Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The elegant designs and quality of silk are what make Paradise Fold silk hair wraps stand out from the rest. I've been using them for years - started with the turbans, moved on to the hair wraps, pill... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This bonnet literally changed my life! I have curly hair and when I wake up it's all over the place, since I started using the folds my hair stays the same as when I slept, it's crazy the difference g... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I love my Folds from Paradisefold! The quality is amazing, and the designs are all so beautiful that it was honestly so hard to choose! I also love that they offer double-layer mulberry silk, which fe... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 2 estrellas sobre 5

I loved my fold and i would’ve recommended it. However my fold became damaged on ties within a year. I reached out regarding lifetime care and was told that my fold is beyond repair in this short pe... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de accesorios de moda
  2. también en la categoría
  3. Tienda de ropa
  4. Tienda de ropa deportiva
  5. Tienda de ropa para mujeres
  6. Tienda de trajes de baño
  7. Tienda para bebés

Escrito por la empresa

British fashion and beauty brand specialising in silk and natural fibres. Hand made in London.


Información de contacto

4,1

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

27 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 50% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 2 semanas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,1

Todas las opiniones

(27)

19 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The silk is luxurious.

I absolutely loved my fold but mine disappeared. I searched high and low and have been mourning the loss for months!

I’ve just ordered a replacement and can’t wait to receive it.

The quality of the material and the craftsmanship is absolutely worth the price.

Love love love paradise fold.

22 de octubre de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Best turbans I’ve ever worn

These are the smoothest and silkiest turbans i have ever worn! They have done wonders for my curly hair, no frizz in sight!! Bonus points for the extra cute patterns

17 de octubre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Paradisefold

Respuesta de Paradisefold

Thanks so much Sarah for taking the time to leave a review! Very pleased to hear you're happy with your Turban! Hugs, Paradisefold xx

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I waited a long time before making this…

I waited a long time before making this purchase of the Paradise Fold given the hefty price tag only to have my order somehow get lost in transit. The customer service was excellent, however in that they sent me a new Fold with expedited delivery and then when there was a minor issue with the fastener in the front, they sent ANOTHER one! The Fold itself is just as amazing as I had hoped for and I could not be happier with my purchase and with the product and very attentive and responsive customer service team. Thank you!

12 de octubre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Paradisefold

Respuesta de Paradisefold

Hi Leah, aww! Thanks so much for taking the time to leave a review! Delighted we made you happy and that you're loving your Fold! Big hugs! xxxx

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I love my Folds from Paradisefold

I love my Folds from Paradisefold! The quality is amazing, and the designs are all so beautiful that it was honestly so hard to choose! I also love that they offer double-layer mulberry silk, which feels like such a lovely quality touch. They’ve lasted so well, and the customer service has always been great too.. friendly and helpful. It’s lovely to find a brand that offers such beautiful designs, great quality and excellent customer service. Would definitely recommend ❤️

8 de octubre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Paradisefold

Respuesta de Paradisefold

Thanks so much Demi! Delighted you're happy with your Fold! Big hugs, xxx

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Paradisefold - Finally something that works for straight hair too!

absolutely love my Paradisefold wraps. I have straight hair and they keep it silky smooth, in place and so much more manageable overnight, with far fewer flyaways, kinks and frizz.

The silk feels beautifully thick and luxurious, and the patterns and colours are so stylish and high-end that they’re easily wearable outside too - especially in warmer climates or on humid holidays when you want to keep your hair protected and polished.

I’d particularly recommend them to postpartum mums. They helped protect the hair I had during postpartum hair loss, and when my new hair started growing back at all those awkward shorter lengths, the fold kept those shorter strands smooth rather than sticking out everywhere.

They also make a brilliant baby shower/new-mum gift - something different, unique and special that’s actually for mum, and always seems to be a winner!

I’ve had mine since pre-baby, so over five years now, and can still use them. I highly recommend hand washing to preserve the silk and extend their life. They’re an investment, but the quality, longevity and how well they protect my hair make them completely worth it.

