Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Brought 3 items . Registered 2 numbers as given but the shipping number wasn't called at all for delivery but status shows it was . Didn't get the product nor the refund. For information I brought dc... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

It is basically so amazing and refreshing that I always have impact mints in my pocket. Moreover, they are sugar free, which is the best part of the product. Thanks 👍

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We already know about the quality so I'm going to talk about the other reasons why I'm back to ordering from impactmints dot in over the other services — 1. Straight from the source. 2. Better... Ver más

Valorada con 4 estrellas sobre 5

The tins are nice and attractive specially this neha art edition, but the mints taste is too strong for me, personally I liked the cola flavors which is my favorite. But yeah as mentioned this mints a... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Fabricante de productos de gran consumo - FMCG

Escrito por la empresa

We are a group of enthusiasts who love to see people enjoy the little pleasures in life. We have founded a group that takes exclusive care of our IMPACT brand making sure it connects to the people, always looking to support and interact with our customers whenever and wherever we can. Furthermore, we use our manufacturing expertise from Germany, marketers from Europe and Asia (including Hong Kong) as well as all our partners across many different countries to constantly work on new ways to make an IMPACT.


Información de contacto

3,4

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

129 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 40% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 mes

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,4

Todas las opiniones

(129)

45 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Customer service is good

1st time Wrong item delivered. But customer service is good. 2 days letter I get my original item.

8 de febrero de 2024
Logotipo de IMPACT MINTS

Respuesta de IMPACT MINTS

Dear Tilak,

Thank you for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience caused by receiving the wrong item. Ensuring our customers receive the correct products is of utmost importance to us.

We have taken immediate action to rectify the situation by dispatching the correct items to you via Bluedart AWB "76978236370". According to the tracking information, your package is currently out for delivery and should reach you by the end of the day.

We understand the frustration this may have caused and we truly appreciate your patience and understanding as we work to resolve the issue promptly. Our team is committed to providing you with the positive experience you deserve, and we hope to regain your trust through this resolution.

If you have any further concerns or require assistance, please do not hesitate to contact us. Your satisfaction is our priority.

Valorada con 1 estrellas sobre 5
Logotipo de IMPACT MINTS

Respuesta de IMPACT MINTS

Hi Loahit, thanks for reaching out. We checked and as per the tracking details your order was delivered on 12th of dec. Let us know, if you haven't received it yet. Tracking Details: https://locateorder.shiprocket.co/tracking/77848963485

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good

Excellent experience and will keep coming back

25 de agosto de 2023
Logotipo de IMPACT MINTS

Respuesta de IMPACT MINTS

Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear that you had an excellent experience.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

overpriced as competitors provide same…

overpriced as competitors provide same quantity in lower prices

28 de agosto de 2023
Logotipo de IMPACT MINTS

Respuesta de IMPACT MINTS

Thank you for sharing your thoughts on Impact Mints. We appreciate your feedback and understand your concern about pricing. We constantly strive to provide value to our customers, and your feedback is essential in helping us evaluate and improve our offerings.

While we aim to offer competitive pricing, it's important to note that our product may differ in terms of quality, ingredients, and overall experience. We believe in delivering a premium product that goes beyond the standard, and we invest in sourcing high-quality ingredients and ensuring a unique and satisfying taste.

We appreciate your loyalty and the time you took to share your perspective. Rest assured, we will continue to assess our pricing strategy to ensure that our customers receive the best possible value for their investment. If you have any specific suggestions or concerns, please feel free to reach out to our customer service team. We value your input and are committed to delivering a product that meets your expectations. Thank you for being a part of the Impact Mints community.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Delivery is late

25 de agosto de 2023
Logotipo de IMPACT MINTS

Respuesta de IMPACT MINTS

According to the tracking information, your order was scheduled for delivery on the third day, which aligns with our shipping policy. We're sorry if this caused any inconvenience, and we appreciate your understanding. For even faster delivery options, you might want to check out IMPACT MINTS available on Blinkit. We're here to help, so please don't hesitate to reach out if you have any more questions or requests.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great quality

Great quality, and lots of discount.
Only one drawback is that once the box is opened it has to get over within couple of days otherwise the mints become soft

24 de agosto de 2023
Logotipo de IMPACT MINTS

Respuesta de IMPACT MINTS

Thank you for your positive feedback on the great quality and generous discounts we offer. We appreciate your loyalty and the time you took to share your experience with our mints.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Love compact boxes

What I love most about these mints is their packaging. I mean it is super compact. Very portable. Also looks stylish in the small tin box. Also, due to the packaging in a box, there is no wastage. I just love to carry them in my handbag. And I just pop one before meeting And after lunch.

