Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Basically fake. Links to US website that doesn't even sell to the UK. Avoid, total BS and untrustworthy. Positive reviews here look very fake.

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

My handbag arrived in perfect condition! ModeSens sent me frequent shipping updates which let me know exactly where my package was at all times (was shipped from Italy to US). Will definitely be mak... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Using Modesens has been the best shopping experience I've ever had. Being able to browse through over 800 stores—ranging from luxury brands to discount shops—and find the best prices for almost everyt... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I was looking for the new Nike Air Rift Split Toe sneakers and after searching all the sites (including Nike!) it seemed they were sold out everywhere. I checked the ModeSens app and it directed me st... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Mercado online
  2. también en la categoría
  3. Sitio de comparación de precios

Escrito por la empresa

ModeSens is an intelligent purchasing tool that aggregates offers from over 800+ vetted retailers across the globe, making it easy for users to compare prices in real-time and find exactly what they want at the best price—all in one place. Our mission is to help every consumer save time and money on every purchase. ModeSens is a one-stop shopping destination for over 40K brands where consumers can easily search any product URL, barcode, or image to find exactly what they’re looking for, and then compare prices across hundreds of vetted stores —Farfetch, Net-a-Porter, Nordstrom, Shopbop, Gucci, Fendi, Dior, Balenciaga, Burberry, and more—to make the right choice for their wallet. When it’s time to check out, check ModeSens.


Información de contacto

3,8

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

113 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,8

Todas las opiniones

(113)

11 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Bought a nice pair of shoes at the…

Bought a nice pair of shoes at the lowest price available online. Shipping was fast from an international seller. Great experience with this online retailer.

20 de julio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de ModeSens

Respuesta de ModeSens

Hi Alvin,

We are delighted that you enjoyed the shoes and our concierge service. Thank you for your positive review. ModeSens is your shopping assistant, dedicated to helping you shop at 500+ premium partner stores worldwide. We look forward to serving you again soon!

Best regards,
ModeSens Team

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Found the item for a better price and it wasn't listed on mod sens

Just the other day I checked this website for a pair of pants made by the manufacturer EDIKTED. The website showed the cargo pants at approximately $97 at nordstrom. However, when I scrolled down and searched myself I found the same pair of pants on the EDIKTED website for $73. I'm not sure why it didn't show up but when I checked it I did not see it on their site for comparison.

15 de noviembre de 2022
Logotipo de ModeSens

Respuesta de ModeSens

Hi Ilyse,
Thank you for your feedback. ModeSens is a trusted shopping assistant with millions of users. We partner with only the most reliable and trustworthy retailers around the world (such as Nordstrom, Net-A-Porter, Saks Fifth Avenue, Neiman Marcus, and Farfetch) to bring our users the largest variety of products and prices available and ensure authenticity. We have a strict review policy when onboarding partners to ensure all products listed on ModeSens are authentic and our customers receive the best service possible. We try our best to offer our customers the most comprehensive product information so they can make the most informed decision when shopping. If there is a store you like and would like to be included in ModeSens, please let us know at any time. We are here for you if you have any questions - we are always happy to help!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Unexpected Delight!

You'd think during the pandemic, without any prior knowledge of this website you couldn't expect satisfactory results! I have just received my delivery TODAY after inquiring about its whearabouts. Yhey immediately sent me tracking information prior to its arrival!

Note that their website is an "in-between" stores and distributors and they have specific instructions on their website to ensure as well as insure product acquisition.

I'm obviously very happy and have bookmarked this website for future use!

