Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I have not received order #6819 I placed order June.5 It’s now October.7 I’ve emailed twice , and sent 6 WhatsApp messages No response ?????? My account says “unfulfilled” for the or... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I purchased the Ganisha Divide Large portrait that was already framed for $200 canadian. What I receive was the picture printed (not painted like the website advertise). The company stretched the pic... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I ordered a paint by numbers canvas on April 11th. It is now June 2 and I have not received my order. I have emailed them multiple times to check on my order. About 2 weeks ago I was informed that the... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

REALLY GREAT place to buy from! The items arrived within the time specified. Great quality, really well wrapped and Great customer service! I noticed a certain 'time frame' and emailed to check. I got... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Diseñador de interiores
  2. también en la categoría
  3. Tienda de muebles

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Gaia-Stock - Thousands Of Canvas To Choose From: Home decor, Canvas ART, Paint by numbers Collection: ANIMALS & NATURE, WALL ART,FOR KIDS,And more. Time to renew the old energy. Gain a fresh and modern style, with the Modern Collection every home will score a smooth and elegant esthetic. Don’t miss it out!


Información de contacto

2,7

Malo

TrustScore: 2.5 sobre 5

51 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,7

Todas las opiniones

(51)

0 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 2 estrellas sobre 5

I ordered the moon lamp for my friends…

I ordered the moon lamp for my friends 18th birthday over 3 weeks ago and still have not received it. I got an email on after two weeks saying it was finally on the way but there is no way for me to track it in a way where I can see where it is. This is not a good website to order from and I won't be using it again.

15 de febrero de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Gaia-Stock.com

Respuesta de Gaia-Stock.com


We would love for you to contact us and distribute it accordingly.

gaia-stock.com

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Estimated delivery date

I am. very pleased with the website and how it depicts to canvas. Very impressive, but my disappointment is the fact there is no estimate delivery date. My credit card has been charged but I have no idea when I will receive my canvas. I ordered two and an in the dark. Not a good feeling.

Thank you,
KaRon

11 de febrero de 2018
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

REALLY GREAT place to buy from!!

REALLY GREAT place to buy from! The items arrived within the time specified. Great quality, really well wrapped and Great customer service! I noticed a certain 'time frame' and emailed to check. I got a reply within minutes with all tracking details and friendly efficient staff.

6 de febrero de 2018
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

False Advertising and months of waiting. DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!

I paid over $150.00 for a blanket that was supposed to be large enough for an adult. The picture of the product shows it as a handwoven large blanket, I ordered the largest size they offer. The product took over two months to arrive, and I was willing to wait because it seemed to be of good quality at a reasonable price. However, what I received was disappointing, it is the size of a baby blanket, it is clearly not what is advertised. This is false advertising to the point where it is hilariously funny. I wouldn't buy this blanket for $10.

3 de febrero de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Gaia-Stock.com

Respuesta de Gaia-Stock.com


We would love for you to contact us and distribute it accordingly.

gaia-stock.com

Valorada con 4 estrellas sobre 5

It is the first time a placed order and …

It is the first time a placed order and the only problem is that i didnt get any estimation of the delivery time!!!

8 de enero de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Gaia-Stock.com

Respuesta de Gaia-Stock.com

Hi Athanasios,
Thank you very much for choosing us and trusting us! We appreciate you very much

After you placed your order, a confirmation email with all the information about the order was sent to you,
If you need additional information, please feel free to contact us and we will make sure to provide the missing information

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Really like the pictures, but receiving them took forever

So, my original review was like this: "I ordered a painting 4th of November, and its 8th of January now, and it still hasn't arrived. I understand its over the Holidays, which is a busy time, but its been too long. The website stated it would take up to 45 days..."

I ordered the Limited Edition Buddha Peace Canvas on 4th of November, as stated, and I received it 24th of January, which is way too long time to wait, BUT it eventually got here, thank God. I also really like the pictures! The quality is good, and I can't wait to hang it, and see how it looks on my wall! The reason why I still only give 3 stars is the time it took. I also would like to mention how quickly they responded when I emailed them, and tried to help as much as they could. They said they would give a full refund or send a new package, if it didn't turn up.

8 de enero de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Gaia-Stock.com

Respuesta de Gaia-Stock.com

Hi Sara,
Thank you for contacting us and thank you for your review, we appreciate you.

I can see that we have an open ticket in our customer service system and that one of our representatives is taking care of you.
We'll be sure to find out exactly why your order was delayed and make sure you get exactly what you ordered and be satisfied with your order

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I purchased the Ganisha Divide Large …

I purchased the Ganisha Divide Large portrait that was already framed for $200 canadian. What I receive was the picture printed (not painted like the website advertise). The company stretched the picture until it was destorted and blurry. I'm beyond furious losing $200 to this fraud company especially if I send it back for a refund I will get charged the return shipping! I don't know how you can posted these items every day knowing full well this is not what the consumers are receiving! When I commented on their instagram page they blocker me and when I contacted their costumer service they told me not to look at the picture so closely to see the flaws!

21 de diciembre de 2017
Opinión espontánea
Logotipo de Gaia-Stock.com

Respuesta de Gaia-Stock.com


We would love for you to contact us and distribute it accordingly.

gaia-stock.com

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más