My Toilet Spares Ltd Opiniones 

210
•
TrustScore: 3 sobre 5

3,0

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We purchased a replacement Flush Valve from MTS on 15th September. I phoned Richard to ask when to expect delivery and he assured me that it had been dispatched and should be with me today/tomorr... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I bought a set of hinges for a slow-close toilet seat. When I received the package, I was surprised because the contents of the set weren't even half the main items. It was packed in an envelope and t... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Read several MTS reviews & like previous customer & not put off, decided to enquire?. Email was replied to promptly. Unable to access model number - however, really helpful advice of taking pictures... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bunch of crooks , when seat did not fit they told me that the the original seat had not been fitted correctly. Sent it back without opening anything other than taking the lid out to check the size, th... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Reformas de baño

Escrito por la empresa

My Toilet Spares is a leading online supplier of toilet and bathroom spares that will reach your doorstep without any delivery charges once you purchase it online. At MTS you will find genuine Armitage Shanks toilet spares for sale in England.


Información de contacto

3,0

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

210 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 58% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,0

Todas las opiniones

(210)

31 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bought a handle that was meant to…

Bought a handle that was meant to include a fulcrum. Waited up to 4 days for delivery, then went on holiday before it arrived. After my holiday, I went to fit the handle and fulcrum, only to find the fulcrum was missing. They told me that all items are checked before dispatch, and because I had not checked within 48 hours, which was obviously not possible, that I can do one.

Did not try to listen to my reasons. This company is to be avoided like the plague.

24 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de My Toilet Spares Ltd

Respuesta de My Toilet Spares Ltd

As per our Terms and conditions customers are advised to report any missing items within 48hours after receipt so that we can take this up with the suppliers. But our customer did not do this after 14 days.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

AVOID

AVOID ! If possible will give no starts at all !!!
Sales branded items and send you replacement replica ! Compete scammers !
Reporting them to trading standards and all possible institutions!

4 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de My Toilet Spares Ltd

Respuesta de My Toilet Spares Ltd

Hi john i think you have got the wrong company as you have not ordered anything from us also we do not sell replica items, if its a replacement it will say it on our website www.mytoiletspares.co.uk

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent

I ordered 2 Cersanit toilet seat dampers.They arrived very quickly but I ordered the wrong type.
Emailed MTS and received a reply straightaway telling me how to return which I did and refund received within 2 days.
Excellent service from MTS

26 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Faulty product sorted but they didn't make it easy

I had to chase my order as it didn't arrive. Turns out another house in my street had also ordered from them and they got confused. I ordered two identical toilet seats. One arrived with faulty hinges that became loose over the following months so I asked for a replacement under guarantee. 1 month later and without communicating with me, a packet of parts for a new hinge arrived through my door without enough screws. I was able to use the original ones to refit the seat and it's now ok. They solved the problem but didn't make it easy. No instructions were provided for this or the original order.

19 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

AVOID AVOID AVOID

Order cancelled after initially ordering in Sept.
No response to emails.
Very poor customer service
Told produce no longer available but is still available to buy on the Website.

27 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Give them a chance

Was a bit worried about ordering due to some of the reviews, but having seen the fact that there was a response against every bad review I went ahead and contacted the company with a query I had before ordering, and I can only say positive things about the company and this email query was replied to within the hour and so I subsequently ordered a part which was received very quickly within two days.

19 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de My Toilet Spares Ltd

Respuesta de My Toilet Spares Ltd

Thank you for the kind words Andrew really appreciated

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service from start to finish via…

Great service from start to finish via WhatsApp and phone call to help me identify the fill valve I needed.
Very quick delivery time once the part was ordered 👍

13 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de My Toilet Spares Ltd

Respuesta de My Toilet Spares Ltd

thank you Paul

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Inferior product sent and no help from customer services

I order toilet seat buffers in white. Grey buffers sent which are considerably cheaper rang customer services to rectify. Staff were rude and unable to help.

22 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de My Toilet Spares Ltd

Respuesta de My Toilet Spares Ltd

I totally disagree with you on this one, you rang and spoke to Adele and she apologised for the error and said send a photo of item receieved to her so that she can rectify this for you. that was 1 hour ago. ''PLEASE CONFIRM IF AM LYING''

Valorada con 1 estrellas sobre 5

BEWARE - DO NOT USE THIS COMPANY

DO NOT USE THIS COMPANY!
They supplied me with substandard fake parts that did not fit my toilet and will not refund me as it was over the 30 day limit despite that fact, that I am still within the 6 month limit of the Consumer rights act. They are asking me to return the product in it's original state, which of course I can't do because I had to fit it to see that it didn't work! I paid the same price of the 'named' part for this fake item. I rang them when I recieved the original package to query the items that I ordered but was assured everything was OK. Stupid me.... I was desperate for the correct parts for my toilet. I am going to continue to try and get my money back but please beware.
UPDATE:
Following the ‘story’ that the merchant has written here, I am happy to return the part, which is not damaged but was put in the toilet and removed because it did not work, if they pay for the shipping. In addition, please note that this merchant did not supply me with the original Saneux part that I ordered and paid for. They sent me a cheaper ‘fake’ part. I am still waiting for a refund as is my statutory right. I have since bought an original part and my toilet is working perfectly!

6 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de My Toilet Spares Ltd

Respuesta de My Toilet Spares Ltd

Hi we are sorry to hear this but if you think the items were substandard why didnt you reject them when recieved over 90 days ago? you have been sent the correct part as we have replied all your emails you fitted the item wrongly in the process damaged it then waited over 90 days to say they are substandard and you want a refund, also in your email you did say you havent fitted the parts because you have been away since Oct, We are happy for you to return the substandard parts that has not been fitted to us and we will refund you fully. How i wish we can publish some of the emails here

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Took over 2 weeks to receive a washer

Took over 2 weeks to receive a washer ! Lied about postage. Do NOT USE.

