Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I contacted HiB via email with a couple of queries about our HiB Vanquish recessed mirror cabinet, including a precise technical question, and Sarah was incredibly helpful, responding very quickly... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent company to deal with. Very helpful and efficient. We had a problem with our shower seat but Sarah dealt with it immediately and after giving her details of the original order she arranged a... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I had reason to contact the product support team of HiB with an issue with a faulty HiB Hush Extractor Fan. The product support agent Sarah was very efficient and responsive and dealt with my issues... Ver más

Valorada con 4 estrellas sobre 5

HIB Bathroom mirror for over £450, heated, with LEDs that can be warm or daylight temps. After a year LEDs turning blue - managed to get a replacement under warranty. 18 months later same thing hap... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Proveedor para baños

Escrito por la empresa

For over 35 years, hib. has been a trusted name in bathroom innovation, designing stylish, functional mirrors, cabinets, lighting, furniture and brassware that enhance everyday life. Founded in the 1990s as a family business, hib. has grown into a nationally recognised UK brand, known for pioneering steam-free mirrors, colour-changing lighting and Bluetooth-enabled cabinets — all created to combine intelligent technology with timeless design. At hib., we believe bathrooms are more than practical spaces. They’re places to feel confident, relaxed and inspired. Through thoughtful design, ongoing innovation and strong retailer partnerships, we’re proud to help homeowners Feel Bathroom Fabulous.


Información de contacto

4,6

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

172 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,6

Todas las opiniones

(172)

53 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent customer service

I had an issue with the Bluetooth on my Sound 50 cabinet so I contacted customer services. I spoke to a gentleman called James and i have to say he couldn’t have been any more helpful. He replied to emails straight away and kept me informed at all times he is very knowledgeable and he did everything he could to resolve the problem He is probably the most helpful customer service advisor i have ever come across
Needless to say everything is sorted now and i am more than happy with HiB and especially James. I definitely would recommend HiB cabinets if you want a excellent product and if you are unfortunate enough to have a problem rest assured they have the best customer service you’ll find from any company

8 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Products don't last as long as you might expect

Spent over £800 on one of their cabinets on the promise of top quality.
Less than 3 years later, lighting in one of the doors, which had been intermittently cutting out for some time, failed completely. One of the cabinet contacts no longer springs out to meet the door contact, and although the door can be replaced, the contact on the cabinet itself can't.
Warranty on electrical components is only 2 years, so nothing they can do.
Cabinet spoiled by a tiny piece of metal....

12 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I would Give 0 star if I could

Customer Service Department

HIB Company

Customer Service Team,
I would give 0 star if I could ,I did not know that I was dealing with Micky Mouse company ,I purchased a mirror cabinet in 2020 and still under warranty.
I am writing to express my deep dissatisfaction with the experience I recently had concerning an expensive mirror cabinet I purchased from one of your retailers. As a long-standing customer who has always held HIB in high regard, I am profoundly disappointed with the service I received and feel that my concerns have been unfairly dismissed.
I attempted to exchange the mirror cabinet due to defects, Unfortunately, I have misplaced the original invoice. However, I provided photographic evidence clearly showing that the cabinet is one of their products, including the model number and any other identifying marks. Despite this, the staff refused to facilitate an exchange, leaving me with an expensive item that does not meet my needs or expectations.
I feel as though I am being unfairly punished for a simple mistake the loss of a receipt when it is undeniably clear that the product is manufactured by HIB. As a reputable company known for quality and customer care, I am shocked that this issue was not handled more considerately. This situation is not only inconvenient but also entirely avoidable had your staff been more understanding and solution-oriented.
I respectfully request that you reconsider your position and allow the exchange of the mirror cabinet. I am happy to provide any additional information you may require, including the photos I have already shared with your team. I believe that HIB values its customers and would not want to tarnish its reputation by refusing to resolve what should be a straightforward issue.
Please address this matter with the urgency and seriousness it deserves. I expect a prompt response and a satisfactory resolution. Should this issue remain unresolved, I will have no choice but to reconsider my future purchases from HIB and share my experience with others who might consider buying your products.

