Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY. They are completely dishonest - the products are cheap and flimsy, and ultimately I safe for kids. 3+ months after ordering safety bed rails that showed up damaged and... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The bed rails were a month late and when they arrived, they were very poor quality with staining, fabric offgassing, and stitching issues. I've been trying to return the product for two months now and... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Their customer service was responsive and helpful. We are excited to have a safe place for our little guy to explore!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The Natural Timber Playpen was exactly what my wife and I were looking for. It’s easy to assemble, looks great, and can be customized. Looking forward to many years of use.

Información sobre la empresa


Información de contacto

2,9

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

179 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Ha contestado el 27% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 mes

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

3 Months- Still No Delivery, Terrible Customer Service

I ordered a twin bassinet on Jan 24th and still have not received this product. The tracking has it going to facility after facility and we are well past the stated 18-25 business days promised by their shipping policy. Don’t do business with this company unless you want to wait for months for your product to arrive.

Update: it’s been 3 months and I still have not received what I ordered. Customer service is a nightmare and unhelpful. They will not issue a refund. Do NOT do business with this company. This is the worst customer experience I have ever had with a company.

15 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Happygira

Respuesta de Happygira

Thank you for taking the time to share your experience with us. We genuinely apologize for the inconvenience you’ve faced regarding the delay in receiving your twin bassinet. We understand how important this purchase is for you, and it is never our intention to cause frustration.

Shipping delays can occasionally occur due to unforeseen circumstances, and we appreciate your patience as we work to resolve this matter. Please know that we are actively monitoring your order and are committed to ensuring it reaches you as soon as possible.

Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience you've encountered regarding the delay in receiving your twin bassinet. We understand how important this purchase is for you, and we truly appreciate your patience during this challenging situation.

We are actively working with our shipping partners to resolve the delays and ensure your product reaches you as quickly as possible. Our commitment to customer satisfaction is a priority, and we are here to support you throughout this process. If you have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to reach out to our customer service team. We are here to help.

Thank you for your understanding, and we hope to have this resolved for you soon.
Thank you for your understanding, and we hope to restore your confidence in us.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fast Delivery & Excellent Customer Service

My HappyGira playpen arrived in just a few days, far quicker than other reviewers mentioned. The portable playpen was so easy to set up I could do it with one hand while holding my son! The quality is great and I’m very happy with it. Excellent customer service and responsiveness from the company as well.

14 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Happygira

Respuesta de Happygira

Thank you so much for taking the time to share your experience with us! We're thrilled to hear that your HappyGira playpen arrived quickly and that you found it easy to set up, even while multitasking with your little one. Your kind words about our customer service mean a lot to us, and we’re dedicated to ensuring every customer feels supported. We're delighted that you’re happy with your purchase and appreciate your trust in us. If you need anything else, please don’t hesitate to reach out!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Misleading, Cheap, and Obstructive Return – Skip HappyGira Bed Rail

Misleading, Cheap, and Obstructive Return – Skip HappyGira Bed Rail

Ordered the Kids Safety Bed Rail from HappyGira on January 29 for $150. Product images showed it wrapping around the bed, but it’s only for one side—not disclosed clearly.

Took a month to arrive (February 25). Feels cheap and flimsy for the price.

Listing doesn’t say anything about screwing into the mattress/box springs—misleading setup.

Contacted support for return: slow replies (2-3 days each), pushed me to keep it, now demanding an unboxing video to process return. Never mentioned this upfront; it’s unreasonable for an unused item.

Poor quality, false advertising, slow shipping, and terrible service. Avoid HappyGira—better options exist for bed rails.

25 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Happygira

Respuesta de Happygira

Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent experience with the HappyGira Kids Safety Bed Rail. We genuinely apologize for the frustration and disappointment you encountered, and we appreciate the opportunity to address your concerns.

We strive to provide clear and accurate product descriptions, and we regret that the information regarding the bed rail's design and setup was not as transparent as it should have been. Your comments about the product imagery and setup instructions are invaluable to us, and we will take them into serious consideration as we work to improve our listings.

We also understand your concerns regarding the shipping delay, as well as your experience with our customer support. Timely communication is crucial, and we are sorry for any inconvenience caused by our response times. We are continuously working to enhance our customer service processes to better support our valued customers like you.

Regarding the return process, we apologize for any confusion and for the request for an unboxing video. This is not our standard procedure, and we appreciate your feedback as it will help us refine our return policy to make it more customer-friendly.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Non-existent support & zero trust, worrying for a baby brand

The twin bassinet is marketed as a luxury item. We received it as a gift and during setup the zipper on the center separator immediately broke off. This is not surprising on inspection because they use a cheap zipper that matches what would be on a Walmart sweater and no blocking mechanism at the top of the zipper pull. When we reached out to support, their rep 1) was argumentative and said they could not help unless we had taken an “unboxing video” – who knows what that is or would think to do that? 2) couldn’t find our order even when the order no. was provided and 3) won’t respond quickly to an escalated issue with an obvious solution (just ship a new center separator) even when told our twins are coming in 10 days. Who is running this company and do they understand the importance of trust in the space they are in?

10 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Happygira

Respuesta de Happygira

Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience with our twin bassinet. We sincerely apologize for the issues you encountered during setup, particularly with the zipper on the center separator. We understand how important it is to have a reliable product, especially as you prepare for the arrival of your twins.

