Okaswimwear Opiniones 

35
•
TrustScore: 1.5 sobre 5

1,7

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

If I could rate it a ZERO I would!! Ordered back on January 22,2026 and waited, waited, sent 2 different emails and they did reply to one only to say “we are not a scam site” but yes they most defi... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

BUYER BEWARE! I have contacted OKA Swimwear several times since early-May asking when will my item ship. It's now June 3 and the item I ordered was placed on April 28. No tracking information,... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 2 estrellas sobre 5

I ordered a swimsuit at the beginning of December and it arrived about one month later. I was able to track the progress as it made its way to Florida from China. What I received did not look like t... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Worst quality ever. The cups were 2 completely different sizes, the fabrics like curtain material. Unwearable yet Okaswimwear wouldn't exchange for another. Offered only a 30% refund and keep the swi... Ver más

La empresa ha respondido


Información de contacto

1,7

Muy malo

TrustScore: 1.5 sobre 5

35 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

1,7

Todas las opiniones

(35)

1 opinión en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

If I could rate it a ZERO I would!!

If I could rate it a ZERO I would!!
Ordered back on January 22,2026 and waited, waited, sent 2 different emails and they did reply to one only to say “we are not a scam site” but yes they most definitely ARE a scam site!!
I finally just put in a dispute with my card and got my money back. It’s been 2 months and I never got anything!!!
Ladies beware!!! Do not order from here even though the suits look super cute!!! Almost lost $100!!!

22 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Please note if you’re considering… I just want to return and they are asking for feedback, giving no return info

Please note if you’re considering buying product from this company.

This is my correspondence. I want to return the suits I ordered and they are not giving me the information to do so. I’m going to call the BBB if they do not take care of this issue
Sent from my iPhone

On Aug 23, 2025, at 10:58 AM, Megan wrote:


Hello,

I am not satisfied with the product. The material and quality are not as they appear in advertising and pictures. They are uncomfortable and fit terrible. I ordered multiple ones so that I could try all of them out and I do not like any of them. One would have worked for the trip, but I did not get it on time. I figured a whole month would not be an issue, with all the marketing you do to sell. Tops are made weird and bottoms slide up at waist and are not made good for a swimsuit.

Timeline issue… I ordered them 6/15/25 for a vacation I had planned from 7/14/25 through 7/28/25. I did not get them before trip, so I ended up having to buy a suit from somewhere else. An email said they were delivered 7/19/25, but they did not arrive until 7/27/25. Six weeks for a bathing suit for the summer is unacceptable.

Please let me know how to return them. I do not think any more feedback is necessary. I could keep one, but I prefer to return them all.

Thanks,
Megan

Sent from my iPhone

On Aug 21, 2025, at 11:30 PM, service Oka wrote:


Hi

Thank you for bringing to our attention that you would like to return our product. Could you please provide more information as to what specific issues you have encountered with the product? We would like to ensure that we address any concerns you may have in order to improve our product and services.

Thank you for your time and we look forward to hearing back from you.

Have a nice day



------------------ Original ------------------
From: "Megan
Date: Thu, Aug 21, 2025 10:00 PM
To: "service"Oka
Subject: Return

How do I return my bathing suits?
Sent from my iPhone

On Aug 19, 2025, at 11:51 AM, Megan

Hello. I received my suits and am not satisfied with the quality. How do I return them?
Sent from my iPhone

On Jul 2, 2025, at 3:13 AM, service Oka wrote:


Hi

Thank you for your inquiry regarding the status of your order. We apologize for any inconvenience caused by the delay.

Our team is currently processing your order and ensuring that everything is in order before dispatching it. Once your order is shipped, we will send you a confirmation email with the tracking information.

Thank you for your patience and understanding. Please feel free to contact us if you have any further questions or concerns.

Have a nice day



------------------ Original ------------------
From: "Megan;
Date: Tue, Jul 1, 2025 10:29 PM
To: "service"Oka
Subject: Order not delivered

Hello,

I have not had any contact since I ordered. I need the swimsuit before I leave for vacation next week. Can you please let me know what is going on with my order? Otherwise I need to order from somewhere else.

Thanks,
Megan

Sent from my iPhone

15 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

I adore my flower tankini

I adore my flower tankini. It is adorable and I get lots of compliments on it. I also bought the puppy tshirt which is so cute. These swimsuits look good on any age and the price is right.
The shipping takes a while but it is worth the wait. I have already ordered more.

30 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

OKASWIMWEAR FRAUD

I ordered a swimsuit on June 6th but I haven't received a response yet about the shipment, only a message saying we are sorry and we will contact you but it never happened THEY EAT MONEY DO NOT EVER ORDER

24 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

This company advertises swimsuits

This company advertises swimsuits. Once you order the desired suits. Five weeks pass. After you contact them a few times they ship your order. Another few weeks pass. When you receive your order the suits are not what you ordered. There is an effort made to make these suits look like what you ordered. But in reality, they are nothing like what you ordered. They are made from the cheapest material. They are not at all the style you ordered. They keep you busy asking for pictures of the problem etc. knowing full well what the problem is. False advertising. DO NOT ORDER OKA SWIMWEAR!

