The Plastic Centre Opiniones 507

TrustScore: 4.5 sobre 5

4,3

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The plastic company have a great range of products.We ordered Green pvc for our summerhouse.It was on sale so we ordered and it came within a reasonable time.They only deliver to Scotland one day a... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Never received my order ! Scammers ! Made an order on 16/04/2016 now 14days later my order still haven’t arrived . I emailed multiple times getting ignored , calling them daily - nothing no rep... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Just had some double glazed sealed units replaced through the house that were stained and damaged due to wear and tear. Had called a number of local glaziers, most didn't have the decency to reply o... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The order was acknowledged immediately. I contracterd the firm regarding non-delivery of the items which I had ordered on Friday 10th April 2026 by e-mail which was answered promptly. The order was... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de materiales para la construcción
  2. Mayorista de plásticos

Escrito por la empresa

With over 5,000 products in stock, The Plastic Centre is your go-to supplier for rainwater systems, underground drainage, fascias, soffits, cladding, decking, doors, windows, and more. Find trade-quality products at trade prices, backed by expert advice and fast, reliable service.


Información de contacto

4,3

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

507 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Ha contestado el 61% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 2 semanas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Didn’t send full order as I didn’t…

Didn’t send full order as I didn’t receive the brackets I ordered along with the guttering

1 de abril de 2026
Logotipo de The Plastic Centre

Respuesta de The Plastic Centre

Hi there,

Thanks for your feedback, and we’re sorry again for the inconvenience caused by the missing brackets in your order.

We’ve since been in touch and issued a refund for the brackets, as you had to source replacements elsewhere. We appreciate you bringing this to our attention and allowing us to resolve it for you.

Kind regards,

Lily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent product

Excellent product. Reliable company.

24 de marzo de 2026
Logotipo de The Plastic Centre

Respuesta de The Plastic Centre

Hi Philippe,

Thanks very much for your kind review. We’re really pleased to hear you were happy with the product and found us reliable — that means a lot to us.

We appreciate your feedback.

Kind regards,

Lily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service

Great service, great contact and speedy delivery.

31 de marzo de 2026
Logotipo de The Plastic Centre

Respuesta de The Plastic Centre

Hi Graham,

Thanks for the great review. We’re really pleased to hear you were happy with the service, communication, and speedy delivery, that’s exactly what we aim for!

We really appreciate your feedback.

Kind regards,

Lily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Easy to order

Easy to order. Great price and friendly staff

31 de marzo de 2026
Logotipo de The Plastic Centre

Respuesta de The Plastic Centre

Hi David,

Thanks for taking the time to leave a review. We’re really pleased to hear you found the ordering process easy, the price great, and that our team looked after you well — we really appreciate your feedback.

Kind regards,

Lily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I obtained exactly what I wanted

I obtained exactly what I wanted

30 de marzo de 2026
Logotipo de The Plastic Centre

Respuesta de The Plastic Centre

Hi Geoffrey,

Thank you for your review. We're really glad to hear you found exactly what you were looking for, that's always our goal!

We appreciate you taking the time to leave your feedback and hope to serve you again in the future.

Best regards,

Lily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The product was good

The product was good, the delivery was on time and the website was easy to negotiate

24 de marzo de 2026
Logotipo de The Plastic Centre

Respuesta de The Plastic Centre

Hi Martin,

Thanks so much for your kind review. We’re really pleased to hear you were happy with the product, that your delivery arrived on time, and that you found the website easy to navigate — that’s exactly the experience we aim to provide.

We really appreciate you taking the time to share your feedback and hope to see you again soon.

Best regards,

Lily

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Order arrived quickly

Order arrived quickly. Be nice though if I received a confirmation email of my order.

30 de marzo de 2026
Logotipo de The Plastic Centre

Respuesta de The Plastic Centre

Hi Duncan,

Thanks for your review — we’re really glad to hear your order arrived quickly.

Just to let you know, order confirmation emails are sent automatically as soon as an order is placed. Sometimes they can end up in spam or junk folders, so it might be worth checking there just in case. If it’s not there, please feel free to get in touch with us and we’ll happily look into why it didn’t come through.

Thanks again for your feedback, we really appreciate it and hope you enjoy your order!

Best regards,

Lily

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Reasonable prices ans good service

Reasonable prices ans good service

23 de marzo de 2026
Logotipo de The Plastic Centre

Respuesta de The Plastic Centre

Hi Nicholas,

Thanks for taking the time to leave us a review, we really appreciate it! We're glad to hear you found our prices reasonable and that you had a good experience with the service. It means a lot to us.

Thanks again for your support and we hope to see you back again soon!

Best regards,

Lily

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Evri have failed to deliver twice my…

Evri have failed to deliver twice my wife stayed at home for two days to no avail. The delivery forecast states it is still in Crawley . Do not know why Evri is the preferred method of delivery , no attempt made to deliver. Have not received your products.

29 de marzo de 2026
Logotipo de The Plastic Centre

Respuesta de The Plastic Centre

Hi Anthony,

Thanks for your review, and we're really sorry to hear about the delivery issues you experienced. Just to clarify, we don’t use Evri as a delivery service, so we’d definitely like to look into what may have happened with your order.

Please feel free to get in touch with us with your order details and we’ll be happy to investigate this for you. Alternatively, we can reach out to you directly to take a closer look and make sure everything was handled correctly.

We appreciate you bringing this to our attention and hope to get it cleared up for you.