8 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de hib.

Respuesta de hib.

Good morning and we're sorry for this unfortunate scenario

We have replied with our requirements and reiterate our stance that we've previously provided

It is with regret to see this outcome but should you be able to recall who you purchased your cabinet from, we will gladly review and pick up accordingly

Kind regards

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Absolutely outstanding customer service…

Absolutely outstanding customer service from Laura in the Customer Support department; she was efficient, knew her products, proactive and wanted to help in finding a solution. Would thoroughly recommend this company based on the customer service alone!

7 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Beware noisy products!

Beware noisy products!!

I bought the Ether mirror, I was told these were high quality products. However, after installing i realised the mirror makes a very audible humming noise. I called the retailer, at which point i learnt this is a common problem with their products!! They sent me a new transformer, which I had to ask the electrician to come back and change, which has made it a bit quieter, but there's still a noise. I would definitely not have bought this expensive product had I known it was going to be noisy!! It's very disappointing that we're not warned about this, for what appears a common issue.

1 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Feeling angry loved the HiB cabinet but…

Feeling angry loved the HiB cabinet but what I got no. With in months Black spots appeared rang HiB said it was bad air vented sent another picture showing it inches away. With in month’s it appeared again this time I was told it’s the way we cleaned it Rubbish wet clothes then dry. Went to a Glazing firm told to check reviews was I shocked I’m not the only one. It’s going Again any information or recommendations before I ring them Frighten what excuse they will give now Many Thanks

23 de julio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de hib.

Respuesta de hib.

Good afternoon Donald - We're sorry to hear that you have further issue with your HiB product.

Please provide any existing communication to productsupport@hib.co.uk and mark FAO James and I shall pick up and review further

Kind regards

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Vapor cabinet

I purchased a Vapor cabinet through my bathroom contractor. I was assured HiB products were the best quality hence the high prices. Once fitted there was a constant audible electronic hum. I contacted HiB who to be fair responded promptly and were also available on the phone. However (much to my surprise) it soon became obvious that the unit was not faulty and that I was expected to live with it! I knew I could not and given the cost of the unit all I could ask the electrician to do was to disconnect the power from transformer. This means the shaver/charging socket is now non functioning and redundant. So, before purchasing one of these cabinets do ask yourself if you will find the hum irritating. I think most don't but some will.

25 de junio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de hib.

Respuesta de hib.

Good morning David

We're sorry to hear of your dissatisfaction with our product

Please send over any ticket references/previous communication so that I can review and ensure that we've addressed your query in full

Our email address is productsupport@hib.co.uk and mark FAO James, I will pick this up and advise further

Kind regards

Valorada con 1 estrellas sobre 5

We purchased a £450 SOLAS mirror via…

We purchased a £450 SOLAS mirror via our local supplier. The electrics were put in place by a qualified experienced electrician. From day 1 this mirror was faulty. The look and light facility was lovely but when switched off it still glowed. As usual, this company blamed the "ghosting" on our electrical supply. We had this double checked and all was fine our end. After some negotiation via our supplier, this company reluctantly agreed to exchange it for another like for like. We saw the email from this company which stated that it was all our fault and if we did not not want the replacement they would only give a credit note. So much for consumer rights bearing in mind it was a few days old ! We took the replacement and this was worse than the first one. The "glow" on the replacement was patchy and to boot it buzzes like a faulty transformer. Because the this companys attitude we have no option but to keep it but we have had an on/off switch inserted so it can be turned off at the mains for nightime use. All in all, dont waste your money, bad product and really difficult company attitude. Will never buy hib again.

Update:
Since posting this review, HIB Product Support invited us to contact them and provide the evidence we had. They have responded very promptly. They offered a third mirror or a full refund. We have taken the refund.

25 de abril de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de hib.

Respuesta de hib.

Good morning Dianne

Our apologies for any inconvenience caused.

