer Services

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Overall really pleased with my bundle…

Overall really pleased with my bundle and the scent is now hard to get in shops. Only small negative is one of the bottles leaked slightly as lid not secured on.

7 de julio de 2025
Logotipo de FabFinds Limited

Respuesta de FabFinds Limited

Hello Olive
Thank you for taking the time to leave your amazing feedback. We're so happy that you enjoy our service - make sure to keep checking our new arrivals for more fabulous products!
We are sorry one of the bottles leaked. I will speak to the packing team to double check the lids.
We hope to see you shopping again with us soon.
Take care, and have a lovely day!
FabFinds Customer Services

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quick and efficient service

Quick and efficient service. Package well packed.

5 de julio de 2025
Logotipo de FabFinds Limited

Respuesta de FabFinds Limited

Hello Diane
Thank you for taking the time to leave your amazing feedback. We're so happy that you enjoy our service - make sure to keep checking our new arrivals for more fabulous products!
We hope to see you shopping again with us soon.
Take care, and have a lovely day!
FabFinds Customer Services

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Treats for dogs

Found here the best deal for my puppy treats! It was delivered on time and I highly recommend!

7 de junio de 2025
Logotipo de FabFinds Limited

Respuesta de FabFinds Limited

Hello
Thank you for taking the time to leave your amazing feedback. We're so happy that you enjoy our service - make sure to keep checking our new arrivals for more fabulous products!
We hope to see you shopping again with us soon.
Take care, and have a lovely day!
FabFinds Customer Services

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Just what I was looking for!

Exactly what I was looking for & Fabfinds had ALL the alphabet letters that I wanted in stock!

30 de junio de 2025
Logotipo de FabFinds Limited

Respuesta de FabFinds Limited

Hello Sheryl
Thank you for taking the time to leave your amazing feedback. We're so happy that you enjoy our service - make sure to keep checking our new arrivals for more fabulous products!
We hope to see you shopping again with us soon.
Take care, and have a lovely day!
FabFinds Customer Services

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Hi Thanks for my refund 🙂

Hi Thanks for my refund 🙂

27 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de FabFinds Limited

Respuesta de FabFinds Limited

Hi (Name)
Thank you for taking the time to write this review.
I am pleased you are happy with the outcome.
Please accept our apologies once again for the inconvenience caused and I hope you are happy with the resolution.
Kind regards

Valorada con 3 estrellas sobre 5

They charged postage even though the…

They charged postage even though the order was over 40 pounds. Lights missing no notification. Contact response not the best. Products good

17 de junio de 2025
Logotipo de FabFinds Limited

Respuesta de FabFinds Limited

Hi
Thank you for your review.
I am sorry an item became out of stock. When the refund was issued for this a notification is sent to the email address you provided on the order. To receive free shipping you need to enter the discount code. No code was entered so the discount could not be applied.
Many Thanks
FabFinds

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Excessive plastic packing materials.

Not all items in stock when ordered were then dispatched, items took a little longer than expected and arrived incredibly well packaged to the point the packaging was excessive. There was cardboards, plastic packing peanuts and tape holding it all together.
My concern is the packing peanuts are not degradable plastic and they supplied a large carrier bag full in my delivery. If they were degradable type they would dissolve in water thus no disposal issue but with councils reducing the bin collections and wanting recycling. The company should be looking at making its packaging, and packing materials friendlier to the environment and consumer rather than contributing to landfill and potential customer grief with extra packaging to go in the general waste bin when the collections are halved.

29 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de FabFinds Limited

Respuesta de FabFinds Limited

Hi
Thank you for your review.
We are sorry yo9u had items that had to be refunded, due to no stock available.
I will raise the issue of excessive packaging to our warehouse team. I will also look into using degradable packing peanuts.
Many Thanks
FabFinds

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brilliant company. Highly recommend …

Ordered products for the first time from this company. Had many problems with Parcelforce who kept saying (on 4 separate occasions and after many long calls to thei complaints department who are useless) they couldnt deliver my parcel. I contacted Fabfinds customer services who went above and beyond in contacting Parcelforce for me. They managed to get my parcel delivered. So thank you for such great service. I will be a returning customer and in fact placed a 2nd order today. I would give them 10 stars if I could best customer service I’ve ever used. Plus my gorgeous cleaners are finally in my possession. Thank you

