Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Når nøden er størst så er Handimobil nærmest! For os kørestolsbrugere er det afgørende, at specialudstyret ( drejeligt førersæde, lift som får os ind i bilen og ud igen ) virker. Nogle gange virke... Ver más

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Jeg har haft en god oplevelse hos Handimobil, ved udskiftningen af handicapbussen. Kørte hjem i den nye bus i går. det har været en oplevelse fra start. der har været vist mig, god service f... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Igen en fornøjelse af købe ny handicap bil igennem handimobil I Herning. Fra første kontakt til bilen bliver udleveret, er det trygt og meget overskueligt. Konsulenten er yderst kompetent, venlig og... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Jeg har fået bevilget / købt en Ford Tourneo Custom hos Handimobil i Odense, hvor vi har haft Mikkel som konsulent. Han har været yderst kompetent og hjælpsom i forbindelse med indretningen af bil... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Concesionario de autos
  2. Proveedor de equipos para discapacitados
  3. Servicio de transporte para discapacitados

Escrito por la empresa

Handimobil er Danmarks førende leverandør af specialindrettede biler og busser til private bilister, kommunale institutioner, vognmænd og andet erhverv – alle indrettet efter individuelt behov. Hos Handimobil bestræber vi os kontinuerligt på at yde topprofessionel rådgivning omkring løsningsmuligheder med din unikke og individuelle situation som udgangspunkt. Vi sætter en ære i vores arbejde, og du vil altid blive mødt med åbenhed og imødekommenhed. Vi har igennem de sidste 26 år hjulpet mere end 13.000 videre med processen fra ansøgning om bevilling af handicapbil til afprøvning og til sidst levering af individuelle køretøjer. Vi ved godt, at det kan være en uoverskuelig proces; for hvor skal man starte? Og hertil er svaret – start hos os. Vi hjælper dig videre i processen og sikrer dig, at du får et køretøj, der er skræddersyet efter dine behov.


Información de contacto

4,7

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

32 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Når nøden er størst så er Handimobil…

Når nøden er størst så er Handimobil nærmest!
For os kørestolsbrugere er det afgørende, at specialudstyret ( drejeligt førersæde, lift som får os ind i bilen og ud igen ) virker.
Nogle gange virker det ikke og så har vi et problem.
Handimobil i Ishøj er vores sikre hjælper i sådanne nødsituationer. Hos Handimobil i Ishøj et vi i de bedste hænder. Handimobil hjælper os så fantastisk.

25 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Igen en fornøjelse af købe ny handicap…

Igen en fornøjelse af købe ny handicap bil igennem handimobil I Herning. Fra første kontakt til bilen bliver udleveret, er det trygt og meget overskueligt. Konsulenten er yderst kompetent, venlig og meget hjælpsom. Vi har nu haft bilen i næsten 3 mdr og vi er så glade for den og giver både min søn og jeg en hverdag, hvor vi ikke behøver at bekymre os om at komme fra A til B

22 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Utrolig hjælpsom

Jeg har købt en ford transit hos aalborg afdeling og de har været utrolig hjælpsomme og vejledt mig meget, så de kan varmt anbefales

3 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastisk oplevelse!

Jeg købte en handikap bil til min far ved en virksomhed i Randers. Efter salget overgik videre kommunikation og aftaler med Handimobil i Herning. Det har fra start været en helt igennem fantastisk oplevelse med service helt i top. Der er god og hurtigt kommunikation. De hjælper nærmest ud over hvad man turde håbe på, og så gør de det hele med et smil og imødekommenhed. Jeg kan klart anbefale at besøge Handimobel inden man prøver andre, det vil man ikke fortryde. Tak for excellent håndtering med min fars bil :)

9 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Glad for hjælp af Handimobil i Odense

Jeg har fået bevilget / købt en Ford Tourneo Custom hos Handimobil i Odense, hvor vi har haft Mikkel som konsulent. Han har været yderst kompetent og hjælpsom i forbindelse med indretningen af bilen så den opfylder vores krav / og mit behov.
Resultatet er en bil, som vi er meget glade for.
Mange hilsner
Lejf og Inge

12 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Handimobil Aalborg

Handimobil Aalborg. Den bedste oplevelse med Klaus Fyllgraf, da jeg skulle ha en handicapbus med lift, drejesæde osv. Hele vejen en tryg følelse af at blive hørt og taget alvorligt, samtidig gav Klaus gode råd og da han er en erfaren mand, ved han jo noget der er værd at lytte til. Kør trygt til Handimobil, Aalborg.
Jeg gir Klaus den ALLERBEDSTE ANBEFALING
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️😍😍
Ps. Har i dag en MB Sprinter 317CDI

Hilsen Berit K.

10 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

God oplevelse hele vejen igennem!

Fantastisk forløb jeg var igennem hos Handimobil!

Medarbejderne var enormt søde havde primært med en der hedder Casper at gøre! Han fortalte hele tiden hvor langt min sag var og hvad næste skridt så ville være! Er enormt glad for min Nissan Arriya.
Mvh en mand på 33 som er født med CP.

