Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wij hebben met 6 personen gegeten, wij kwamen hier zo vaak, afgelopen 1.5 jaar zijn we niet geweest Jeetje wat was het waardeloos, totaal geen smaak aan de pasta je proeft gewoon water, pesto... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Happy Italy Eindhoven Eten kwam al voordat we de drankjes hadden ontvangen. Boven bij het speelgedeelte eten voor de kinderen kon niet. Daar werd niet bediend..... Pizza was niet lekker, o... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We waren bij Happy Italy Breda. We hebben heerlijk gegeten en vooral de bediening was echt top! Appie heeft ons echt zo fijn bediend. Net dat beetje extra, een geweldige gastheer!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ontvangst, bij binnenkomst volledig genegeerd. Pas na eigen initiatief, schagrijnig te woord gestaan. 20 man lopen voorbij zonder enige reactie of blijk van interesse. Als je klanten(jouw salaris) nie... Ver más

Información sobre la empresa


Información de contacto

1,9

Malo

TrustScore: 2 sobre 5

326 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wij hebben met 6 personen gegeten

Wij hebben met 6 personen gegeten, wij kwamen hier zo vaak, afgelopen 1.5 jaar zijn we niet geweest

Jeetje wat was het waardeloos, totaal geen smaak aan de pasta je proeft gewoon water, pesto pasta was gewoon pesto uit een blik met pasta gemend, al met al was alles wat we hadden besteld niet lekker, de prijzen zijn enorm gestegen, en daar tegenover heb je troep

Champignons waren gewoon uit en blik verre van wat we aten bij Happy italy

Wat betreft bediening, ook zo slecht amper aandacht aan de klant niks

Wij komen hier nooit meer!

21 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Zondag 14 juni 2026, Wij komen NIET MEER TERUG

Zondag 14 juni 2026 , wezen eten met mijn Dochter en de 2 kleinkinderen , jaren geleden hier geweest toen was het echt Top, maar nu echt alles zonder smaak , de Pizza’s waren echt goor, de pasta Cabonara die ik had die had zeker te lang onder de warmte lamp gestaan , zij ook niet meer de koks van vroeger, je kunt beter naar een goede Italiaan gaan en iets meer betalen dan deze gore troep want dat was het 🤮🤢😡.

15 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Pizza aardbei

Pizza aardbei. Leuk bedacht. Als je dit als menu op een speciale kaart aanprijst gebruik dan a.u.b. verse aardbeien. De aardbeien waren duidelijk niet vers. Klein van stuk en heel zacht. Het leek op vriesfruit wat te lang in de magnetron had gelegen. Teleurstelling voor m’n dochter. Geen succes.
Daarnaast was het personeel verre van enthousiast. Een meid had er wel zin in de rest kon je beter geen vraag stellen.

7 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wij hebben gegeten bij Happy Italy in…eindhoven

Wij hebben gegeten bij Happy Italy in Eindhoven met een reservering.

Helaas was de ervaring teleurstellend. Ondanks dat het restaurant nog rustig was, hebben we ruim 45 minuten moeten wachten op onze pizza’s. Opvallend was dat gasten die later kwamen eerder hun eten kregen en zelfs al vertrokken waren voordat wij onze bestelling ontvingen.

We kwamen speciaal vanwege de indoor speeltuin voor ons kind, maar deze was niet echt bruikbaar (boven gelegen en niet toegankelijk zonder begeleiding). Uiteindelijk moesten we zelf om een kleurplaat vragen, die bovendien verouderd was.

Daarnaast waren de pizza’s niet goed te snijden door botte messen, en omdat ze niet voorgesneden waren, maakte dit het eten onhandig en minder prettig. Ook werd aangegeven dat er geen alternatief beschikbaar was.

Na de pizza volgde opnieuw een lange wachttijd voor een klein ijsje (2 bolletjes).

Tot slot klopte de rekening niet volledig en moesten we dit samen corrigeren bij het afrekenen.

Ook over de afhandeling van de klacht zijn wij niet tevreden geweest.

Al met al vonden wij de ervaring, ondanks het gebruik van een Social Deal en een kindermenu, erg tegenvallen en niet zoals verwacht. Voor ons geen herhaling.

7 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Happy Italy Eindhoven

Happy Italy Eindhoven
Eten kwam al voordat we de drankjes hadden ontvangen.

Boven bij het speelgedeelte eten voor de kinderen kon niet. Daar werd niet bediend.....

Pizza was niet lekker, ook veel te veel saus en erna last van onze buik, misselijk en diarree gekregen. Tevens veel dorst, zal wel veel te zout zijn geweest.

Bediening sprak niet Nederlands en bij het vertrekken werd er geen gedag gezegd.