I needed extra advise on care instructions and how to bring mine ‘back to life’ after considerable wear and useage over the years and I could feel the committment and passion come through in their service, not just through the product.

7 de octubre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Paradisefold

Respuesta de Paradisefold

Thanks so much Shalini for your lovely words about our Folds! Delighted we could make such a difference to your hair postpartum. 💚💚💚

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great gifts for those with sensitive scalps

I bought two pillowcases as gifts, for someone who suffers from alopecia and someone else undergoing chemotherapy. They are great for anyone looking after their hair and scalp and who want a good night's sleep.

14 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Paradisefold

Respuesta de Paradisefold

Thanks so much for taking the time to leave a review. I’m so happy that our silk has helped make a difference—however small—to a your friends at such a vulnerable time in their lives. Sending big hugs 💚💚

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Superb Quality

I bought two sleep masks for myself and my partner. By far the comfiest and highest quality silk masks Ive come across. It is like a cloud on my face!

Cant recommend this enough for anyone would

7 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Paradisefold

Respuesta de Paradisefold

Thanks so much, Andrew, for taking the time to leave a review! Delighted we’re helping you and your partner gain a good night’s sleep 💚💚

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Beautiful product, excellent customer care

I love my paradise fold but it felt slightly too tight on my forehead , for me .
I emailed PF & got a quick response saying they would alter it for free !! I'd already had it a couple of months but had been super busy .
They added some width to it , beautifully altered - you would never know & send it back my recorded post .
5 star customer care
5 star product
Very happy customer

6 de octubre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Paradisefold

Respuesta de Paradisefold

Hi Wendy! Thanks so much for taking the time to leave such a lovely review. Delighted you were happy with the alteration and our customer service! We’re here if you need anything else! 💚💚

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I absolutely love Paradise Fold

I absolutely love Paradise Fold. I’ve purchased their pillow covers, sleep masks, hair wraps, hair ties, tops, and dresses, and every item has exceeded my expectations.
The quality is exceptional, with beautifully made fabrics that feel soft, comfortable, and luxurious. My granddaughter especially loves the pillow covers and says she wakes up feeling relaxed and refreshed. It’s wonderful to see how much she enjoys them.
Paradise Fold combines style, comfort, and lasting quality so well. I’m always impressed with their products and highly recommend them to anyone looking for beautiful, thoughtfully made essentials

6 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Paradisefold

Respuesta de Paradisefold

Thanks so much Donna for being such a loyal customer! Delighted you’re loving your stash of Paradisefold silk goodies! Look forward to seeing you in the store again soon! Big hugs 💚💚

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Lifetime Care is a scam

I loved my fold and i would’ve recommended it. However my fold became damaged on ties within a year. I reached out regarding lifetime care and was told that my fold is beyond repair in this short period and they cannot help me. They ignored my next email kindly expressing disappointment and offered no solution, no coupon, no response. Lifetime care is a false advertisement, customer service is not helpful and the price is not justified to purchase annually. Do not recommend

Update to response: i dont have a dog or children. No one “scratched” my fold. It is literally wear and tear from use, which is what i communicated in my email. Weird that you wont respond to my email but will respond to my review.

29 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Paradisefold

Respuesta de Paradisefold

Hi Ashley, thanks so much for your message! So pleased you loved your fold! I've had a look at some of the pics you sent and it looks like there was extensive damage to the fabric itself - almost as though the fabric was scratched through right at the tie area. We can definitely repair elastics, change them around, and adjust the fit, but we can't splice fabric in/out, sadly. For example, one of our customers had her Fold scratched extensively by her dog and we were able to help her out with an outcome that worked for her. If you had a similar accident, can you email us to let us know and we'll be happy to help? Hugs, the Paradisefold team xx

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Elegantly designed hair wraps in quality silk

The elegant designs and quality of silk are what make Paradise Fold silk hair wraps stand out from the rest. I've been using them for years - started with the turbans, moved on to the hair wraps, pillow cases & all the comforts for sleeping but now I also love their daywear, esp the silk trousers and camisoles, which are super flattering and comfortable! Really nice brand and people behind it.

