Giraffe Cocktails Opiniones 

57
•
TrustScore: 4 sobre 5

4,2

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Recently bought a Ninja Slushie machine and googled pre-made cocktails. Giraffe Cocktails was one of the 1st to come up and after reading reviews decided to try strawberry daiquiri, margarita and espr... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I bought the Frozen Margarita and Pornstar Martini mixes after having mixed success making my own frozen cocktails in my Ninja Slushi. These were an absolute game changer! I simply poured the m... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

2nd order only ordered because of discount ordered 2 x pina colada one gin garden 1 x strawberry daiquri all supposed 1.5l the pina colada only contained 3 glasses of 1/4 litre approx which is half... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Really can't fault their customer service - I ordered a 3L Espresso Martini but was a bit surprised when I poured it and it was pink, turned out they had accidentally sent me an incorrectly labelled... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de bebidas alcohólicas

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Premium small batch cocktails


Información de contacto

4,2

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

57 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,2

Todas las opiniones

(57)

9 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Frozen Coxktails

Recently bought a Ninja Slushie machine and googled pre-made cocktails. Giraffe Cocktails was one of the 1st to come up and after reading reviews decided to try strawberry daiquiri, margarita and espresso martini as all 3 are my go too cocktails. So glad I did. I’ve already reordered and both me and my husband are really enjoying them. It was a considered purchase buying the machine but having delicous cocktails which don’t take long to freeze has been ideal for us! Looking forward to trying other flavours. Delivery was quick and well packaged. Haven’t had to use customer service yet as not had any issues with my orders.

25 de julio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Perfect Frozen Cocktails

I bought the Frozen Margarita and Pornstar Martini mixes after having mixed success making my own frozen cocktails in my Ninja Slushi. These were an absolute game changer!

I simply poured the mix straight into the machine and around 30 minutes later I had perfect frozen cocktails with no hassle at all. The texture was spot on, and both flavours tasted fantastic.

My friends and I absolutely loved them. Even though they’re only 5% ABV, they definitely hit the spot and were perfect for our BBQ!

I’ll definitely be buying these again and would highly recommend them to anyone with a Ninja Slushi who wants delicious frozen cocktails without the trial and error

11 de julio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great ready-made cocktails

Great ready-made cocktails that you can put in the fridge or if careful freeze them (which I did). Sadly, the delivery company smashed the box, but Giraffe sorted it out straight away, and they were brilliant. Will definitely buy again. Very Pleased !

9 de julio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Buyer beware - not a grown up company

I ordered three kegs for a party and paid for express delivery, which was advertised as 1–2 business days. When it became clear the order was unlikely to arrive on time, I contacted customer service. Responses were prompt, but I was only referred to the DHL tracking information I already had.
After being advised to refuse the delivery if it arrived after 2pm on the Friday, I made alternative arrangements when it failed to arrive. The kegs were then delivered at 11pm on the Friday which was the very end of the fourth working day, by a courier who did not make us aware of the delivery. We
discovered the drop off the following morning . By then the kegs were too late to be of any practical use.
I requested a refund as the order had not arrived within the advertised delivery timeframe. While the delivery charge was refunded, I was told I would have to pay the return costs before receiving a refund for the order. After I pointed out a number of factual inaccuracies in the correspondence, I was then informed that a refund would no longer be offered.
Overall, I found both the delivery and the way this complaint was handled very disappointing. The customer service felt defensive rather than solution-focused, which is not what I would expect from a professional company. If you're ordering for a time-critical event, I'd think carefully before relying on this company.

13 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Giraffe Cocktails

Respuesta de Giraffe Cocktails

Hi AB,

Thank you for taking the time to leave your feedback.

Firstly, I’d like to apologise that your order did not arrive when expected. We understand that when ordering for a party or event, timing is incredibly important, and I completely appreciate how frustrating and disappointing this situation must have been.

As a small independent business, we supply cocktails for hundreds of weddings, parties and events every year, and we know how important reliable delivery is for occasions. I’m sorry that on this occasion the courier service fell short of the standards that both you and we expect.

I am pleased that our team responded quickly to your enquiries throughout, but I am sorry that you felt our handling of the complaint was not as solution-focused as it should have been. That was certainly not our intention.

As soon as we became aware of the delay, we closely monitored the shipment and escalated the issue with DHL. Unfortunately, we were informed that unexpected operational issues within their network, including a vehicle breakdown, resulted in the delivery arriving a few hours later than planned. While the order was dispatched promptly from our side and delivered within 3 days, we recognise that this did not arrive as advertised within the estimated 2 days

In an effort to resolve the matter, we refunded the delivery charge and offered a full refund for the products upon their return.

We have also continued to improve our delivery offering and now provide additional services including DPD Next Day and Royal Mail Guaranteed options, giving customers more choice for time-sensitive orders.

We take all feedback seriously and will use your comments to review both our communication and how we handle delivery exceptions in the future.

Thank you again for your feedback, and we are genuinely sorry that your experience did not meet the standards we aim to provide.

Kind regards,
Giraffe Cocktails

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Lovely cocktails,excellent customer…

Lovely cocktails,excellent customer service.Thankyou to Ollie for checking for me today to put my mind at rest on my delivery.Would not use anyone else when I want a cocktail .Thankyou from Damon.