9 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de FabFinds Limited

Respuesta de FabFinds Limited

Hello Lorraine
Thank you for taking the time to leave your amazing feedback. We're so happy that you enjoy our service - make sure to keep checking our new arrivals for more fabulous products!
We are sorry you had this issue with Parcel Force, but are pleased this was resolved.
We hope to see you shopping again with us soon.
Take care, and have a lovely day!
FabFinds Customer Services

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered paint which was not as…

Ordered paint which was not as described. Different than a tester pot of the same paint. This however quality was poor and very watery paint. Return request was accepted via Amazon with my reasons. Seller took over a week to locate my return and then said no refund will be given as I opened the paint. Have escalated via Amazon under their A-Z seller policy

4 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de FabFinds Limited

Respuesta de FabFinds Limited

HI
Thank you for your review.
We have responded on through Amazon.
We have looked at the paint you have sent back opened, the paint is not watery. We will leave this with Amazon as you have escalated this to them.
Many Thanks

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Sending totally different products

Sending totally different products, asked for replacement and they told me that the product what I bought its the same, even when I sended them pictures.. totally scammers.

4 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de FabFinds Limited

Respuesta de FabFinds Limited

Hi
Thank you for the review.
I am sorry you are unhappy with the order. I have looked at the description and the title of the item you have chosen to purchase. They both state bath and shower gel. It also states packaging may vary. We have sent you bath and shower gel.
We have given you the details to return the items, and I refund will be issued for these once we receive them back.
Many Thanks
FabFinds

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ordered on a Monday and received on…

Ordered on a Monday and received on Wednesday. Searched everywhere for lyons ginger cuppacino and found them here at a good price.

19 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de FabFinds Limited

Respuesta de FabFinds Limited

Hello Sandra
Thank you for taking the time to leave your amazing feedback. We're so happy that you enjoy our service - make sure to keep checking our new arrivals for more fabulous products!
We hope to see you shopping again with us soon.
Take care, and have a lovely day!
FabFinds Customer Services

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered a planter advertised at £9.99 +…

Ordered a planter advertised at £9.99 + p&p when it arrived it had a sticker on it with £5.99 when I questioned it I just got told the sticker shouldn’t have been left on won’t order from them again !!

8 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de FabFinds Limited

Respuesta de FabFinds Limited

Hi
Thank you for your review.
I am sorry that a price label was left on. This is the price at which we purchased this from our supplier. I am sorry for the inconvenience caused.
FabFinds

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good experience

I ordered 2 shampoo and a conditioner. They were very well packaged(bubble wrapped in a box with fragile tape sealing) and arrived perfectly and in good time.
There was also a mystery free gift of some wax melts, which I appreciate.

15 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de FabFinds Limited

Respuesta de FabFinds Limited

Hi
Thank you for taking the time to leave your wonderful review - we really appreciate it. We're so happy that you enjoyed our service and products.
We hope to see you shopping again with us soon.
Take care, and have a lovely day!
FabFinds Customer Services.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great job Customer Services

Order placed easily on the website. After a day or so I was informed that the delivery would be a few days late, no problem.

I was then informed that an item was out of stock - received an immediate refund, again no problem.

When the order arrived I was missing several items. Contacted Customer Services, where Zoe said she would sort the problem. Missing items received today, only 2 days after reporting the issue. These issues shouldn't really occur, but when they do, all I want is for them to be resolved quickly.

FabFinds (Zoe) sorted the problem so as far as I'm concerned great service! Thanks.

24 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de FabFinds Limited

Respuesta de FabFinds Limited

Hello Mike
Thank you for taking the time to leave your amazing feedback. We're so happy that you enjoy our service - make sure to keep checking our new arrivals for more fabulous products!
We hope to see you shopping again with us soon.
Take care, and have a lovely day!
FabFinds Customer Services

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I received order before expected time.😍…

I received order before expected time.😍 and it’s perfect !!! I thought it would be breakable quality, it’s the best

25 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de FabFinds Limited

Respuesta de FabFinds Limited

Hello Maha
Thank you for taking the time to leave your amazing feedback. We're so happy that you enjoy our service - make sure to keep checking our new arrivals for more fabulous products!
We hope to see you shopping again with us soon.
Take care, and have a lovely day!
FabFinds Customer Services

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más