Little Fields Farm Opiniones 

1110
•
TrustScore: 3.5 sobre 5

3,6

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The site was saying UNSECURE thats worrying as it could be fraudulent or the payment pages aren't safe! AND they advertise cheap products but then at the checkout they asked me for £100 postage!!!!! A... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Very competitive prices on Wolf Garten Garden interchangeable tools and handle. Website easy too navigate and order items. Could have been packaged a little better, items were just put into 2 boxes pu... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Purchased two hedgehog feeding stations and I am delighted with the quality of the product. It is strongly made and has a large viewing window so we can observe the visitors. Nigel kept me informed ab... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I ordered the chicken feeder just before Christmas, expecting delivery during January. Imagine my surprise when it arrived 2 days after I had placed the order, before Christmas. The hens are still a l... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Vivero
  2. también en la categoría
  3. Pollería
  4. Proveedor de equipos agrícolas
  5. Tienda de animales
  6. Tienda de arreos
  7. Tienda de artículos para el hogar

Escrito por la empresa

Welcome to Little Fields Farm! Our family-owned online store offers a vast selection of products tailored for passionate gardeners, pet lovers, and those involved in agriculture and poultry. Whether you're looking for supplies for horses, homeware, indoor gardening, or much more, we have thousands of items to meet your needs.


Información de contacto

3,6

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

1 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,6

Todas las opiniones

(1110)

3 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very Poor Service, poor communication - and no refund

"Your Order #200166541
Placed on 10 Oct 2023, 13:01:13" - £60.08 paid

20/10/23 - my email chasing order.

24/10/23 - "We are unfortunately waiting for a delivery from our suppliers. It should be with us by the end of the month. If you wish to cancel your order please advise and we will cancel and refund you" .

24/10/23 - Email same day to cancel.

31/10/23 - chasing email re refund. No response.

10/11/23 - still no response

10 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Little Fields Farm

Respuesta de Little Fields Farm

NOW UNDER NEW MANAGEMENT FROM THE 12/12/2023.
If you have ordered before the 12/12/23 and your order has not been fulfilled we have been advised to notify all customers that you will need to contact your bank/ payment provider for a full refund. Unfortunately we will be unable to respond to any emails regarding orders older than the 12/12/2023.

We are sorry for the way you have been dealt with by the previous owner but moving forward this company is under new management and customer service is at our heart.
Kind regards
The Little Fields Farm Team!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Order placed and paid for on the 11th…

Order placed and paid for on the 11th October 2023. Order has never been received. Emails are ignored and phone calls are on hold for hours. Truely diabolic. Am now reporting to the police. Avoid this company as they are crooks

11 de octubre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Little Fields Farm

Respuesta de Little Fields Farm

NOW UNDER NEW MANAGEMENT FROM THE 12/12/2023.
If you have ordered before the 12/12/23 and your order has not been fulfilled we have been advised to notify all customers that you will need to contact your bank/ payment provider for a full refund. Unfortunately we will be unable to respond to any emails regarding orders older than the 12/12/2023.

We are sorry for the way you have been dealt with by the previous owner but moving forward this company is under new management and customer service is at our heart.
Kind regards
The Little Fields Farm Team!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY!!!!

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY!!!!!! They have gone into liquidation. I too have had no confirmation of my order and cannot get through to them via email or telephone……thus discovering they have gone into liquidation!

20 de octubre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Little Fields Farm

Respuesta de Little Fields Farm

NOW UNDER NEW MANAGEMENT FROM THE 12/12/2023.
If you have ordered before the 12/12/23 and your order has not been fulfilled we have been advised to notify all customers that you will need to contact your bank/ payment provider for a full refund. Unfortunately we will be unable to respond to any emails regarding orders older than the 12/12/2023.

We are sorry for the way you have been dealt with by the previous owner but moving forward this company is under new management and customer service is at our heart.
Kind regards
The Little Fields Farm Team!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I placed an order on 27/09

I placed an order on 27/09. I have been waiting almost 3weeks to receive my order. I received one email from them telling me that they were awaiting stock & would be dispatched same day. I am so disappointed. I have phoned and spent most of the day trying to speak with someone but again to no avail. My order wasn’t for a large sum of money but that’s not the point. I was happy to have found little fields farm, has lovely products but I don’t think I will ever order from them again, I don’t even think I will receive the order I placed in September. Terrible service

27 de septiembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Little Fields Farm

Respuesta de Little Fields Farm

NOW UNDER NEW MANAGEMENT FROM THE 12/12/2023.
If you have ordered before the 12/12/23 and your order has not been fulfilled we have been advised to notify all customers that you will need to contact your bank/ payment provider for a full refund. Unfortunately we will be unable to respond to any emails regarding orders older than the 12/12/2023.

We are sorry for the way you have been dealt with by the previous owner but moving forward this company is under new management and customer service is at our heart.
Kind regards
The Little Fields Farm Team!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Unacceptable service

I have received terrible service from this company. My products were supposed to be dispatched within 4 working days, but after 2 weeks of not receiving them, I cancelled my order due to the delayed dispatch. It has now been over 2 months and I still have not received my refund despite writing to them so many times.

Sometimes they do not even respond to emails. It is unacceptable to take people's money and not refund it when the service has not been provided.

I would not order from here again neither would i recommend this company to anyone.

15 de octubre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Little Fields Farm

Respuesta de Little Fields Farm

NOW UNDER NEW MANAGEMENT FROM THE 12/12/2023.
If you have ordered before the 12/12/23 and your order has not been fulfilled we have been advised to notify all customers that you will need to contact your bank/ payment provider for a full refund. Unfortunately we will be unable to respond to any emails regarding orders older than the 12/12/2023.