Best regards,

Lily

Valorada con 1 estrellas sobre 5

They do not ship to the whole of the UK

They do not ship to the whole of the UK

28 de marzo de 2026
Logotipo de The Plastic Centre

Respuesta de The Plastic Centre

Hi Hendy,

Thanks for your feedback. I’m sorry for any confusion around our delivery area. On our delivery page we do state that we currently ship to Mainland UK only, which excludes Northern Ireland and the UK islands. This is due to courier limitations and shipping costs for the products we send.

We understand this can be frustrating and we appreciate you taking the time to highlight it. We’re always reviewing our delivery options and hope to expand our coverage in the future.

If you have any questions or would like help with anything else, please feel free to contact us.

Best regards,

Lily

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolutely terrible experience with…

Absolutely terrible experience with "The Plastic Centre, Burton on Trent". I ordered windows glasses and they managed to get the measurements wrong not once but twice (only got it right the third time). Each time I had to go back and request it again, which was incredibly frustrating and time-consuming.
Because of their repeated mistakes, I ended up having to pay my fitter thrice, completely out of my own pocket. When I raised this with them, they refused to offer any compensation and showed absolutely no remorse for the inconvenience and extra cost resulting from their errors and carelessness. On third occasion, they didn't even bother to inform me of glass delivery and just dropped window glasses outside my property.

The lack of accountability and poor customer service is absolutely shocking. I would strongly advise anyone to think thrice before ordering anything from them. Save yourself the hassle and go elsewhere.

2 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Plastic Centre

Respuesta de The Plastic Centre

Hi Mansoor,

We’re sorry to hear you feel this way about your experience. We’d like to clarify that the glass units were manufactured by our supplier, and on two occasions they unfortunately produced them incorrectly — first at the wrong width and then at the wrong thickness. Each time this happened we immediately arranged for replacements and kept you updated throughout the process until the correct units were supplied.

As explained during our conversations, we do not provide a fitting service, so we’re unable to take responsibility for fitting costs. The replacement units were delivered as soon as they were ready in order to minimise further delay.

We understand the situation was frustrating and apologise for the inconvenience caused by the manufacturing errors, but we did work to resolve the issue as quickly as possible.

Kind regards,

Lily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Low price fast delivery.

25 de marzo de 2026
Logotipo de The Plastic Centre

Respuesta de The Plastic Centre

Hi Ray,

Thanks for the great feedback. We’re really pleased to hear you were happy with the price and that your order arrived quickly. Appreciate you taking the time to leave a review.

Kind regards,

Lily

Valorada con 5 estrellas sobre 5
Logotipo de The Plastic Centre

Respuesta de The Plastic Centre

Hi William,

Thanks for taking the time to leave a review. We’re really glad to hear you had a positive experience and received great service. We really appreciate the feedback!

Kind regards,

Lily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

A very keen price and very polite

A very keen price and very polite, quick service. The product looks good quality (not yet fitted), I will definitely shop here again 👍

13 de marzo de 2026
Logotipo de The Plastic Centre

Respuesta de The Plastic Centre

Thank you, Mr Tranter, for the kind words. We're really glad you were happy with the price and the service. It’s great to hear the product looks good so far, and we hope the fitting goes just as smoothly. We truly appreciate your support and look forward to helping you again in the future.

Kind regards,

Lily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Knowledgeable friendly staff

Knowledgeable friendly staff

19 de marzo de 2026
Logotipo de The Plastic Centre

Respuesta de The Plastic Centre

Hi Kevin,

Thanks for taking the time to leave a review. We’re really pleased to hear you found the team knowledgeable and friendly, that’s always great to hear!

Kind regards,

Lily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

2 of the boards were damaged on arrival…

2 of the boards were damaged on arrival spoke to a lovely lady Lilly Tene in customer service a new pack was deliverd free of charge the next day best customer service I have experienced thank you

13 de marzo de 2026
Logotipo de The Plastic Centre

Respuesta de The Plastic Centre

Hi K Martin,

Thank you so much for your kind words. I’m really glad we were able to get the replacement boards out to you quickly and sort things out. It means a lot to hear you had such a positive experience.

Thanks again for taking the time to leave a review.

Best wishes,

Lily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service thanks very much.

Great service thanks very much.

10 de marzo de 2026
Logotipo de The Plastic Centre

Respuesta de The Plastic Centre

Hi M. West,

Thanks very much for the kind words. We’re really pleased you were happy with the service and appreciate you taking the time to leave a review.

Kind regards,

Lily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Easy to order

Easy to order . Very quick to deliver and product good quality

17 de marzo de 2026
Logotipo de The Plastic Centre

Respuesta de The Plastic Centre

Hi Kathryn,

Thanks for taking the time to leave a review. We’re really glad you found the ordering process easy and that your delivery arrived quickly. Great to hear you’re happy with the quality of the product as well.

Kind regards,

Lily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service

Excellent service great price and very quick delivery

10 de marzo de 2026
Logotipo de The Plastic Centre

Respuesta de The Plastic Centre

Hi Brian,

Thanks again for the fantastic review — we really appreciate the continued support. Great to hear you were happy with the price, service, and quick delivery.

Kind regards,

Lily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fast service reasonable prices

Fast service reasonable prices
All round good service

16 de marzo de 2026
Logotipo de The Plastic Centre

Respuesta de The Plastic Centre

Hi,

Thanks for the great feedback. We’re really pleased to hear you were happy with the service, speed of delivery, and pricing. We appreciate you taking the time to leave a review.

Kind regards,

Lily

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más