Griffin Mill Garages Opiniones 

241
•
TrustScore: 3 sobre 5

3,1

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wanted to buy a car from their LeapMotor arm in May, no reply at all, bought one from Drive in Bristol instead. Now last week I thought it would be handy to get a service done close to home, no ans... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I visited the showroom today and had the pleasure of meeting Ashley. What a genuine sales man. Nothing was too much hassle. Thank you it was a pleasure.

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ready to pick up my new car which I ordered in June. The sales person I had been dealing with had left, although no one bothered to tell me! It was only when I contacted them for an update that... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We looked for a used car by chance and the salesman, Martin Baker, couldn't have been more helpful. He explained everything comprehensively and talked us through the process in detail. We progressed w... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Concesionario de autos

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Welcome to Griffin Mill, your premier dealer for new and used vehicles in South Wales. We are an official dealership for Peugeot, Kia, Fiat, Abarth, Nissan, Renault and Dacia, and approved aftersales centre for Skoda, Alfa Romeo and Jeep. We offer vehicle finance across our entire new and used car range, as well as service after-care, service plans and parts.


Información de contacto

3,1

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

241 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 25% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,1

Todas las opiniones

(241)

46 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Met with Joe

Met with Joe, he was very helpful, friendly and professional. Excellent service, thanks Joe!

16 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Griffin Mill Garages

Respuesta de Griffin Mill Garages

Thank you Kristian for this brilliant 5 star review! We're glad that Joe provided you with an excellent experience

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent Customer Service from Kia

Just met with Kyle Jordan to discuss the sportage etc - he was amazingly helpful and answered all of my questions.
I have been with Griffin Mill Kia for last 13 years and cannot fault all their help and advice.

1 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Griffin Mill Garages

Respuesta de Griffin Mill Garages

Thank you Jill for your amazing 5 star review, we're glad you've chosen us for so many years!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Made sure my vehicle was put back to…

Made sure my vehicle was put back to the original condition after having issues with connection Leigh at Kia servicing was helpful and had no problems with ensuring I had a vehicle to drive when needed Thanks again to the team there

17 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Griffin Mill Garages

Respuesta de Griffin Mill Garages

Thank you Norman for an amazing review, we hope to see you again soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I had an appointment on Friday to…

I had an appointment on Friday to review my car with Kyle Jordan.
He looked at my car. I told him that I needed a car with a bigger boot as I now have to use a disabled scooter and mine scooter won't fit in my picanto. He sorted everything out and I pick up my new Kia in about eight weeks.

11 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Griffin Mill Garages

Respuesta de Griffin Mill Garages

Thank you Jeanette for an amazing 5 star review!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Disgusting

A back window would not go back up once opened. Phone Griffin Mill and spoke to service receptionist. Said there was a 3-6 weeks waiting list and they couldn't do anything and went to put the phone down!!! I asked if we could use RAC and she said of oh yes and put the phone down.
Her attitude stank to be honest

10 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Griffin Mill Garages

Respuesta de Griffin Mill Garages

Hi Alison, thank you for your feedback, we're sorry to hear about your negative experience on the phone with us. We’d be grateful if you could email us with further details, including your registration and contact number to info@griffinmill.co.uk so we can investigate this further for you.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Just ordered a Kia Stonic from Griffin…

Just ordered a Kia Stonic from Griffin Mill, we were impressed with the way Mathew dealt with us initially one our first visit, which gave us confidence to return to place an order for our next car. Thank you Mathew

26 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Griffin Mill Garages

Respuesta de Griffin Mill Garages

Hi Sue, thank you for your amazing 5 star review!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service from Griffin Mill Kia

Recently bought a Kia from Griffin Mill in Pontypridd, Nicholas and Corey were more than helpful and took me step by step throughout the whole purchase process, booked a test drive and drove away 2 days later with the car being valeted, couldn’t have asked for more!

