Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Wilde toch nog even m’n laatste ervaring delen over hoe slecht de nieuwe kip proeft. Het smaakt totaal niet vers en heeft ervoor gezorgd dat ik al maanden lang geen bestelling heb geplaatst, heel jamm... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bediening ongeïnteresseerd. De bestelde loempia's waren koud. Teruggeven wat irritatie gaf bij het personeel. De loempia's werden mer hap eruit terug in het vet gegooid en kregen we aangebrand en bagg... Ver más

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Locatie Alexander Rotterdam; Phở smaakte OK, bouillon was waarschijnlijk niet lang getrokken, maar kant en klaar. Noodles waren perfect gekookt. Hoewel de portie rundvlees goed was, was dit helemaa... Ver más

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Normaliter altijd erg tevreden genoeg groentes en vlees maar wat ze met die kip gedaan hebben is echt niet lekker, het lijkt wel of t voorgegaarde kip is inplaats van rauw gewokte kipfilet wat ze vro... Ver más

Información sobre la empresa


Información de contacto

2,4

Malo

TrustScore: 2.5 sobre 5

131 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Slechte kip

Wilde toch nog even m’n laatste ervaring delen over hoe slecht de nieuwe kip proeft. Het smaakt totaal niet vers en heeft ervoor gezorgd dat ik al maanden lang geen bestelling heb geplaatst, heel jammer dit

21 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Pokebowl en wok

Pokebowl en wok. Deze 2 gerechten hebben wij besteld toen we fysiek in de zaak kwamen eten. Het personeel is ten eerste buitengewoon arrogant en ongeïnteresseerd, het eten kwam in bezorg doosjes met bezorg bestek op tafel gegooid en er zaten producten op die er duidelijk niet op moesten in verband met allergieën, waar ik later super ziek van ben geworden. De wok miste meerdere ingrediënten en is WEL terug genomen maar het duurde meer dan 20 minuten voordat we eindelijk nieuw eten kregen terwijl de rest wat er wel al van de wok was gemaakt koud stond te worden. Met alles wat er fout was en ging werden we zeer ongeïnteresseerd en onbeschoft geholpen. Het personeel waren allemaal hele jonge meiden die met elkaar stonden te hangen en rolde nog net hun ogen niet toen we aan gaven dat het eten absoluut niet okey was want naast dit alles was het allemaal lauw en wat we extra hebben besteld werd niet eens gebracht en toen hebben we dit gezegd en zijn we de zaak uit gelopen na dat er niet tot amper op gekeken werd.

20 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Zware onvoldoende voor de…

Zware onvoldoende voor de voedselveiligheid en hygiëne bij deze vestiging. Na hier gegeten te hebben, ben ik drie dagen extreem ziek geweest met hevige maag- en darmklachten (groene diarree), wat duidt op een acute bacteriële voedselvergiftiging (zoals salmonella of campylobacter).

8 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Eazie Scheveningen

Eazie Scheveningen. Wil bestellen bij de balie. Andere klant staat voor me (kennelijk al 10 min te wachten). Personeel is bezig met maaltijden maken en we worden genegeerd. Geen 'goedendag' of we 'ik kom zo bij u' etc. Niets. Na 5 min vraag ik of ik mag bestellen. Blijkt dat ALLEEN te kunnen bij 1 van de 4 man personeel, namelijk...de kok. En die is natuurlijk de hele avond druk bezig met koken. Absurd. De meneer voor mij is boos weggegaan. Ik ook. Als je het te druk hebt om bestellingen op te nemen, zeg het dan direct bij binnenkomst. Negeer je klanten niet en laat ze niet eindeloos voor niets wachten.

20 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bediening ongeïnteresseerd, eten koud

Bediening ongeïnteresseerd. De bestelde loempia's waren koud. Teruggeven wat irritatie gaf bij het personeel. De loempia's werden mer hap eruit terug in het vet gegooid en kregen we aangebrand en baggervet zo terug. EazieCapelle aan den IJssel hoef je voor lekker eten en aardig personeel niet te bezoeken. Als je naar een Eazie wil ga dan naar Zoetermeer. Schoon, vriendelijk en lekker eten.