3 de agosto de 2023
Logotipo de IMPACT MINTS

Respuesta de IMPACT MINTS


Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you love the compact and stylish packaging of our mints.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

My Order No #23-24/IMP/10321

My Order No #23-24/IMP/10321
I had ordered India Edition on 5th Aug and time and agin till 10th I was getting update from Courier and I was at home all these days first it was shown I wasnt available and it was reattempted and fact I was home NO ONE came and on 11 I see its retuned to you I what I STILL didn't get what I ordered NOR MY MONEY .
please revert back ASAP

6 de agosto de 2023
Logotipo de IMPACT MINTS

Respuesta de IMPACT MINTS

Hi Amitabh, thanks for reaching out. We checked and your order was delivered on 18 Aug, 2023. Let us know, if you haven't received it yet. Tracking URL: https://locateorder.shiprocket.co/tracking/76820903611

Valorada con 5 estrellas sobre 5

It's super ,

It's super ,
I loved the flavor 😋,
It's mild ,

3 de agosto de 2023
Logotipo de IMPACT MINTS

Respuesta de IMPACT MINTS

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed the flavor of our mints. Your satisfaction is our top priority, and we're delighted that it met your expectations.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Rare mint with good pure taste with no…

Rare mint with good pure taste with no artificial sugar added

28 de julio de 2023
Logotipo de IMPACT MINTS

Respuesta de IMPACT MINTS

Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you enjoyed the rare mint flavor of our mints and appreciated the pure taste without any artificial sugar added. Providing high-quality, natural flavors is a top priority for us, and we're thrilled that you noticed and appreciated it.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ingredients were not mentioned on website

Ingredients were not mentioned on the website only xylitol was written, I thought they are providing gums like Pur brand but when I received the gums and saw the ingredients I was very disappointed and felt cheated.

26 de junio de 2023
Logotipo de IMPACT MINTS

Respuesta de IMPACT MINTS

Hi Tushar,

Thank you for sharing your feedback with us regarding the lack of ingredient information on our website for the Impact mints Xylitol gum. I apologize for any confusion or disappointment this may have caused you.

We understand that accurate and transparent product information is essential for making informed purchasing decisions. I apologize for any inconvenience caused by the omission of ingredient details on our website. We strive to provide comprehensive product information to our customers, and we acknowledge that we fell short in this instance.

I assure you that your feedback has been duly noted, and we will take immediate steps to rectify this issue. We will update our website with the complete ingredient list for the Impact mints Xylitol gum, ensuring that our customers have access to accurate and detailed information moving forward.

I sincerely apologize for any feelings of being cheated or let down. It is never our intention to mislead our customers or provide inaccurate information. Your feedback helps us improve our processes and deliver a better experience to our valued customers.

Once again, I apologize for any inconvenience caused, and I appreciate you bringing this matter to our attention. If you have any further questions or concerns, please feel free to reach out to us.

Thank you for your understanding, and we hope to have the opportunity to restore your trust in our brand.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Late delivery

I was ordered 7 days ago. I have not received the delivery yet. So I recommend, now you only buy mints from the nearest retail shop.

26 de junio de 2023
Logotipo de IMPACT MINTS

Respuesta de IMPACT MINTS

Hi Aryan, your order was delayed to due to incomplete address. We have raise the issue with our delivery partner and currently your order is out for delivery. You can track your order here - https://app.goswift.in/track/502894CC5261474

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The order was delivered in 3 days

The order was delivered in 3 days, it was very nicely packed and the delivery guy was very humble

3 de julio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de IMPACT MINTS

Respuesta de IMPACT MINTS

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that your order was delivered promptly and that you were impressed with the packaging. Hoping to see you again.

Valorada con 1 estrellas sobre 5
Logotipo de IMPACT MINTS

Respuesta de IMPACT MINTS

Hi Goutham, we are sorry for the inconvenience caused to you. As per the tracking details and internal information currently, your order is in transit and it was delayed due to the wrong Pincode. Your order will be delivered in 1-2 days. Tracking URL - https://app.goswift.in/track/502894DE2578909

Valorada con 5 estrellas sobre 5

good combo

good combo, as always fantastic mint fresh ness

25 de mayo de 2023
Logotipo de IMPACT MINTS

Respuesta de IMPACT MINTS

Thank you Samrat, for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed the combo and found the mint freshness fantastic. We take pride in ensuring that our products maintain the highest quality and freshness.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más