Foodhub For Business UK Opiniones 

131
•
TrustScore: 1.5 sobre 5

1,6

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This company is a con, they take all your data and pass on to third parties, would not provide any information without getting your details. AVOID ***

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Just awful, restaurant delivered nearly 2 hours later. For was frozen. Foodhubs only answer was ring restaurant. Restaurant number was going straight to voicemail. Foodhub then called the restaurant o... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Foodhub is very reliable and no commission What else we want Others like Ordermeal or menulog those eat your profit as commission So I prefer giving that as discount to my customers. not to t... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Shocking company to do business with. Chasing us constantly (multiple times per day) to progress onboarding. Expect us to market on their behalf - flyer with their app/logo - put signs up. T... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Proveedor de equipos EFTPOS

Escrito por la empresa

Your one true restaurant partner Technology that drives takeaway growth and efficiency: Unlock the power of effortless management with efficient solutions designed to elevate every aspect of your takeaway. Foodhub for business connects food businesses with customers through smart tech: We help restaurants grow by offering a powerful ecosystem of tech solutions. From online ordering to customer engagement, our tools make it easy to reach customers, streamline operations, and boost profits.


Información de contacto

1,6

Muy malo

TrustScore: 1.5 sobre 5

131 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 2 semanas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

1,6

Todas las opiniones

(131)

15 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

They are an absolute joke..

They are an absolute joke... I have been waiting well over a week for a refund of just £5. I have several emails from them saying there are no issues and follow steps...
Eventually they have now admitted because I have complained I have been blocked and can't have my money back. I gave all the emails back and forth... DO NOT USE FOODHUB, EVER. THEIR CUSTIMER SERVICE IS A JOKE AND DISGUSTING.
I also got an email stating a refund but was then blocked from taking it..

19 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Good luck getting your money back

Had the restaurant cancel our order and a message from Food Hub on the app saying a full refund would be provided within 5 working days.
That was 2 weeks ago and still have not received a refund.

4 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Avoid!!!

Avoid!!!! Had our order through, missing one item - kids meal!! And foodhub's answer was contact us again in 1 hour! What a joke.

12 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible terrible food delivery app!

Terrible terrible food delivery app!! AVOID. The staff are very rude, they do not care about customer service and I got bad food poisoning from a restaurant on their App. AVOID AT ALL COSTS. AVOID!!

2 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent customer service

Called Foodhub customer services when the take away I ordered did not arrive but the money was taken from my back. The young man I spoke to could not have been more helpful, he went above and beyond to get my money refunded, especially as the take away owners were on holiday and could not be contacted. He called me back 3 times to update me on the progress. He was extremely polite and talked me through everything. If only all customer services worked like this. Excellent service.

8 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

BUSINESSES AVOID AT ALL COSTS

We were looking forward to using FoodHub although I requested to get everything set up so I could access the back office myself before going live.

As our menu is quite complicated with a lot of customisation options for every meal, I wanted 2 months to make sure I could build our new menu and ensure the KDS system & Self Service Kiosk were set up perfectly so that the orders were coming through correctly. We are in the middle of renovating our kitchen to produce a larger quantity of food to satisfy delivery orders too, which is also going to take a couple of months.

I was hoping that I would be able to play around with our FoodHub menu, and make sure the system was perfected before going live, which would have tied in perfectly with the kitchen being finished.

I was told this wasn't possible and that I would need to switch over and go live as soon as possible. They informed me they would change the menu for me, but weren't very clear wether I'd be able to customise it myself.

They were adamant that I couldn't wait 2 months before switching our website over to them so I requested a full refund. They informed me that there would be a £99 set up fee, but they charged me £174. There is now a £100 "admin fee" for cancelling before going live, and it doesn't seem like I'm getting my set up fee back even though they haven't set anything up.

They say they don't charge a commission but their online transaction fees are nearly 4% through Datman, and every piece of equipment you buy from them up front, you still need to pay a weekly rental.

Not helpful in the slightest. Pushy salesmen that can barely understand English. I think I've dodged a bullet early on. Avoid at all costs.

2 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Think carefully before joining Foodhub

Any business about to join them better think carefully or I suggested negotiating with them on payment gateway company and chooses company that professional, reliable and take responsible when they needed to, I give you an answer No you can't because bra bra bra reason but in fact they are parents company, they are not different from scammer while the online payment problem still not solves rather than leave DATMAN and find a new payment gateway partner any company that have a strong security systems what they do is couple thousand business that been used their service I believed has hold everything until money has been paid off, Foodhub they do online marketing heavily on all platforms try to get new innocent customers while nothing has been fixed yet new customers have to take a risks with DATMAN anyone knows where to report to Gov departments pls just try to fwd to them early this year I was behind cash flow so kinda needed this $10k to pay rent etc they really dont care

To lodged officially complaint story much more critical and ethical

22 de enero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Charged order but food never delivered

After waiting for my order for almost an hour I got this message: "We are so sorry but the takeaway has rejected your order. If your payment was processed it will automatically be refunded. Due to the banking system, this can take up to 5 days but is often shorter." Essentially they charged me for the food, their fee, and did not deliver anything. I would give them -5 stars if I could. Stay away from these scammers

4 de junio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

foodhub is a fake or scam site

fake or scam site. zero support. my order was confirmed online but called restaurant after an hour and they never got order. emailed foodhub and got support ticket link to non-existent link.

2 de junio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

AVOID

AVOID
Ridiculous customer service,

Order big order and it was very late and food was salty and not fresh, complained to them and offering £5 voucher and not giving refund also telling to call restaurant for refund! awful platform.

1 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Useless customer service. Useless website. Takes money for a closed restaurant ! Voucher didnt work ! Never again !

Will never deal with foodhub again or any restaurant that use them.

They took money for a restaurant that was CLOSED ! Took 2 weeks to get the money back.

A £5 voucher was issued for an evening with no food and losing £45 for 2 weeks. Should have just ignored it. It didnt work and only subtracted £3 from an order. The new order was COLD FOOD.

Giving food hub a second chance was a big mistake.

Customer service couldn't even refund the £2 extra that was spent.

We will never use foodhub or any restaurant that uses them. Have compiled a list of places to avoid.

1 de abril de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

disgusting

this company are cowboys phone me none stop
for business cant get them to stop two years every week contacting police

28 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I want to raise a complaint regarding…your disgusting TV Advert

I want to raise a complaint regarding your MTV Ad during the daytime.

Your advert is totally disgusting and inappropriate for daytime TV.  My youngest son is going around mimicking the voices, and for a 6 year old, sounds perverted and being called into the classroom to see the headteacher, totally embarrassed me.

Reference to sexual sizes and sexual explicit wording, is disgusting.

I really hope you change the Ad, even I was embarrassed, man sat in a bath, with a tape measure, in the bath referring to 10" or 12" knowing full well its Reference to his penis size and not pizza, disgusting. 

Please please change your advert.

Many thanks

7 de febrero de 2024
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más