Plumbs Opiniones 

6093
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,4

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

From first contact customer service was great . Consultant Anita rang, arranged a visit to discuss my options and requirements and arranged for samples to be sent. Once I had chosen Anita returned , t... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I am completely happy with my choice to use Plumbs. They are professional, helpful and knowledgeable. There is a vast choice of fabrics. Plumbs had already fitted my lounge curtains. So, for my sofa... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Rob took great care to measure everything, also showed us lots of samples until we found what we wanted. He returned to fit the covers and ensured they all fitted correctly. Very professional, polite... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Too long on order and no communication . Had to chase myself . Delivered in a black bin bag by agent . Needs to be delivered with more care. Individually wrapped , each seat cushion to protect fabr... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Casa y jardín

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Plumbs is family owned and run with over 50 years experience of producing beautiful, made-to-measure furniture covers and curtains to an exceptional standard. We also provide a comprehensive reupholstery service.


Información de contacto

4,4

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

6 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,4

Todas las opiniones

(6093)

544 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 3 estrellas sobre 5

A Bit Disheartened

The curtains ordered by us were excellent absolutely nothing wrong at all
When the Fitter arrived with curtains and as he set out to fit these expensive curtains he noticed and realised the curtains were not of the right size . They were width wise correct but height wise not right . The Fitter was very accommodating and very apologetic about the situation . We had spent the day before moving the furniture etc to accommodate the fitting day and felt a bit let down

25 de agosto de 2026
Logotipo de Plumbs

Respuesta de Plumbs

Thank you for your review.
We're pleased to hear that you were happy with the quality of your curtains and that our fitter provided a helpful and professional service.
That said, I am very sorry that the curtains supplied were made to the incorrect height and that the fitting could not go ahead as planned. I appreciate how disappointing this must have been, particularly after the effort involved in preparing your room for the appointment.
Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. We are committed to putting things right as quickly as possible and thank you for your patience and understanding while we do so.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

excellent service

Anne listened well and explained options clearly. She was lovely to very professional and wise.
Covers arrived quicker than expected and she soon came to fit them. Transformed our chair, very pleased.

25 de agosto de 2026
Logotipo de Plumbs

Respuesta de Plumbs

Thank you for your wonderful review.
We are delighted to hear how pleased you are with your new chair covers and that Anne took such good care of you throughout the process. I'll be sure to pass on your kind comments to her.
Thank you for choosing Plumbs, and we hope you enjoy your transformed chair for many years to come.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Perfect sofas!

My experience with Plumbs has been brilliant. My first visit was great- I had very specific ideas about what I wanted, which the plumbs rep Anne totally took on board and supported. She was flexible about visit times and followed up on questions I had. The 2 sofa covers and all the elements are beautifully piped and made.I chose 100% cotton cream covers, they look stunning. Beyond my expectations. I actually had to pop one cover through the wash this week, after a spillage, and it’s perfect. I wish I hadn’t waited so long to do it. The sofas look brand brand new , and I love them

25 de agosto de 2026
Logotipo de Plumbs

Respuesta de Plumbs

Thank you for taking the time to leave such a wonderful review. We are delighted to hear how pleased you are with your new sofa covers and that they have exceeded your expectations.
It is especially lovely to hear your kind comments about Anne. We will be sure to pass on your feedback and recognise the excellent service she provided throughout your journey with us.
Thank you for choosing Plumbs. We hope you enjoy your refreshed sofas for many years to come.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Amazing service and professional - thank you Anthony!

Couldn't recommend Anthony enough.
We recently had Anthony fit shutters for our new office, and the entire experience was absolute perfection from start to finish.
Anthony is the ultimate professional—incredibly friendly, approachable, and so easy to deal with. Nothing was ever too big or too small for him to sort out, which made what can usually be a stressful process completely relaxing and seamless.
As for the shutters themselves? We are absolutely in love with them! They are gorgeous, exceptionally well-made, and have completely transformed our new office space. Superb job all around. If you're looking for top-notch quality and fantastic service, ask for Anthony!

20 de agosto de 2026
Logotipo de Plumbs

Respuesta de Plumbs

Thank you, Mrs Smith, for taking the time to leave such a wonderful review. We're delighted to hear how pleased you are with both your new shutters and the service provided by Anthony.
I'll be sure to pass your kind comments on to him. It's fantastic to know he made the whole process straightforward and enjoyable, and that you're so pleased with the finished result.
Thank you again for choosing Plumbs, and we wish you many years of enjoyment from your new shutters.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

agent was helpful & honest with advice

agent was helpful & honest with advice.
product was well made and arrived on time.
Easy payment terms were not available which would have been appreciated. However, overall a good experience.

24 de agosto de 2026
Logotipo de Plumbs

Respuesta de Plumbs

Thank you, Margaret, for taking the time to leave such a lovely review. We're delighted to hear that you found our advice helpful and honest, and that you were pleased with the quality of your product and its timely delivery.
We also appreciate your feedback regarding our payment options. Customer feedback is invaluable in helping us improve, and we'll certainly take your comments on board.
Thank you for choosing Plumbs. We hope to be of service to you again in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good materials

Good materials. Rep listened yo what I required and followed all instructions.
Rep was excellent at the fitting stage and the finished job is great!

