Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Información sobre la empresa

  1. Clínica
  2. también en la categoría
  3. Compañía farmacéutica
  4. Farmacia
  5. Farmacia online

Escrito por la empresa

Grove Health Australia is an Australian telehealth clinic. We connect adults across Australia with registered nurses and doctors by phone, so you can be assessed from home without travelling to a clinic. How it works 1. Book a free screening call with one of our nurses. They'll go through your medical history and check whether our service is right for you. 2. If it is, you'll have a consultation with one of our doctors. Initial doctor consultations are bulk billed for Medicare card holders. 3. If your doctor prescribes treatment, you can order it through the Grove patient portal and have it sent by express post to most addresses in Australia. Ongoing care You can see your doctor for a follow-up every three months, and one follow-up every three months is bulk billed for Medicare card holders. If you don't have a Medicare card, a $49 fee applies to each appointment. The patient portal is where you manage appointments, scripts and orders, and contact our team. Working with your GP Our clinicians don't diagnose conditions. We work alongside your regular doctor, who stays responsible for your diagnosis and ongoing care. Every treatment decision is made by your Grove doctor after a clinical assessment. Switching from another clinic? You'll need a discharge letter from your previous provider. You can upload it in the patient portal before your first appointment. We want to hear from you If something hasn't gone right, please tell us so we can fix it. Contact our support team on 02 6188 8022 or at info@grovehealth.com.au and we'll work with you to sort it out.


Información de contacto

2,2

Malo

TrustScore: 2 sobre 5

8 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele tardar más de 1 mes en responder

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,2

Todas las opiniones

(8)

8 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión

Comprobamos las opiniones

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Be careful these company seams dodgy…

Be careful these company seams dodgy have been with them for a while and now can't access portal have tried calling them but they say it's it issues (all Bull S...)
So now I can't do anything because of a useless portal
Seems very dodgy that the login is your phone number and they send a code you put that in and it says details in use and won't let you in how pathetic
Got a reply after a week saying portal is working now
But the issue was you try to login and then says details already exist their response was to say that it is already linked to an account i have only ever had one account with them and have had same phone number for over 20 years I rang them multiple times only to get its an IT issue
Then told to call and they can sort it out straight away (that's a lie) because it took them a week to sort it out

1 de octubre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Grove Health

Respuesta de Grove Health

Hi Cameron, we're sorry you've had trouble getting into the patient portal and getting through to us.
A "details already in use" message usually means the phone number is linked to another account, and our team can fix that quickly.
Please email info@grovehealth.com.au with the best number to reach you, or call 02 6188 8022, and we'll get you back into your account.
Grove Health Patient Support

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not always reliable service

Very unreliable service. I was advised my script would be updated but it never happened and they now claim I didn’t even contact them (it’s there in my phone records). I need assistance with a script and have been trying to get help for days and it is not possible for them to get in touch with their doctors or help.
They bulk bill which is good but not worth how unreliable they are.

Update to say that this issue did eventually get resolved and I am thankful for that assistance.

8 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Grove Health

Respuesta de Grove Health

Thank you for telling us, and we're sorry you were left waiting. It's good to hear the bulk billing has helped, but you should also be able to reach us when you need to. Please email info@grovehealth.com.au with your contact details and mention this review. A team lead will look into what happened and call you back.
Grove Health Patient Support

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I was lied and tricked into things…

I was lied and tricked into things Grove want to help but the only thing they care about is profit, poor service and too expensive

30 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Grove Health

Respuesta de Grove Health

We're sorry to read this. We aim to make every fee clear before any appointment, and our fees are listed on our website and FAQ page. If something didn't match what you were told, we'd like to look into it. Please contact us at info@grovehealth.com.au or 02 6188 8022.
Grove Health Patient Support

Valorada con 1 estrellas sobre 5

One of the worst I unfortunately am…

Edit for reply,
You couldn't pay me to come back to your terrible service and unjust limits.
If PATIENTS want a real medical cannabis CLINIC I recommend #SIRIUS GREEN#
YOU GROVE
One of the worst I unfortunately am finding out.
Everything about Gove health is wrong, no communication, no scripts, deaf ears.
Wish I would have read this site first before I went to grove.
Nightmare situation.