21 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Griffin Mill Garages

Respuesta de Griffin Mill Garages

Hi Daniel, thank you so much for leaving us a lovely 5* review! We're so pleased to hear about your experience and we have shared your kind comments with the team!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Rip off

Rip off. I needed a radio code for my wifes Nissan Note. They said I would have to book it in for 1 hours labour to take the radio out to read the serial number which would cost £180.(To take the radio out is 10 minutes max) They would then have to communicate with Nissan who would supply them with the code. I said no chance.

Instead I e mailed Nissan GB who instructed me how to bring up the serial number on the display. I supplied them with this and proof of ownership and they gave me the code for free. It worked 1st time.

I'm sure this is all Griffin Mill would have done, likely not even bothering to take the radio out. Utter greed on display.

20 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Griffin Mill Garages

Respuesta de Griffin Mill Garages

Good Afternoon Mark, I am very sorry to hear this. We’d be grateful if you could email us with further details of your visit to feedback@griffinmill.co.uk, please include your contact details and car registration number so we can look into this further.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great Dealership

Drove away from Griffin Mill in my new Dacia Sandero Stepway today. I am over the moon with both my car and the way I was looked after.
Sahid was outstanding as a Salesman. All the staff in the showroom made me feel welcome and comfortable.
I wouldn’t hesitate to recommend this dealership to friends and family.
I live in Weston super Mare but it was worth every penny to drive to Pontypridd and be looked after by Sahid.

15 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Griffin Mill Garages

Respuesta de Griffin Mill Garages

Thank you for your 5 star review, we hope to see you again!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic Service all of the way

I would like to say that my recent experience at Griffin Mill Upper Boat was very pleasing. I would like to thank Megan. Megan resolved the courtesy car issues and got me back on the road with an electric car.
Megan kept me updated with the progress of the works being done. Rang me to say that there was a delay due to staff not coming in and informed me to further warranty issues.
a big thank you for looking after me throughout the duration. Car was also valeted when I picked it up.

12 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Griffin Mill Garages

Respuesta de Griffin Mill Garages

Thank you for your 5 star review! We'll make sure Megan knows about your feedback!!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Love your car

Love my new Renault Car! Big thanks to Sam Price and Rhyanne Meredith who delivered an excellent service.
Thanks so much from Keith and Jackie

6 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Griffin Mill Garages

Respuesta de Griffin Mill Garages

Thank you so much for reviewing us 5 stars!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Phoned to book car in fr repair we…

Phoned to book car in fr repair we will call you back still no call back

24 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Griffin Mill Garages

Respuesta de Griffin Mill Garages

Thank you for taking your time to leave this review. I am sorry to hear that your experience has left you feeling this way. We would appreciate if you could email us at feedback@griffinmill.co.uk with your car and contact details so we can look into your concerns in more depth.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

New car viewing

So I'm at the end of my finance on my captur ,after contacting them with a view to going to view a newer car on Saturday at lunchtime ,they went ahead and sold the car I was meant to be viewing ,totally understand that they don't wanna lose a sale but I wasn't even informed !they could've just dropped me a quick email to let me know ,it's a 2 hour drive from home !!!!! Obviously don't need my money that badly ,

5 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Griffin Mill Garages

Respuesta de Griffin Mill Garages

Thank you for taking your time to leave this review. I am sorry to hear that your experience has left you feeling this way. We would appreciate if you could email us at feedback@griffinmill.co.uk with your car and contact details so we can look into your concerns in more depth.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Purchasing my Nissan Qashqai from…

Purchasing my Nissan Qashqai from Griffin Mill upper boat Pontypridd was a walk in the park thanks to mr Martin Baker who made myself and my family most welcome and made choice,information and all the necessary paperwork completely stress free my thanks also to John and miss Meredith for their input, again for being so helpful . I would have no hesitation in recommending Nissan at upper boat Pontypridd to any of my family and friends.

22 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Griffin Mill Garages

Respuesta de Griffin Mill Garages

Thank you for reviewing us 5 stars!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible customer service

While they had the franchise in Weston Super Mare they replaced the brake pads on my Renault. The brakes wouldn’t stop squealing. I was told to leave it 2 weeks to see if they bed in. When I rang back 2 weeks later I got the message the franchised had closed. After a couple of phone calls I was told to drive 50 miles (100 miles round trip) to Wales but they would probably charge me for any work needed to be done. I’ve subsequently found out the job was not done correctly and that they used inferior parts. No one has ever offered any help or solutions.