4 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Bedste råd og vejledning

Vi har købt handicapbil da vores søn på 5,5 år har cerebral parese og derfor ikke er gående. Vi havde ingen anelse om hvad der var vigtigt og hvor langt frem man skulle tænke når man skal have sådan en bil. Hos Handimobil fik vi både råd og vejledning og de var lyttende i forhold til hvad vi havde af ønsker og behov. Magnus var yderst kompetent og hjalp os igennem hele processen fra snak med kommune, til valg af bil, hvad vi skulle tage højde for og han havde hele tiden fokus på både os og vores søn. Vi kan kun give de bedste anbefalinger til Handimobil og deres meget kompentente og skønne personale. Vi er meget glade og taknemmelige for at vi valgte dem.

22 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Kør trygt til Handimobil og få proff. service

Jeg må sige, at den service jeg fik af Kasper (salg) på et lille problem (stort for mig) var en dejlig oplevelse. Han tog den tid, som skulle til for at afklare mit problem i en Yaris (pedal/panoramaspejl) med en selvfølge. Lyttede og gav løsninger. Det satte jeg stor pris på og kan kun anbefale at få hjælp hos Handimobil Ishøj med selv en "lille" ting. Rar og god service. Bedste tak Stig

25 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Virkelig fantastisk oplevelse

Virkelig fantastisk oplevelse. Casper er en stjerne, og et så rart menneske. Jeg er så glad for min nye bil, og fra start til slut kunne det ikke have gået bedre. Tusind tak!

28 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Magnus får ⭐⭐⭐⭐⭐

Jeg kan varmt anbefale Magnus som konsulent hos Handimobil! Fra start til slut har han været utroligt professionel, lyttende og engageret i at finde de bedste løsninger til mit behov.

Han formår at kombinere sin viden med en menneskelig og empatisk tilgang. Han tager sig tid til at forstå ens udfordringer og kommer med gennemtænkte og skræddersyede løsninger, der virkelig gør en forskel i hverdagen.

Kommunikationen har været helt i top – han er altid tilgængelig for spørgsmål, og man føler sig virkelig hørt og forstået. Magnus gør ikke kun sit arbejde – han brænder for det, og det mærkes tydeligt!

Hvis du søger en kompetent, professionel og engageret konsulent, der går den ekstra mil for at finde de helt rigtige løsninger sine kunder, så er Magnus det helt rigtige valg. Jeg giver mine allerbedste anbefalinger!

Tak for den fantastiske service, Magnus! 🙌😊
(Du får lige happy hour på stjerner!) ⭐⭐⭐⭐⭐

16 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Fik leveret handicapbil i 2020

Fik leveret handicapbil i 2020. 6-vejskonsol virkede ikke da vi kom hjem.
Kom aldrig til at virke, vi reklamerede uden handimobil ville tage det alvorligt.
Luftkonsol kom aldrig til at virke. Vi reklamerefe talrige gange over luftkonsolen. Dette blev ikke taget alvorligt.
2 år senere fandt vi ud af at det var et 5 år gammel luftkonsol som var blevet monteret i bilen. I følge faktura var det et "Grammer" som sad i bilen.
Det viste sig ikke at være et Grammer men et BE-GE luftkonsol. Produktionsmærket var fjernet - tydelig afmærkning af hvor det havde siddet.
Be-Ge hjalp os med at finde ud af hvilke type luftkonsol og fandt samtidig ud af de kun havde solgt et eneste af det til Handimobil og det var i 2015.
Handimobil havde eller oplyst os at det var et helt nyt "Grammer" som monteret i bilen.
Adm direktør lovede at rette op på det.
Men.... så blev vi kontaktet af direktøren om vi ikke skulle slå halv skade. Ja i læste rigtig - halv skade. Vi fik aldrig det luftkonsol som var blevet bevilliget og betalt for.
Så kommer vi til liften. Det viste sig at liftpladen blev ved med at synke. Handimobil justerede flere gange og tilsidst fik vi oplyst at de ikke kunne hjælpe mere.
Det korte her er at liften ikke var monteret korrekt jf producenten. Det gjorde at liften dykkede og var faktisk ved at knække pga fejl montering. En lift som er bygget til at kunne klarer 500 kg.
Rosinen i pølse enden - tilretning af føresædet. Her er betalt 11.000 kr, jf faktura. Tilretningen blev dog aldrig udført ved Handimobil.
Handimobil vil ikke tale med os længere.
Kommunen betaler bare for noget nyt, hvilket undre os.

I dag har vi fået nyt luftkonsol, nyt 6-vejskonsol, ny liftplade og fået tilrettet føresædet. IKKE noget Handimobil har sørget for men som kommunen har måtte betale for igen.
Selvfølgelig valgte vi andre til at udfører og sikre korrekte produkter og korrekt montering.
ALDRIG Handimobil.

29 de enero de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ny bil

Jeg har netop købt en ny Fiat Ducato 2,2 MJT med 9g aut. Bilen er indrettet hos Handimobil med nyt gulv, lift og 6 vejs konsol sæde. Jeg er meget tilfreds med det udførte arbejde, samt med hele forløbet omkring købet af den nye bil hos Handimobil.

11 de diciembre de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Et super sted at afprøve og købe…

Et super sted at afprøve og købe bil,hele vejen gennem forløbet var der varm professionel hjælp , man føler sig aldrig i vejen uanset hvor mange spørgsmål og justeringer der skal til for det passer perfekt til personen.
Vil klart anbefale handimobil.dk til andre.
Mvh
Liselotte og claus

15 de noviembre de 2022
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más