Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

AMATEURS. AVOID. My item arrived damaged because they used a single layer of thin tissue paper for protection. It took a days to get through to customer service, I had to comment on their instagram... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Hi guys Received my Tan croc Lucinda yesterday AT LAST! (there was a delay in delivery at DPD’s end or else it’d have been with me on Wednesday itself, but anyway) It is GORGEOUS and I immediatel... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

My cream Lola Tote is such a great investment- smart, durable, versatile- a great sized bag for shopping/ gym / travel. I add an LRM long patterned strap for a jazzy look. The long zipped closure, plu... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

These high-quality bags are truly remarkable. I've built up quite the collection, the most recent addition being the Phoebe which I use daily! Whenever I'm in search of a special gift, these bags and... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de productos de cuero

Escrito por la empresa

Personalised leather bags and accessories


Información de contacto

3,6

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

236 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 42% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 mes

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,6

Todas las opiniones

(236)

65 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Beautiful back pack

I got a beautiful backpack for my daughter. Great quality, love the colours and embroidery was excellent. She takes it with her everywhere we go. Perfect size for nursery and outings, would definitely recommend as a present for young kids!

30 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de LRM Goods

Respuesta de LRM Goods

Thank you Sarah, glad your daughter loves her little personalised backpack!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I’ve just bought my second Polly 😍 …

I’ve just bought my second Polly in Pale Blue Pebbled 🩵and as ever I’m so impressed! I’ve bought many LRM bags over the years - and there’s a reason why! The quality is second to none - any order I’ve made arrives quickly and beautifully packaged it is such a luxury experience. The clasps and hardware of the bags are good quality and I’ve never had an issue with any of my bags. I love that bags can be given a new look with an alternative strap which there are so many gorgeous designs to choose from. Me, my mum and my daughter each have an Ella heart bag which have all been personalised and for no extra charge! I doubt this will be my last purchase - I have my eye on the mini Polly so my daughter can match! Thank you again LRM ❤️

1 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de LRM Goods

Respuesta de LRM Goods

Thank you Charlotte! Love that LRM is loved across your family now!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Looks great, quality’s great, service is great

Bought a lovely card holder wallet for a friend and the quality is great and looks great too. Easy website to order on and nice that it gives you the different options on the lettering colour.
Delivery was easy and came quickly.
Went down very well as a gift and would definitely recommend 🙂🙂

2 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de LRM Goods

Respuesta de LRM Goods

Thank you so much for sharing Chris !

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service and Quality

Brought the Fleur hip bag glasses case set in pink for my friend and it’s gorgeous. The website was easy to navigate and place an order, and the bag arrived as expected and in perfect condition! I am really happy with the service and quality, and my friend is super happy with her new bag and glasses case! Would highly recommend.

6 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

I am so thrilled with my new leather…

I am so thrilled with my new leather Olivia Tote Bag from LRM GOODS. I went with the brown suede but debating getting the black leather version too! A great size bag which I use for work - fits my laptop which was a must!
Did need to change delivery address which was changed without any issues. Thank you LRM GOODS!

30 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Order reference 92008

Order reference 92008
I placed an order on 2 May and according to their tracking information it’s still being prepared for shipping. Tried to contact by phone and email with no success. Want to cancel my order because of poor service and non existent customer care.

11 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de LRM Goods

Respuesta de LRM Goods

Hi Margaret, I can see your order was cancelled in line with your request and this item was not sent. Many Thanks

Valorada con 1 estrellas sobre 5

DO NOT BUY FROM THESE PEOPLE

DO NOT BUY FROM THESE PEOPLE! I payed £175 for a bag , they said it would come on the Friday, it never turned up and when I enquired they said they didn’t even have the bag let alone sent it. They are refusing to refund me my money I have had to get my BANk involved.

8 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de LRM Goods

Respuesta de LRM Goods

hank you for your feedback.

We're sorry to hear that you were unhappy with your experience.