We appreciate your comments about our customer support team. We strive to provide a seamless experience for all our customers, and it’s clear that we fell short in this instance. Your feedback regarding the need for an unboxing video and the challenges you faced in locating your order will be addressed internally to improve our processes and training.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Perfect for Travel

This was incredibly easy to assemble. It honestly took about two minutes from start to finish. The quality feels great and really durable, and I can’t wait to put it to use on our upcoming trip.

9 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Happygira

Respuesta de Happygira

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you found our product easy to assemble and of great quality. Your excitement for your upcoming trip means a lot to us, and we hope our product enhances your travel experience. Safe travels, and don’t hesitate to reach out if you need anything else!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Love our play pen

Love our play pen; the customer service team has also been extremely helpful responding to our questions about ways to change configuration. Also a sturdy and beautiful product

9 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Happygira

Respuesta de Happygira

Thank you so much for your kind words about our Love Our Play Pen! We’re thrilled to hear that you find it both sturdy and beautiful. Our customer service team is dedicated to providing support, and it’s wonderful to know they were able to assist you with your configuration questions.

Your satisfaction means the world to us, and we’re here to help whenever you need.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Quality doesn’t match price, bribe for review

I ordered the natural timber playpen which worked fine for about 8 months, during which we did not collapse or move it at all. The latch is awkward to use and it just didn’t seem worth the $300 price tag but we were fine with it. Then we tried to reshape it and one of the plastic hinges broke, and one section totally fell apart with the wooden rods falling out- they seemed loosely glued in. I contacted customer service to replace the hinge and after proving the break with a video (this is reasonable) - and they offered to replace the piece for free. The catch was that they’d only wave the shipping fee if I left a positive review on this site. Sorry but bribing for positive reviews doesn’t sit right with me. So here is my honest review and I’ll pay for the shipping so my son’s playpen remains functional. You literally have to check a box saying you haven’t received an incentive to leave a review on Trustpilot!

3 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Happygira

Respuesta de Happygira

First off, we’re really sorry to hear that our product didn’t meet your expectations. We totally understand your frustration, and we appreciate you bringing this to our attention in such a colorful way!

After checking in with our customer service team, it looks like there was a bit of miscommunication when you asked about the warranty. They were more focused on resolving the usage issues rather than clarifying the warranty details. Unfortunately, it seems that by the time you reached out, the playpen had surpassed its warranty period. Our intention was to send you the replacement parts at no extra cost, but we also wanted to encourage positive feedback as a gesture of goodwill for other customers.

We definitely don’t want you to feel like you’re being "bribed" for a review—that's just not our style! But if you do feel that your service experience improved, we’d love for you to share that with others.

If this hasn’t resolved your issue, please don’t hesitate to reach out again! We’re committed to making this right for you. And if you could kindly update your review and send us a screenshot before we proceed with the resolution plan, we’d be incredibly grateful!

Thanks for your understanding, and we hope to turn that frown upside down!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Waste of Money

I ordered the pregnancy pillow for a friend and it was very poor quality. This company is awful! The company charged my credit card immediately and then took over 30 days to receive the pillow. They ignored my requests for an update on shipping. The pillow was over $100 and was such poor quality! It didn’t look anything like the picture on their website. It was thin and the stuffing was coming out. I immediately attempted to return it and was told they only accept returns for “defective” items. I explained that this item was defective because it was such poor quality and they said I would have to return it to Singapore. When I requested a return to a US address I never heard back from them again. I suspect this is NOT a US company! What a waste of money!

7 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good quality playpen

I purchased the playpen for my daughter so she has a safe place to play. I’m extremely happy with the playpen. The setup was easy and it’s easy to clean when spills happen.

1 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great product

Great product, easy to assemble. Gave our baby a large safe play space!

22 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

They took forever to ship my item

They took forever to ship my item. I asked to cancel it and they refused. I got the item about 1 month later. I asked for a return label and they stopped responding. The item was pricey and is very low quality. I made an account here just so people can know how bad they are. I had to cancel the purchase with my credit card company and they ruled in my favor.
All of the 5 star reviews are here basically say the same thing about a playpen. They are either bots or being paid to put fake 5 star reviews.

4 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

This is an absolute scam

This is an absolute scam. They took 8 weeks to send the playpen I ordered and when it finally arrived it was missing parts. Now they are not responding to my emails and are not offering a refund. Keep in mind, I am trying to keep my baby safe with the playpen I had hoped to use.

6 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Waited over a month for my gift to…

Waited over a month for my gift to ship. When they finally shipped it they messed up the address. I contacted them immediately and they told me there was nothing they could do. Finally got a call from FedEx because the address was obviously erroneous. I told them to send it back to the company. The company finally acknowledged their error after 6 emails and while they apologize want me to pay them an additional $40 in shipping!!! I told them to cancel and credit my account which, of course, has not been done yet.

6 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Don't fall for it - basically a scam

The play pen broke as we were putting it together. The stitching was coming apart, the playpen was flimsy and wobbly, and it basically was $220 that barely lasted a week. I didn't do the research I should have before buying - otherwise I would have seen all the warnings. Check out the BBB website. MORE OR LESS A SCAM DONT GIVE IT A CHANCE

14 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Waiting over a month is a NO NO NO

Waiting over a month (ordered 12/29, received 1/30, with notice the rest only just cleared customs yesterday) for what appears to be quite the cheaply manufactured “6in1” to then only receive pieces dropped in a cardboard box (you can’t gift something in a F cardboard box people. Where is the box the item was in at???) with zero assembly assistance is preposterous and an absolute no for me.
Buy local. That’s my best suggestion or simply be as patient (or more) than Job.

28 de diciembre de 2025
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más