2 de septiembre de 2026
Logotipo de Plumbs

Respuesta de Plumbs

Thank you for taking the time to leave such a lovely review. We are delighted to hear that you are pleased with the quality of your finished covers and that our representative listened to your requirements and delivered a great fitting service.
I will make sure your kind comments are shared with the representative concerned, as I know they will be greatly appreciated.
Thank you for choosing Plumbs and for your valued feedback.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

I was a little disappointed that when…

I was a little disappointed that when the fitter put them on the lower of rufflet tape they were short so had to move the hooks down.

2 de septiembre de 2026
Logotipo de Plumbs

Respuesta de Plumbs

Thank you for taking the time to leave your review. I'm sorry to hear you were disappointed with the initial curtain fitting. Whilst I'm pleased the fitter was able to adjust the hooks and achieve the correct drop, I appreciate this was not the experience you were expecting.
We value your feedback and will share your comments with the relevant team to help us improve. Thank you for choosing Plumbs, and we hope you are now enjoying your curtains.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Usually anything we have had from…

Usually anything we have had from Plumbs has been great. The last job we had done was a mixed blessing. Our kitchen chairs needed some cushions to make them a bit softer. Seats cushions and back ones. The back ones were so large there was hardly any room to sit on the seats. I have put them elsewhere where they can be sat on and hope they squash down a bit. Shame, I was looking forward to getting them.

1 de septiembre de 2026
Logotipo de Plumbs

Respuesta de Plumbs

Thank you, Anne, for your 5-star review and for your continued custom over the years. I'm delighted to hear that you've been pleased with our products overall.
I'm sorry to learn that the back cushions for your kitchen chairs were larger than expected and have not provided the comfort and fit you were hoping for. We appreciate you sharing this feedback, as it helps us improve our service and products.
Thank you again for taking the time to leave a review and for your valued support of Plumbs.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

After a visit from Plumbs…

After a visit from Plumbs Representative 15 weeks ago, a decision regarding reupholstery of a three piece suite and the payment of a large deposit, I am still waiting for a collection. Three contacts with Plumbs and told that I would be phoned back but no phone call.

27 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Plumbs

Respuesta de Plumbs

Thank you for your review. I am sorry to hear about the delays and lack of communication you have experienced regarding your reupholstery order and collection.
Your comments have been passed to our Customer Service Team as a priority, and they will review your case and make contact with you directly to provide an update.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Had 4 quotes for my shutters but…

Had 4 quotes for my shutters but Anthony took time to explain everything so I chose Plumbs and glad I did.
They are very professional and made sure everything was in place and working ok. Keep you infomed of dates etc Would highly reccomend

3 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Plumbs

Respuesta de Plumbs

Thank you for taking the time to leave such a wonderful review. We're delighted to hear that Anthony's advice and attention to detail helped you feel confident in choosing us, and that you were pleased with the service from start to finish.
It's great to know that our communication and installation service met your expectations. We really appreciate your recommendation and your kind comments.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The Plumbs team exceeded expectations

The Plumbs team were great. From initial enquiry to delivery everything was just as they said it would be. The covers and cushions have exceeded our expectations

21 de agosto de 2026
Logotipo de Plumbs

Respuesta de Plumbs

Thank you, James, for your wonderful review.
We're delighted to hear that everything went smoothly from your initial enquiry through to delivery, and it's especially pleasing to know that your new covers and cushions have exceeded your expectations. Your kind comments will be shared with the team.
Thank you for choosing Plumbs and for taking the time to share your experience.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very competent and professional service…

Very competent and professional service by all concerned

21 de agosto de 2026
Logotipo de Plumbs

Respuesta de Plumbs

Thank you, Bernard, for taking the time to leave us such a wonderful review.
We're delighted to hear that you found the service provided by our team to be competent and professional throughout your experience. Your kind feedback is greatly appreciated and will be shared with everyone involved.
Thank you for choosing Plumbs, and we hope to be of assistance again in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

New sofa loose cover

My old sofa loose cover had shrunk in the wash. I'm so pleased that I went to Plumbs to replace it. The staff were all friendly and highly professional. My new cover is more fitted and looks much better than the old one did, even before it shrank. I would advise you not to hesitate as long as I did - just get Plumbs in.