We are committed to resolving this issue and providing you with a satisfactory resolution.

Please contact our Product Support team via email at Productsupport@hib.co.uk - If you can provide any previous communication so we can gather details about your query and we will work towards a solution that meets your needs.

Many thanks

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I bought my mirror about six years ago…

I bought my mirror about six years ago at a cost of £600.
Within twelve months the led on one mirror failed. Reluctantly they sent a replacement that I had to fit.
Since then the mirror/led has failed three more times! And the fault is the wiring.
Luckily I can fix them.
The wiring can't take frequent opening and closing, at £600 you'd think it would better.

29 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de hib.

Respuesta de hib.

Good afternoon Paul

Our apologies for any inconvenience caused.

We are committed to resolving this issue and providing you with a satisfactory resolution.

Please contact our Product Support team at Productsupport@hib.co.uk so we can gather specific details about your purchase and work towards a solution that meets your needs.

Kind regards

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic customer service

I contacted the company about a broken hinge on a bathroom cabinet. They replied the same day, asking for more details then sent me replacement hinges for free. They then dealt patiently with a series of additional questions about how to fit the replacement hinge, always replying promptly and helpfully. I am thrilled that this sort of customer service still exists - it is so very rare.

28 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

What a joke!

What a joke!
Had to wait weeks for the product to come back into stock.
Then my bathroom doors were different shades!
Overpriced and low standard.
Don’t trust these cowboys!
IKEA is better quality.

17 de abril de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de hib.

Respuesta de hib.

Good morning Julie - Our apologies for any inconvenience caused.

We are committed to resolving this issue and providing you with a satisfactory resolution.

Please contact our Product Support team on Productsupport@hib.co.uk so we can gather specific details about your purchase and work towards a solution that meets your needs.

Kind regards

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Super caring helpful company

I had a problem with one of their products and called them for help. Spoke to a very knowledgeable guy called James who was super helpful as I didn’t know what was doing.
He explained everything easily and told me to do a few checks and tests to resolve the situation, I was blown away by how he helped me and resolved the problem with care and consideration, he couldnt have done any more to help me. If I was purchasing again in future I would definitely call them first, due to customer care and support after years of previous purchase. Many Thanks !

15 de abril de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

HiB are such a pleasure to work with!

HiB are such a pleasure to work with! I've been collaborating with Laura and Keavie for a little while now, both are extremely responsive and helpful with any queries I have. Would highly recommend!

11 de abril de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

My bathroom cabinet developed a fault

My bathroom cabinet developed a fault, and the customer service advice and assistance i received from Sophie was excellent. The correct part was located and sent immediately. Thank you

4 de abril de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Customer service, 5+ years later

My Led heated bathroom cabinet left hand door developed an electrical fault over five years after installation. I called and spoke to a Mr Pemberton who assured me the voltage to the doors is to 12v and is a safety feature for the use of electrical equipment in bathrooms. I felt very reassured when I thought about it. After five plus years I think most companies would fob you off with, "its wear and tear ", but no, a new door (which I really was not expecting), has been dispatched. For me personally that is " above and beyond",as far as customer service goes. Thanks again.

20 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very Poor Quality

Initially we were very pleased with our two new Hib Vapor cabinets and they looked good in our newly refurbished bathrooms. They cost over £1300 for the pair and we looked forward to many years of use. 6 months later the mirrors are starting to develop black spots around the edges and one of the cabinets now makes a constant, irritating, humming noise. The motion sensors have minds of their own and only work when they want to. Hib, via the supplier, have offered new doors and a transformer; they haven't offered an engineer to come and replace the parts for us. And from reading others experiences, it would seem that any replacement parts are likely to fail in a similar timeframe.
We paid a premium price for what we thought was a premium product. Like many other contributors on this site we are sadly disappointed with the product and advise potential purchasers to look elsewhere.

5 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de hib.

Respuesta de hib.

Our apologies for any inconvenience caused

We are committed to providing you with a satisfactory resolution.

