Op de foto stond een mooi jasje, ik ontving iets heel anders, van zeer slechte kwaliteit, geen pasvorm, kon alleen terugsturen naar China, maar kreeg het maanden later weer terug, want dat Chinese adr... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Zeker geen enkele ster waard! Olandra dames slippers, "orthopedisch schoeisel", Na twee weken zijn beide zolen dwars doormidden gescheurd. Is van inferieure kwaliteit. Zool lijkt gemaakt van pur-sc... Ver más
Puur bedrog, zijn inderdaad allemaal goederen rechtstreeks uit China. Bestelde een fietshoorn met zogezegd een luide hoorngeluid. Wat kreeg ik? Een elektrische fietsbel die heel zachtjes tuuttuut d... Ver más
Zelfde verhaal, geen reactie te verkrijgen nu 7 dagen later nog altijd geen mail terug. Eerste en laatste keer hier besteld. Aangeven dat product gewoon op voorraad ligt in magazijn, uiteindelijk zi... Ver más
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
1+1 gratis ,niet
Jammer dat ik 1 ster moest geven.De toetermeester besteld 1+1 gratis ,krijg je er maar 1.Mooi duur dan.
nooit iets ontvangen...pure oplichte…
nooit iets ontvangen...pure oplichte boel.
Heel slechte kwaliteit, Chinese troep
Op de foto stond een mooi jasje, ik ontving iets heel anders, van zeer slechte kwaliteit, geen pasvorm, kon alleen terugsturen naar China, maar kreeg het maanden later weer terug, want dat Chinese adres bestond niet. Heb aangifte gedaan bij de politie. Louxorshop: oplichters! Ze noemen zich Marie Louise of Sophie, uit Amsterdam. Hoe kunnen deze mensen 's nachts slapen? Je geld verdienen op deze manier?
Arnaque!
Arnaque totale, du jamais vu !... après une attente de 11 jours pour la reception, les vêtements que j'avais commandé ne ressemblaient pas du tout à celles du site. J'ai voulu faire un retour et après une semaine à jouer au ping pong avec des mails on m'envoie un document comme quoi je doit renvoyer mon colis en Chine avec DHL en payant 18€ dans les 30 jours à partir de ma commande. Soi disant ils n'ont pas de boutique en Hollande. Déjà, le délais des 30 jours sera passé et tout ça sans savoir si ça va arriver à destination et recevoir mon remboursement. Du coup, je suis coincée avec des vêtements que je ne mettrai jamais, de l'argent vraiment gaspillé! Pfffffffffff
J'aurais dû lire les avis avant de commander. Plus jamais! Je suis dégoutée
Retour procedure zo complex dat je…
Retour procedure zo complex dat je eigenlijk kunt zeggen dat retourneren niet mogelijk is.
OPLICHTING!!! Hier niet kopen.
Ik heb besteld
Ik heb besteld, het geld is afgeschreven en verder niets ontvangen geen bestelbevestigign oid. Mail gestuurd 1 x een reactie op gekregen of ik bankafschrift etc op wilde sturen, alles verstuurd en vervolgens nooit meer iets gehoord.
Ik heb wel gehoord als je weet wie de eigenaar is van de Louxorshop dat krijg je je geld wel terug. Dus als iemand dat weet dan graag een PM naar mij dan kan ik ook contact opnemen.
Verder ga ik het verder uitzoeken want dit kan en mag niet doorgaan.
Nicol van den Bosch
Alles wat je niet wilt van een webshop
Ik kwam er helaas na het bestellen pas achter dat het product dat ik besteld had niet uit Amsterdam wordt verzonden, maar 11 dagen onderweg is. Had het voor iets specifieks nodig wat nu ik het eindelijk ontvangen heb al lang voorbij is. Kwaliteit overigens ook behoorlijk hoepla, want na tien dagen was het al stuk. Kortom: troep uit China. Compleet weggegooid geld. Dit is niet het soort webshop waar ik graag winkel.
Wat een oplichting
Wat een oplichting! 3 solar tuinlampen besteld. Nog niks ontvangen. Ik lees helaas nu pas over de slechte recensies.
Niet wat bestellen
Niet wat bestellen. Kwaliteit niet goed. En je krijgt je geld ook niet terug
product ontvangen chineese kwaliteit
product ontvangen chineese kwaliteit, terug sturen duurt half jaar en moet terug naar china slecht service terug sturen gaat niet nooit bestellen hier.
