Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I just discovered that I was unwittingly suckered into a monthly fee when I thought I was simply purchasing a rip cord trainer for the price of shipping. Apparently the small print described s monthl... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

It took several outings to work, get use to, and still sometimes hard to work properly, meaning it's like the pin , it's way far off, and sometimes it's super close and working properly. Don't know wh... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

My experience on every level has been exceptional! From getting properly fitted from Carole Clarke & also proper club selection. It's almost hard to explain how thorough & knowledgeable she was. The c... Ver más

Valorada con 3 estrellas sobre 5

UPDATE: I was able to finally reach customer service who cancelled my subscription. They were very courteous and professional. However, I feel it is somewhat deceptive that when I purchased the prod... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de artículos de golf

Escrito por la empresa

My Golfing Store Inc was founded to make the luxuries of Golf Affordable for all who love the sport. With our new golf Rangefinder product lines, we are able to have all the same tech as our competitors and bring savings directly to the consumer. Lower your scores with our golf training aids, golf clubs, and more. Our blog is filled with free golf videos, looking at the greats like Hogan and Palmer, along with interactive quizzes. We also have a great digital members area for those who are looking to get digital golf lessons from the comfort of their own home! Follow us for more up-to-date information @mygolfingstore and on Facebook.


Información de contacto

2,8

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

336 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Ha contestado el 85% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Satisfied with product

I purchased the Eagle Eye range finder to help with my club selection. It has done everything as advertised and been a huge help while out on the course.
I received my device as scheduled and promised to be delivered.

20 de agosto de 2022
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Rain water got in the housing due to…

Rain water got in the housing due to the fact that the 2 “top” pieces were not sealed. Placed a piece of clear tape over the separation for a temporary repair. Contract YOU and was told “Glad you found a fix” Was going to come to the plant (live in Naperville) and was informed “we don’t have a plant” Crappy product Crappy reply!

20 de agosto de 2022
Logotipo de My Golfing Store

Respuesta de My Golfing Store

Hi Chuck, unfortunately the product is water resistant, not water proof, and we make no claim of it being that way. You reached out to us directly and informed us that you left the device out in the rain during a "gully washer." You also informed us that you dried it out with a hair dryer and it was working again. Best of luck moving forward.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

I haven't played again recently due to the recent weather in California.No review yet on My Eagle Eye Rangefinder from My…

My Eagle Eye Rangefinder from My Golfing Store arrived and looks great. I misplaced the Operation Manual and have yet to use it. I tried once and may have installed a dead battery. I am hopeful and excited to use it in the future. Due to recent rains in California, I have not yet had the opportunity but will try it again soon. My Golfing Store has been very responsive in following up with me and resolving my initial concerns.

3 de septiembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de My Golfing Store

Respuesta de My Golfing Store

Thank you for keeping us in the loop, Terry!

Valorada con 3 estrellas sobre 5

slow delivery of order

It took almost 2.5 weeks to get delivery and there were no updates given. Seems like it took a long time from order to shipment. DHL seemed a lot slower on delivery than Fedex. The supposed delivery day was 9/14 but actually showed up 9/15.

14 de septiembre de 2022
Logotipo de My Golfing Store

Respuesta de My Golfing Store

Hello Sam, apologies for the delay on your order for this one. It looks like a combination of Labor Day, slow turnaround in fulfillment and the shipping carrier. The tracking information was sent but that can sometimes get stuck in spam. We appreciate the feedback and look forward to improving this in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I love my new Eagle Eye RangeFinder

I love my new Eagle Eye RangeFinder. It is very easy to use and very accurate. The slope feature is the best. Now I know the exact distance to the green and have no more excuses for leaving it short. My friends I golf with are now asking me for the distance to the pin because their more expensive range finders do not have the slope feature.

2 de septiembre de 2022
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Range finder is nice but….

Range finder is nice. The automatic enroll into a subscription is a scam I paid an extra $50 for something I didn’t even use. Glad I caught it when I did . I won’t purchase anything else from them.