We are sorry for the way you have been dealt with by the previous owner but moving forward this company is under new management and customer service is at our heart.
Kind regards
The Little Fields Farm Team!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I ordered on the 6th still no email…

I ordered on the 6th still no email saying my stuff has been dispatched. I’ve emailed them but still no reply. I paid by bank transfer which over never done befor so getting a bit suspicious now as not hearing anythin

6 de octubre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Little Fields Farm

Respuesta de Little Fields Farm

NOW UNDER NEW MANAGEMENT FROM THE 12/12/2023.
If you have ordered before the 12/12/23 and your order has not been fulfilled we have been advised to notify all customers that you will need to contact your bank/ payment provider for a full refund. Unfortunately we will be unable to respond to any emails regarding orders older than the 12/12/2023.

We are sorry for the way you have been dealt with by the previous owner but moving forward this company is under new management and customer service is at our heart.
Kind regards
The Little Fields Farm Team!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

No customer service

No customer service. Item missing from order, no communication and have emailed three times and still no resolution. Will never order from them again.

27 de septiembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Little Fields Farm

Respuesta de Little Fields Farm

Good morning Caroline, I can see your order was partially shipped to you as we couldn't fulfill the missing piece due to us being out of stock and our supplier also being out of stock. I can see you had emailed and this went to our spam folder, please accept our apologies for this. You have been issued a refund for your missing item.
Kind regards
The Little Fields Farm Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Shocking customer service

Placed order, took funds, no communication, don’t reply to emails and don’t answer the phone!

18 de septiembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Little Fields Farm

Respuesta de Little Fields Farm

Good morning, I am sorry you never received your order confirmation after making payment, this is done automatically so i can only assume there was some technical difficulties with the system processing this for you. I can see your order has been dispatched and delivered on the 28th September via DHL.
Please accept our sincerest apologies for the delay.
Kind regards
The Little Fields Farm Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Shocking service

Shocking service. Think twice about ordering from this business. I placed an order with them on 28 Aug understanding it would be despatched by 1st Sep latest. The order confirmation advised I’d receive an email confirming despatch. No email received by 3rd Sep so queried when my order would be sent. Received an auto acknowledgment of my enquiry advising they’d respond within 1-2 days. 4 days later and I haven’t had the courtesy of a response. Neither has my order been received. This business does not deserve custom when it treats customers so shockingly bad. How I regret ordering from them! Don’t make the same mistake.

28 de agosto de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Little Fields Farm

Respuesta de Little Fields Farm

Good morning Deborah, i'm sorry your email communication didn't come through to us, we have been having a few technical difficulties which have now been resolved. I have looked at your order and i can see your order was cancelled and refunded as we were out of stock of your items and also our supplier was too so we couldn't fulfill your order. We have recently taken over the business from the old owners also, so we are just finding out feet with everything, I'm sorry you have had a bad experience with everything on this occasion.
Kind regards
The LFF Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Company went into liquidation 27/01/2017

I had to get PayPal to refund my money from this company. Standard letter being sent about contact in 1/2 days etc.
Company no:10587670 liquidated on 27/01/2017
C/O Bridgewood financial solutions. NG1 6EE.
How are they getting reviews if it’s no longer a working company.

4 de agosto de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Little Fields Farm

Respuesta de Little Fields Farm

Good morning, i can confirm Little Fields Farm has recently been taken over from the old owners and is now fully trading again.
The LFF Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Finding the perfect garden supplies is…

Finding the perfect garden supplies is a joy with this store! Their website offers a seamless browsing experience, and their extensive product range caters to all my gardening requirements. Thanks to their fast and secure delivery, I can get started on my gardening projects without delay.

5 de julio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Little Fields Farm

Respuesta de Little Fields Farm

Thank you for your lovely review!
The LFF Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Pleasant transaction.

Quick www. search for my desired weed killer, with Little Fields Farm coming up, and at a very reasonable price. Order placed Sunday, and arrived promptly today by courier. Thank you.

16 de julio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Little Fields Farm

Respuesta de Little Fields Farm

Thank you! We are pleased you are happy.
The LFF Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ceased Trading - Payment still taken

Purchased an item online 25th July 2023. Payment went through, but had no further correspondance. Have since read reviews online about them ceasing trading. I tried calling them, with no answer. In the end I had to resort to contacting my bank in an attempt to get a refund.

Sad that they have gone. Hope they come back soon.

29 de junio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Little Fields Farm

Respuesta de Little Fields Farm

Good morning, i can confirm Little Fields Farm has recently been taken over from the old owners and is now fully trading again.
The LFF Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Really disappointed that I have not had…

Really disappointed that I have not had my refund for returned goods. Just wasted a total of 30 minutes on phone to them on hold as ‘caller number one’ and googled the company to find they have ceased trading. Surely they can either cut their phone line or leave a message to avoid customers wasting time and more money.

24 de marzo de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Company took an order and money on 17th…

Company took an order and money on 17th January and then put something on the web on 20th January to say they had ceased trading. No communication at all after e-mail registering order on 17th January. So have taken the money and sent no goods. As others have said it is sad to see a business go under but disappointing to be treated in this way. Only just found out what is happening by searching the web.

17 de enero de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wrong postcode

the post code supplied to Yodel was incorrect. They have scanned the document on two occasions, last time was 17th Jan but they now cannot trace it. It appears on the website that Little Field Farms is closed permanently, have tried to email and phone without success - I have not received these items and Yodel will not help and just said I should contact LFF which I have tried to both by email and telephone with no success./

19 de enero de 2023
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más