Dropshipping
Product was niet helemaal wat we er van verwachtten, maar retour sturen moet op eigen kosten naar China.
Verzendingstatus bijgewerkt ??
Verzendingstatus bijgewerkt ??? 20 dagen geleden besteld en de leveringsstatus is nog geen millimeter veranderd (onderweg 🥴) ik voel me in de luren gelegd door Chinees “goedkoop” en ben uiterst benieuwd of mijn bestelling ooit gaat toekomen en indien zo, welke brol het wordt. Shame on you.
Oplichting Luxora
op 8 Jan. 2 Luxora truien besteld en betaald.
Wel bevestiging ontvangen maar verder geen reactie op vragen over levering.
Niets ontvangen en nep-bericht over afhandeling.
Kortom: gewoon opgelicht !!!
Waardeloos!!
Waardeloos!!! Met ons koor 8 overhemden besteld. 1xXXL, 3xXL, 4xL. We kregen de 8 overhemden veel te laat binnen. We hadden ze besteld in de maat 40, 41 en 42. Maat 42 was nog te klein voor een L-persoon.
Wil je het terug sturen? Ja dat kan; naar China!!! Op eigen kosten!!! Verzonden en dan weigert de Chinese firma de inklaring te tekenen. Nu is het pakket al een tijd zoek. Besteld in juli en nog steeds zit ik met dit gezeur...
Gelukkig verzekerd verzonden, voor bijna 40 euro! Maar vanaf dat moment is het mijn probleem en niet meer die van Louxorshop Amsterdam. Service: 0/10
Waardeloos bedrijf
Waardeloos bedrijf. Tuinverlichting besteld. Duurt een eeuw voor je het hebt. Krijg je ze geleverd dan zijn ze zo groot als een luciferdoosje. Misleidende foto's. Nooit niets meer bestellen bij deze oplichters.
Kleurrijke vogels voor een chic interieur
Geleverd product is totaal niet in overeenstemming met de beschrijving op de website van Louxorshop. In plaats van dat mijn huis getransformeerd is in een stijlvolle oase met deze sierlijke glazen vogels ben ik verrijkt met een stuk geperst blik met daarop geprinte vogels. Alle tot op heden (helaas te laat) gelezen negatieve reviews van andere klanten zijn nog te positief. Advies: nooit iets kopen bij Louxorshop.
Bedot!
Lang wachten, komt eindelijk het pakketje aan is dat in niets te vergelijken met wat je hebt besteld. Ik kocht (dacht ik) een mooie trui. Ik kreeg een vodje toegestuurd dat zelfs de naam T-shirt niet waardig was. Ik mocht ruilen, kreeg een adres in China. Maar het werd me afgeraden om het terug te sturen vanwege niet milieuvriendelijk. Er was ook een suggestie: geef het cadeau aan iemand anders. Alsof ik dat zou durven. Beschamend.
Pas op! Oplichters!
De spullen heb ik wel ontvangen (wel lang wachten), maar het is echt hele slechte kwaliteit en komt niet overeen met de foto's. Volgens de website kan je 'probleemloos' retouren. Dat is niet het geval en het kost je ook nog eens veel geld. Vervolgens heb ik nooit mijn geld meer terug gekregen. Telefoonnummer is buiten gebruik en op mails reageren ze niet. Complete radio stilte en het geld is gevlogen. Absolute oplichters!
Waardeloze klantenservice
meest waardeloze klantenservice ooit. Allereerst; ben je bewust dat hun producten uit China komen, staat uiteraard klein en onduidelijk op de website. Mocht je dan je spullen retour willen sturen, dan moet je zelf de retourkosten betalen (voor mij 12 euro). Ik wacht sinds mijn retour al >2 maanden op mijn geld vanwege het falende retourbeleid van Louxorshop waarbij ze klanten verantwoordelijk stellen voor het ellenlange retourproces terug naar China. Wat vervolgens als 'geste' wordt aangeboden, is een creditatie van 25% op het oorspronkelijke orderbedrag (van 45 Euro), minder dan de gemaakte retourkosten. Ben er in getrapt zonder de recenties te lezen; maar mensen: bestel NIET bij deze webshop, daar ga je spijt van krijgen
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.