2 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

FAKE WEBSITE!!

FAKE WEBSITE!!! BUYER BEWARE!! Never received my bathing suit.. Been sitting in pending for over 2 weeks. Company is a complete SHAM and SCAM!

14 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Order NOT FULFILLED

Order fulfillment is unacceptable. More than 29 days have elapsed and my order has still. Not shipped. They issued a nonexistent tracking # then Customer service responded that the order was waiting shipper pickup.

29 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Sent wrong items and insisted they were correct

I ordered several swimsuits from them, it took over 3 weeks to receive them. When I received them, the tops were the incorrect ones. The swimsuits I ordered had a choice of 2 different necklines. I emailed the company with pictures and my order explaining that they were the wrong tops. Okaswimwear responded saying they are the ones and refused to send me the correct ones. Here is their email response:

Fri, Mar 14, 2:17 AM
to me

Hello.
It's a pleasure to serve you. I checked your order and checked the product. The product is indeed correct. There is no problem with the collar. The design is like this. I hope you understand.
Have a nice day.

14 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Never received items

Never received items. Same messaging as other customers when company contacted “Heavy order, will urge warehouse to deliver as soon as possible” “Have a nice day” No customer service to contact. Had to report to my credit card company.

5 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do NOT ORDER FROM HERE!!

Do NOT ORDER FROM HERE!!! I did not get a confirmation email that should have been clue number 1! They do not return emails!! They have no phone number. You do not get your items!!! Better business bureau do your thing at least block them selling to US!!! This is crazy! Im out 300$. Awful!! They need closed down

24 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Garbage !!! BUYER BEWARE !!!

If I could give minus zero stars I surely would.
BUYER BEWARE !!!!! This company should be ashamed of their actions. The suits are NOTHING like the picture that you see and as per their return policy if the product is not as described they pay return fees…..don’t count on it because they won’t !!!

15 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Shipping, product, and return unacceptable

I ordered a swimsuit at the beginning of December and it arrived about one month later. I was able to track the progress as it made its way to Florida from China. What I received did not look like the picture. The material was flimsy, the bottoms were too large with a waistband that was larger than the skirt. The tankini top was smaller and shorter than pictured. When I requested a return my choice was to accept a 30% refund or pay the shipping cost to return it to China. Shipping cost was going to cost about $30 so not worth the hassle. The person I corresponded with regarding the return was helpful and responsive.

13 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Don't buy from them

Quality of material is not good at all. Colors were different on actual product compared to what they look like online. I emailed them about all of this and explained I wanted to return everything because I would never wear any of it. The best the offered was to refund me 50% and I could keep everything. Guess I will be donating it all. Stick with Shein or Beachsissi also has good quality beachwear.

22 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Okaswimwear

Respuesta de Okaswimwear

Hello,We are sorry to bring you a bad experience. We strive to improve the quality and style of our products. If you are not satisfied with anything, you can contact our after-sales customer service department. They will solve the problem for you and give you a reasonable solution. Thank you for your understanding.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Cheap and nasty

Worst quality ever. The cups were 2 completely different sizes, the fabrics like curtain material. Unwearable yet Okaswimwear wouldn't exchange for another. Offered only a 30% refund and keep the swimwear. Which is unwearable! Poor customer service. Don't let them rip you off too.

14 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Okaswimwear

Respuesta de Okaswimwear

Hello,

We are very sorry to hear about your experience and truly apologize for the inconvenience caused. We strive to offer high-quality products and customer satisfaction is very important to us. Your feedback is valuable, and we will take it into account to ensure improvements are made.

We understand your frustration with the sizing and fabric issues, and we regret that we couldn't meet your expectations. We will review our exchange and refund policies to make sure we offer better solutions in the future.

If you would like to discuss this matter further or have any other concerns, please feel free to reach out to our customer service team directly.

Thank you for bringing this to our attention.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

It took MONTHS for me to get my order…

It took MONTHS for me to get my order and it coincidentally shipped right after my third email stating I was going on a social media blitzkrieg if they didn’t either ship my order or refund me.

Once the order arrived, one of the main reasons I placed the order (a dress) wasn’t in it! I had to email requesting a refund and the customer service is obviously someone whose first language isn’t English (which fine, but please find someone who understands written English a little better?) because it took two other emails for them to understand I wasn’t trying to return something but that I never got the thing to begin with.

As to the quality of the items I did receive, they’re just meh. Obviously cheaply made and not quality material.

I had to live and learn, but you don’t have to—learn from my experience and never purchase anything from this company to begin with.

7 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

My suits took almost two months to…

My suits took almost two months to come. The quality is horrible, they use the worst possible material and they are very poorly sewn together. Please take my advice and do NOT purchase from this company!

4 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Items are poor quality and sizing is…

Items are poor quality and sizing is terrible. Nothing like the pictures. They offered half my money back and I keep the items. When I asked for a return address instead so I can return for full refund they give me an address in China that will cost $40 to return.

20 de agosto de 2024
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más