Joe's Sweetie Barn Opiniones 

315
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,3

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Absolutely delicious sweeties, really great flavours, textures and designs. Wonderful selection in the mixed bags. Excellent value for money. Will definitely buy again. Although I’ll end up like Bil... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Being forced to review before you can process an order, it's not a good way to keep a customer. Ridiculous. Yes, you can't see an order under my name as I Can't make one because the 'leave a review... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Placing an order is so simple you'll wonder why you haven't done it before. After two days my order arrived in secure packing so no damage during shipment and inside was top quality confectionery in... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I came across this site on Facebook and was delighted to see some sweets from my childhood, i.e. white chocolate drops, Oddfellows and butternuts. Well, what could I do but buy them, and boy, I was n... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de chucherías

Escrito por la empresa

- Over 250,000 Online Followers - Sweets From All Over The World - Huge Range Of Pick & Mix - Delicious Lollies, Fudge, & so much more - Scottish Sweets, American Candy, Australian Goodies, Japanese Sweets, Mexican Candy & so much more. The Uk's #1 Candy Store - HOME OF THE GIANT PICK & MIX - as seen on UNILAD GRUB, THE FOOD BIBLE, PRETTY 52 & many more. The tastiest products you will find, from delicious Kinder & Nutella Chocolate to crazy American candy! WE HAVE IT ALL...


Información de contacto

4,3

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

315 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 94% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,3

Todas las opiniones

(315)

103 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

DONT BOTHER ABSOLUTE JOKE

DONT BOTHER ABSOLUTE JOKE
ALL THE CHOCOLATE WAS MELTED AND NO REFUND OFFERED OR EVEN A REPLACEMENT. All I got was a load of flannel due to the hot weather. Wouldn’t have minded a refund or replacement but this was not offered. Will
Never use again and have found a better supplier. Honestly look elsewhere this company does not even deserve a 1 star review. Joes joke sweetie shop! Absolute clowns working here.

10 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Joe's Sweetie Barn

Respuesta de Joe's Sweetie Barn

As per the constant spamming of our facebook page and threats of negative reviews you have yet again not explained the situation. I will fully explain below.

We have a notice on our website for extremely hot weather in which case Paul this applies to your area it reads as follows "WEATHER WARNING - PLEASE ORDER AT YOUR OWN DISCRETION - EXTREME HEAT IN SOME AREAS - HEAT DAMAGE CANNOT BE REFUNDED"

This is placed at the very top of our website to advise before ordering regarding tne potential melting of items such as chocolate and in this situation you ordered chocolate that melted Paul - that is the 100% truth of what has happened here.

You are now spamming our facebook page with comment such as "Hope it all goes pear shaped for you" and that if we refunded you you wouldn't leave prolonged feedback and 1 star reviews.

As we mentioned on at least 5 occassions we are more than happy for you to leave feedback all we ask is you leave fully details of the full situation yet on every single occassion you have failed to do so.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Disappointed

First time ordering from this company. Very disappointed. Ordered 600g of tootie Frutti, the only resemblance to the original sweet is they are square other than that a bland chewy sweet hardly any flavour. No hard sugar coated outside and the most flavoursome colours like purple and red missing.
Also really wanted some Liqourice so ordered liquorice rock. No email to say out of stock or ask if I’d like to order an alternative just the disappointment of opening the box the see a receipt saying refunded. Not sure I’ll use again the tootie fruttis being the biggest disappointment really cheap copy.

After reading your reply it would appear you don’t really care to much what customers think. I have since read other reviews which also slate these tootie fruttis. Maybe the name is a little to close to the original which people seek to remind them of a childhood favourite. Regardless they are poor.(maybe one for trading standards)

Also no mention about the liquorice issue.

I paid good money for these. I guess maybe I should have purchased a small bag that way I wouldn’t be throwing so much money in the bin. Thank you for your service.

10 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Joe's Sweetie Barn

Respuesta de Joe's Sweetie Barn

Hi Barry, your review is based on which i can only assume is roundtrees Tooty Frooties - we do not stock them nor claim to! Those sweets were discontinued years ago. You purchased Tutti Frutti Bites - this is a completely different product.

*Updated as per customer update*

The liquorice item was refunded as It wasn't in stock at the time of dispatch which we absolutely apologise for! Over the years we have done numerous case studies and 90% pf customers prefer this process rather than further day with emails etc.

Tutti frutti is a flavour not a product, we list the manufacturer in the product description - taste is completely preference, something you may not enjoy someone else will love, this product is actually one of our most popular returning customer purchases.

Also stating we don't care is completely off the mark! You left a 1 star review in comparison to a completely different product that is no longer manufactured and in your follow up referencing "trading standards" all we are doing is responding with truth and facts as we appreciate the trust pilot platform and that anyone reading reviews should be presented with all accurate information.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Bit disappointed of the 10p offer

I ordered some sweets couple of months ago which was great, so I thought I would get the 10p offer, but with delivery it cost over £4 when the sweets arrived bit disappointed as only had 4 sweets was expecting just a few more than that

26 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Joe's Sweetie Barn

Respuesta de Joe's Sweetie Barn

Hi Joanna, we actually lose money on the 10p Mix up bags - we create them to give customers a Nostalgic feeling as you cannot get 10p mixups anywhere!