9 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent customer service

I called this company in error and went mad about a refused refund for faulty items HOWEVER it wasn’t them it was another company these guys called me back regardless and offered me a free set. This was so lovely and kind I refused the offer bless them wasn’t anything to do with them. They also text me the right company 5 star service and next time we will be using you! Thanks ☺️

17 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

NEVER RECEIVED GOODS

DID NOT RECEIVE GOODS
Goods never arrived, blamed DHL who only showed google images of my property, then when they gave me a refund they charged me the pleasure of DHL returning it to them £3.95 !!!
TERRIBLE Experience TERRIBLE Company
Lots of other companies out there so I would try them.
Avoid this company at all costs or you will loose money.
YOU HAVE BEEN WARNED PEOPLE ⚠️

18 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Giraffe Cocktails

Respuesta de Giraffe Cocktails

Hi Steve

Thanks for spending time to feedback your experience with us. I'm really sorry that your order didn't arrive as hoped. I understand your frustration when courier companies are unable to deliver parcels.

I have investigated this for you, and can see that there was numerous email correspondence between our customer service team and yourself and we did our best to ensure your parcel was delivered as promised and left specific instruction to the courier how to access your property. We advised to you, that if you were not at home to take delivery you can request this this to be left safe, left with a neighbor or delivered to a service point, but this was not actioned.

Your parcel was attempted for delivery on three separate occasions.

On the first occasion the driver had difficulty accessing your property due to a locked gate

Two other occasions the driver had accessed the property but as no-one was at home the driver was unable to leave this parcel as you had not requested this to be left safe

After 3 delivery attempts goods will be returned back to the sender.

Any images provided of attempted delivery were taken and supplied by the courier, which you can view on your tracking.

I have also checked and you have been refunded in full - we do not charge any return costs for undelivered items. If you have not received the refund yet, please contact the team to investigate further.

I'm sorry again for the inconvenience and hope it doesn't put you off ordering again in the future

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Still yet to receive my order a week…

Still yet to receive my order over a week later. DHL keep saying out for delivery and then decide they can't be bothered and don't turn up. I get given a new delivery date that is days away and then they suddenly decide to change it last minute and let me know the same day they "intend" to deliver it. Won't order from here again regardless of the standard of the product as long as they use DHL to deliver orders. Has this company looked at DHL Trustpilot review page or did they just go with the cheapest delivery option?

09/12 EDIT - In response to the below, my order was with you and I'm therefore your customer, not DHL's, and this review is based on my overall experience with ordering from you. The parcel has now been delivered - left in the outside mixed waste bin (consumable item left in a rubbish bin...). I've updated the star rating as the poor delivery is only part of the ordering experience but unfortunately I won't be ordering again.

29 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Giraffe Cocktails

Respuesta de Giraffe Cocktails

Hello, thanks for taking the time to review DHL, it would perhaps be better to leave a review about their service on their own trustpilot page rather than here

I'm really sorry that you have had a delay with your parcel, i'll request some information via the trustpilot portal, so that you can provide your order details to us so i can investigate with DHL where your parcel is

We use various couriers to deliver our goods for us including DHL, Parcelforce & Royal Mail

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not stated weight/ volume

2nd order only ordered because of discount ordered 2 x pina colada one gin garden 1 x strawberry daiquri all supposed 1.5l the pina colada only contained 3 glasses of 1/4 litre approx which is half stated volume not wanting refund only saying they don't deliver quoted volume.

5 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Giraffe Cocktails

Respuesta de Giraffe Cocktails

Hi Chris,

Thanks for spending the time to leave a review,

I'm so sorry that there has been a filling error, this is extremely unusual.

All of our cocktails are manufactured and filled in house. Products are filled automatically and weighed to ensure consistent volumes.

If you can contact the sales team, they would be more than happy to arrange a refund or replacement at your preference

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Love Giraffe Cocktails!

I've ordered from Giraffe Cocktails quite a few times over the past 3 years and every experience has been really positive. Delivery has been timely, customer service has been great and responsive, and the cocktails are delicious!

10 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent cocktails

Excellent cocktails

We had these for a party last weekend, the cocktails were a hit and everyone said how much they enjoyed them

20 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not great customer service

Further edit following response to the review: There was no typo in my email address all confirmations were received, you just failed to process the order and it took me chasing, twice, for my order to be dispatched. My first chaser email (which was a reply to the email confirmation I received) had no response, the second one two days later you did reply to within the hour.

How you can claim that emails were responded to quickly and that the items arrived inline with your delivery I don’t know. I order on 15th July, chased on the 21st, chased again on the 23rd, it was only then the first item was dispatched, arrived on the 24th and the other item arrived a day later. Your standard delivery is 3-5working days, I make that 7&8 days.

Edit: to add to the below after posting this review it was marked as a fake review, strange…….

Not great customer service, placed order the emailed them a week later to say haven’t received anything nor had a dispatch email. No response. Followed up again a few days later and only then did I get a response or did anything get dispatched. Toppers arrived and look great, a day, and another email later, the cocktail samples arrived. Ordered the porn star martinis they were ok but not great, weird aftertaste. Won’t be ordering again

26 de julio de 2024
Logotipo de Giraffe Cocktails

Respuesta de Giraffe Cocktails

Hi Sam,

Thanks for spending the time to leave a review. As a small business we pride ourselves on providing an excellent product with customer service to match. I'm sorry that on this occasion we didn't meet your standards.

I can see that when placing your order, the email address you provided had a typo or was incorrect as your email address you provided here is different to the email address associated with the order reference you provided.

It's a shame you felt that our service deserved a 1 star rating, as you said the toppers were great and cocktails ok. We replied to any emails very quickly and assured you your products were arriving within the advertised delivery time frame but unfortunately this was delayed by the courier by 1 day.

Kind regards

Ollie

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Amazing customer service from Giraffe…

Amazing customer service from Giraffe cocktails, the website is so easy to use and follow. If you're looking at hosting a party these cocktails are the way to go, always go down a treat! The best pre- mixed cocktails in my opinion. Will definitely be ordering again!

17 de marzo de 2024
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más