Har før købt uden problemer, men bestilte denne gang 28. Januar og hørte intet fra dem, men de trak pengene. Jeg skrev til dem efter 2,5 uge, hvor de sagde, at der var sket en fejl og derfor var mærke... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Börjar tro detta är ett bluff-företag. La en beställning via minilappar.se (kundtjänst visar sig vara merkmini.dk) den 11/8, fick efter längre väntan veta att min order av oklar anledning blivit förse... Ver más
KRITIK! Jeg har flere gange købt mærker uden problemer og i god kvalitet- men denne gang undrede jeg mig over at logoet så anderledes ud. Og jeg håber virkelig at det er fordi der er skiftet eje... Ver más
Jeg turde næsten ikke bestille herfra, da der var så få anmeldelser, og de var heller ikke vildt gode, MEN, jeg blev positiv overrasket! Hjemmesiden er nem og ligetil, og meget billig! Derudover kom m... Ver más
Información sobre la empresa
Información de contacto
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Jeg bestilte mine mærker fredag d
Jeg bestilte mine mærker fredag d. 20, de bliver sendt mandag d. 23, og jeg har stadig ikke modtaget dem. På jeres hjemmeside reklamere i med at i sender med Quickbrev, og at man modtager brevet senest dagen efter. Det passer ikke. Tænker i må være et fup firma, siden der heller ikke er et telefon nr man kan få fat på jer i. Fortryder virkelig mit køb hos jer.
Så dårlig kundeservice
Så dårlig kundeservice, jeg bestilte mærker den 26 dec 2022 og i dag den 25 Jan 2023 har jeg stadig ikke modtaget dem. Jeg har måtte bestille for et andet firma som jeg fik 2 dage efter. Jeg har skrevet mail med dem og sagt 2 gange de skal annullere min ordre. Men de svare ikke! Så nu jeg bare fanget med penge ude og ingen mærker!
Manglende levering
Jeg bestilte navnemærker d.3 januar og det er i dag den 15 januar og jeg har stadig ikke modtaget, synes det er for dårligt når de reklamere med 3-6 dages levering
Så forstår man da godt de giver gratis fragt når man slet ikke modtager varen..
De 2 stjerner er for hurtig levering
De 2 stjerner er for hurtig levering, fordi det må jeg give dem, levering var hurtig og indenfor få dage. Produktet er rigtig flot og stort udvalg af farver, motiver m.m.
Men de holder simpelthen ikke i vask, jeg har fulgt vejledning nøje (som ikke er raketvidenskab). Først vasket efter flere dage, 30 grader, men de falder af efter første vask. Hele filtret på min vaskemaskine har været tilstoppet grundet mærkerne, da de som sagt falder af ved vask!
Har bestilt navnemærker den 12 oktober…
Har bestilt navnemærker den 12 oktober - 14 oktober trækker de pengene. Skriver til dem den 22 oktober 2022 at jeg endnu ikke har modtaget mine navnemærker men får intet svar fra dem. Bestilte hos dem da mange instagramere reklamere for dem så tog det som troværdigt.
Elsker mine navnemærker fra Merkmini.
Elsker mine navnemærker fra Merkmini.
Hvis man sætter dem på rent tøj, venter 24 timer før det tages i brug/vaskes - så holder de nærmest for evigt!
Stor tommel op herfra 👍🏽♥️
Flotte navnemærker
Flotte navnemærker! Jeg har bestilt herfra 2 gange og har været tilfreds begge gange😍
Bestilte navnemærker til mine børn d
Bestilte navnemærker til mine børn d. 27/9-2022 og modtog dem allerede to dage senere. Perfekt og hurtig levering. Mærker virker til at være kvalitet og klarer fint at blive vasket.
Jeg har stadig ikke fået mine…
Jeg har stadig ikke fået mine navnelapper og jeg vil ikke anbefale denne virksomhed til nogen.
Hvor er det bare træls at bestille et…
Hvor er det bare træls at bestille et sted fra også man ikke modtager sine vare og man står efter 10 dage og stadig ikke kan komme i kontakt med jer!
Jeg bestiller i hvertfald ikke herfra igen, det er simpelthen for dårlig service!
Holder ikke til en vask på 40 grader
Mærkerne holder ikke til en simpel vask på 40 grader, selvom alle anbefalinger for brug er fulgt.
Jeg turde næsten ikke bestille herfra
Jeg turde næsten ikke bestille herfra, da der var så få anmeldelser, og de var heller ikke vildt gode, MEN, jeg blev positiv overrasket! Hjemmesiden er nem og ligetil, og meget billig! Derudover kom mærkerne med posten få dage efter jeg havde bestilt! Jeg har også fået rabatkode med til næste ordre! Så fin service, gode priser og hurtig levering ☺️
Modtaget lidt senere end ventet
Jeg modtog dem et stykke tid efter hvad de havde skrevet på siden. Da jeg sendte en mail for at høre, hvor de blev af rettede de derefter hjemmesiden til, så der ikke stod “levering 1-2 hverdage”, da de kommer nogle dage senere.
Så de var hurtige til at rette oplysningerne til og varen kom frem.
Hurtig levering og god kvalitet
Meget fine lækre navnemærker som lå i postkassen efter bare 2 dage.
God kvalitet. Bestiller helt sikkert flere når disse er brugt.
En virksomhed der absolut ikke lever op til forventningerne!
En virksomhed, der absolut ikke lever op til forventningerne! Jeg bestilte navnemærker hos virksomheden d. 16/10-20. Den 22/10-20 trækker de pengene uden, at jeg har set noget som helst til min pakke. D. 25/10-20 skriver jeg til dem for at høre, hvornår jeg kan forvente at min pakke kommer. De svarer, at jeg skulle have modtaget min pakke, men at de vil finde ud af, hvor pakken befinder sig. Den 28/10-20 har jeg endnu ikke hørt noget fra dem, og igen d. 30/10 skriver jeg til dem, hvor jeg heller ikke hører noget. Der er ingen mulighed for at ringe til dem. Den eneste mulighed er at skrive til dem. Der står de svarer inden for 1-4 timer, men jeg har ikke hørt noget fra dem i flere dage. Det er ærgerligt at flere på Instagram reklamerer for virksomheden med rabatkoder, når de ikke kan leve op til det de skal.
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.







