Veldig godt fornøyd med icelo sin innsats. Det er store avstander der jeg bor men incelo sto på og fikk utført oppdraget og jeg er en lykkelig dame som har,fått opp bredbåndet på min nye boplass.
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Fick ej reda på slutpris först installationen var genomförd. Kunden har rätt att veta hur mycket det kommer att kosta. Installation måste göras av inselo för att garantin ska gälla, är ända info... Ver más
Lite missnöje med att det inte finns fler alternativ för installation. Tänker en fullständig installation till utbyte av en värmepump. Installatören var kanon, från Tecom Service i Trollhättan AB.... Ver más
Montören som gjorde installationen gjorde ett fantastiskt arbete. Men för Inselo att boka tid för installationen tog flera veckor och skedde inte förrän jag ringde o tjatade. Sen tycker jag att reseko... Ver más
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Mycket trevlig installatör,kom på…
Mycket trevlig installatör,kom på utsatt tid snabb och smidig. Från de jag köpte pumpen tills den va installerad tog det knappt 14 dagar. Är mycket nöjd. Stefan W
Inf.från beställning var att montörer…
Inf.från beställning var att montörer skulle kontakta om tid. Skedde inte. Fick ett datum från er som inte passade. Uppgav 3 nya. 2 med förmiddag, 1 hela dagen. Fick ett datum på eftermiddagen. Fick ta semester som inte är så lätt att få. Kändes inte bra.
Montören = jättebra. Inselo = mindre bra
Montören som gjorde installationen gjorde ett fantastiskt arbete. Men för Inselo att boka tid för installationen tog flera veckor och skedde inte förrän jag ringde o tjatade. Sen tycker jag att resekostnaden dem krävde på 4000 för 90 minuters körsträcka var lite väl hög.
Jag hade lite strul i början
Jag hade lite strul i början. Men Inselo var genast tillmötesgående. Och installatören så trevlig och yrkesskicklig.
Helt fantastisk service och montörerna…
Helt fantastisk service och montörerna är så otroligt trevliga och proffsiga. Kan inte säga annat än klockrent!!
Allt fungerade bra
Installation av luftvärmepump.
inselo helt värdelösa
köpte en luftvärmepump på jula.tög inselo långt över 3 månader o få den monterad.det tog knappt 3 timmar för montören,kostnad nästan 9500kr.samt 150 kr milen som montören körde hit värdelöst samt sanslöst dyrt...
Absolut den mest trevliga montör som…
Absolut den mest trevliga montör som kom och installera .
Fick vara med samt att han förklarade allt han gjorde.
Supersnabb och trevlig service
Supersnabb service och trevlig bemötande
Mycket kunnig och trevlig man
Mycket kunnig och trevlig man. Blev superbra.
Skulle istallera robotgräsklippare och…
Skulle istallera robotgräsklippare och fick en offert på 3995:-. Pratade med dom och de sa att det enda som behövdes var pinkoden till klipparen. De kom och efter lite diskussion tyckte installatören att det var bättre att använda hans begränsningskabel som var klar på maskinen och om den tog slut efter 400 m kunde vi ta min. När fakturan kom fick jag en offert på 9035:- där de hade debiterat mig för 400 m kabel a 12:- / m. De vill att jag skall betala 4800:- för något som jag hade som de ville att jag skulle ha. Efter en massa mailande och argumenterande så fick jag betala de 4800:- som offerten vait på.
De lämnade en mycket bra och exakt info…
De lämnade en mycket bra och exakt info innan själva köpet .
Sedan genomfördes den ganska svåra installationen helt perfekt utan minsta problem.
Fick sedan bra användar råd.
Ombokat installationen flera gånger
Ombokat installationen flera gånger. Efter 1,5 år har installationen reklamerats då den installerade luftvämepumpen släpper dräneringsvatten genom innedel. Dräneringsslangen har inte installerats med tillräckligt fall.
Kanon service
Bra kommunikation, jättenöjd med installationen. Kompetent medarbetara.
UNDVIK inselo
Var ska man börja?
Köpte värmepump från Jula och inselo är de som ska installera. Det gick bra första gången men pga orelevanta händelser måste den flyttad till framsidan av huset. Det gick bra första gången, bör vara bra andra med tänkte jag. Gud vad jag hade fel. Installatören kom och det visade sig att enligt honom så tyckte inte han att det var en lämplig plats att installera den. Det fanns tydligen inte tillräckligt med utrymme, även fast alla i föreningen har de på exakt samma ställe. Han påstod att det inte fanns 10cm från taket vilket jag köper, men andra grannar har sina lite lägre ner i dörrkarmen vilket inte orsakar några problem. Installatören vägrade och gav inga andra alternativ förutom att köpa en annan inne del som kostar 25000... (Jag vill också påpeka att installatören jag hade över första gången gav mig den här platsen som ett alternativ, jag valde dock en annan plats). 20 minuter efter installatören kom drog han för enligt honom fanns det inget annat att göra. Okej tänkte jag, jag får väl ta in en annan firma. Någon dag efter får jag en faktura på 1500. För vad? För att han vägrar göra det hans kollega året innan ville göra?
Nu efter en hel månad fram och tillbaka med inselo säger de att jag måste betala fakturan. Det kan de fett glömma!
Får se vad ARN har att säga om saken.
UNDVIK inselo.
Trevlig och kunnig personal
Trevlig och kunnig personal. Snabb bokning och fantastiskt resultat. Jag kommer rekommendera Inselo alltid
De skulle være hos meg mellom kl 08.00…
Inselo skulle være hos meg mellom kl 08.00 og 12.00 i dag 08.05.2025
De kom ikke og da jeg ringte dem så fikk jeg et telefonnummer til den som skulle ha gjort jobben, men da jeg ringte dem så sa de at de hadde sagt opp avtalen med inselo for flere måneder siden og de fikk stadig telefoner fra fortvilte kunder som Inselo hadde holdt for narr og løyet til.
Dom va väldigt trevliga och det gick…
Dom va väldigt trevliga och det gick snabbt och snyggt blev det
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.








