Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I noticed a discrepancy on my account and emailed to query it.. A few emails back and forth and everything was resolved. Customer Service was excellent and the fact my query was resolved in a very s... Ver más

Valorada con 3 estrellas sobre 5

I love the different effects n different hair styles m cuts it does with ur phonyo and how quickly but frankly unless ur taking 30 or 40 selfies per day or r a photographer then it ain't worth 19.99$... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not what I expected. I expected a lot more based on how they advertise. The pictures that came back in costume didnt look anything like me and I could only try one hairstyle and one color.

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Deceptive UX Patterns that 1. collect your email before offering any access or results, in a way that makes you think providing your email will unlock your photo results - but its not, its just... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Compañía de software
  2. también en la categoría
  3. Proveedor de software

Escrito por la empresa

HypnoPixels is the #1 AI art generator that can turn your ideas into art or reality, swap faces, and enhance photos to perfection. For every creator, artist or experimenter who loves AI, this platform is designed to open up everything you could possibly want to do with just a few clicks. Feature 1: AI Face Swap Ever thought about how you'd look in a medieval portrait, a sci-fi fantasy world, or as your favourite movie character? With AI face changer, all your steps are to upload your selfie, pick from any styles, or create your own with text prompts. The result? A hyper-realistic, AI version of YOU (or anyone you want). Instant face swapping: Upload a photo and get a head swap with any character, celebrity, or avatar in seconds. 50+ predefined styles: Characters from memes, films, cartoons, or real persons are ready for AI face replacement. Full customization: Not happy with the default options? Use text prompts to create a unique digital version of yourself. Feature 2: AI Photo Generator Got an idea in mind? Take it to the next realm with the AI image maker. Just type what you want (and as detailed as you wish), and our AI Buddy will generate the perfect image for you. Can't find the right words? Never mind. AI Buddy can finish your prompt for you and transform text to image AI, like it's reading your mind. Type it. See it: Describe your vision, and an AI generator image will do the job in seconds. Ultra-realistic & HD: Create high-resolution, lively, and detailed illustrations. Feature 3: Photo Quality Enhancer Got blurry or low-quality photos? HypnoPixels has the perfect fix. With AI image enhancer, you can enhance old family photos, upscale pixelated images and restore details lost over time. Why choose HypnoPixels AI art maker? Professional-quality results. Perfect AI created art for artists, content creators, and casual users. No design skills needed. Trusted by thousands as top AI art generator online. Do all the hard work in seconds. HypnoPixels has everything you need in one handy package.


Información de contacto

2,8

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

139 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele tardar más de 1 mes en responder

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,8

Todas las opiniones

(139)

127 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

They make you pay to see your image

When you go onto the webpage on your phone first asked you if you’re male or female and from then on it takes you through stages where then you upload your photo not once does it? Tell you that you have to pay at the end? So you’ve given it a picture of yourself to find out to get the hairstyle you have to pay I think this is disgusting as this should be told upfront if I’d known this, I would never have uploaded my photograph. I think they need to explain you have to pay if you want to see the results do not use this company if you don’t want to pay don’t upload your photo and now I suppose I’m gonna get inundated with junk email cause they asked you to put your email in so don’t use it

3 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HypnoPixels

Respuesta de HypnoPixels

Hello,

We're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations. Some features of the app require payment, and we appreciate your feedback on how this is communicated throughout the user experience. If you have any questions or concerns about your account or data, please contact us at support@hypnopixels.com, and our team will be happy to assist.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This site does not offer African…

This site does not offer African American options. Why is this site even being advertised on my phone? Please shut it down

3 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HypnoPixels

Respuesta de HypnoPixels

Hello,

We're sorry to hear that the app didn't meet your expectations. We're continuously improving our AI models to deliver faster processing and more realistic results, and we appreciate you sharing your feedback. If you'd like us to review your experience or have any questions, please contact us at support@hypnopixels.com.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I've had a great experience so far

I've had a great experience so far. The app works well, and I've spent more time using it than I originally expected.

21 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HypnoPixels

Respuesta de HypnoPixels

Thank you for your feedback! We're glad you're enjoying the app and its features. We truly appreciate your support and will continue working to bring you the best possible experience.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

I only wanted to try it out for the one…

I only wanted to try it out for the one time only. It wasn't for me at all, but at least I checked it out. My name is Maritza Curiel. Then I've noticed I am being charge again I believe for the month. I didn't signed up for that. I checked it out and nothing soothed for my taste. I would appreciate not to be charging me. I dont believe I open an account, so I thought it would be the one time. I have got in this on the website just to try it out I have unsubscribed and now I believe I have deleted my account. So, I dont wish to keep or used the app any further from this on in the future. Thank you, for your time. Thank ⁶

15 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HypnoPixels

Respuesta de HypnoPixels

Hello,

Thank you for sharing your feedback. If you'd like to cancel your subscription or need any assistance with your account, please contact us at support@hypnopixels.com, and our support team will be happy to help.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Hypnopixel subscription is a scam

This Hypnopixel subscription is a complete scam. It advertises itself as free, then suggests a price of $5.99, but instead you charged me $19.99. This is misleading and unacceptable.