The delivery choice is shown before customers proceed through checkout and we would always encourage adding more than just 2 10p bags if its value for money you are looking for as our tracked shipping fee is a set rate due to courier charges. We offer FREE DELIVERY on orders over £40 and as im sure you can appreciate this would be impossible on a 10p order.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Love this place..

Love this place... when I go abroad I always buy same crisps not been able to buy them anywhere in uk until now jamon ruffles u can't beat them. I will be regular now

18 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Never got my ordered goods

Never got my ordered goods. NO communication at all with any explanation. NO refund

Funny I never had anything from the company about this until I leave a review then even on a Sunday I get a response asking for direct contact FYI I HAVE AND YOU HAVE NOT RESPONDED. SHAME ON YOU. LOOK FORWARD TO A 1 STAR REVIEW EVERY DAY UNTIL YOU DO RESPOND.

17 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Joe's Sweetie Barn

Respuesta de Joe's Sweetie Barn

Hi, if you send us a message we can investigate as of now we have no idea of any details whatsoever.

Once we have an order number etc we can investigate, rather than leave a 1 star review stating the above when we have currently never had a chance to rectify the situation send us a message and we will resolve the matter!

It may be the order was lost in transit and if so we can ensure the matter is fully resolved but as mentioned above we currently have no details.

**WE ARE ASKING YOU TO MESSAGE US SO WE CAN LOOK INTO THE SITUATION! - CURRENTLY WE HAVE NO ORDER NUMBER OR THEREFORE WE HAVE NOONE TO CONTACT. WE ARE LITERALLY TRYING TO RESOLVE IT ALL WE ASK IS YOU MESSAGE US SO WE CAN RESPOND AND INVESTIGATE**

**Found your message in the spam folder from a few hours ago Stephen, we will investigate and sort this asap!**

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Arrived today

Arrived today , ordered far too much but will go down well at work with the greedy mechanics 😁, so nice to have the blasts from the past , quick delivery love them Thankyou 🥰

5 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Top company

Very easy to order kept notified all through of delivery. Quick service and delivered on time ordered some more a absolute pleasure to deal with

17 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

2 pack of sweets included 10 jelly…

2 pack of sweets included 10 jelly babies cost £7 .
13 licorice allsorts £7,I wanted to treat the grandkids to something rather than chocolate.Easter was the biggest upset in my house this year, it's discysting hiw this company rip people off

7 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Joe's Sweetie Barn

Respuesta de Joe's Sweetie Barn

Hi Monica,

I have just checked your order and you ordered 100g of Liquorice Allsorts and 100g of Original Jelly Babies both priced at £1.49 each.

Please explain what is a rip off? That is actually a very competitive price for the original brands also the price and weight are clearly shown before purchase.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Already put a Google review on but…

Already put a Google review on but can't reply to their comment, wish I looked at their reviews before ordering, most not very good, all they say is they use manufacturers and certain sweets are sold as broken, they don't advertise certain sweets as broken, by the sounds of it they don't take any responsibility of negative comments

10 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Joe's Sweetie Barn

Respuesta de Joe's Sweetie Barn

Hi Sharon,

First of all we simply reply to reviews with facts.

You are stating every item that all items were tasteless, we dont manufacture the sweets and they are from completely different manufacture! This is not a I'm not ordering from here again, this is a they taste that everywhere you order them from as its the same manufacturer! Let me break it down;

Midget Gems - Lion (the original ones)
Nougat - The Real candy co

The photo we advertise for the fruit Torpedoes show they are broken and that is the reason they are heavily reduced in price.

The comments / reviews you state you wish you read? What about all the high reviews?

If you actually read each negative review in isolation and read the reply you will be able to see exactly the situation.

In thia specific situation you are stating the 2 sweets were tasteless and we are explaining that we dont manufacture them and they are from 2 different manufacturers - what would you like us to do exactly? You have stated we dont take negative comments which is untrue we are simply pointing out facts and that we dont make the sweets we cannot change the recipe of things we dont actually make.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I have to say

I have to say, it’s not a reflection on the company but more on the product.
The Tutti Fruity sweets are (pardon the wording) bloody awful. Rock hard, flavourless rubbish. Please stop selling these ASAP. They are literally disgusting.
The packaging the items were sent in was top notch however. Just bin the terrible products - surely you must try these before you sell them?

6 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Joe's Sweetie Barn

Respuesta de Joe's Sweetie Barn

Hi James,

We are very sorry you dont like them, many of our customers love the tutti frutti bites its down to preference unfortunately but I understand if this isn't for you.

Ps 1 stars is harsh... 4 for the packaging at least 😬

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más