7 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Social deal slecht

Social deal besteld. Mochten we niet inleveren op de dag van aankoop. Waardeloos. Hoop gedoe. Toen voor gewone prijs gegeten. De wijn was slecht en het eten ook zeer matig. Nieuwe reservering gemaakt voor de Social deal. Kun je met een QR code eten bestellen aan tafel dus dat deden wij. Krgen de melding dat de bestelling goed was doorgekomen maar kregen vervolgens een half uur niks. Niet het drankje wat we besteld hadden en geen eten. Ook kwam niemand een bestelling opnemen of vragen of we al besteld hadden. Heel slecht. Bij navraag na een half uur bleek de Social deal niet via de QR code besteld te kunnen worden. Dus we zaten voor niks te wachten. Vervolgens werd de bestelling opnieuw gemaakt en moesten we weer heel lang wachten. Ons drankje kregen we vervolgens pas toen we het eten bijna op hadden. Al met al zeer teleurstellende ervaring. Volgende keer weer naar een echte Italiaan. Jammer hoor.

6 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Etentje

Lange wachttijd zelfs op een drankje. Eindelijk eten gekregen was het verkeerde gerecht. Heb het opgegeten anders weer lang wachten op nieuwe.
Weinig personeel.

Niks voor mij maar geen tip gegeven

29 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Wij komen al vele jaren bij HI

Wij komen al vele jaren bij HI. Waar je vroeger voor een mooie prijs heerlijk en genoeg kon eten, met Nederlandse bediening. Is het nu best prijzig en is het eten er niet beter op geworden. De bediening, hoe vriendelijk ook, is minder betrokken. Bij onze pasta pomedore met extra kip was de kip alleen met een vergrootglas te vinden. Wij overwegen om te wachten op betere recensies voordat we weer eens gaan proberen.

19 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Heerlijk gegeten in Hendrik-Ido-Ambacht!!!

Ik had voor vandaag gereserveerd voor 4 personen bij Happy italy in Hendrik-Ido-Ambacht. Ik had 3 bonnen van kruidvat en nog 1 bon van de etos. Ik wist niet dat die bonnen niet samen op 1 reservering konden. Er ontstond een beetje verwarring. Maar de manager was super vriendelijk en zei dat we na afloop naar hem konden vragen om af te rekenen met de bonnen. Het drinken en pizza's werden snel geserveerd en was Super lekker! Vriendelijke bediening die echt keihard werken, maar alles met een glimlach!!! Na afloop verliep het afrekenen zonder problemen. Heel erg bedankt voor de Super service! Wij komen hier zeker nog eens terug!!!

12 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Happy italy den bosch...jammer hoor

Happy italy den bosch. Op zaterdag 11 april 2026 met 9 mensen geboekt om te gaan eten vooral omdat de kleinkinderen gek zijn op pizza en pasta. Eerst wachten bij de deur. De pizzaeters waren al klaar met eten en de pasta eters zaten hongerig toe te kijken. Gevraagd waar ons eten bleef...foutje in de bestelling. Ook was er geen mogelijkheid tot het bestellen van een volkoren pasta gerecht. De pasta is op...huh...de wc was vies...op de mannen geen toiletpapier...het eten smaakte wel. Maar goed bezint eer gij begint vooral als je niet tegen gillende kinderen kunt. Volgend jaar met mijn verjaardag verzinnen we iets anders

11 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

The food was fast but afterwards I wish it never came…

The food was fast but afterwards I wish it didn’t come at all… The whole experience was so bad. It was cold, the food was cold fast and impossible to cut, their was only one bathroom stall with toilet paper and the service was not good. We also could only choose 5 pizza’s, which is the exact of stars they will never get. No pasta options because they can’t even operatie a machine properly and they are extremely slow with cleaning the tables (it wasn’t even really busy). I do NOT recommend. This was happy Italy at Wilhelminakade btw.

26 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Goede ervaringen 2x

Wij hebben enkel goede ervaring met Happy Italy, vriendelijke bediening (Spijkenisse). Ook in Eindhoven goed ontvangen geweest. Lekkere pasta, en een pizza to share met twee verschillende topics! Was lekker en warm. We waren er wel wat na de drukte (20:30)

14 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Tegen verwachting in erg goed

Tegen verwachting in erg goed. Mooie zaak en erg goed gegeten. ik zou niet zo snel review schrijven, maar deze zaak bij de RAI in de buurt verdient het. Goed personeel en erg goed gegeten met z’n tweeën gaan we zeker weer een keer doen.

4 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Gewoon perfect!

Vanmiddag voor het eerst bij Happy Italia geweest, in Alkmaar.
Vriendelijke, goede en vlotte bediening, verrukkelijk eten!
Kan geen verbeterpunt bedenken!

4 de marzo de 2026
Opinión espontánea

¿Es ésta tu empresa?

Reclama tu perfil para acceder a las herramientas gratuitas de Trustpilot y conectar con tus clientes.

Crear cuenta gratuita

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más