Inkomstenbelasting Opiniones 25

TrustScore: 2.5 sobre 5

2,3

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

ik was er 1 maart vroeg. bij (dacht ik om 07:30 op zondag 1 maart) maar wederom is de belastingdienst niet bereikbaar om aangifte te doen vanwege overbelasting! waarom leren zij niet van voorgaande ja... Ver más

Valorada con 2 estrellas sobre 5

"Mijn belastingaangifte is netjes gedaan. We hebben gekozen voor het belastingpremiumpakket, wat inhoudt dat je een gewaarmerkt rapport ontvangt en 10% korting voor het jaar erna. Inmiddels is het bi... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Ik kan me wel enigszins herkennen in de opmerkingen van sommige reviews dat de mail comm. iets beter kan maar dat is dan ook volgens ons het enige aandachtpuntje. Vandaag gebeld door Dominique met ee... Ver más

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Het begin ging helaas wat stroef, waarbij wij vaak geen reactie kregen op onze aanvraag/emails. Daarna is onze file wel goed opgepakt en aangeleverd bij de Belastingdienst.

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Servicio de declaración de impuestos

Escrito por la empresa

Bij inkomstenbelasting.nl doen we snel, veilig en goed jouw belastingaangifte


Información de contacto

2,3

Malo

TrustScore: 2.5 sobre 5

25 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

BEREIKBAARHEID

ik was er 1 maart vroeg. bij (dacht ik om 07:30 op zondag 1 maart) maar wederom is de belastingdienst niet bereikbaar om aangifte te doen vanwege overbelasting! waarom leren zij niet van voorgaande jaren, vergroten zij niet de inlogcapaciteit? Slogan leuker kunnen we het niet maken wel makkelijker gaat wederom niet op in 2026!

1 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Afgezet door dit bedrijf

Bedrag over gemaakt, sindsdien geen reactie meer. Via de telefoon geen contact mogelijk, geen reactie op mijn mails en geen dienst verleend. Ik voel mij hierdoor bedrogen.

10 de julio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Geen gehoor en geen aangifte ondanks betaling en in behandeling nemen dossier

Na een succesvolle dienstverlening vorig jaar hadden wij het vertrouwen dat ook dit jaar vlot en zonder problemen zou verlopen. Helaas ...
Voor 1 mei het verzoek aan ons meer informatie aan te leveren, dit binnen een aantal dagen gedaan en sindsdien geen reactie meer, geen aangifte gedaan en totaal geen contact mogelijk. Er is geen uitstel aangevraagd en inmiddels ligt er een brief van de belastingdienst in de bus met een herinnering.

Dat er wegens drukte verminderd contact mogelijk is, prima. Maar zorg dan wel dat je uitstel aanvraagt, al helemaal als jullie ons dossier al in behandeling hebben genomen.

Ik hoop dat jullie uiteindelijk (ooit) wel gaan reageren en het geld à 99,- retourneren.

19 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Prima

Vaak wat langer wachten op reacties maar uiteindelijk alles super netjes op tijd geregeld

30 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Zeeeeeer slecht

Zeeeeeer slecht
Telefonisch niet bereikbaar En als ik mijn geld terug vraag geen antwoord De aangifte is onder tussen al geregeld maar niet door dit slechte bedrijf Weg geld

29 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

volgend jaar weer

Ik kan me wel enigszins herkennen in de opmerkingen van sommige reviews dat de mail comm. iets beter kan maar dat is dan ook volgens ons het enige aandachtpuntje. Vandaag gebeld door Dominique met een vraag over onze aangifte. Helaas zat er een addertje onder het gras, dank ABP. Hier konden jullie ook niet aan veranderen. Echter door jullie werden we wel op weg geholpen om een pro actieve actie naar het ABP te doen. Probleem wordt opgelost naar tevredenheid. Bedankt weer en tot volgend jaar. Henny en Aad

28 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Heb op zaterdag mijn aanvraag…

Heb op zaterdag mijn aanvraag ingediend. Op zaterdagnacht is mijn aangifte al naar de belastingdienst verzonden. Ging vorig jaar goed, en dit jaar ook. Deze mensen hebben het megadruk. Vandaar dat ze nu ook in het weekend bezetting hebben. Ook volgend jaar ga ik een beroep op ze doen. Ben zeer tevreden.

26 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Inkomstenbelasting

Respuesta de Inkomstenbelasting

Dank voor de mooie review Peter, we proberen alles zo snel als mogelijk weg te werken.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Slechte ervaring

Vorig jaar contact opgenomen om mijn aangifte te laten doen. Ik had betaald en ik kreeg bericht dat er uitstel werd aangevraagd. Daarna niks meer gehoord. Paar keer contact proberen op te nemen zonder antwoord. Bellen heeft geen zin. Er wordt ook niet terug gebeld. Na vele mails eindelijk contact gekregen. Mijn aangifte zou in orde moeten zijn. Maar nooit een brief gekregen van de belastingdienst. Opnieuw proberen in contact te komen met inkomstenbelasting.nl maar niet gelukt.
Belastingdienst gebeld en er is nooit een aangifte gedaan!