After a chargeback was raised through your bank, we were unable to process a refund directly as the matter had to be resolved through the chargeback process. We sent several emails explaining this and providing updates throughout.

We can confirm that the matter was resolved and the funds were returned last month.

We appreciate that this situation was frustrating and apologise for any inconvenience caused.

Kind regards,
LRM

Valorada con 1 estrellas sobre 5

My partner ordered me a bag for my…

My partner ordered me a bag for my birthday on 28th April, paid for express delivery 1-2 days, birthday has been and gone and no bag received, communication is terrible, company does not seem interested in the slightest. Emailed, messages, dm on instagram, just ignoring him! Bag is still showing as “awaiting fulfilment” so they have not even posted it yet! Really disappointed as I have bags from here and love them but this has really put me off! Hopefully we can claim back the money through the credit card company, absolute joke!

1 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service from LRM

Excellent service from LRM. I emailed to ask whether the Polly bag was available in a certain colour and a sample was available for sale. From my first enquiry to receiving my gorgeous bag, the customer service was superb. Well packed and quick delivery and a fabulous bag, well made and one that I will enjoy using. High recommend LRM.

5 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Beware - read all reviews before purchase

Wish I’d spent more time reading reviews. The bag I received was faulty - stitching loose, handle coming off, poor quality. I returned and the refund is now overdue (despite LRM confirming that they’d received the bag over two weeks ago and email confirmation of the refund timings from Olivia at LRM - I was told 5-14 days). Really disappointing service. Feel like I’ve had to push every step of the way for return label, chasing refund etc. not good enough.

28 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de LRM Goods

Respuesta de LRM Goods

Thank you for your feedback.

We're sorry to hear that you were disappointed with your experience. The bag was returned to us and a refund was processed in line with our returns procedure. Once issued, refunds can take several working days to appear back in an account depending on the customer's payment provider.

We apologise for any frustration caused during the returns process and appreciate you bringing your concerns to our attention.

Kind regards
LRM GOODS

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolute joke of a company

Absolute joke of a company. I have ordered several items and never had a problem till now. Ordered the Rosie bag in tan with personalised initials. The quality is absolutely shocking. Was advised to send pictures of the bag, which I did. Was advised they could either issue a partial refund of £10 or get a replacement. However I wouldn’t get the replacement until the original bag has been received. So packed the bag up and sent it back to then have to chase them to ask when it would be issued. The replacement bag has arrived and again same problem. So emailed again to say not happy. I have this bag in olive green with same leather grain so could compare. Took a further 2 emails to get a response to say nothing can be done. It’s passed there quality check so won’t do anything. Thing is they have just sent the same bag back. Customer service is absolutely appalling. Bet Vicky Pattinson didn’t have this problem

23 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de LRM Goods

Respuesta de LRM Goods

Thank you for your feedback.

We're sorry to hear that you were disappointed with your Rosie bag and the service you received.

After reviewing the images provided and inspecting both the original and replacement bags, we were unable to identify a fault with the embossing. We sent a replacement bag in an effort to resolve your concerns, however the embossing on the second bag was also deemed to meet our quality standards.

As leather is a natural material, there can be variations in grain, texture and finish between colours and batches. It's possible that the leather used for your tan Rosie bag differs slightly from the leather used on your other bags, which can affect the appearance of the embossing and result in a slightly different finish.

We appreciate that this was not the outcome you were hoping for and are sorry that we were unable to meet your expectations on this occasion.

LRM

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Really disappointed with this bag

Really disappointed with this bag, always been a huge fan of LRM and own several bags but the hardware on the polly bag after only a couple of uses has just turned from gold to silver, went through the hassle of packing and sending back for them to replace one bit leave all the other damage parts and send back to me. Learnt my lesson and will not order again.

28 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de LRM Goods

Respuesta de LRM Goods

Thank you for your feedback.

We're very sorry to hear that you were disappointed with your experience, especially as a loyal customer who has purchased several LRM bags over the years.

