Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Har før købt uden problemer, men bestilte denne gang 28. Januar og hørte intet fra dem, men de trak pengene. Jeg skrev til dem efter 2,5 uge, hvor de sagde, at der var sket en fejl og derfor var mærke... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Börjar tro detta är ett bluff-företag. La en beställning via minilappar.se (kundtjänst visar sig vara merkmini.dk) den 11/8, fick efter längre väntan veta att min order av oklar anledning blivit förse... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

KRITIK! Jeg har flere gange købt mærker uden problemer og i god kvalitet- men denne gang undrede jeg mig over at logoet så anderledes ud. Og jeg håber virkelig at det er fordi der er skiftet eje... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Jeg turde næsten ikke bestille herfra, da der var så få anmeldelser, og de var heller ikke vildt gode, MEN, jeg blev positiv overrasket! Hjemmesiden er nem og ligetil, og meget billig! Derudover kom m... Ver más

Información sobre la empresa


Información de contacto

1,8

Malo

TrustScore: 2 sobre 5

37 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Jeg bestilte mine mærker fredag d

Jeg bestilte mine mærker fredag d. 20, de bliver sendt mandag d. 23, og jeg har stadig ikke modtaget dem. På jeres hjemmeside reklamere i med at i sender med Quickbrev, og at man modtager brevet senest dagen efter. Det passer ikke. Tænker i må være et fup firma, siden der heller ikke er et telefon nr man kan få fat på jer i. Fortryder virkelig mit køb hos jer.

19 de enero de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Så dårlig kundeservice

Så dårlig kundeservice, jeg bestilte mærker den 26 dec 2022 og i dag den 25 Jan 2023 har jeg stadig ikke modtaget dem. Jeg har måtte bestille for et andet firma som jeg fik 2 dage efter. Jeg har skrevet mail med dem og sagt 2 gange de skal annullere min ordre. Men de svare ikke! Så nu jeg bare fanget med penge ude og ingen mærker!

24 de enero de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Manglende levering

Jeg bestilte navnemærker d.3 januar og det er i dag den 15 januar og jeg har stadig ikke modtaget, synes det er for dårligt når de reklamere med 3-6 dages levering
Så forstår man da godt de giver gratis fragt når man slet ikke modtager varen..

14 de enero de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

De 2 stjerner er for hurtig levering

De 2 stjerner er for hurtig levering, fordi det må jeg give dem, levering var hurtig og indenfor få dage. Produktet er rigtig flot og stort udvalg af farver, motiver m.m.

Men de holder simpelthen ikke i vask, jeg har fulgt vejledning nøje (som ikke er raketvidenskab). Først vasket efter flere dage, 30 grader, men de falder af efter første vask. Hele filtret på min vaskemaskine har været tilstoppet grundet mærkerne, da de som sagt falder af ved vask!

6 de noviembre de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Har bestilt navnemærker den 12 oktober…

Har bestilt navnemærker den 12 oktober - 14 oktober trækker de pengene. Skriver til dem den 22 oktober 2022 at jeg endnu ikke har modtaget mine navnemærker men får intet svar fra dem. Bestilte hos dem da mange instagramere reklamere for dem så tog det som troværdigt.

12 de octubre de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Hvor er det bare træls at bestille et…

Hvor er det bare træls at bestille et sted fra også man ikke modtager sine vare og man står efter 10 dage og stadig ikke kan komme i kontakt med jer!
Jeg bestiller i hvertfald ikke herfra igen, det er simpelthen for dårlig service!

24 de junio de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Jeg turde næsten ikke bestille herfra

Jeg turde næsten ikke bestille herfra, da der var så få anmeldelser, og de var heller ikke vildt gode, MEN, jeg blev positiv overrasket! Hjemmesiden er nem og ligetil, og meget billig! Derudover kom mærkerne med posten få dage efter jeg havde bestilt! Jeg har også fået rabatkode med til næste ordre! Så fin service, gode priser og hurtig levering ☺️

26 de mayo de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Modtaget lidt senere end ventet

Jeg modtog dem et stykke tid efter hvad de havde skrevet på siden. Da jeg sendte en mail for at høre, hvor de blev af rettede de derefter hjemmesiden til, så der ikke stod “levering 1-2 hverdage”, da de kommer nogle dage senere.
Så de var hurtige til at rette oplysningerne til og varen kom frem.

9 de mayo de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

En virksomhed der absolut ikke lever op til forventningerne!

En virksomhed, der absolut ikke lever op til forventningerne! Jeg bestilte navnemærker hos virksomheden d. 16/10-20. Den 22/10-20 trækker de pengene uden, at jeg har set noget som helst til min pakke. D. 25/10-20 skriver jeg til dem for at høre, hvornår jeg kan forvente at min pakke kommer. De svarer, at jeg skulle have modtaget min pakke, men at de vil finde ud af, hvor pakken befinder sig. Den 28/10-20 har jeg endnu ikke hørt noget fra dem, og igen d. 30/10 skriver jeg til dem, hvor jeg heller ikke hører noget. Der er ingen mulighed for at ringe til dem. Den eneste mulighed er at skrive til dem. Der står de svarer inden for 1-4 timer, men jeg har ikke hørt noget fra dem i flere dage. Det er ærgerligt at flere på Instagram reklamerer for virksomheden med rabatkoder, når de ikke kan leve op til det de skal.

31 de octubre de 2020
Opinión espontánea

¿Es ésta tu empresa?

Reclama tu perfil para acceder a las herramientas gratuitas de Trustpilot y conectar con tus clientes.

Crear cuenta gratuita

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más