14 de septiembre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de ModeSens

Respuesta de ModeSens

Thanks for shopping with ModeSens and your review, Ren! We really appreciate you taking the time out to share your experience with us. ModeSens partners with premium brands and stores around the world like Gucci, Burberry, Net-A-Porter, Nordstrom and more. We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. We look forward to assisting you in your next purchase. Cheers!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Extremely and Highly Disappointed

I placed a order on this site for some boots that I been looking for, for over a week. Located those boots on this site processed my order. Then get a email requesting proof of purchase, had to send copy of ID and cc used last 4 digit matching. Sent that information. All was good, all is confirm. Then get another email stating my order didn't process because they didn't get a confirm purchase from me. When I emailed customer service rep (Bella) over 5 times. Extremely and highly disappointed.

12 de septiembre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de ModeSens

Respuesta de ModeSens

Hello LaRea,

We sincerely apologize for the frustration that you experienced. Your payment verification details and information were confirmed by our system. At the time your product request was placed, confirmation was needed for item selection.

We are very sorry that you never received an email for the product confirmation. We can confirm that since your product request was cancelled, you were not charged and the authorization hold has been reversed.

If you would like to place a new product request for the Prada Strapped Pouch Combat Boots, the product links for both items have been emailed to you.

Again, we apologize for any inconvenience. Please let us know if you have any additional questions.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible customer service. Wouldn’t recommend

I am pretty bummed about my experience with this company. As a graduate of a fashion school, I thought this idea was really cool! I couldn’t find a dress anywhere and found it here. My order had been processed for ten days, so I sent one email and then sent another and never heard back. Was very friendly, just asked what was happening with my order. I then reached out to the retailer who Modesens said had the item and they apologized and said that they were out of stock. Someone from Modesens has yet to email me or call me back still which I think shows that their customer service is pretty poor. In addition, why would you have an item or retailer on your site if it’s not even in stock. Definitely not a good look for a first customer. I won’t be using them again.

As I am posting this review I don’t see any positive reviews about this company.

31 de julio de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de ModeSens

Respuesta de ModeSens

Hi Christine,

I am sorry about the frustration you experience. We take our customer emails very seriously and are normally very quick at responding to customer emails.

I am sorry that we cannot find any email from you. I wonder if you sent to wrong address? You can reply to any of the order email you received from our system. Or, you can email us at assistant@modesens.com. We will be happy to assist you with question you have.

I am able to locate the order under your name. Your order cannot be processed by our partner store as it becomes sold out after they confirmed the order with us. Our system has emailed you the cancellation of the order and your payment authorization has been voided by our system. You can check latest order status once you login to your ModeSens account as well.

Please let us know if you have any question.

Thank you
Bella
ModeSens - Your Digital Shopping Assistant

Valorada con 1 estrellas sobre 5

My card was charged but they cancelled my order!!!!!!!!!

My card was charged but they cancelled my order, and didnt return the money!!!!!!!!!!! DONT BUY!!!!

29 de julio de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de ModeSens

Respuesta de ModeSens

We sincerely apologize for any confusion, when an order request is placed on ModeSens, an authorization hold is placed on the customers account. It is not until the order has been confirmed with the merchant fulfilling the order that an actual withdrawal takes place. That being said, we can confirm your authorization charge has been voided and a confirmation was also emailed to you.

I hope now that the ModeSens Assisted Checkout process has been explained and your charges have been voided you will consider updating your review. If you would like to discuss this further, please let us know and a member of our team would be happy to contact you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I purchased a YSL shirt on this web…

I purchased a YSL shirt on this web site several days ago, and received a confirmation from ModeSens, and also they took the money out of my account immediately.
Then the next day, they gave me this weird message that I am copying exactly below. They wanted my drivers license and a copy of my debit card, etc. etc. I immediately emailed them to please give me their telephone number, as I buy from all over the world, and NO ONE has ever asked for this kind of information - and especially since the money had already been deducted out of my account by Mode?Sens for the shirt. See below the email I received from them and no telephone number of call back for explanation:
Received From ModeSens below:
Your Verification Is Required
To protect our customers, ModeSens security policy requires us to verify the payment method to process your order.
In order for us to verify your information, please reply to this email with BOTH of the following documents. Note, you may cover unrelated information on your ID and credit card.
1. Picture of your driver's license, state issued ID or passport
2. Picture of your credit card with only your name and the last four digits showing
Your personal information will only be used for verification purposes. If we cannot verify the payment method within 48 hours after receiving the order, our system will automatically cancel your order and void your payment authorization.
Please note, inventory and price can change before your payment is verified and an order is confirmed with our partner store. We apologize for any inconvenience caused and thank you for your patience and understanding.