We apologise if there was any misunderstanding regarding the repair. If there are still areas of hardware that you are unhappy with, please get back in touch with our customer service team. We'd be more than happy to arrange for all of the affected hardware to be replaced so that the bag is returned to the standard you expect.

We appreciate your support and would welcome the opportunity to put this right for you.

Kind regards,
LRM

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Awful service. No refunds

Can’t comment on the quality/immediate return. However customer service is atrocious. More than 2 weeks since i returned item, no refund whatsoever and no response to emails asking for such. I have raised a charge back w my credit card. I wouldn’t recommend this merchant

19 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de LRM Goods

Respuesta de LRM Goods

Hi There

We have replied with the following message:

Thank you for your email.
I can confirm that your return was received on 20th March. As advised in our previous emails, refunds are processed within 5–14 days of receiving the item, so your refund will be completed by 3rd April.
If you have any questions in the meantime, please let me know.
Many thanks,

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The returns process for this company is…

The returns process for this company is awful. I had to send three emails just to be given the address to send back a faulty bag - this took a week. No returns label was provided and I had to send the bag back at my own cost. I am now chasing again as the bag has been received but no refund processed. The shop policies are not in line with the Consumer Rights Act and I would not recommend using this company.

15 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de LRM Goods

Respuesta de LRM Goods

Thank you for your feedback we’re really sorry to hear about your experience.

This certainly isn’t the level of service we aim to provide, and we apologise for the delays you encountered in receiving return instructions and your refund. We understand how frustrating this must have been, particularly when dealing with a faulty item.

We aim to respond to all enquiries as quickly as possible, however we are sorry that on this occasion this was not your experience. We also appreciate your comments regarding the returns process and will take this on board as we continue to improve.

Please be assured that we do operate in line with UK consumer rights, and we take all feedback seriously.

As we’re unable to locate your details from this review, we would really appreciate the opportunity to look into this for you and resolve things properly. Please contact us directly with your order details, and we will look into this for you if this hasn't already been resolved.

Kind regards,
LRM Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Amazing Handbags, amazing quality

I’ve ordered 6-7 handbags & accessories over the last few years, recently 2 Eliza Handbags, one for myself and one for a gift. They are incredible! I absolutely love all the products. Excellent quality, great value for money and so sleek and stylish. I always get complimented on my bag when I’m wearing it and I always rave to my friends about LRM. I love everything about the bags & what LRM stands for. The company itself has a fab instagram, helpful information and fast delivery! I love the personalisation and just the personal touches. I’d highly recommend to everyone. I’ve had my handbags many years and the quality and shape stay with them. Such amazing products! I have a variety of colours, bag styles and love they have women’s names for each one. The bags are versatile, could not shout about them more!! :) LOVE

2 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de LRM Goods

Respuesta de LRM Goods

Thank you SO much, we love to hear this!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Love their bags

Love their bags. This is my 3rd purchase from LRM and most definitely will not be the last. Fabulous quality, styles and I love the personalisation.
Will 100% buy from them again and recommend to anyone

19 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de LRM Goods

Respuesta de LRM Goods

Thank you :)

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Burgundy Pollly top handle bag

I bought the Pollly top handle bag. It is a beautiful quality bag that came in a lovely presentation box. I also had the glasses case and the gold chain included. I also love that you can personalise with your initials. It was my favourite Christmas present to my self! My go to bag!

25 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great quality leather bags from LRM

Great quality leather bags from LRM. They look much more expensive than they are and are really good value for money. This is my fourth bag from them and I also have one of their wallets, and every item has been excellent quality. Always stylish, well made and practical. I’d definitely recommend them. ⭐⭐⭐⭐⭐

1 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic Company.

I love shopping with this company because of the quality of their goods. The advertisement of their goods is always true to the colour on delivery. Their delivery is always prompt. In the past when I made a mistake with an order it was quickly corrected. They would ring you if they missed your call. That's what I call excellent customer service.

22 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de LRM Goods

Respuesta de LRM Goods

Thanks for sharing this :)

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más