28-05-2025 inmiddels bericht gekregen met excuses voor vertraging en betaling terug ontvangen.

1 de junio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Inkomstenbelasting

Respuesta de Inkomstenbelasting

Beste Jashua,

Hier is het inderdaad het e.e.a. niet goed gegaan. Ik zie dat wij het bedrag hebben teruggestort. Hopelijk is hiermee alles naar wens afgehandeld. Zo niet, neem dan gerust contact met ons op!

Groet,

Team Inkomstenbelasting.nl

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Mijn aangifte is netjes gedaan maar komen andere afspraken niet na

"Mijn belastingaangifte is netjes gedaan. We hebben gekozen voor het belastingpremiumpakket, wat inhoudt dat je een gewaarmerkt rapport ontvangt en 10% korting voor het jaar erna. Inmiddels is het bijna een jaar later en hebben we nog steeds geen rapport of kortingscode ontvangen, helemaal niets! Op mijn e-mails wordt niet gereageerd en de telefoon is altijd bezet vanwege drukte... Tja, best grappig, maar ook behoorlijk frustrerend!"

17 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Inkomstenbelasting

Respuesta de Inkomstenbelasting

Dag Monica,

Wat jammer te horen dat dit niet goed is gegaan. Ik zie dat we inmiddels contact hebben gehad en dat dit naar wens is opgelost. Tevens hebben we je aangifte dit jaar weer mogen verzorgen, waarvoor dank!

Met vriendelijke groet,

Team Inkomstenbelasting.nl

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Het gaat slecht met Nederland

Het gaat slecht met Nederland. De oorzaak is de overheid, ic de belastingdienst. Tijdens een hoorzitting werd er een aantal zaken besproken. In het verslag daarvan staat een aantal onjuistheden, cq leugens. Maar goed, ze waren met zijn tweetjes en ik alleen, stom van mij, ik vertrouwde ze. Moet je natuurlijk nooit doen, het is een louche tent. Dus bepaalde zaken die ik aandroeg (dingen die niet gezegd werden maar die wel in het verslag staan) worden ontkend. Mag je dat van een overheid, jouw overheid (hoewel..) verwachten? Natuurlijk niet. Dat past bij een louche bedrijfje waarbij de medewerkers zitten te smoezen. Maar kennelijk past het de overheid, die maar één doel heeft: geld. Ik streef ernaar weg te gaan uit dit verrotte land. We hebben al jaren problemen met hun, ook door hun toedoen, soms ook door mij. Maar help dan. Op dit moment is het duidelijk dat de overheid de tegenstander is van de burger, die eventueel vermalen wordt, want dat kan ze niets schelen. De overheid is er niet voor de burger. De burger is er voor de overheid en wordt afgemaakt als hij lastig is. Ach ja, en dan komt er een parlementaire enquête, en dan zeggen de overheid en politiek . oo wat erg. Maar er gebeurt niets. Even niet naar de tandarts maar. Volgend bezoek 2026-27, terwijl het wel nodig is. Vorige keer ook vier jaar moeten wachten, met alle gevolgen van dien.. Ceteris paribus.

22 de julio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Inkomstenbelasting

Respuesta de Inkomstenbelasting

Goedendag,

Wij zijn niet de Belastingdienst. Wij zijn een partij die belastingaangiften invullen voor particulieren.

Met vriendelijke groeten,

Team Inkomstenbelasting.nl

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Snel geregeld ,wel Moet je vetrouwen in…

Snel geregeld ,wel Moet je vetrouwen in ze hebben want ze reageren niet snel op mail ,mits je vragen hebt over de status
Verder prima !!

26 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Inkomstenbelasting

Respuesta de Inkomstenbelasting

Dank voor de mooie review!

Team Inkomstenbelasting.nl

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Korte lijnen en duidelijke uitleg

Sinds 2023 is Inkomstenbelasting.nl onze support in het doen van onze aangifte. De website en informatieve video zijn duidelijk, en ze reageren ontzettend snel en vriendelijk op e-mails (zelfs in de avonduren).

25 de abril de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Inkomstenbelasting

Respuesta de Inkomstenbelasting

Dank voor de mooie review!!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Tax return not submitted timely

Tax return not submitted timely (I ultimately submitted my tax return to the tax office a week post deadline), poor level of communication with late reactions (if any...), no follow up on agreed actions. Ultimately no solution offered to compensate for the paid fee for a service which did not get delivered by this company. Very disappointing service.

22 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Inkomstenbelasting

Respuesta de Inkomstenbelasting

Hi Hugues,

Sorry to hear this. We discussed this matter and unfortunately this submission was a bridge too far for us. Therefore we agreed on an reimbursement which was the best for both parties.

