PRESS Healthfoods Opiniones 

2486
•
TrustScore: 4 sobre 5

4,1

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I tried the Press two day juice and soup cleanse and honestly, it really helped calm my cravings and made me feel so much better overall. After that, I went straight into the classic meal bundle, wh... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 2 estrellas sobre 5

I’m completely disappointed. I bought the Signature 3 day cleanse as it is ADVERTISED 3kgs weight loss. I expected to lose at least 1.5 kgs as person to person vary. Unfortunately, I lost only... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I’m super picky so did not think I would ever be the kind of person to love these cleanses but they’re so good and I come back all the time. Sure the green ones aren’t everyone’s cup of tea but if you... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The original master of juice cleanses! Have been buying their products for years and their juices are high quality and fresh. Disappointed that they stopped the Milk Ranges (Almond milk with salt) and... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Puesto de zumos
  2. también en la categoría
  3. Servicio de fitness y nutrición

Escrito por la empresa

Natural nutrition made easy. PRESS are dedicated to delivering the finest cold pressed juices, detox juice cleanses and healthy meal plans UK wide. Offering quality nutrition to help people live happier, more balanced lives.


Información de contacto

4,1

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

2 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 78% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,1

Todas las opiniones

(2486)

150 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Annoying order packing issues

Regrettably writing this review as the products are really good but there’s something not right when packing orders. First order half my order was missing, this was rectified so thought I’d give them another chance, yet my second order I was sent the wrong products. Customer service quickly fix the issues but this shouldn’t be happening and shouldn’t have to wait longer for products especially with a simple second order.
Update: Just received my replacement order and it’s wrong again so changed to 1 star. Unbelievable

25 de enero de 2026
Logotipo de PRESS Healthfoods

Respuesta de PRESS Healthfoods

Hi Tracey,

Thank you for your feedback, I am so sorry to hear about the issues that you have faced with your recent orders!

I can see that you were missing the Super Berry Overnight Oats from your order! I can see that we have processed a replacement for delivery tomorrow for you with some extra PRESS shots, to apologise that you were sent the Magic Mango Chia Bowls instead!

Any issues please do reach out to hello@press-london.com and we will be happy to help!

Kind regards,

Molly
TeamPRESS

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Missing juices made this hard to enjoy

Missing juices made this hard to enjoy. If it was the lean greens I wouldn’t have minded so much but it was my fave 2 and they were both morning ones which made it so we were left with a ginger shot until lunchtime.

#hangry

23 de enero de 2026
Logotipo de PRESS Healthfoods

Respuesta de PRESS Healthfoods

Hi Angela,

Thank you for your feedback! I am so sorry to hear that you were missing Juices from your Cleanse. This is not the experience we want for our customers.

I can see that DPD misplaced a box which was due to be delivered to you, so can only apologise for the courier issues that you have faced.

I can see that we have since offered to send the missing Juices out to you for a redelivery and actioned a refund on the missing Juices in your Cleanse.

Any queries please do reach out to hello@press-london.com where we will be happy to help!

Kind regards,

Molly
TeamPRESS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Would recommend to anyone wanting to…

Would recommend to anyone wanting to control their nutrition and meal plan routine. The meals themselves are lush, but topping up with collagen and gut health shots is optimised for a healthy balance.

20 de enero de 2026
Logotipo de PRESS Healthfoods

Respuesta de PRESS Healthfoods

Hi George,

Thank you so much for sharing your feedback! We are so pleased to hear that you would recommend PRESS to anyone wanting to control nutrition and meal plan routines!

The Collagen Shots are a favourite for many, If you ever need any recommendations please do reach out to hello@press-london.com where we will be happy to help!

Kind regards,

Molly
TeamPRESS

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Great variety of flavours and uber…

Great variety of flavours and uber convenient

18 de enero de 2026
Logotipo de PRESS Healthfoods

Respuesta de PRESS Healthfoods

Hi Anne-Marie,

Thank you for your great feedback!

We are so pleased to hear that you love the variety of flavours and convenience of ordering the Juice Cleanses!

If you ever need any recommendations please do reach out and we will be happy to help!

Kind regards,

Molly
TeamPRESS

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Items exploded and spoiled on arrival- ignored by customer service- still waiting for replacement or refund

I ordered a soup and juice cleanse for the new year. The soups arrived a one had exploded covering all the other items. I immediately emailed the customer services and sent pictures- I was unable to complete/ start due to the exploded item and would need a replacement. I received a response stating that the items would be sent out. I then received a further email stating the case was closed and so I responded saying I was waiting for the missing items. Three weeks later I am still waiting- I then received an email asking me to rate the excellent customer service I received for and the complaint being resolved. Unfortunately, I do not recommend, I am still waiting for my missing soup, I never got to complete the full programme and would like a refund for the spoiled item. The cheap offers from Press ensure they provide poor customer service and poor delivery. Avoid.

PRESS when you read this I’d like a refund for the soup that exploded all over my order or the soup to be redelivered as you promised.

Updated: The forgotten order is 171671

5 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de PRESS Healthfoods

Respuesta de PRESS Healthfoods

Hi Kate,

Thank you for your feedback, I am so sorry to hear that your Soup has been damaged in transit!

We aim to reply to all emails within 24 hours and are happy to replace any items that have been damaged in transit so you are able to finish your Cleanse in full.

