Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Horrible customer service. I received the wrong order, was promised a £20 gift card as a gesture of goodwill, and then had it deactivated without this ever being made clear to me beforehand. Despite i... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Genuine review on years of experience with the same braider. I usually almost always get knotless braids. Recently, I tried the Spanish curl braids provided by Lopelocks, and I was so impressed – the... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Speedy delivery & really helpful when I had questions regarding what hair to purchase. Hair is very good quality too! Will deffo only be purchasing braiding hair from lope locks going forward. I have... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Delivery didn’t take too long. The hair is amazing. I purchased the Spanish curl braiding hair and I am in love. It’s so silky and doesn’t matte together. Curls are super defined even after cutting. T... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de productos capilares
  2. también en la categoría
  3. Proveedor de extensiones de cabello

Escrito por la empresa

LopeLocks UK is your go-to destination for premium hair extensions, wigs, and braiding essentials. We specialise in high-quality, ethically sourced hair products that empower you to express your unique style with confidence. Whether you're a professional stylist or a hair enthusiast, we provide top-tier products that cater to your needs.


Información de contacto

4,1

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

67 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,1

Todas las opiniones

(67)

17 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Horrible customer service

Horrible customer service. I received the wrong order, was promised a £20 gift card as a gesture of goodwill, and then had it deactivated without this ever being made clear to me beforehand. Despite initially stating that the gift card was valid for one year, the company later refused to honour it. I also had to chase repeatedly for responses to my emails, with communication being ignored and delayed. The way this has been handled is extremely disappointing. It is not just about the money, but the lack of transparency and poor customer service. I would not buy from this company again and would not recommend it to others.

20 de octubre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de LopeLocks UK

Respuesta de LopeLocks UK

Hi Eniola,

Thank you for your feedback.

We are disappointed to read your review, particularly given the efforts made to resolve your original order issue promptly and fairly.

Upon being notified of the incorrect bundle lengths, we immediately acknowledged the error and offered a full refund, including delivery costs, alongside a prepaid returns label. When you subsequently requested to keep the hair and receive a refund of the price difference instead, we accommodated this and processed your refund, which you acknowledged positively at the time.

Regarding the £20 gift card, this was offered at management’s discretion as an additional gesture of goodwill. Following the change to the original refund arrangement, the voucher was withdrawn. We acknowledge that this was not clearly communicated initially, and we have apologised for that oversight.

We would also like to clarify that your concerns were not ignored. We engaged in extensive email correspondence, reviewed your concerns on multiple occasions and communicated our final decision once our internal review was concluded. While we appreciate that this was not the outcome you had hoped for, a final decision should not be mistaken for a lack of response.

We understand your disappointment but maintain that the original order discrepancy was appropriately resolved and the requested refund provided.

We appreciate your custom and have taken your feedback on board to improve the clarity of our communications going forward.

Kind regards,
Lope Locks UK

Valorada con 3 estrellas sobre 5

The hair itself is okay

The hair itself is okay, but overall I was disappointed with the purchase, especially considering the price.

I paid $65 for shipping, so while I understand that the shipping delay may not have been entirely the vendor’s fault, I did expect a more premium experience. The packaging was especially underwhelming. For the price I paid for synthetic hair shipped from England, I expected it to arrive packaged with a little more care than in a small, flimsy bag.

The hair is also extremely silky, but unfortunately not in a good way. It has a very artificial, almost Barbie-doll-like texture and shine that I wasn’t expecting.

Overall, I don’t think the quality matches the price point. The hair is usable, but I personally wouldn’t purchase it again.

