Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 2 estrellas sobre 5

The worst online Italian grocery order I’ve ever received. Items were carelessly packed, with cans of soft drinks thrown into thin plastic bags instead of proper protective packaging; one leaked and s... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We ordered a selection of good quality pasta shapes (some of which you cannot find in an ordinary supermarket) and Mutti sauce,they all arrived well packaged in two cardboard boxes,on time with no fau... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very happy with my experience with MyDeliBox. The products arrived in perfect condition and exactly as described, and the delivery was quick and reliable. Everything felt smooth and well organised. I’... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Parcel delivered by Parcel force and even if the packages what expected in 6/8 working days as mentioned in the website (standard delivery)I received mine in only two days. Jars was packed with ex... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Supermercado de productos italianos

Escrito por la empresa

MyDelibox - the online Italian delicatessen in the UK, at incredible low prices. We deliver in two working days everywhere in the UK mainland. Shop now!


Información de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

703 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 71% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,5

Todas las opiniones

(703)

59 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scandalous poor customer service and…

Scandalous poor customer service and attention to the customer in general. Ordered with next day delivery and Fedex damaged the parcel. Had a call from them saying the parcel is now leaking so they are not going to deliver it. I immediately contacted Mydelibox which did NOTHING for me! Emailed them numerous times in the past 3 days informing them about this and requesting a replacement. NO, replacement! Had a reply they are awaiting for Fedex to confirm. They did not even bother to check the tracking otherwise they would have seen the the parcel status has not updated since 2 days. So I have to wait for Fedex to have the time to confirm and if it takes 1,2,3 weeks I will have to wait to receive, MAYBE, another parcel with what I paid for?? This is so not Customer care oriented. This company has a lot to learn on how to treat their customers.

15 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de myDelibox

Respuesta de myDelibox

Hello, Cinzia. Thanks for your order and sorry for what has happened to you. Please note you already ordered several times in the past from us, and we always assisted you promptly and professionally. In this specific case there was an issue with the courier, and we did take care of it as well.
When you say mydelibox did nothing for you, you know this is not true and it is not fair to report such a thing here. We apologized multiple times, we refunded you the entire order value, and we offered a voucher for a new order, which you did use and then suddenly you cancelled it. We explained also multiple times we are unable to send you a replacement.
We hope you reconsider this review and we wish you all the best.
myDelibox

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very pleased

Very pleased, I have a very good knowledge of the Italian products as been resident for long years. As always from packaging to doorstep delivery, it's just fantastic to be able to taste the delicacies of good products which is barely unavailable, so 5 stars ,keep doing the good job !!maybe introducing more products with convenient prices for customers and your business as well

24 de abril de 2024
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Products are with a long shelf life…

Products are with a long shelf life which is good especially if you are s single person, so you don't have to rush eating everything quickly. Free standard delivery one week time which is fine.
Would have loved a first order discount but I didn't get one.

24 de abril de 2024
Valorada con 5 estrellas sobre 5

My order arrived just in time for…

My order arrived just in time for Easter as was promised. Packaging was very well done,no damaged items, considering that easter Colomba and paste are quite fragile items.As always prices were excellent. Quality is always the best. Absolutely happy with this company. Braviiii

26 de marzo de 2024
Valorada con 4 estrellas sobre 5

MyDeli Box is stil value for money

MyDeli Box is stil value for money, although there are now other sites selling authentic goods in a similar set up. The free postage on goods has risen to a £60 spent which is unfortunate

2 de enero de 2024
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Still haven’t received the box

Rubbish service from the delivery company.
Ordered back in december and still haven’t received the box.
Awful

2 de enero de 2024
Logotipo de myDelibox

Respuesta de myDelibox

Hello. Sorry to read this. Please note the courier delivered your order yesterday, the 9th right after this review was written.
When you ordered the 20th of December, you selected as delivery option "expected delivery 4th - 11th of January 2024" . You were aware from the beginning about the delivery time frame, so it should not be a surprise. We hope you can give us another chance. We PM you.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Be careful with delivery

The products I ordered arrived intact and well packaged. Too bad the short expiry date on some of them. Unfortunately I have to make a complaint about the delivery: the courier did not respond after ringing from the building's intercom and left the package in front of the door of an apartment on a different floor. Fortunately, not seeing anyone arrive, I took a tour of the various floors of the building. The package was left at flat number 27 instead of 29.

24 de noviembre de 2023

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más