Wishing you the best!

Team Inkomstenbelasting.nl

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastische dienstverlening

In het kort: duidelijke stappen voor de aangifte, na het leveren van de informatie hoef je niets meer te doen. Dit was voor mij in ieder geval een positieve ervaring.

14 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Inkomstenbelasting

Respuesta de Inkomstenbelasting

Dank voor de mooie review en tot volgend jaar!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ze zijn met geen mogelijkheid te…

Ze zijn met geen mogelijkheid te bereiken en reageren niet op mails.

13 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Inkomstenbelasting

Respuesta de Inkomstenbelasting

Goedemorgen,

Helaas kan ik uw gegevens niet in ons systeem vinden. Mocht u contact met ons willen zoeken dan kan dit ten allen tijde via info@inkomstenbelasting.nl

Vriendelijke groet,

Team Inkomstenbelasting.nl

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Weer top geregeld

Weer top geregeld, fijne communicatie en lekker duidelijk.

30 de abril de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Inkomstenbelasting

Respuesta de Inkomstenbelasting

Dank voor de mooie review en graag tot volgend jaar!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Goed verhaal slechte uitvoering

Sinds 9 april 2024 heb ik inkomstenbelasting.nl gemachtigd. Tot op heden maar 1 sms ontvangen met een vraag wat ik netjes heb beantwoord. Daarna geen activiteit meer waargenomen. Men reageert niet op mijn emails en als je belt krijg je een band te horen met dat ivm met drukte niet kan worden opgenomen. Binnen een werkdag nemen ze contact op als je een telefoonnummer achterlaat. Dat heb ik gedaan. Helaas ook daarop geen reactie. Hierop mijn conclusies getrokken en de machtiging ingetrokken het is immers bijna 30 april. Jammer dat het zo moet lopen maar ik zal jullie nergens aanbevelen. Succes verder en het zou jullie sieren als ik zonder al te veel moeite te hoeven doen mijn geld terugkrijg.

**Update**

Inmiddels contact gehad met inkomstenbelasting.nl. Ze hebben mijn klacht goed afgehandeld. Ze waren bereid om mijn aanvraag alsnog in behandeling te nemen. Ik heb daar van af gezien omdat ik al een andere partij heb gevonden. Het geld heb ik netjes terug ontvangen.

24 de abril de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Inkomstenbelasting

Respuesta de Inkomstenbelasting

Hoi Adilson,

Wat ontzettend jammer deze review te lezen. Des te meer, omdat we je aangifte zoals je schrijft al in behandeling hebben genomen en je zelfs al gekoppeld was aan een behandelaar. Je had ten allen tijde even contact met hem op kunnen en mogen nemen. We verwerken momenteel tientallen aangiften per dag en daarbij schiet er weleens een mailtje of telefoontje doorheen. Neemt niet weg dat we jouw aangifte ook gewoon willen afronden voor 1 mei. Dat beloven we niet alleen aan jou, maar aan iedereen en dit maken we gelukkig ook waar!

Valorada con 4 estrellas sobre 5

aangifte doen is nu makkelijk

Ik had de aangifte ingediend, en toen verwachtte ik in ongeveer 5 dagen wel een bericht met de lading "we zijn ermee bezig".
Maar die kwam niet, dus ik al 3 keer een mailtje sturen aangezien ik enigzins bezorgd werd na een dikke week. Tegenwoordig met al die SCAM op het internet weet je het immers nooit. Maar goed, pas bij de derde mail een antwoord terug, maar toen ging het ook rete-snel. Dezelfde dag werd de aangifte gemaakt en verstuurd. Via whatsapp nog even een medewerker een paar kleine vragen beantwoord, en huppakee klaar. Ik ontzorgd, en zij hun centen dik verdiend. Ik koos voor een gewaarborgd rapport, aangezien ik dit jaar een huis verkocht en wij samen een huis aangekocht hebben, en eromheen e.a. aan papierrompslomp is geweest. Ik ben tevreden en we krijgen nog €5300,- terug ook! Mocht ik er volgend jaar niet uitkomen met de aangifte, dan wil ik zeker opnieuw gebruik gaan maken van deze betrouwbare dienstverlening.

15 de abril de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Inkomstenbelasting

Respuesta de Inkomstenbelasting

Dank voor de mooie beoordeling! We zien je graag nog een keer terug.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ik vond de communicatie en snelheid heel prettig

Ik vond de communicatie heel prettig. Vooral door de snelheid van het beantwoorden van mijn vragen en daarnaast werd de aangifte ook heel snel afgehandeld. Volgend jaar zal ik ze zeker weer vragen.

15 de abril de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Inkomstenbelasting

Respuesta de Inkomstenbelasting

Dank voor de mooie review. We helpen je graag volgend jaar weer!

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más