I’ve never had such a poor experience with a company, especially with an online order. The product quality was very disappointing — the glass shades had visible black spots, and one even had a muc... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
We saw a Pagazzi light in Boundary Mill Colne which we thought was wonderful but they had no stock so once home tried to find them elsewhere but every stockist had no stock so I contacted Pagazzi at G... Ver más
Excellent experience at Pagazzi Braehead. Friendly helpful customer service from minute we walked in. Advisor was super helpful, guiding us and informing us about various lights. Nothing was to much... Ver más
La empresa ha respondido
The sales assistant really helped us - we had been shopping for lights all day and we had returned to Pagazzi for a second view of the lights that were on our shortlist. She didn’t just try to sel... Ver más
La empresa ha respondido
Información sobre la empresa
- Tienda de iluminación
- Tienda de mobiliario para bares y restaurantes
- Tienda de muebles para dormitorio
- Tienda de decoración e interiorismo
- Accesorios para muebles
- Diseñador de interiores
Escrito por la empresa
We are UK's largest specialist lighting retailer, your one-stop shop for all that is the best in lighting. Our website has a fantastic choice of lighting designs for you with incredible ideas for all your indoor and outdoor lighting needs. In addition, our stores have an inspirational range of rugs, mirrors and furniture in stock and at prices that you will find hard to believe. We have 17 specialist lighting stores across the country in Scotland and England, as well as a great website.
Información de contacto
Unit 10, Block 8 Thornliebank Industrial Estate, G46 8JH, Glasgow, Reino Unido
- 03442571908
- help@pagazzi.com
- pagazzi.com
Ha contestado el 56% de las opiniones negativas
Suele responder en menos de 1 semana
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Lovely bright store with a great choice…
Lovely bright store with a great choice of lighting products. Staff very friendly and helpful. Would recommend the store.

Respuesta de Pagazzi Lighting
Great staff, great choice.
Great staff. We turned up a bit late to collect an order on Thursday night, just as they were about to close up. Asma and Adam couldn't have been more helpful; got the order sorted quickly, sorted us out for some fancy bulbs, and never once made us feel rushed.
Have put the lights up and we love them.

Respuesta de Pagazzi Lighting
Good choice of lights and staff were…
Good choice of lights and staff were very helpful.

Respuesta de Pagazzi Lighting
Bad experience and wouldn't recommend.
We were looking for a dinning table and could see one with the right colour combination in Pagazzi so decided to get one from there in June 2024.
The experience right from start went downhill after the billing happened:
1. After the first promised date, we were told that the supplier is facing issues with dinning bench and hence the order will be delayed.
2. After 3-4 months of waiting we finally received the table and as we unpacked we noticed the dinning table had scratches and was damaged near the join (it was an extendable one), called Pagazzi and they said to send images, which we promptly did.
We were informed we could use it till our replacement arrives in December 2024.
3. We called to chase for the new table and were told they generally don't give timelines for replacements (Should I be bothered about employee policies when I was given a timeline?) anyway, we asked for compensation which fell of deaf ears, we were then given a new date of Jan 2025
4. Called in Jan 2025, and they haven't received it from their vendor yet!
so essentially we have wasted more than 6 months of our time and our hard earned money and the whereabouts of our replacement is still unknown! its a real shame that a customer cannot be kept updated with the information!
I don't know if there's an escalation channel or what could be done, but I can only hope that the virtual table that has been in transit for more than 3 months now arrives soon.

Respuesta de Pagazzi Lighting
Appalling delivery service very, very poor.
Product ok but Pagazzi’s chosen courier, DX, appallingly bad. Terms are ‘next day delivery for orders before 3pm’ DX notified me of next day delivery, an ‘all day’ window with option to deliver to neighbour or reschedule. Can’t ask neighbour to stay home all day so I did. At 4pm DX declared local depot still didn’t have parcel but promised it still coming that same day. Stayed home all evening but no parcel. Finally delivered following day but no apology or delivery charge discount, Pagazzi customer service gave feeble excuse for DX performance failure and offered nothing more to compensate gross inconvenience. Neither party give a damn and DX not contracted to purchasing party.

Respuesta de Pagazzi Lighting
Do not use PAGAZZI Lighting
Do not use PAGAZZI Lighting! I returned a light fitting using their chosen courier, DPD, and it never made it to their return warehouse—it’s now lost. Despite this being their courier, PAGAZZI is refusing to take responsibility and issue me a refund. until DPD refund them. As the buyer, I’m left out of pocket for over 4 weeks now to something that’s completely out of my control. Their customer service is appalling, and I wouldn’t recommend them to anyone. Save yourself the hassle and shop elsewhere!”