10 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Paradisefold

Respuesta de Paradisefold

Hi Layla, thanks so much for your lovely review! Delighted that you're happy with our products! Big hugs, the Paradisefold team xx

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This bonnet literally changed my life (curly haired girly)

This bonnet literally changed my life! I have curly hair and when I wake up it's all over the place, since I started using the folds my hair stays the same as when I slept, it's crazy the difference good material makes. It's super soft, the material feels expensive and I got the fold through an offer that gave me silk hair ties for free which are also really good quality. I'm thoroughly convinced and will get the silk pillowcase next for days I don't feel like wearing a bonnet. Game changer!

29 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Paradisefold

Respuesta de Paradisefold

Hi Brie, yay! Delighted that the Fold's changed your life! Hope you love the pillowcase as much too! Hugs, the Paradisefold team xx

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Like another recent reviewer my order is lost - UPDATE - I was made whole

***UPDATE*** October 7, 2026***
I want to confirm that the company’s reply below is accurate. I did eventually hear from them, received all of my items, and they included an extra silk bonnet as a gift to make up for all the trouble.

I have also withdrawn the dispute I filed with my credit card company.

ParadiseFold made things right, and I’m very happy with my items. As I said in my original review, the quality of their products is exceptional. It seems this whole FedEx fiasco caused a lot of problems for this small business over the past couple of months.

I considered deleting my original review, but I think it’s more useful to leave the entire experience here—including the resolution. Things can go wrong, particularly for a small business, and I think it’s worth showing when a company ultimately steps up and makes things right.

And, in the end, I was ordering luxury items. It’s not as though I was waiting for something that was life or death. A little patience went a long way here.

***************
Like another recent reviewer, my order was lost by FedEx (I can track it to Memphis and it’s just in limbo) and after multiple emails over a 9-day period of time and posting on IG (plus DMs) customer service didn’t get back to me until I filed a dispute with my credit card company. They told me my emails had gone to a Spam folder and that they were resending my order but all they did was generate a FedEx label a couple of days ago, nothing has been sent.

I opened an investigation with FedEx about a week ago and haven’t heard back from them yet.

It’s super disappointing because I’ve ordered in the past and I own a head wrap, a bonnet, and a pillow case and the quality and craftsmanship is excellent. I ordered two more pillowcases a month ago and was really looking forward to using them.

Methinks this small business has some major logistics/organizational issues happening and they are scrambling. And just not being transparent and upfront with their customers about it.

Keep getting their marketing emails which is like salt on a wound and just makes me angry.

While I’m bummed, I will press on with my credit card company and hopefully get my money back soon.

8 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Paradisefold

Respuesta de Paradisefold

Hi there, thanks SO much for your message and patience. We had significant issues with FedEx in August - unprecedentedly so. We understand that this has been settled, but we've taken his up with them and now offer a broader range of options for US delivery, using DHL, for example.

I've also specifically looked at your order and I understand we sent out a replacement order with DHL and that our founder contacted you and sent out a complementary item as a small thank you for your patience with us.

Our huge apologies again for the trouble, and hope you're loving your items now that they've arrived!

Big hugs, the Paradisefold team xxx

Valorada con 1 estrellas sobre 5

My first time ordering

My first time ordering, the ordered is lost, Fedex may have lost it im really not sure. However, Paradisefold ignore all my emails so what does that tell you, ill leave it to you to decide. I would never recommend this brand, any brand who is not contactable probably a scam.

Jeanette

9 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Paradisefold

Respuesta de Paradisefold

Hi Jeanette, thanks SO much for your review and your patience. I understand FedEx lost your order (we had huge issues with US Fedex orders placed in August) - I understand the team provided a full refund and that our Founder contacted you with an apology and sent out a complementary item for your trouble.

