L'OYÉ Cosmetics Opiniones 447

TrustScore: 4 sobre 5

4,0

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 3 estrellas sobre 5

De concealer van L'oyé is erg goed. Jammer genoeg is de verpakking van minder goede kwaliteit. De randjes van het potje braken al snel af waardoor de poeder aan alle kanten naar buiten kwam. De... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ik gebruik al jaren geen oog make-up meer omdat ik vaak in mn ogen wrijf of de make-up mij irriteert. Daarnaast ben ik al jaren brildragend, dus het enige wat ik gebruik is lippenstift. Maar nu na rui... Ver más

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Nadat ik zoveel lovende reacties had gelezen over de eyeliners die tot wel 24 uur blijft zitten, heb ik die direct in 4 mooie kleuren gekocht . Helaas ze blijven bij mij dus nog geen halve dag zitten... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

De aankoop van mijn L’OYÉ producten is als een 🥳 De meedenkende verkoopster die advies geeft, het kunnen uitproberen van de producten en al helemaal fijn dat je als klant gewaardeerd wordt middel... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de cosméticos
  2. Fabricante de productos cosméticos
  3. Proveedor de cosméticos y perfumes
  4. Industria cosmética
  5. Mayorista de cosméticos

Escrito por la empresa

Welkom bij L'OYÉ Cosmetics, waar we geloven dat schoonheid verder gaat dan alleen de buitenkant. Onze missie? Vrouwen laten stralen, zowel van buiten als van binnen! We willen niet alleen dat je er geweldig uitziet, maar vooral dat je je fantastisch voelt. Bij L'OYÉ draait alles om selflove. Onze producten zijn niet zomaar make-up, het is alles wat je nodig hebt om je elke dag speciaal te voelen. Met meer dan 600 verschillende kleuren oogschaduw zijn we wereldwijd de grootste. Onze filosofie? "Beauty begins the moment when you decide to treat yourself." We willen dat je jezelf elke dag verwent en dat je straalt van binnen.


Información de contacto

4,0

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

447 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 22% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 2 semanas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Niet zo standvastig als beloofd

Het oogpotlood zou in de waterlijn moeten blijven zitten en niet uitlopen bij wrijven en water. Na een half uur was hij uit mijn waterlijn verdwenen en hij geeft een soort hele fijne glinsters af die dus overal rond mijn oog zitten. Verder blijft hij ook niet zo mooi zitten zoals je hem opbrengt. Voor mij niet de 22€ waard in vergelijking met andere oogpotloden. Hij tekent wel heel fijn

8 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Super!

Wat een geweldige producten! Vooral de pick up liner werkt super goed, met een vettige huid en hooikoorts klachten blijft deze goed zitten. Aanrader!

2 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Wat een mooi bedrijf en wat een fijne…

Wat een mooi bedrijf en wat een fijne producten.
Ze bieden goede service en advies, ja je moet soms even geduld hebben voor ze op je vraag reageren. Maar dat is voor mij vanwege het persoonlijke advies dat je krijgt geen probleem.
Ik ben tevreden over alle producten, primer, foundation, concealers, blush, contour, settingpowder, oogschaduw, pencils, pick up liner, browcode… alles even fijn in gebruik!

3 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

De Smooth Pick-up Eyeliner gekocht door…

De Smooth Pick-up Eyeliner gekocht door de belofte dat het 24 uur waterproof en veegvast is....alleen binnen een uur is er al bijna niks meer van te zien.
Jammer want het blijft heel slecht zitten.
En daardoor is de prijs-kwaliteit verhouding het zeker niet waard!

2 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

De smooth pick up liner besteld in de…

De smooth pick up liner besteld in de kleur bleu my mind.
Prachtige kleur maar blijft helaas niet zitten en vast is niet vast na 30 seconden zoals ze bij L'oye zeggen in de filmpjes, zelfs na 3 minuten niet.
Het gaat bij mij alle kanten op zitten behalve de goeie. En je wast het er zo weer af. Helaas jammer van mijn geld.