Please contact our Product Support team via email at Productsupport@hib.co.uk
If you can provide specific details about the query trail so far (Who contacted us/when? Any ticket numbers and/or any order/delivery details) I will review for you

Thank you for your understanding and cooperation

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Awful quality, customer service rude and dismissive

Purchased an expensive bathroom light that connects to Bluetooth for music. Before I purchased from a bathroom store, I asked if the salesperson could call HIB to check that the metal plate on the light would not rust with moisture. We were assured that this would not happen . The light is now absolutely covered in rust and fit for the bin. Customer service would not help, were rude and dismissive. Don’t bother wasting your money on their awful products because you will live to regret it. Once they have your money, they are not interested.

20 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de hib.

Respuesta de hib.

Our apologies for any inconvenience caused.

We are committed to resolving this issue and providing you with a satisfactory resolution.

Please contact Productsupport@hib.co.uk so we can gather specific details about your purchase and work towards a solution that meets your needs.

Please provide images and purchase/delivery information when sending

We value your feedback and aim to deliver an exceptional customer experience.

Thank you for your understanding and cooperation

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Looks good but poor quality

Original review (15/10/23): We had a HiB Vega 1200 mirror installed when we renovated our bathroom. It looks great and when new it functions well. However, after a while the LED lights around the edge of the mirror start to fail, leaving a patchy appearance. After some negotiation with HiB product support the mirror was replaced under warranty via the vendor. Then exactly the same thing happened to the replacement mirror, which also got replaced. So we are now on our 3rd mirror which within a year of being installed has developed precisely the same problem. HiB now refuses to honour their 2 year product warranty on the grounds that we are well beyond the original warranty period. This product is clearly defective. It’s an expensive mirror and it’s highly unsatisfactory that the manufacturer will not accept responsibility for its defects. Be warned!
Update 26/10/23: To be fair to HiB they have now replaced the mirror once again. Only time will tell whether this replacement will be better than the previous ones.

15 de octubre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de hib.

Respuesta de hib.

Hi Antony

I'm sorry to hear of the above but we are committed to resolving this issue and providing you with a satisfactory resolution.

Please contact our Product Support team via email at Productsupport@hib.co.uk so we can gather specific details about your purchase and work towards a solution that meets your needs.
If you have any previous ticket numbers, these will assist - Please mark for the attention of James, Product Support

We value your feedback and aim to deliver an exceptional customer experience.

Thank you for your understanding and cooperation

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bought a Hib bathroom cabinet

Bought a Hib bathroom cabinet. The side has blown at the top and bottom on one side. Got referred back to where we purchased it and they have approached Hib. Hib won't help and say that this is in a splash zone. The shower in the bathroom is fully enclosed within a glass shower cubicle. There is a strong extractor fan in there and the window is always open. There is physically no way the cabinet ever gets wet bar washing our hands....Not fit for purpose. Wish I could attach pictures. Terrible product

25 de julio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de hib.

Respuesta de hib.

Our apologies for any inconvenience caused.

We are committed to resolving this issue and providing you with a satisfactory resolution.

Please contact our Product Support team via email at Productsupport@hib.co.uk so we can gather specific details about your purchase and work towards a solution that meets your needs.

We value your feedback and aim to deliver an exceptional customer experience.

Thank you for your understanding and cooperation.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not buy products, instead of handling warranty issues themselves they will fob you off to the retailer

We ordered a HiB Dusk mirrored cabinet and realised that an end clip for the LED was missing, so contacted HiB and rather than replace the missing item under warranty they fobbed us off to the retailer who cannot help if HiB won't replace the parts!

17 de julio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de hib.

Respuesta de hib.

Our apologies for any inconvenience caused.

We are committed to resolving this issue and providing you with a satisfactory resolution.

Please contact our Product Support team on 01827 286 820 Option 2 or via email at Productsupport@hib.co.uk so we can gather specific details about your purchase and work towards a solution that meets your needs.

We value your feedback and aim to deliver an exceptional customer experience.

Thank you for your understanding and cooperation.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más