Banner for MagicBreaks

MagicBreaks Opiniones 

3251
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,4

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Cheryl has been my advisor twice now and is always so helpful, she answers every question I have, replies to my emails quickly, helps with any queries I have. Nothing ever seems too much trouble. So... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Booked a holiday for 5 for January, it’s my lads 6th birthday. Partner has tried to contact customer services, very difficult to speak to anyone on the phone, tried the online chat where we have been... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This is second time of using magic breaks to book holiday to disneyland paris but this time was made outstanding by sales expert Cheryl. She has answered about 5000 questions and is credit to the c... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very pleasant experience booking with Magic Breaks. Had a few special requirements that I couldn’t add online so was put through to Jessica who was extremely helpful. Booked very easily and talked me... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Agencia de viajes
  2. también en la categoría
  3. Agencia de entretenimientos
  4. Agencia de viajes en crucero
  5. Agregador de viajes
  6. Parque temático

Escrito por la empresa

Whether you want to take the family off to Disneyland® Paris, hang out in the sun in Florida or head off to see Santa in the snow in Lapland, we’re totally dedicated to making that experience that little bit more special, more memorable, more amazing. With a great range of destinations, flexibility and brilliant deals, we don’t do ordinary, we only do magical. Our specialist sales team are on hand 7 days a week, with expert knowledge and advice to assist you in finding your holiday of a lifetime.

MagicBreaks

Escrito por la empresa

Dear Valued Customer,
We're proud to deliver consistently great customer service. If you would like to speak to us about your booking or discuss any future travel plans we invite you to get in touch with our team on 0330 880 5006, Live Chat, Whats App or Facebook Messenger at magicbreaks.co.uk or by emailing customercare@magicbreaks.co.uk We're available 7 days a week, 364 days a year to ensure you have a magical holiday.
Thank you for choosing MagicBreaks.

Información de contacto

4,4

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

3 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,4

Todas las opiniones

(3251)

265 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Its a shame we were sent a promotional…

Its a shame we were sent a promotional code today this morning and it expired before we were able to book by the evening.

2 de septiembre de 2026
Logotipo de MagicBreaks

Respuesta de MagicBreaks

Thank you for your feedback. Please email customercare@magicbreaks.co.uk with your reference and code so this can be looked into.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Thank you Fay & Magic Breaks!

Fay has been so great helping my family book our first family trip to Disneyland Paris! Fay was so patient whilst I asked so many questions and took some time to think it over! Fay also provided some great tips and tricks for an enjoyable visit as a first timer! Thanks so much Fay!

2 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de MagicBreaks

Respuesta de MagicBreaks

Thank you for your lovely feedback! Fay will be delighted to read this.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Once you’ve booked they are no help at all

I had a lot of trouble booking our holiday online so I ended up calling the company who booked it for us over the phone.

The day before our trip I had an urgent question about our ferry crossing but I couldn’t get through to anyone at Magic Breaks to help me over the phone, via email or the WhatsApp number. P&O wouldn’t assist me either as they told me I had to go through the travel agent I booked with! Magic Breaks eventually replied to my message but by that time I had already been on the ferry.

Then when we checked into our hotel, the receptionist told us we needed to pay for parking, but I have written confirmation from Magic Breaks that our parking was included. I emailed them straight away to help us but no one has replied yet and we are now back home!

I feel like this company is very helpful when booking your holiday, but once you’ve booked you’re on your own. I really don’t see the point in booking via them when there is little difference in price compared to if you were booking it all yourself, and they give you absolutely no assistance. If I could go back in time I’d just do it all myself and save a lot of hassle.

30 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de MagicBreaks

Respuesta de MagicBreaks

Thank you for your feedback. We are sorry you had difficulty contacting us due to the high volume with Disney releasing new dates. We can see a team member dealt with the name change query and the car parking issue will be looked into as soon as possible. Thank you for your patience.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Managed to book eventually!!

Took ages to book and didn’t get dates wanted as wasn’t notified about the release of the new dates

2 de septiembre de 2026
Logotipo de MagicBreaks

Respuesta de MagicBreaks

Thank you for your feedback. We are sorry for the booking issues. The high volume following the new release of dates up to March 2028 resulted in delays. We hope you have a magical time!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The worst holiday ever with Magic Breaks,

We booked to stay at Raddison Blu near to Disneyland Paris. When I checked the location of the hotel I contacted you since it was marked as permanently closed.

You replied with
The hotel is not closed but changing names to Hotel Paris Marne-la-Vallée by IHG. They offer a free shared shuttle between the Disneyland Paris ( Marne-la-Vallee/Chessy train station and the hotel.

We apologise for the inconvenience caused.

You caused us a huge inconvenience. The hotel quoted does not exist, no one at the railway station had heard of it. We had to get a local bus to nearest point to the hotel where Radison Blu existed. Then walk a mile in very high temperatures to find the hotel. It has been renamed Crowne Plaza, you were not even going to bother telling us the hotel name had changed. How were we going to find a shuttle with no idea what the hotel name was?

When we went to Disney Land Paris using the tickets that you sent us, we could not get in. I tried to telephone Magic Breaks. I am deaf and use blue tooth to hear through my mobile and hearing aids. The person I spoke to was very rude to me, and did not take my deafness into account, constantly telling me that I had to turn off blue tooth. My wife spoke to Magic Breaks they were not interested. Magic Breaks hung up offering no assistance what so ever.

We sent this complaint to Magic Breaks, they replied telling up that they had contacted the hotel and that was what they provided.
We had a conversation in France with Crowne Plaza who told us the hotel had been named Crowne Plaza since January. We also phoned Crowne Plaza who wer horrified to hear what Magic Breaks were claiming.