26 de julio de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de ModeSens

Respuesta de ModeSens

We sincerely apologize for any inconvenience. When an order request is placed on ModeSens, an authorization hold is placed on the customers account. It is not until the order has been confirmed with the merchant fulfilling the order that an actual withdrawal takes place. We can confirm that the authorization has been voided and you were not charged.

We understand your concern regarding the payment verification. We enforce this to protect our customers from fraudulent transactions. It's the same idea as you may be asked to present an ID when you shop at a physical store. Please know, this information is only requested once. For future product requests verification is not required.

We hope now that the ModeSens Assisted Checkout process has been explained and your charges have been voided you will consider updating your review.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I Literally Bought $400 pair of shoes…

I Literally Bought $400 pair of shoes from your company the money is out of my account and i cant get anything no tracking no response to emails no number. Its been 4 weeks since my purchase and yall have done nothing but take my money.

16 de julio de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de ModeSens

Respuesta de ModeSens

We sincerely apologize for any confusion, when an order request is placed on ModeSens, an authorization hold is placed on the customers account. It is not until the order has been confirmed with the merchant fulfilling the order that an actual withdrawal takes place.

Due to the current circumstances surrounding COVID-19, processing and shipping times have been delayed. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. We can confirm that your order was cancelled, as requested, and the authorization charge has been voided.

If you would like to discuss the issue further, please let us know and a member of our team would be happy to contact you directly. We hope now that the ModeSens Assisted Checkout process has been explained and your charges have been voided you will consider updating your review.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

After making a purchase they pulled the…

After making a purchase they pulled the money out of my account immediately only to reply 15 minutes that they don’t have the item at the price I bought it for... THEN WHY HAVE IT ON YOUR SITE?!? They took my money instantly and 6 hours later I haven’t gotten it back YET?!? I need to order shoes for an event and they are going to ruin it. They don’t even have a phone number to call. How unprofessional.

7 de julio de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de ModeSens

Respuesta de ModeSens

We sincerely apologize for any confusion, when an order request is placed on ModeSens, an authorization hold is placed on the customers account. It is not until the order has been confirmed with the merchant fulfilling the order that an actual withdrawal takes place. That being said, we can confirm your authorization charge has been voided.

If you would like to discuss the issue further, please let us know and a member of our team would be happy to contact you directly. I hope now that the ModeSens Assisted Checkout process has been explained and your charges have been voided you will consider updating your review.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Failed to compete my order and charged…

Failed to compete my order and charged me. No reply to emails and they do not provide a phone number or any type of customer service whatsoever.

2 de julio de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de ModeSens

Respuesta de ModeSens

We sincerely apologize for any confusion, when an order request is placed on ModeSens, an authorization hold is placed on the customers account. It is not until the order has been confirmed with the merchant fulfilling the order that an actual withdrawal takes place. That being said, we can confirm your authorization charge has been voided.

If you would like to discuss the issue further, please let us know and a member of our team would be happy to contact you directly. I hope now that the ModeSens Assisted Checkout process has been explained and your charges have been voided you will consider updating your review.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Promo codes never work

Good for finding cheaper price but discount codes promo codes never work

29 de diciembre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de ModeSens

Respuesta de ModeSens

Hi Lyn,
Thanks for your review and feedback. Could you please advise which discount codes you found issue with? ModeSens works to keep discount codes and promo codes as up to date as possible with information provided from our partner store. We want to be able to use this information to improve our services.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más