Respuesta de Pagazzi Lighting
Excellent choice and Service
Bright inviting store. Wide range of products.Staff readily on hand and eager to provide advice.

Respuesta de Pagazzi Lighting
Very helpful assistant in the…
Very helpful assistant in the Warrington Shop.

Respuesta de Pagazzi Lighting
Really pleased with our lamps
Really pleased with our lamps. Unfortunately one had shade ring missing but on calling shop the manageress agreed to post this out to us with a stamp she had in her purse..very impressed with knowledgeable staff.

Respuesta de Pagazzi Lighting
New Year, new lighting
Doncaster store was open on New Year's day so we took a look in. Bought from there in the past and again, got what we were looking for (plus more) at a great price. Staff very helpful and kept our purchases until we'd finished doing other shopping at the Lakeside retail park.

Respuesta de Pagazzi Lighting
Unable to return sale items
I purchased a lamp in the sale from the outlet store in Doncaster. Needed to return it as it just didn’t suit our room.
Was told I could only have a credit note as it was in the sale even though it was taken back a couple of days after purchase. Wish we had been made aware of that when buying as may of thought twice before buying.
Also told we can’t even use the voucher online, has to be in the outlet store despite the same light been sold on their online shop

Respuesta de Pagazzi Lighting
Excellent customer service
Excellent customer service as the lady that asked if she could help went out her way to show us different light shades, tried them on different lights to give us the full effect. Extremely helpful.

Respuesta de Pagazzi Lighting
We got a lot of great products from the…
We got a lot of great products from the Uddingston store, only bettered by the assistance & service we received.

Respuesta de Pagazzi Lighting
Replacement light fitting
Attended at the Uddingston store for a replacement light.
The salesman knew exactly what we needed and directed us to the appropriate light fitting within the store.
He made the sale and easy and practical experience.

Respuesta de Pagazzi Lighting
Very disappointed with the customer…
Very disappointed with the customer service. This is now my second order with the company and unfortunately the items came damaged and the glass completely shattered.
These things happen of course and I got in touch to advise and the lamps I wanted are now out of stock. I reached out to customer service to ask them if they would honour the original price I paid for the lamps (25% discount) which was ignored.
They also didn’t take much notice to the fact that because the items were damaged the glass went everywhere in my living room and hands. They asked me to repackage everything and send the lampshades back and bin the shattered lamp bases, fine but again an inconvenience to me going to the tip when it’s not my fault. I was agreed a refund but my request for the lamps to be honoured for the original price I paid when they are back in stock has been ignored which was the disappointing thing.
You’ve sent me damaged lamps and I am expected to pay full price when they are back in stock (I won’t be returning as a customer and I’ll go elsewhere). Very disappointing!
Poor customer service…
Recently bought a light from the store in Warrington. Got an electrician to fit it, but he told us the transformer was faulty. I went back to the store to get a replacement. I was left waiting at the counter because only one person was on there whilst other staff were chatting to each other in the store. The gentleman on the counter was obviously inexperienced and took so long to ring up a sale. When he eventually got to me I explained my issue, he then proceeded to take 10 minutes tapping keys before he went for a replacement.
Then another member of staff came and opened my faulty light on the counter. She never asked, never told me what she was doing just messed with wires on a tester, which in the end didn’t work. All the time I was stood there made to think I was lying. I recieved no apology, in fact that member of staff didn’t say a thing to me. I sent this experience to Pagazzi but they just ignored it.
We will not use them again and I hope this gives others food for thought too. Poor customer service.
Fantastic customer service from the…
Fantastic customer service from the lady at Lakeside Doncaster. Nothing was too much trouble! Our light us beautiful.

Respuesta de Pagazzi Lighting
Terrible
Terrible. Bad quality. Awful returns policy.illegal infact. Do not trust. Do not use

Respuesta de Pagazzi Lighting
Awful service
I bought a chandelier and paid £150 to get 2 electricians to try and fit it only to be told the item was faulty. This was hugely frustrating. I went in store in Warrington and the asst store manager didn't say "oh I'm so sorry" he said "i have to test it I can't just take your word for it"
So I stood there while he whistled and sang feeling like he was accusing me of lying. Only to be told yes it was faulty. Not "we are so sorry" but "not sure what happened there". No compensation. No empathy. “We don’t refund any costs”. He offered to test the replacement lamp which was scant consolation. But tester didn’t work so I decided to get a refund and get the hell out of there
Awful service .

Respuesta de Pagazzi Lighting
Love the lamps and lights but bulbs are…
Love the lamps and lights but bulbs are overpriced and don’t last long

Respuesta de Pagazzi Lighting
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.