1 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Nieuwe pick-up liners

Ik heb al veel producten van l'oye maar deze nieuwe pick up liners die zijn echt super. Ik kan niet zo goed tegen oogschaduw en deze kun je daar heel goed voor gebruiken. Die zijn in 30 seconden droog en dan zit het vast als een huis. Dus nog 2 kleuren bij besteld.

1 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Alles wat L’oye produceert is echt van…

Alles wat L’oye produceert is echt van geweldige kwaliteit. Nu weer de Smooth pick- up eyeliner.
Waterproof eyeliner. Mooie kleuren en het werkt fantastisch. Mijn ogen tranen heel vaak maar het blijft echt zitten. Zoooo blij mee, dankjewel L’oye cosmetica
Grtjes Monique

1 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Geweldig

Wat een gemak, wat een goede kleur, zo makkelijk in gebruik. In 1 handomdraai weer mooie volle wenkbrauwen !

25 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bijna 200 euro kwijt…

Vreselijke ervaring met L’oye… Ik ontvang een geplet pakketje waarvan de zijkant open ligt in mijn brievenbus. Helaas missen er items. Gelijk contact op genomen met de klantenservice. Helaas willen ze mij niet verder helpen en laten ze mij in de kou staan… Ik ben onwijs teleurgesteld. Ondanks dat ik foto’s heb aangeleverd gooien ze het erop dat DHL mijn pakketje volledig heeft afgeleverd en dat ze niks voor mij kunnen doen. Ik begrijp dat dit waarschijnlijk mis is gegaan bij de post, maar er bestaat ook nog zoiets als coulance. Ik heb ten slotte betaald voor iets wat ik niet ontvangen heb!

10 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Ik had meer verwacht….

Ik heb de starterskit redness relief aangeschaft. De set is zonder foundation die moet je nog extra aanschaffen. Tip, bestel meerdere proef kleuren. De bijgeleverde bronzer is helaas te donker voor mij. Ik las dat je de minerale make-up alleen kan gebruiken als je skincare geen siliconen of sheabutter bevat. Verder mag de crème ook niet vettig zijn. Ik heb een rijpe huid met wat droge plekjes en moest helaas ook nieuwe skincare aanschaffen omdat deze ingrediënten wel in mijn producten zaten. Extra kosten dus en het viel ook zwaar tegen wat verkrijgbaar is voor mijn type huid en dan zonder deze ingrediënten en ook nog eens een lichte formule.

Vervolgens aan de slag gegaan maar de banana concealer was al geen succes. Lag als droge zichtbare vlekjes op huid. Ik zag dit vaker voorbijkomen bij andere recensies dus die kon aan de kant samen met de te donkere bronzer. Nu had ik voor €77,85(starterset exclusief foundation) al 2 producten minder die ik kon gebruiken. De rest ging redelijk en de dekking vind ik zelf medium. Voelt prima op mijn huid en krijg ook geen puistjes na afloop wat ik wel eens heb bij gebruik van crèmes/vloeibare foundation. Vind ik het waard voor €114 (inclusief 3 foundation proefjes en een kwast en exclusief nieuwe skincare)? Nee, ik zou het daarom ook niet aanraden. In ieder geval niet voor een rijpere en/of droge huid. Je gezicht moet echt helemaal vrij zijn van velletjes e.d. Geheel glad en dan kan het er best mooi uitzien. Ze geven aan op TikTok dat het niet in je lijntjes gaat zitten maar dat is niet waar. Ook zou het mengen met je eigen huidolie maar ik heb al een droge huid en het zag er dus wat poederig uit. Ze geven aan dat het voor iedereen geschikt is maar daar ben ik het niet mee eens.

17 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Dit is een geweldig product

Dit is een geweldig product! Camoufleert super

24 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de L'OYÉ Cosmetics

Respuesta de L'OYÉ Cosmetics

Hi Sandra,

Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met ons product. Dankjewel voor je positieve reactie.

Veel plezier ermee!