We replied to Magic Breaks with this information. They have not replied.
I find their attitude to be terrible, they had no intention of telling us that the hotel name had changed. The voucher for the hotel was in the name of Raddison Blu.

Being deaf is bad enough, but being asked to turn off my blue tooth was an absolute disgrace.

10 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de MagicBreaks

Respuesta de MagicBreaks

Thank you for your feedback. We are deeply sorry for the immense distress, confusion caused. As advised in our previous email, we are currently investigating the issues you raised regarging your hotel and general experience. You will be updated as soon as possible.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have been trying to book Disneyland…

I have been trying to book Disneyland Paris for my 2 little ones for the last 2 months and just couldn’t find the right deal for us.

Cheryl Smith reached out to offer assistance and help get us the best deal and that she did. She listened to my requests and didn’t try to pressure any add ons that wernt needed. But she managed to get me an amazing deal and booking was very easy.

Thanks for you help, we can officially plan and look forward to our trip in October.

27 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de MagicBreaks

Respuesta de MagicBreaks

Thank you so much for your wonderful review! We sill surely pass your feedback on to Cheryl...We hope you all have a magical time!

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Recently booked a trip to Disneyland…

Recently booked a trip to Disneyland Paris for October 2026. The booking process was no problem at all, it was straightforward, easy and very simple.

Unfortunately, since then I have tried to contact them to make an amendment to my booking, to add on another passenger. I acknowledge they say not to email multiple times, and so I have emailed once - however I used the webchat the day prior to the email and have called multiple times too and have not yet heard a thing. I sit on hold for up to 20-25 minutes to speak to an operator, only to be told "all our operators are busy right now" and then automatically hung up my call, without even the option to continue holding.

I need a response on my query, as although it might not seem "urgent" to you, it is to me and my family in terms of organisation for our trip and other factors such as our travel which are all on hold until we hear back from Magic Breaks - in all that time, other costs are only going up.

It's such a shame to be met with such poor customer service after a booking process was so quick and simple. Disappointed!

27 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de MagicBreaks

Respuesta de MagicBreaks

Thank you for your feedback which will be passed onto the team. We apologise for any delay and appreciate your patience. Please email customercare@magicreaks.co.uk with your booking reference and details of the amendment required. Please make sure you include URGENT in the subject line. Please note chasing emails does push the inquiry to the back of the queue.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Harassment and data mining

Was on the website looking at prices and options

Since then have received emails, calls and voicemails to try and pressure me to book

I did at no point select that I wanted a call back etc, however did note the website FORCED ENTRY of a phone number. Harassment and data mining at its finest

26 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de MagicBreaks

Respuesta de MagicBreaks

Thank you for your feedback. We apologise if our outreach felt intrusive, as that is not our intention. Our agents routinely reach to customers via an email or call to offer personalised assistance to users browsing our website incase any difficulty confirming. We can see our agent has emailed on the 26th and left a voicemail to offer support. We are sorry for any inconvenience caused.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Cheryl was great

Cheryl was very friendly, patient and enthusiastic. Her knowledge of the Disney location was great and a big part of why we booked with magic breaks.
I would definitely recommend her and magic breaks.

20 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de MagicBreaks

Respuesta de MagicBreaks

Thank you so much for your kind words, Cheryl will be delighted to read this!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Extremely Poor Customer Service

Booked our trip last year for November 2026. The booking part was fine.

However, since then, I can not get hold of anyone that works at the company. I've had no responses in over a week. I have called 14 times in the last 7 days and never ever get through to an operator. I've left messages, sent emails, tried the online chat and Whatsapp and no one has bothered to come back.

I am simply trying to amend my booking, in which MagicBreaks would receive more money, and no one has the decency to get in contact.

20 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de MagicBreaks

Respuesta de MagicBreaks

Thank you for your feedback. We are sorry for your experience, this is not the service we aim to provide. At times we experience high volumes. Also when you chase an email it does go to the back of the queue, which effects waiting times. I can see you have already been contacted and the requested amendments have been made. We hope you have a magical time!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We booked our Disney trip through…

We booked our Disney trip through Cheryl smith and had a lovely service can’t recommend enough

19 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de MagicBreaks

Respuesta de MagicBreaks

Thank you for your kind words! We will be passing on your lovely comments to Cheryl.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Booking with Magic Breaks has been…

Booking with Magic Breaks has been practically magical! ✨🏰

After shopping around, Magic Breaks came out as the fairest of them all when it came to value, and the booking process was as smooth as Cruising down the highway — easy, straightforward and stress-free!

No Mission: Impossible, no Indiana Jones adventure and definitely no need for a Fairy Godmother to help us navigate the booking! 😂

Everything was simple from start to finish, leaving us free to concentrate on the important things: wishing upon a star, counting down the sleeps and deciding which Disney snacks are going to bankrupt us! 🐭🍿

A whole new world of value and service. Magic Breaks have definitely sprinkled some pixie dust over our holiday planning! ✨

Five stars — Hakuna Matata! ⭐⭐⭐⭐⭐

13 de agosto de 2026
Logotipo de MagicBreaks

Respuesta de MagicBreaks

Thank you so much for your kind words! We are delighted to hear that your booking experience was smooth and filled with great value...Have an amazing time enjoying those delicious snacks, and making unforgettable memories!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Rhiannon At magicbreaks worked her…

Rhiannon At magicbreaks worked her magic. I was having issues booking through the site, Rhiannon emailed myself and helped me sort the package holiday out. She had fast responses and answer all my queries making sure every aspect of the holiday was covered.
Five stars for her ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

12 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de MagicBreaks

Respuesta de MagicBreaks

Thank you so much for your kind words! We will be passing on your lovely comments to Rhiannon.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más