13 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de My Toilet Spares Ltd

Respuesta de My Toilet Spares Ltd

Customer ordered an item immediately before our Christmas break, our first day back was 5th of January only God knows how we could get an item out to him on a next day.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Avoid this company

Avoid this company. They do not respond to emails,sms or phone calls and take forever to deal with orders if at all

I intend to curtail this exchange. The company wouldn't know the truth if they fell over it.
Suffice to say I am still waiting for the item ordered or indeed any response to the messages sent.

6 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de My Toilet Spares Ltd

Respuesta de My Toilet Spares Ltd

Its amazing how Mr Dipper tried using Trust Pilot as a bargaining chip. Mr Dipper ordered an item on Sunday 4th of January, which was on a Sunday, our first day back was Monday the 5th from Christmas Holidays and he left a review on the 7th less than 48hours of ordering bearing in mind Sunday was not a working day. Customers order was dispatched on 5th of January. The dates are there and clear for everyone to see

Valorada con 1 estrellas sobre 5

They cancelled my order and the order…

They cancelled my order and the order status marked as refunded however never got my refund.I phoned them after two weeks and was told to contact my bank as order was marked as refunded.I contacted PayPal and I eventually received a refund.

3 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de My Toilet Spares Ltd

Respuesta de My Toilet Spares Ltd

kenneth i can assure you that you was refunded it was a delay from your bank as you payed through Paypal by using your debit card hence the delay.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Don't Waste your time.

Ordered a part from MTS last Saturday morning at 08:30 am, Website said. Guaranteed Next Day Delivery

emailed them on Monday, response said in the post

Now Wednesday 5 pm and no part and a leaky loo.

Thank you for your response 2 months after the event but your webpage promises Next Day Delivery and it would appear you are not aware that the message on your website is either confusing or misleading. I assumed like amazon, it would be delivered on the day after ordering, within 24 hours but clearly this was not the case... however the parcel when it did arrive was next day delivery by Royal Mail.

Dear Supplier, I am giving my response your website says on the product page next day delivery guaranteed befor... it was not.

27 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de My Toilet Spares Ltd

Respuesta de My Toilet Spares Ltd

Hi we are closed over the weekend so how can we deliver next day on a Sunday? You also emailed us on Monday which is fine but as you can appreciate we do emails in date order and you will definately get an auto response saying your email will be asnwered within 72hours if this is no good why didnt you ring us??also who promised you next day delivery on a Sat that we are not open???

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service from Adele

Had a bath tap problem. I rang MTS’s and spoke to a customer service person named Adele. All I can say is that I was provided with 10* service and this person could not do enough to help me. Her product knowledge is second to none and her advice I have taken. Brilliant service and a feather in her cap

27 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered a Twyford Nocturne fixing assembly online.

ordered a Twyford Nocturne fixing assembly because it was in stock, despite it cost more and extra for Vat and carriage. When checked the components no cistern seal. Phoned sales to be told you ordered it online you got exactly the same as the photograph. That wat you ordered We only sell not fit, you have to buy that separate. My point is they have knowledgeable people there so why doesn't it flag up this isn't in the pack and contact suppliers of this issue. Not happy now I have to source a donut (no pun) from the multitude of types on the market. The sales we useless no thought of even saying we could supply the item ( or even the gumption to see if it is available). Meanwhile my customer still has no toilet.

10 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Just for a bit of balance - very good experience

Just for a bit of balance, as I can see there have been some bad experiences, I found this company to be really good. It was the only place I could get a Roca Georgia soft-close seat in the UK and it came within a few days in perfect condition. Really good service. I ordered over the weekend and you don’t get a confirmation automatically, but if you just message on the WhatsApp or email, my experience was that you’ll hear back promptly in business hours with details of your delivery. Very pleased overall.

9 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Terrific Service

Terrific Service. I spoke with Adele who was very pleasant and helpful
My order was sent to me immediately and with notification to allow me to be in. The packaging was superb. The Company was slow on their email response to my order but no issue. They were really efficient. Overall absolutely excellent.
I will be a repeat customer for sure.

14 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dreadful company

Dreadful company. DO NOT ORDER.

Sent a broken part, wouldn’t refund. Had to go through the bank to charge back. They tried to appeal by sending edited/selective emails to the bank. Luckily I had all the emails exchanges but I really urge everyone not to order from here. It’s not worth the stress and hassle

Edited for the response- I have a full email chain of the response before and after this email hence why the bank back charged. The response to the trust pilot review is another perfect example of why you shouldn’t use them

1 de julio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de My Toilet Spares Ltd

Respuesta de My Toilet Spares Ltd

We are sorry to say this but i think we have been quite enough with all the false reviews here we are not perfect we make mistakes as well but i believe its about time other people accept responsibilities for their mistakes and stop blaming others for it. We refuse to pay Trust pilot to review Cases as that's just like hiding issues under the carpet please kindly find below our email to the customer in question we don't normally do this but we have to on this occasion

Hi xxx
Thank you for your email and am ever so sorry but we have two types of this flush valve you might have ordered the wrong one as the shorter one has been discontinued, We only have the taller ones in stock which you have ordered and that's what we have sent you.

No reply from because customer because he thinks he can make it work by reducing the height and in the process he broke it now he left a review when we refuse to take the broken item back.

We are happy for customer to paste all the ''edited/selective emails we sent to his bank here''. we can request this from the bank or get the bank involved. We are waiting.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más