9 de septiembre de 2026
Logotipo de LopeLocks UK

Respuesta de LopeLocks UK

Hi Denise,
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry that your overall experience fell short of expectations.
Our French Curl is one of our customer favourites, purchased by customers both in the UK and internationally. That said, we completely appreciate that texture, shine and finish are personal preferences.
We also wanted to provide some context regarding the packaging. Your order arrived in a standard nylon mailing bag because we had unfortunately run out of our custom mailing bags in the appropriate size for your order. As this was an international DHL Express shipment, using our larger custom packaging would have increased the parcel dimensions and, consequently, your shipping cost. Rather than pass that additional cost on to you, we used more compact packaging.
We’re sorry this resulted in a presentation that didn’t reflect the experience we usually aim to provide.
A great deal of thought and investment has gone into our custom packaging, and as a small independent business, we’re continually learning and improving.
We genuinely appreciate your feedback and will take it on board.
LopeLocks UK

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Hair quality was good but I got no…

Hair quality was good but I got no answer to an email I sent to the company

26 de agosto de 2026
Logotipo de LopeLocks UK

Respuesta de LopeLocks UK

Thank you for your feedback.
We’re pleased you were happy with the hair quality, but we’re sorry your email went unanswered.
We aim to exceed expectations with our customer service, and while we’re a small, growing business, a missed message is still a missed opportunity to support you.

We’re working to improve our response process so every customer feels acknowledged, heard and valued.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

10 out of 10

The french curl braiding hair I bought from their website is SO SO GOOD, Im so grateful. The quality is amazing, and it's not tangling at ALL! This is my first time getting this type of hair and id heard horror stories ab tangling but w this hair im not worried at all. Will definetely be back for all my hair next time

12 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de LopeLocks UK

Respuesta de LopeLocks UK

Hi Karen, thank you for your honest feedback. We’re pleased you were happy with the hair quality, and we’re sorry your email went unanswered. As a small, growing business, we’re juggling a lot, and sometimes we don’t get everything right. We recognise that you deserved a response, and we’re taking your comments on board to improve our communication and give our customers the care and service they deserve.

Kind regards,
The Lope Locks UK Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Everything is amazing from using the…

Everything is amazing from using the website to ordering to delivery to receiving products !!!!
I have had people stopping me and asking me where I got my hair from and sent them direct to the site.

18 de agosto de 2026
Logotipo de LopeLocks UK

Respuesta de LopeLocks UK

Thank you for your lovely review! We’re delighted you enjoyed your shopping experience and that your hair is getting so many compliments. Your recommendations mean so much to us!

The Lope Locks UK Team

Valorada con 4 estrellas sobre 5

It was very good and arrived quickly

It was very good and arrived quickly, but the hair does get tangled very easily. Apart from that, all good.

21 de agosto de 2026
Logotipo de LopeLocks UK

Respuesta de LopeLocks UK

Hi Jenn, thank you for your feedback! We’re pleased your order arrived quickly, but sorry to hear about the tangling. Please get in touch so we can offer care advice specific to your hair and help you get the best from it.

The Lope Locks UK Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Lopelocks went over and beyond to…

Lopelocks went over and beyond to ensure that I got the hair I ordered just in time for my braid appointment. Even when the courier company messed up my order and did not deliver, LopeLocks sent me a replacement hair.

2 de junio de 2026
Logotipo de LopeLocks UK

Respuesta de LopeLocks UK

Hi Oba, thank you for your lovely review! We’re so glad we could get your replacement hair to you in time for your braid appointment. Thank you for your patience and support!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service and very quick and…

Great service and very quick and efficient delivery,packaging was on point-. Will buy again and again,highly recommended . Brought 14 in silver grey hair is awesome

1 de junio de 2026
Logotipo de LopeLocks UK

Respuesta de LopeLocks UK

Hi Marlene, thank you for your lovely review! We’re delighted you love your Silver Grey hair and were pleased with the service, delivery and packaging. We look forward to welcoming you back!

The Lope Locks UK Team

Valorada con 4 estrellas sobre 5

I thought I’d need a full pack of 5…

I thought I’d need a full pack of 5 bundles, I used two and a half for my entire adult head for boho french curl!! Really amazing

26 de abril de 2026
Logotipo de LopeLocks UK

Respuesta de LopeLocks UK

Thank you so much for your review! We’re so happy to hear the hair went further than expected and worked beautifully for your boho French Curl look. We really appreciate your support.

LopeLocks UK x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

It is always reassuring to order from…

It is always reassuring to order from Lopelocks UK. Customer service is great and the products are of good quality. What you ordered is what you get. Thank you for always putting great customer service at the core of your business.