Hope you're loving it! Big hugs, the Paradisefold team xx

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I genuinely cannot remember the last…


I genuinely cannot remember the last time I experienced customer service as outstanding as this.

I contacted Paradise Fold about exchanging a new Fold because the colour wasn’t quite right for me, and also mentioned that my much-loved older Fold had become loose after a great deal of use.

From the very beginning, Talha was absolutely fantastic — warm, polite, incredibly helpful and genuinely interested in finding the best solution. My exchange was arranged quickly, I was very kindly allowed to keep the complimentary scrunchie from my original order, and Paradise Fold offered to adjust the elastic in my older Fold under their complimentary Lifetime Care service. When I mentioned that its label had also become worn, they offered to replace that too.

Every interaction was handled with such care and generosity. Nothing ever felt like too much trouble, and I was kept informed and reassured throughout.

What particularly stood out was how personal the service felt. I wasn’t simply an order number — I felt I was dealing with people who genuinely cared about their customers and stood behind their products. That level of customer care is incredibly rare.

I already loved my Into the Wild Fold and wear it every night, but this experience has made me an even more loyal customer.

Talha, you are an absolute credit to Paradise Fold. Thank you to you and the whole team for genuinely exceptional customer service. Five stars simply don’t feel enough! 😊

29 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Paradisefold

Respuesta de Paradisefold

Hi there, thanks SO much for taking the time to leave a review! I'm so pleased you were happy with the product and the lifetime care! We work hard to keep our customers happy, so delighted when we do! Big hugs, the Paradisefold team xxx

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ethical? I don’t think so!!

This company is awful and would give ZERO stars if I could. They claim to be ‘ethical’ in their advertising but nothing could be further from the truth. When I asked a question about how they claim to be ethical they just private messaged me to ask about my hair length and type, clearly more interested in bombarding prospective customers with their selling technique than actually listening to anyone’s questions. We all know that the process of making silk is cruel and yet they pride themselves in their product. Silk worms being boiled alive is, in my book, far from ethical. I wasn’t even going to write a review but because they consistently answer my question with their sales pitch and clearly not interested in what I’m asking, I thought a review was in order.

20 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Not suitable for shorter wavy hair

The designs in this product range are lovely and the silk is very high quality, however if your hair is shorter than shoulder length, you are better off buying a bonnet for a much cheaper price.
I chose the wrap because I thought it would stay on my head a lot better than the cheap shower cap style I already owned. My hair is wavy rather than tight curls as well and the wrap squashes them whether I put my hair in a pineapple or not.
Rather disappointed because this cost a lot of money I really couldn't afford

1 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Paradisefold

Respuesta de Paradisefold

Hi there, thanks so much for your message! I'd recommend emailing the team at paradise@paradisefold.com so we can help with a different style product to see whether something else might be more suitable. Very happy to send out a sample for you to try out! Big hugs, the Paradisefold team xx

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic customer service

I've used my fold every single night for over a year now and it is still in great condition. It keeps my fly away hair neat and saves me time in a morning...no.more bed head! More importantly the customer service I've recieved from this company has been first class.

12 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Great concept but doesn't stay in place…

Great concept but doesn't stay in place and the band is far too thin and loose. Not worth £150 wish i never bought it.

I bought because I thought, oh this does the 2 things I do in one ace I'll buy that, nope im better off using my silk scarf to hold my curls in place under my silky silk bonnet. No it does not. I uses it for a week didn't stay in place was frustratingly annoying to wear and caused head aches.

Please spend 30 on a silky silk bonnet 20 on a silk scarf and do it the way I used too. Save yourself some money. You can't return unless unworn so cant even have a few days to test it out at this price.

10 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Pricey, but worth it for me

I ordered a turban, a pillowcase and some hair ties. I'm very pleased with all of the products and the elephant/turtle print is so pretty. The turban fits me just right, not too snug and not too tight. The products are pricey, but you're paying for silk and that does cost more than some other fabrics. I feel it was worth the cost for me.

28 de junio de 2025
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más