Trousers arrived without any size or care labels but were tiny and far too small. Measured them as 4 inches too small. Support refused to accept their mistake despite photo evidence and only off... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
I ordered 3 pair of women's stretch straight cut pants : pants came 2 sizes smaller - pants did not stretch - very thin material - Manzaset would not respond to my attempts to contact them regarding t... Ver más
I received pants that were marked 3XL which were supposed to be 44 waist and 32 inseam. They actually measured 40 waist and 29 inseam. They refused to make it right offering me a 10% offer on a future... Ver más
I ordered a 6 pack of men’s underwear, size large. It took about 2 weeks for delivery. The product was labeled large and trying on a pair, they were small, not large. I contacted customer support an... Ver más
Información sobre la empresa
- Tienda de ropa
- también en la categoría
- Tienda de ropa de calle
- Tienda de ropa para hombres
- Tienda de ropa para mujeres
Información de contacto
Estados Unidos
- manzaset.com
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Don’t order clothing from ads on Facebook
After about a month I receive the 3 pair of pants that I ordered. I received an e-mail stating that there was a slight delay in receiving my package. When I received the pants they were not the size I ordered, weren’t stretchy, and nothing like they showed in the advertisement. I ordered some bratops before the pants and found out the same e-mail was used for both orders. They are just as bad as the pants. I have no way to contact the company because there was no paperwork & my order form that I kept in my e-mail is gone. So I just lost $96.00.
Slow shipping, terrible customer service
Slow shipping. Articles were to be 2XL. Size delivered were not 2XL.
Product was supposed to be leak proof: quality so poor I didn't attempt that.
To return, they wanted copy of shipping label...who keeps that?
I ordered 3 pair of women's stretch…
I ordered 3 pair of women's stretch straight cut pants : pants came 2 sizes smaller - pants did not stretch - very thin material - Manzaset would not respond to my attempts to contact them regarding their horrible product ... You should be ashamed of yourselves for swindling honest people
Trousers were 4 sizes too small and they refused to resend
Trousers arrived without any size or care labels but were tiny and far too small. Measured them as 4 inches too small.
Support refused to accept their mistake despite photo evidence and only offered a small partial refund or expensive returns at my expense.
Would not recommend anyone deal with this company unless they want to throw away their money on useless rubbish
I ordered a 6 pack of men’s underwear
I ordered a 6 pack of men’s underwear, size large. It took about 2 weeks for delivery. The product was labeled large and trying on a pair, they were small, not large. I contacted customer support and they said I got what I ordered. Trying to exchange or get a refund is big problem. They offered 10% refund on a $59 order or exchange for $30 fee. I was given an address in Vietnam where I could send for exchange. (Costly)
Credit card company notified and waiting for response.
Support @store-aid.com
totally a ripoff company . Don't deal with them.
Company didn't furnish a tracking number. After a long wait, we asked about the delay and the response was " Here is the tracking number, it was delivered long ago and you have to take It up with USPS."
USPS said it had been too long ago to complain now.
It NEVER arrived, no product ever came, they received our money, too bad, so sad. Don't deal with these people!
.
Sizing total wrong
Sizing total wrong, refuse refund or return.
Offer me to pay 20 dollars, will send another size or 10% refund.
Paid 60 bucks for 2 pairs no good to me. Granddaughter size 2, too small for her.
Total scam.
I received pants that were mislabeled as 3XL…
I received pants that were marked 3XL which were supposed to be 44 waist and 32 inseam. They actually measured 40 waist and 29 inseam. They refused to make it right offering me a 10% offer on a future order. So dissatisfied! I had even sent them photos showing the discrepancy even and they simply responded that they shipped the correct size.
Wish I had read previous reviews prior…
Wish I had read previous reviews prior to ordering. Same experience: wrong size, labels cut off, round and round with customer service. They said I had to pay return shipping. Finally accepted 25% refund. ABSOLUTELY DO NOT DO BUSINESS WITH THESE PEOPLE!!!!
Total scam
Total scam... the pants didn't come close to fitting, despite their so-called sizing chart. When I tried to return them, they told me that the only time they will refund a purchase is if it arrives damaged. That's after they had me send them photos of the pants and shipping label so they could see that they weren't damaged. So I have two brand-new pairs of pants that are too tight and too long... I may lose weight, but I'm probably not going to get tall enough to wear them! Don't waste your time and money on this company.
Payment
I haven't received my order but my concern is I used PayPal to pay and their in nothing in my PayPal account saying they paid. However the amount is deducted in my bank account. Not sure how they got my bank account info. Now I'm worried. And I am sure when and if I receive my order they will be too small and short. Thought I was ordering from Boulder CO but shipping is from overseas somewhere. I dont know how I can dispute the charge since I did order them but used PayPal.
China company, hides origin, more than a month for delivery
Frustrated that the company hid that they were not shipping from US. I would never order intentionally from a company shipping from China. It's been 5 weeks now and the pants I ordered have not arrived. From other reading, it appears that the damn pants will likely be sized wrongly. Very unhappy.
Don't Buy Manzaset Products
This company is better described as a scam. Pants ordered arrived in the wrong size. Customer service is non existent. You may as well throw your money in the garbage.
RUN...DON'T WALK..AVOID AT ALL COSTS
RUN...DON'T WALK... Husband bought 4 pairs of their work pants (37 x 32)..Pants finally arrive (shipped from Trevose, PA??) Pants are barely 34 x 32. Sems are barely hanging on, guzzet is overstitched and no way would a Man wear these as they would rub him to the moon and back. Customer service is a joke, offered 10% then 20% then 30% and I can donate them?? OR send them back to VIETNAM which they know is not an option. Sent picture as the requested of the measurements with a clothing ruler again as requested and they still say they are 37" pants and the seams are good too. Do even entertain looking at the pants. And to boot the pockets are the same in the front and the back (slanted) Weird!
Please dont waste your money
Please dont waste your money. Poor quality, terrible customer service. In my case they sent me the wrong size. They will send you wrong size then theg will claim right size was sent. i ended it up losing my money. It is a total scam. Please dont trust them
Awful
Awful, got the pants wrong size, poor communication. I sent them back
After a month reach out to either get the right set of pants or refund. They say no, not getting anything because I did not follow their rules. The said to send pictures, I sent the pants on my dime…….
Pants were 10 inches too small at the…
Pants were 10 inches too small at the waist. Manzaset offered me a discount on future orders. No refund.
A pure SCAM
DO NOT BUY ANYTHING FROM THEM
Sent wrong sizes...will not acknowledge…
Sent wrong sizes...will not acknowledge emails about return other thenofferubg 20 percent back on something I cannot use. do not buy from this site!!° total scam !!!!
Positive scammers
Pans arrived were too small. Contacted customer service. They responded to email as they had high volume customer service. I have not heard any more from them. Wish I had read reviews as they are classified as scammes. DO NOT BUY.
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.








