HEALSWAY SYSTEMS SOLUTION Opiniones 

16
•
TrustScore: 3.5 sobre 5

3,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Información sobre la empresa

  1. Tienda de mobiliario antiguo
  2. también en la categoría
  3. Proveedor de muebles a medida
  4. Tienda de mobiliario amish
  5. Tienda de mobiliario infantil
  6. Tienda de mobiliario para bares y restaurantes
  7. Tienda de muebles para dormitorio

Escrito por la empresa

Healsway is the world's first global brand dedicated to offering affordable antique carved luxury furniture and handicrafts. As your premier global destination for antique luxury furniture and handicrafts, we provide affordable elegance with free customisation and hassle-free worldwide delivery. 1. We are committed to making our exquisite products accessible to everyone through affordable pricing. 2. Experience bespoke craftsmanship tailored to your exact specifications at no extra cost. 3. Our flat-rate shipping policy ensures seamless delivery to your doorstep worldwide, free from customs clearance hassles." Please click to know more - United Kingdom - www.healsway.io United States of America - www.healsway.us Asia - www.healsway.in


Información de contacto

3,5

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

16 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,5

Todas las opiniones

(16)

0 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión

Comprobamos las opiniones

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This company is an extreme case of…

This company is an extreme case of frauds, both for the customers and employees.
And 100% of these reviews are fake.
I have worked at this company,
And i stand by my statement, the company is a complete fraud.

1 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de HEALSWAY SYSTEMS SOLUTION

Respuesta de HEALSWAY SYSTEMS SOLUTION

Dear Aditi,

Thank you for your review.

We would like to clarify that this platform is intended for customers to share their experiences with our services and products , not for former employees to post employment-related feedback.

According to our internal records, your employment with Healsway was terminated within eight weeks due to discrepancies identified during the background verification process. Specifically, the experience information provided was found to be falsified, which was communicated to you via email and other official channels at the time.

As a startup, we are committed to compliance, transparency, and building a sustainable business. We also rely on the integrity and authenticity of the individuals we hire. Your review, which misrepresents the facts, is not only inaccurate but also defamatory in nature.

Please be advised that we reserve the right to take appropriate legal action, including initiating a criminal defamation complaint where applicable. This matter has been escalated to our legal team for further review and action.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent quality & good service

I placed a custom bed order online. I was immediately matched with a designer who provided valuable feedback and we designed the bed to my satisfaction. When the product arrived, I was pleasantly surprised by the quality of the product. The headboard, the rails, the entire structure is made of wood and is very sturdy. Well worth the money I paid.
And they are really good with communicating updates, and respond quickly to any queries.

18 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

The company has committed a fraud…

No need to be so emotional. I'm hearing these excuses since Nov. 2023. The fact is that no product no refund.

I can hardly imagine that it takes 3 months to wire money within the EUROZONE, as I understand you are based in the U.K. with an account in Belgium, where I paid? Hence, paying from UK, or Belgium with SEPA payment system takes few minutes.

I even didn't get an approximate date of delivery after effecting the payment on 8.09.2023.

If woukd be happy to publish, my bank payment record along with all your emails, telling me the stories. (Public interest)

Anyway, once, I have the payment (which I doubt) but if I get, I will delete this review and post an update confirming the recept of the payment. Until then, for the sake of public interest, this post will remain here.

The company has committed a fraud against me. They neither deliver the product nor made any refund. The total amount which they did not return is 3253 Euros. I have filled a report with the British Police. For more info. please contact the U.K. police or contact me. Be careful!!!

8 de septiembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de HEALSWAY SYSTEMS SOLUTION

Respuesta de HEALSWAY SYSTEMS SOLUTION

Dear Iraklis,

Thank you for contacting us. We can see in our record that you had ordered a customized Dining table. Our team proposed you about table length being 10ft and just ordering 4 chair. Where normal dining table size for 4 sitting is 4.5 to 5ft. Even after suggestions from our team, you requested us to customize it according to your initial order. The order was customized and handed over to courier partner. You were notified about the progress too. Due to reasonable time needed in custom clearance process, you cancelled the order. As per our Shipping terms , We do not offer refund for Customized product.