27 de agosto de 2026
Logotipo de Plumbs

Respuesta de Plumbs

Thank you for taking the time to leave such a wonderful review. We are delighted to hear that you are so pleased with your new loose cover and that it has given your sofa a fresh new look.
It's especially nice to know that our team's friendly and professional service made a positive impression. We really appreciate your recommendation and your kind comments.
Thank you for choosing Plumbs, and we hope you enjoy your newly transformed furniture for many years to come.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service

From start to finish everything went so smoothly. Michael was a great help from measuring my chair and explaining why how my chair would be transformed.
He helped me through the process of picking a colour and he got it spot on.
I would highly recommend Plumbs
Thank you to Michael

21 de agosto de 2026
Logotipo de Plumbs

Respuesta de Plumbs

Thank you for taking the time to leave such a wonderful review. We're delighted to hear that everything went smoothly from start to finish and that Michael was able to guide you through the process with confidence and care.
We'll be sure to pass on your kind comments to him. Thank you for choosing Plumbs, and we hope you enjoy your transformed chair for many years to come.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Ordered February delivered back August…

Ordered February delivered back August still waiting for arm covers. We realized that delay was caused by the fabric coming from Turkey but this should have been told to us when the order was taken.
All staff excellent in sorting the problem.

17 de agosto de 2026
Logotipo de Plumbs

Respuesta de Plumbs

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry that your order took considerably longer than expected to arrive, and we completely understand your frustration, particularly as you are still waiting for the arm covers.
We appreciate your understanding regarding the delay with the fabric.
We’re pleased to hear that our team were helpful and worked hard to resolve the issues for you. We’ll certainly take your comments on board to help improve communication around lead times and delays in the future.
Thank you again for your patience and for your kind comments about our staff.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Billing issue

One chair was fine, but the second one was a recliner but the back cushion was creased. I did get a replacement one. I wasn't impressed when I ordered my second chair and the billing department notified me that I owed £400 something. I told them I didn't owe anything but was told to check with my bank anyway. I didn't and did not get back to them.. They didn't get back to me either, neither did they have the manners or courtesy to tell me they had made mistake. I paid in full at the time ordering.

30 de junio de 2026
Logotipo de Plumbs

Respuesta de Plumbs

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re pleased to hear that you were happy with one of your chairs and that we were able to arrange a replacement back cushion for the recliner.
We’re very sorry, however, for the confusion and inconvenience caused by the incorrect payment request when you ordered your second chair. Having paid in full at the time of ordering, you should never have been contacted to say that a further payment was due. We completely understand your disappointment that, having established this was an error, you were not contacted to apologise or confirm that the matter had been resolved. We agree that this should have been handled much better.
We sincerely apologise for the lack of communication and courtesy you experienced. Your comments have been shared with the relevant team so that we can learn from this and improve our processes.
Thank you again for your feedback, and we’re glad we were able to resolve the issue with the cushion.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very Impressed

The company are employing excellent representatives if Lorraine the lady who came to take our order is comparable to the rest of the team. She was helpful in every way, very very efficient, kept in contact and due to the precision of her measuring up and advice on materials Plumbs have got a 10/10 from us, I was apprehensive to having my suite recovered as I had heard, a number of years ago, that recovering wasn't very successful but I have to say my opinion has changed 100%. The delivery and fitting was top notch once again due to Lorraine. She certainly deserves a huge pat on the back. A wonderful asset to your company

19 de agosto de 2026
Logotipo de Plumbs

Respuesta de Plumbs

Thank you so much for your wonderful 10/10 review. We’re absolutely delighted to hear how pleased you are with your experience.
It’s fantastic to hear that Lorraine made such a positive impression. Her attention to detail, expert measuring, advice on materials and regular communication clearly made a real difference throughout the process. We’ll be sure to pass your kind words on to her, she’ll be thrilled to know how much you appreciated her help.
We’re also delighted that the recovery of your suite has changed your opinion of the process and that you’re so pleased with the finished result. It’s wonderful to hear that the delivery and fitting were equally as smooth.
Thank you again for choosing Plumbs and for taking the time to share such lovely feedback. We couldn’t agree more that Lorraine is a fantastic asset to our team!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very pleased with our "New" sofa

They've done an excellent job covering our old sofa. The new cushions are very comfy and the workmanship put into the new covers is second to none. It wasn't cheap (we did choose a high quality fabric) but it has saved us buying a new sofa, and we have effectively got a new one. Excellent work!

14 de agosto de 2026
Logotipo de Plumbs

Respuesta de Plumbs

Thank you so much for taking the time to leave such a fantastic review. We’re delighted to hear that you’re so pleased with your newly upholstered sofa and that you’re enjoying the comfort of the new cushions.
It’s wonderful to know that choosing a high-quality fabric and having your existing sofa professionally recovered has given it a whole new lease of life. We really appreciate your kind comments about the workmanship and are thrilled with the finished result too.
Thank you again for your support and recommendation, it was a pleasure working with you!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

It all worked very well

14 de agosto de 2026
Logotipo de Plumbs

Respuesta de Plumbs

Thank you so much for your wonderful 5-star review. We’re pleased to hear all worked well and would like to thank you for your valuable feedback and custom.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent choice and service

Excellent choice and service . Darren was so helpful thank you

13 de agosto de 2026
Logotipo de Plumbs

Respuesta de Plumbs

Thank you so much for your 5-star review! We’re delighted to hear that you were pleased with both the choice and service you received.
It’s wonderful to hear that Darren was so helpful and made your experience a positive one. We’ll be sure to pass your kind comments on to him.
Thank you again for choosing us.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más