With love,

Team L'OYÉ

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Een ware verslaving

Ik ben nu een maand of 16 geleden voorzichtig begonnen. Inmiddels moet ik mezelf bedwingen om niet alles te kopen wat ze hebben. Alles is mooi, alles is kwalitatief goed, de verzending is snel en kan niks negatiefs bedenken. Het is een andere manier van make-up 'en. Even wennen maar het mooiste ooit. De huidverzorging van loveli is ook een aanrader. Loveli is een ander merk maar puur natuur en zonder siliconen. Het maakt je make-up nog mooier.

24 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de L'OYÉ Cosmetics

Respuesta de L'OYÉ Cosmetics

Hi Melanie,

Wat geweldig om te lezen hoe blij je bent met onze producten en je make-up-ervaring bij L’OYÉ! Het maakt ons echt gelukkig dat je zo enthousiast bent en bijna alles wilt aanschaffen, dat is natuurlijk een prachtig compliment.

Ook fijn om te horen dat je tevreden bent over onze verzending en dat je de overstap naar een andere manier van make-up mooi vindt.

Heel veel plezier met al je aankopen en bedankt voor je lieve woorden!

With love,

Team L'OYÉ

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Deze week bestelde ik voor ruim E.200…

Deze week bestelde ik voor ruim E.200 aan cosmetica en kwasten. Dat was niet de 1e keer want ook mijn beide dochters zijn goede klanten. Omdat wij zeer tevreden zijn over de producten. Echter 1 kwast de B05 was niet op voorraad. Jammer dat kan gebeuren. Toen ik nog geen 5 min na de bestelling keek was de kwast er weer. Direct gebeld maar kon niet aan de bestelling worden toegevoegd. Helaas betaal je bij een nieuwe bestelling 3.95 verzendkosten. Via de app weer een bericht gestuurd of jullie mij hierin tegemoet konden komen. Maar ik kreeg een zeer stellig antwoord dat jullie hier niets mee deden. Het stelde mij zeer teleur en vind het erg commercieel en klant onvriendelijk.

19 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de L'OYÉ Cosmetics

Respuesta de L'OYÉ Cosmetics

Hi Jacqueline,

Bedankt voor je uitgebreide review en voor je vertrouwen in onze producten. Wat fijn om te horen dat zowel jij als je dochters al langer tevreden klanten zijn!

We begrijpen dat het ontzettend vervelend is dat de B05-kwast net na je bestelling weer op voorraad kwam en dat we deze niet meer konden toevoegen. Ons systeem is volledig geautomatiseerd en laat achteraf helaas geen aanpassingen toe aan geplaatste bestellingen. Hierdoor kunnen we hier geen uitzonderingen op maken, hoe graag we dat soms ook zouden willen.

We snappen dat dit teleurstellend voor je is en waarderen je feedback. Hopelijk zien we je snel weer terug en kunnen we je opnieuw blij maken met onze producten!

With love,

Team L'OYÉ

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Starterset

Starterset
Ik ben super blij met men aankoop mijn huid blijft zo mooi rustig en droogt niet uit voelt heel natuurlijk aan
Voor mij geen andere makup meer

20 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de L'OYÉ Cosmetics

Respuesta de L'OYÉ Cosmetics

Hi Tjitske,

Wat geweldig om te horen dat je zo blij bent met je aankoop! 💖 We vinden het super dat onze producten je huid mooi rustig houden en niet uitdrogen. Dat is precies wat we willen bereiken! Dankjewel voor je vertrouwen, en we hopen je snel weer terug te zien.

With love,

Team L'OYÉ

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ik vind Loye een hele fijne merk make…

Ik vind Loye een hele fijne merk make op lijn. Zeker voor een gevoelige huid zoals bij mij. En de poriën niet verstopt.

17 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de L'OYÉ Cosmetics

Respuesta de L'OYÉ Cosmetics

Hi Sabrina,

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met Loye! We vinden het geweldig dat onze make-up goed werkt voor jouw gevoelige huid en je poriën niet verstopt. Bedankt voor je mooie review en veel plezier met je make-up!

With love,

Team L'OYÉ

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más