Our record indicates that, you haven been using filthy , defamatory & racist words against our staffs , brand and Management through emails & phone calls from day one to seek refund, knowing it well that no refund is done for customized product and the same was notified to you via email.

Still as a exception case, we decided to refund your money according to our refund Policy. Since This was a cross boarder wire transfer refund, The details provided by your end was incorrect hence the refund was unsuccessful, Therefore we did advise you through email and phone call about sending it through other secure payment mode. However, Even after multiple requests to not to use filthy , defamatory and racist words, you continued to use these words and threatening us for no reason. Our customer service team always responded to your queries through email & phone calls.

As per latest record through your email, you agreed in writing not to use any such languages and based on that you agreed to wait till 13.02.2023 to get the refund process completed, however this is the 4th time you have breached the agreed terms. And you again started using defamatory language, With this conduct now you have left no choice but to deal this legally. Since your dealing and conduct from day one have been threatening to our staffs, Using Defamatory & racist language such as " Fraud" leaves us no choice but to deal this situation legally.

We are a legitimate business and have served hundreds of customers so far, Except you, none of other customer ever had any such refund complain. Delay for cross boarder transactions due to country custom clearance , is normal and we do advise our customer about it.

To summarize - Since you ordered a customized product and this is non refundable as per our shipping terms. Still as an exception it can still be reconsidered if you send us apology in writing, remove all defamatory languages and not to use them in future ever and agreed to the terms agreed on 7th Feb 2024.

Once again thank you for writing to us. We hope that our detailed response to your alleged defamatory review to defame us , wont solve your purpose to shout out terming as fraud. We proudly say that none of other customer except you, ever had any issue with refund with us and we have hundred of satisfied customers.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

"The carving door exceeded my…

"The carving door exceeded my expectations in every way. The design is stunning, and
the quality is exceptional. Plus, it's the most affordable luxury carving door option I found in the UK."""

3 de febrero de 2024
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Beautiful carved sofa

Man!! I love the sofa. I wish I could post the picture here. For the price I've paid, I think I'm lucky to have received such a grand sofa. Guests have been asking me where I bought the sofa and how much I paid. The only thing is I didn't check the measurements as the sofas are quiet big, and the table too. But don't worry they will also customise the size if you tell them so it can even fit if you have a small house or small rooms.They customise everything, so you need to ask them and be very specific with colors,size and design. I would never go back to buying normal sofa ever again as these sofas are majestic, strong and have great quality. They are pretty heavy too. The company made sure that my sofa gets delivered inside my house in the room I want. I was communicating with them while they delivered the sofa. They are always communicating.

The carving and the royalty sofas have elevated the standard in our house. Its just so beautiful. I wish I could post these pictures here.

I did have to wait for a long time for the delivery as the other side of the delivery companies were having some issues but healsway kept in pushing them so I could get my product on time. I got two 3 seaters, two 1 seater, and 1 big middle table. The middle table was customised with no extra cost.

The company was always communicating with me and sending me pictures while it was being made. They agreed to customise the way I want, the color of the fabric, the polish color of the wood, the designs or carving. Also, the owner of the company has been amazing and very helpful. He hasn't left any pages unturned. Very trustworthy company. Please don't worry if sometimes delivery is not at time, they will come. I think I was one of the few, who had to wait. But man!! When they came, I couldn't complain. The thing is even after delivery, if we don't like something about the sofa, they are happy to change it- like the fabric or color or anything. At least that's what has been with me.