1 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HypnoPixels

Respuesta de HypnoPixels

Hello,

We're sorry to hear that your experience didn't meet expectations. Some features of the app require a paid subscription, and we appreciate your feedback on how this is communicated. If you have any questions or would like us to review your experience, please contact us at support@hypnopixels.com.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great customer service

Okay so I paid like I don't know 8 or $9 to use this app a few weeks ago and didn't realize that I would have to you know keep paying for it as it was a subscription I tried the app a few times and it just wasn't for me so when I seen where I got charged 1999 today and I emailed them and asked for my money back and of course when I did it I I really figured that I wouldn't get it back and they'd give me some kind of run around but you know what they did not instantly I was answered and they gave my money back right away. I'm sure this app is wonderful for some people it just wasn't for me but their customer service is excellent and I just felt like I should give you guys a review so good job

30 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HypnoPixels

Respuesta de HypnoPixels

Hello,

Thank you for your kind feedback. We're glad our support team was able to assist you and appreciate you sharing your experience.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Beware of future charges

Oh, so this is why I received a $19.99 recurring charge. Signed in to try different hairstyles, constantly advertised on a gaming site, paid $5 to get the hairstyles and forgot all about it, as I’ve had emergency medical problems since. Then I see this other charge. PayPal has the app requesting to contact them before initiating a refund anywhere else. So I did so I’ll see if they reimburse me for the funds charged because I can’t afford a recurring charge for something. I’m not going to use again.

30 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HypnoPixels

Respuesta de HypnoPixels

Hello,

Thank you for sharing your feedback. If you'd like to cancel your subscription or need any assistance with your account, please contact us at support@hypnopixels.com, and our support team will be happy to help.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The aging filter was unexpectedly…

The aging filter was unexpectedly emotional for me. Seeing a future version of my daughter made me smile and tear up at the same time. It's amazing how technology can create moments like that. Definitely one of the most memorable features in the app.

16 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HypnoPixels

Respuesta de HypnoPixels

Thank you for your feedback! We're glad you're enjoying the app and its features. We truly appreciate your support and will continue working to bring you the best possible experience.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not easy to cancel or get refund even after 5 min of use!

I just purchased this app on Instagram, tried about 5-10 mins, didn't do me any good. So I tried to cancel, yet subscription keeps showing "Active". Then submitted request online asking for refund, they replied its non refundable but 50% is ok. How is it non refundable if I have a screenshot where they say its 30 day money back guarantee. Very unhappy, waisting my time. If don't get full refund will complain to PayPal about this cjicky service! Not fair, not honest! Charging me for something that didn't work for me whole I tried literally 5 minutes?? Sorry no.

29 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HypnoPixels

Respuesta de HypnoPixels

Hello,

We're sorry to hear about your experience and understand your frustration. We'd like to look into this and better understand what happened. Please contact us at support@hypnopixels.com with the email address associated with the charge, and our team will review your case and work to resolve it as quickly as possible.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This company can improve making there subscription method more secure.

This company can improve by adjusting there website and make it deliberate when signing up for there service. As I recall, I was searching for a photo of a quarry and next thing I know this company is slamming my bank account for $19.99. For a subscription that I didn't authorize. I know in today's world everyone is blaming AI for every and all mistakes. That's hogwash, take responsibility and correct this problem. It's unexceptable to pillage bank accounts and blame your software. As you can tell, I'm fed up with all who operate online behind these gray morals. You don't realize there are a lot of people who become discouraged to even use the internet because of company's and criminals overdrafting there bank accounts. I want hear abresponse to this reckless operation.

25 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HypnoPixels

Respuesta de HypnoPixels

Hello!

We're sorry to hear about your experience and understand your frustration. We'd like to look into this and better understand what happened. Please contact us at support@hypnopixels.com with the email address associated with the charge, and our team will review your case and work to resolve it as quickly as possible.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ignoring refund request emails

I got a charge of £19.99 from this company that I have never heard of contacted them and they advised they had cancelled my subscription. Asked to get a refund of the money they took and have now stopped responding to my emails

27 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HypnoPixels

Respuesta de HypnoPixels

Hello!