30 de enero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Griffin Mill Garages

Respuesta de Griffin Mill Garages

Good morning, we are sorry to hear about this experience with us. Please could you contact us at customerservice@griffinmill.co.uk and we can look into this for you. Best wishes, The Griffin Mill Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I had my previous car for 12yrs.

I had my previous car for 12yrs.and was not looking forward to the process of buying a new car, Martin the salesperson at Nissan was exceptional he explained everything and it all went smoothly and the car's not bad either.

11 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Griffin Mill Garages

Respuesta de Griffin Mill Garages

Hi Steve, thank you for the lovely 5* review! We have passed on your kind comments to Martin and the rest of the team!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Booked my van in for a service when I…

Booked my van in for a service when I came to collect was charged £540.00 when I questioned this price was told that they had undercharged me on my last service
So I guess they overcharged me for my resent service when I rang another peugoet dealer they quoted me £400.00 so I would never use them again if you want to save some money book another dealership

6 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Griffin Mill Garages

Respuesta de Griffin Mill Garages

Dear Mr Stephens, we are sorry you feel you were overcharged, however, as explained by our Aftersales Manager, the pricing for your service was calculated automatically through the Peugeot systems based on the age, mileage of the vehicle, and previous service history, the price calculated is the price you were charged. We can’t comment on the completeness of any retrospective service quotes you have received from other dealers, as they should also be calculating the price using the Peugeot systems to ensure the service carried out is complete and correct as per Manufacturer servicing schedules.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Don’t pay the £99 Deposit

I recently looked at buying a second hand Nissan from the Griffin Mill, I spoke with the salesman Martin Baker who was friendly, helpful and professional throughout. I decided to buy a car and paid the £99 refundable deposit using my bank card. After a few days I decided not to buy the car and asked for a refund as I needed the money to buy a new car. I expected to get an immediate refund on my bank card. I was told the refund had to go through their Head Office. After numerous phone calls and a visit to the showroom, it took a month for the money to be returned to my account. I was very disappointed by this poor service, why can’t Griffin Mill return the deposit immediately using the card machine in the same way Supermarkets refund customers. This experience has put me off buying a car from Griffin Mill in the future.

13 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Griffin Mill Garages

Respuesta de Griffin Mill Garages

Hi Huw, thank you for the honest feedback. We apologise for the inconvenience caused, but we would like to investigate this further to ensure we can improve our service going forward. Please send your contact details over to feedback@griffinmill.co.uk and we will endeavour to look into this for you as soon as possible. Thank you for your co-operation.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very competent team, exceptional standards

Well, I feel like I have to chip in to balance some of the reviews in here, since I owe this company a massive thank you for looking after my car for the last 5 years.

Just to give some background, I have bought my Kia Ceed in Barcelona and have driven and serviced it there for 2 years in 2 different Kia garages, so I can compare Griffin Mill to other Kia services out there. And though other Kia garages were quite good, Griffin Mill are exceptional. The team overall and especially the mechanics are brilliant. Small note, their communications can sometimes be tricky, but as soon as you're there, you and your car are being taken care of exceptionally well. Every time I pick my car up it feels brand new in terms of driving, not sure what they do, but it is worth it. They care about what they do and it shows. Had done plenty of servicing with Halfords before, and every time I was picking my car up, it felt like they've done f all to it. I have to confess, I've used Halfords once for majour service trying to save some money with this Kia, and guess what.... same "have they done anything with it" question. Came back to Griffin and yet again, the car feels new. I feel I can trust these guys to take a proper care of my vehicle.

SO, there are plenty of cheaper places out there, but I can guarantee, not many of them have this standard. Thank you.

6 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Griffin Mill Garages

Respuesta de Griffin Mill Garages

Hi Lauris, thank you for taking the time to leave us a lovely 5* review! We're so pleased to hear about your positive experience with us, and we hope to welcome you back again soon!

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más