16 de abril de 2026
Logotipo de LopeLocks UK

Respuesta de LopeLocks UK

Thank you so much, Pacesetter! We really appreciate your kind words and continued support. It means a lot to know you feel reassured ordering from us and happy with both our products and service.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Amazingly fast delivery and high…

Amazingly fast delivery and high quality hair. Great service!

13 de abril de 2026
Logotipo de LopeLocks UK

Respuesta de LopeLocks UK

Thank you so much! We’re happy to know you had a great experience with us, from delivery to product quality. We truly appreciate your feedback.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible

Terrible! My package arrived damaged and with missing articles. I tried to ask for a refund and nothing!

30 de noviembre de 2025
Logotipo de LopeLocks UK

Respuesta de LopeLocks UK

We’re very sorry to hear that you feel we did not meet your expectations.

As explained in our previous correspondence, any damage or missing items that occur in transit fall under the responsibility of the courier, and any compensation claim would need to be raised with them directly, as they are the liable party in such cases.

We take great care when packing every order and always want our customers to receive their items in perfect condition. However, we are unable to accept responsibility for issues caused during transit by the delivery service.

We did do everything we could to support and guide you when this issue was raised, and we are sorry again that this experience left you disappointed.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic hair & customer service

Speedy delivery & really helpful when I had questions regarding what hair to purchase. Hair is very good quality too! Will deffo only be purchasing braiding hair from lope locks going forward. I have received so many compliments

4 de marzo de 2026
Logotipo de LopeLocks UK

Respuesta de LopeLocks UK

Thank you so much, Abi. Your kind words mean a lot, and we’re so glad you’re happy with your purchase.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

It’s tangle free

Only 2 bundles is enough for a full hair. I will be buying again.

23 de octubre de 2025
Logotipo de LopeLocks UK

Respuesta de LopeLocks UK

Thank you so much! We’re pleased to hear you loved the fullness and tangle-free quality of the hair. Your continued support means a lot to us.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very professional and transparent

Very professional and transparent. Delivers exactly what you expect and delivery on time. I strongly recommend.

5 de diciembre de 2025
Logotipo de LopeLocks UK

Respuesta de LopeLocks UK

Thank you for your lovely feedback! It means a lot to know your order met expectations and arrived on time. We really appreciate your support and recommendation.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The bundles were so full and in great…

The bundles were so full and in great quality, my hairdresser was even impressed with how easy they were to work with and my hair looks amazing! Will definitely be buying more products.

1 de diciembre de 2025
Logotipo de LopeLocks UK

Respuesta de LopeLocks UK

Thank you so much for your lovely review! We’re so happy to hear the bundles were full, easy to work with, and that your hair turned out beautifully.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Impeccable customer service

Impeccable customer service, thought my package had been lost because there were issues with the Royal Mail tracking so my parcel had been handed off to my neighbour. When I reached out to them, they were immediately on it trying to ensure I got my package even though the information I had received showed they’d handed the package to Royal Mail so it was obviously not an issue on their end. The colour of the extensions were much brighter and vibrant than I had expected. 10/10 across the board.

27 de octubre de 2025
Logotipo de LopeLocks UK

Respuesta de LopeLocks UK

Thank you for your kind words! We’re always happy to step in and help where we can, and we’re delighted that the hair was even more vibrant than expected. Your feedback absolutely made our day ✨

Valorada con 4 estrellas sobre 5

A lovely company and great hair…

A lovely company and great hair extensions, the colors are unique.. I Would have given this a 5 star but the extension was tooooo slippery but I will use it again maybe it’s the way i braided the hair.. in all, great service 🥰

6 de septiembre de 2025
Logotipo de LopeLocks UK

Respuesta de LopeLocks UK

Thank you so much for your review and kind words about our company and colours 🤍
French curl hair can be a little slippery depending on braiding technique, so we completely understand. We truly appreciate your honesty and are glad you’d still use us again — we’re always here if you ever need braider recommendations or tips 🥰

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más