We're sorry to hear about your experience, and we appreciate you bringing this to our attention. Please contact us again at support@hypnopixels.com with the email address associated with your account, and we'll review your request and make sure your case is properly addressed.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

They only showed me a couple of choices…

They only showed me a couple of choices and not with an AI. Then they changed me 19.99. I thought I was only getting a one time change. Just be ware. Should have googled first.

15 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HypnoPixels

Respuesta de HypnoPixels

Hello,

We're sorry to hear about your experience. Our app is powered by AI, and we're continuously improving it to provide better results and a better user experience. If you have any questions about your subscription or billing, please contact us at support@hypnopixels.com with the email address associated with your account, and we'll be happy to review your case.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I paid the $8 for the app thinking it…

I paid the $8 for the app thinking it was a one time payment. Now, 3 weeks and almost $60 later I find out that they're charging my card $19.99 every week! July 7, July 14, July 21, and they'll take another $19.99 on the 28th. This was not authorized by me and I can't afford it!
Their app tells you how to change your payments but I don't have the options they say to use in settings to do that. And the only way to get ahold of them is through email (which I just did, we'll see if they answer)
My bank says the only way to keep them from continuing to charge me is to freeze my account.
This is fraud, plain and simple.

7 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HypnoPixels

Respuesta de HypnoPixels

Hello,

We're sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. Please contact us at support@hypnopixels.com with the email address associated with your account. We'll review your subscription and billing history, and help to resolve your case as quickly as possible.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

BE CAREFUL OF THIS APP!!

BE CAREFUL OF THIS APP!!
Without me aware in anyway I have been billed a monthly US19.90 subscription!
I paid them US5 for the initial use of the app to get photos of my interest. Supposed to be one off payment BUT NOT
I am in the process of disputing with Hypnopixels and PayPal on.this charge.
Boy...I dont need this hassle

25 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HypnoPixels

Respuesta de HypnoPixels

Hello,

We're sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. Please contact us at support@hypnopixels.com with the email address associated with your account. We'll review your subscription and billing history, and help to resolve your case as quickly as possible.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I originally downloaded the app for…

I originally downloaded the app for hairstyle previews, but I stayed because of all the other creative filters. There is much more variety than I expected, and the results often look surprisingly realistic.

10 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HypnoPixels

Respuesta de HypnoPixels

Thank you for your feedback! We're glad you're enjoying the app and its features. We truly appreciate your support and will continue working to bring you the best possible experience.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Trial = con

I wanted to test it out, but did not opt in for subscription to be charged without notification.
Warning: this is no trial- this is a way to con people.

9 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HypnoPixels

Respuesta de HypnoPixels

Hello,

We're sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. Please contact us at support@hypnopixels.com with the email address associated with your account. We'll review your subscription and billing history, and help to resolve your case as quickly as possible.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

David was amazing at helping me resolve…

David was amazing at helping me resolve an issue with my subscription. It was my fault and they took care of it anyway. Very respectable company!

23 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HypnoPixels

Respuesta de HypnoPixels

Thank you for your kind feedback. We're glad our support team was able to assist you and appreciate you sharing your experience.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I put one as there was no space for zero

I put one as there was no space for zero. I went through all the blurb and came to payment. I did pay £7.99 as I had a hairdresser appointment tomorrow and I was curious. I got nothing for my £7.99 as they cut me off. They tried to get me to pay the new charge of £4.99. Just a rip off.

23 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HypnoPixels

Respuesta de HypnoPixels

Hello! We're sorry to hear about your experience. This isn't the experience we want our users to have. Please contact us at support@hypnopixels.com with the email address used for your purchase, and we'll investigate what happened and do our best to resolve it as quickly as possible.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Incredible result

As a mom, I found the aging filter incredibly touching. I tried it on photos of my children and couldn't stop looking at the results. It makes you think about how quickly time passes. Beautifully done.

22 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HypnoPixels

Respuesta de HypnoPixels

Thank you for your feedback! We're glad you're enjoying the app and its features. We truly appreciate your support and will continue working to bring you the best possible experience.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Disreputable

On Instagram Hypnopixels offered a free service. After supplying all the info required, including my email, they asked for payment. This is obviously a disreputable company and I will now definately have nothing more to do with them.

23 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HypnoPixels

Respuesta de HypnoPixels

Hello,

We're sorry to hear that your experience didn't meet expectations. Some features of the app require a paid subscription, and we appreciate your feedback on how this is communicated. If you have any questions or would like us to review your experience, please contact us at support@hypnopixels.com.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más