24 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Smakeloos

Helaas wordt het eten niet meer op vol vuur in de wok gebakken. Denk door de gasprijzen.
Nu wordt je eten opgewarmd op laag vuur.
Groot verschil.
Helaas was mijn vlees oud ( bijsmaak) en niet alle bestelde groenten zaten erin.

20 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Normaliter altijd erg tevreden genoeg…

Normaliter altijd erg tevreden genoeg groentes en vlees maar wat ze met die kip gedaan hebben is echt niet lekker, het lijkt wel of t voorgegaarde kip is inplaats van rauw gewokte kipfilet wat ze vroeger gebruikte want ik zie op veel stukjes kip een bruine rand alsof t al voorgebakken is en t geeft een vieze nasmaak.terwijl de biefstuk wel prima smaakt wat wel rauw meegewokt is.
Filiaal leiden btw

26 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wat er misgaat met dit bedrijf is dat…

Wat er misgaat met dit bedrijf is dat men het heel erg moeilijk vindt om een antwoord te geven op een klacht ondanks dat men heeft aangegeven er snel, 1 werkdag, er op terug te komen. Zijn nu een week verder en helaas nog steeds geen antwoord

19 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

In het begin was ik tevreden over eazy…

In het begin was ik tevreden over eazy Capelle ad ijssel maar de laatste tijd is het ronduit hopeloos bestel je wok zit je kip er niet in alleen je groentes gebeld kreeg en nieuwe 3 stukjes kip amper sate saus zo droog als maar kan.Heel erg jammer dit.

17 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Het enige wat ze hebben zijn scherpe…

Het enige wat ze hebben zijn scherpe messen, nog nooit zulke dunne kip en groente gezien. 14 euro betalen voor een bakje noedels, en 5 stukjes kip kleiner dan de uitjes die er in zaten, wat een schande. En de zachte smaak van koreaans eten, er zit behoorlijk veel suiker in plus 1% tomaat?, Heel matig

3 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Belachelijke prijs kwaliteit/kwantiteit…

Belachelijke prijs kwaliteit/kwantiteit verhouding.

De omschreven ingrediënten zoals biefstuk, sperziebonen en broccoli waren ver te zoeken en alles smaakte naar niks.

Had ook zeewier 100gr besteld maar dat was nog geen 10 gram, lachwekkend gewoon

19 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Wij vinden eazie super lekker

Wij vinden eazie altijd heel erg lekker…. Het jammere is wel dat je via de site niet zonder saus kan bestellen… maak gewoon een extra optie om aan te vinken * geen saus zodat je dat ook kan selecteren. Fijn dat ze nu via tripper goede kortingsvouchers hebben 7 euro betaald en 15 euro gekregen

4 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Normaal gesproken ben ik super tevreden…

Normaal gesproken ben ik super tevreden over Eazie Wok Rotterdam: altijd goed en snel. Vandaag ben ik echter bij de nieuw geopende Eazie in Spijkenisse geweest, en dat was helaas een heel andere ervaring.

Het personeel leek niet te weten wat ze moesten doen en kon duidelijk niet goed omgaan met de werkdruk. Er werd ruim een kwartier gediscussieerd over van wie een bepaalde bestelling was. Daarnaast kregen mensen die net binnenkwamen hun eten sneller dan klanten die via internet hadden besteld.

Mijn bestelling stond gepland voor 19.20 uur, maar ze konden deze eerst niet vinden. Uiteindelijk werd de bestelling toch teruggevonden, maar hij bleek nog niet eens klaar te zijn — met als gevolg dat ik nóg langer moest wachten.

Ik begrijp dat een nieuw restaurant in het begin tegen dingen kan aanlopen, maar zó rommelig zou het niet moeten zijn. Op dit moment kan ik het helaas niemand aanbevelen. Hopelijk verbetert het in de loop van de tijd.

21 de noviembre de 2025
Opinión espontánea

¿Es ésta tu empresa?

Reclama tu perfil para acceder a las herramientas gratuitas de Trustpilot y conectar con tus clientes.

Crear cuenta gratuita

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más