19 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Grove Health

Respuesta de Grove Health

We're sorry about this experience. Clear communication is something we're actively working on. If you'd still like help, please email info@grovehealth.com.au or call 02 6188 8022, and a team lead will follow up with you directly.
Grove Health Patient Support

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Would give 0 stars if I could !!!!!

Would give 0 stars if I could !!!!!
They were helping me with change of provider told me over a week wait between nurse to doctor appointment and recommended that I need a discharge letter from current provider. They never called me on schedule day , I called them they told me they called the day before. I had no missed calls or emails. They were pushy to try make me rebook in another week and a half and didn’t listen to me when I asked for proof of contact and a copy off the current call. They lied saying I was not eligible for medical cannabis when I have been prescribed since becoming illegal nearly 10 years ago. I asked for escalation and a supervisor, I was told that I would be contacted that day regarding the matter & still waiting for the call days later ……. Moral off the story they lie, they gas light you, they treat you with little respect, they can’t adhere to a schedule and I am thankful that this all happened before I joined them. Please don’t give this horrible company and it’s terrible staff an opportunity to do this to you, go with any provider instead.

27 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Grove Health

Respuesta de Grove Health

Hi Michael, we're sorry the process felt this way. When someone moves to us from another clinic, we ask for a discharge letter from their previous provider so their care continues safely.
Our doctors call from a private number, which can be easy to miss. That said, you should have received the callback you were promised, and we apologise that it didn't happen.
If you'd like to talk it through, please email info@grovehealth.com.au.
Grove Health Patient Support

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Won’t even give me my script

Won’t even give me my script, withholding it for a $49 bounty

Run for the hills

2 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Grove Health

Respuesta de Grove Health

Hi Karlee, we're sorry for the frustration. As listed in our FAQ, a $49 fee applies to appointments for people without a Medicare card and to late cancellations or missed appointments. Script changes are made during an appointment with a doctor. If you think a fee was charged in error, please contact info@grovehealth.com.au and we'll review it.
Grove Health Patient Support

Valorada con 1 estrellas sobre 5

GROVE HEALTH : refer me back to pharmacy

Just refer me back to pharmacy; They connected me with; Following the switch of my medication for Contaminated product. “After the fact, of my mention of; RAMPANT “RACKETEERING.Switching of TGA Approved Medicinal Cannabis for Fake , at PRECISION PHARMACY BANYO QLD“. The doctor also ; prescribed me ineffective “non broad spectrum oil” . Despite my mention of past successful (NERVE PAIN RELIEF) !! By “brand name. TAS botanics,:/ which that cheating chemist had. ( that they wouldn’t be ABLE TO STEAL !!! From the Patents . !!!!

12 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Grove Health

Respuesta de Grove Health

Hi Stephen, concerns about the quality of any medicine are taken seriously. We'd like to understand exactly what happened, look into it with the pharmacy involved and help you raise it through the right channels. Please contact us directly at info@grovehealth.com.au or 02 6188 8022.
Grove Health Patient Support

Valorada con 1 estrellas sobre 5

AVOID

AVOID! Unethical

Charge $30 to $50 more on your medicine than a Chemist. My gummies were $130 with them $90 from a normal chemist.

Charge $50 to transfer your script to another provider

Doctors try to force you to buy their "Preffered" Strain

AVOID THEM AT ALL COSTS THEY ARE GREEDY

17 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Grove Health

Respuesta de Grove Health

Thank you for the feedback. Prescribing decisions are made by the treating doctor after an assessment, and you're welcome to discuss your preferences and costs with them at any appointment. If you were charged a fee you didn't expect, please email info@grovehealth.com.au and we'll review it.
Grove Health Patient Support

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más