I'm definitely sure this company is going to be very popular soon om carving royal type furniture's

22 de enero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

I got Mt 5 seater sofa with table from…

I got Mt 5 seater sofa with table from healsway... product is classy... and service is nice

22 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de HEALSWAY SYSTEMS SOLUTION

Respuesta de HEALSWAY SYSTEMS SOLUTION

Dear customer, Thank you for your review. We are delighted to know that you liked the product. Thank you for your trust and support. We look forward to serving you in near future again.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Delivery atrocious

Delivery atrocious. Communication awful. Promised 10 days to deliver but took over a month.

2 de octubre de 2023
Logotipo de HEALSWAY SYSTEMS SOLUTION

Respuesta de HEALSWAY SYSTEMS SOLUTION

Dear customer, Thank you for your review. We are delighted to know that you liked the product. It's one of the rare occasion , where delivery is delayed due to unforeseen reason. We take our customer's feedback seriously, one of our customer service representative will get in touch with you shortly to explain you the detailed reason for the delay and issue will be resolved, Thank you for your trust and support. We look forward to serving you in near future again.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have ordered sofa 2+3

I have ordered sofa 2+3 , quality is amazing and my kids loved it , we like the colour and quality.
Delivered ontime, we are satisfied

25 de agosto de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de HEALSWAY SYSTEMS SOLUTION

Respuesta de HEALSWAY SYSTEMS SOLUTION

Dear customer, Thank you for your review. We are delighted to know that you liked the product. Thank you for your trust and support. We look forward to serving you in near future again.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Super Cooper

What. A company. I can't recommend them enough for all the help they gave me when I needed amish furniture. They should be awarded with the best prize.
thanking you kindly.

25 de julio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de HEALSWAY SYSTEMS SOLUTION

Respuesta de HEALSWAY SYSTEMS SOLUTION

Dear customer, Thank you for your review. We are delighted to know that you liked the product. Thank you for your trust and support. We look forward to serving you in near future again.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Pleasant Experience,Quality is Awesome

Ordered a king size bed set. Product Quality is awesome, fabric is really high quality. It's been pleasant experience with them. I was hesitant ordering this online but eventually it turned out to be a great experience.

25 de julio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de HEALSWAY SYSTEMS SOLUTION

Respuesta de HEALSWAY SYSTEMS SOLUTION

Dear customer, Thank you for your review. We are delighted to know that you liked the product. Thank you for your trust and support. We look forward to serving you in near future again.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Delivery was little delayed but that…

Delivery was little delayed but that was compensated by looking at quality product i received... Design is awsome

21 de julio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de HEALSWAY SYSTEMS SOLUTION

Respuesta de HEALSWAY SYSTEMS SOLUTION

Dear customer, Thank you for your review. We are delighted to know that you liked the product. It's one of the rare occasion , where delivery is delayed due to unforeseen reason. We take our customer's feedback seriously, one of our customer service representative will get in touch with you shortly to explain you the detailed reason for the delay and issue will be resolved, Thank you for your trust and support. We look forward to serving you in near future again.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I was renovating my interiors and…

I was renovating my interiors and wanted something unique for the Dining area. I stumbled upon the Royal dining set of 6 from Healsway and man I am happy! Value for money indeed. I can proudly say now my dining area is the best looking compare to other areas in my home. I have ordered the queen bed with table as well. Highly recommended for anyone looking for something different than furnitures available in the market.

14 de julio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de HEALSWAY SYSTEMS SOLUTION

Respuesta de HEALSWAY SYSTEMS SOLUTION

Dear customer, Thank you for your review. We are delighted to know that you liked the product. Thank you for your trust and support. We look forward to serving you in near future again.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ordered a dining table from Healsway

Ordered a dining table from Healsway. I’m fully satisfied with the quality of product.

8 de julio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de HEALSWAY SYSTEMS SOLUTION

Respuesta de HEALSWAY SYSTEMS SOLUTION

Dear customer, Thank you for your review. We are delighted to know that you liked the product. Thank you for your trust and support. We look forward to serving you in near future again.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más