30 de agosto de 2022
Logotipo de My Golfing Store

Respuesta de My Golfing Store

Tyson, we saw your message and wanted to address it. We do not run any membership scams and we are sorry you had a bad experience with us. After your purchase of the Eagle Eye rangefinder, you accepted a magnetic strap upgrade that is $13.95 and comes along with membership to our private members community. All terms and conditions are clearly provided before purchase and everything is sent via email. After your purchase, we sent you an email with your receipt and another email explaining how to get set up to access the member's only videos section. You were also sent an email reminder before the first charge. It's possible that some emails can end in the spam folder. When you emailed our team, we were happy to cancel your membership and did so promptly. Once again we apologize for any inconvenience and every purchase has a 60 day money back.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The experience is exclusively based on…see above

The experience is exclusively based on your response time and follow up and customer service in general. I have given you 5 stars for that. As outlined in a previous review about the product, it has not yet been tested.

12 de agosto de 2022
Logotipo de My Golfing Store

Respuesta de My Golfing Store

Thanks Erik! We appreciate the feedback.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Couldn't be happier with this range…

Couldn't be happier with this range finder! My Golfing Store was great with customer feedback when I had a question.

10 de septiembre de 2022
Logotipo de My Golfing Store

Respuesta de My Golfing Store

Thanks for sharing James. We're glad you had a pleasant experience!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I am totally happy with my new Eagle…

I am totally happy with my new Eagle Eye Rangefinder.. I am reducing my unneeded. Storks..I am really happy with the technology. I really appreciate the correct yards...my Friend liked mine so much he ,bought one... we are looking forward to our Free golf Game...S/c Estle McLelland.

7 de septiembre de 2022
Logotipo de My Golfing Store

Respuesta de My Golfing Store

Thank you so much for the kind words! Have fun out there!

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Finally received my range finder

Finally received my range finder. Seems to work. I will try it out soon on the course. Everything was good but I thought I was going to get it sooner.

8 de septiembre de 2022
Logotipo de My Golfing Store

Respuesta de My Golfing Store

Thanks for sharing your experience, Bob. Looks like part of the delay was due to the Labor Day holiday. Thanks for your patience and we hope you enjoy!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Buyers Beware!!!!

Buyers Beware!!!!! I purchased a $20 item and was given a 7 day membership but then charged $50 per month with no receipts. I only found out when I did my tax audit. I asked for a refund and they don't want to help or refund me out of good faith with no obvious use on their site.
They are scamming you to get memberships you don't want. UNETHICAL!!!

8 de septiembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de My Golfing Store

Respuesta de My Golfing Store

Hello Greg, sorry to hear about your experience. We provide all information up front with the terms of the promotional offer you received, including the emailed receipts, login information and have the policy on the website as well. We'll follow up directly again to make sure you have all of this information.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Service at MGS.com

I received quick responses to my questions and the information was very helpful.

7 de septiembre de 2022
Logotipo de My Golfing Store

Respuesta de My Golfing Store

Thank you for sharing and thank you for your business!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Unacceptable Reply To My Review

This is regarding the reply to my previous review of My Golfing Store. The explanation was totally unacceptable. It is fraudulent to require a person to “opt out” of a charge! There was no email after the fact and there have been other complaints about this with the Better Business Bureau. This is totally unethical business practice & unless I receive a full refund I stand by my statements and review!

7 de septiembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de My Golfing Store

Respuesta de My Golfing Store

We do not run any membership scams and we are sorry you had a bad experience with us. In your purchase of the Precision Putting Laser and Master Your Short Game package, this comes along with membership to our private members community. All terms and conditions are clearly provided before purchase and everything is sent via email. After your purchase, we sent you an email with your receipt and another email explaining how to get set up to access the member's only videos section. It's possible that some emails can end in the spam folder. When you emailed our team, we were happy to cancel your membership and did so promptly. Once again we apologize for any inconvenience and every purchase has a 60 day money back.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great new rangefinder for golf.

My Eagle Eye Rangefinder works great and was delivered on time. It's an excellent tool at an excellent price. My experience with My Golfing Store has been perfect.

7 de septiembre de 2022
Logotipo de My Golfing Store

Respuesta de My Golfing Store

Thanks for sharing! We hope you enjoy!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great buy Great range finder!

Pretty simple....you order something, pay for it, receive it. Just like a regular store. Follow up was good. The range finder is excellent for the price. Recommend everyone to get one that needs one.

7 de septiembre de 2022
Logotipo de My Golfing Store

Respuesta de My Golfing Store

Glad to hear it was a simple process for you! We hope you enjoy your new Eagle Eye rangefinder.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más