As there is no email or order number linked to this review if you could kindly email hello@press-london.com and I will be more than happy to help you today and get replacements sent out to you as soon as possible.

I look forward to hearing from you.

Kind regards,

Molly
TeamPRESS

Update:

Hi Kate,

I can see that this has now been resolved. Your replacements and extra health goodies are due for delivery tomorrow!

I will keep an eye on the tracking for you, if you can kindly confirm when this has all been received.

Please do reach out to hello@press-london.com if you have any queries and we will be happy to help!

Kind regards,

Molly
TeamPRESS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great juices

Great juices

15 de enero de 2026
Logotipo de PRESS Healthfoods

Respuesta de PRESS Healthfoods

Hey Sarah,

Thank you so much for your wonderful review! We are so pleased to hear you have enjoyed the Juices!

If you ever need any recommendations for future orders, please do let us know as we are more than happy to help!

Kind regards,
Georgina
TeamPRESS

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Clearly not fresh

I have been a regular customer but very unimpressed with my last order where the juices tasted old and not fresh made at all - I reached out to let them know in the hope it won’t happen again but very upset it seems like I have just spend a lot of money and couldn’t even complete the cleanse as by day three they were just too disgusting to drink -

I did order my last ones in December and they were great and I do regularly get the celery drinks so hope this was a once off

But has put me off ordering again as I don’t want to spend that money and not be able to use the drinks

13 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de PRESS Healthfoods

Respuesta de PRESS Healthfoods

Hello,

Thank you for reaching out and leaving your feedback!

I am really sorry to hear that you were not impressed with your last PRESS order!

All our Juices are made Fresh and will arrive with Icepacks in the box, to keep the Juices fresh and cold on arrival. The Cleanses are usually a favourite for many due to the variety of Juices included.

As your email is not linked to this review if you can kindly reach out to hello@press-london.com and we will be happy to help and look into this for you.

Kind regards,

Molly
TeamPRESS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent experience

Excellent experience. I’ve used Press a few times and I love it!

11 de enero de 2026
Logotipo de PRESS Healthfoods

Respuesta de PRESS Healthfoods

Hey Alex!

Thank you so much for leaving your 5* review today!

We are so pleased to hear that you had an excellent experience with PRESS and you are enjoying your Cleanse!

If you ever need any recommendations please do reach out at hello@press-london.com where we will be happy to help!

Kind regards,

Molly
TeamPRESS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Recently ordered some bits like the new…

Recently ordered some bits like the new meals and they were really good, really liked the chicken and chickpea meal. Ginger shots are great too. Georgina h in customer service was super helpful too. Thanks!

9 de enero de 2026
Logotipo de PRESS Healthfoods

Respuesta de PRESS Healthfoods

Hey Miles,

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review!

We are so pleased to hear that you enjoyed everything, and that Georgina's service was top notch, we will certainly pass on the kind words!

Let us know if you ever need further assistance, we would be more than happy to help!

Kind regards,
Ami
TeamPRESS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I enjoyed my 48 hour cleanse and feel…

I enjoyed my 48 hour cleanse and feel good about it.

8 de enero de 2026
Logotipo de PRESS Healthfoods

Respuesta de PRESS Healthfoods

Hey,

Thank you so much for taking the time to leave a review!

We are so pleased to hear that you enjoyed the Cleanse and that you're feeling good post Cleanse, let us know if you'd ever like any recommendations for future purchases, we'd be more than happy to help!

Kind regards,
Georgina
TeamPRESS

Valorada con 1 estrellas sobre 5

the company itself was fine

the company itself was fine, however the drinks do not taste nice at all and for the price i’d like to be able to enjoy this experience, instead of wasting my money on something i struggle to drink

7 de enero de 2026
Logotipo de PRESS Healthfoods

Respuesta de PRESS Healthfoods

Hi Maryjane,

Thank you for your feedback! I am really sorry to hear that you did not get along with the Signature 3 Day Juice Cleanse as this is a favourite for so many!

I understand that taste preferences vary from each customer but if you ever need any recommendations or want to amend your orders in the future please do reach out to hello@press-london.com where we will be happy to help!

Kind regards,

Molly
TeamPRESS

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Delievered to wrong address after I…

Delievered to wrong address after I changed it and were unhelpful.

8 de enero de 2026
Logotipo de PRESS Healthfoods

Respuesta de PRESS Healthfoods

Hi Hannah,

Thank you for your feedback! I am really sorry to hear that your that your order was delivered to the wrong address.

I am sorry to hear that when you contacted the courier they were not helpful. Please always reach out to hello@press-london.com where we are able to contact the courier on your behalf.

If you place any future orders and realise the address is wrong please reach out Monday-Friday from 8-5pm and we will do our best to get this amended for you.

Kind regards,

Molly
TeamPRESS

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Some of the meals are great but some do…

Some of the meals are great but some do not taste so good, I wish I had spent more time swapping them around, same with the drinks. The concept is very good that if you only eat that you loose weight and it does work. I like that some contain chicken

6 de enero de 2026
Logotipo de PRESS Healthfoods

Respuesta de PRESS Healthfoods

Hi Mary,

Thank you for taking the time to leave your feedback!

We appreciate everyones tastes are different and have created a range of meals and juices to choose from in our PRESS Plan! We hope you are able to try more of our meals and juices and eventually find the ones that suit you best!

If you ever need help with the details of our products or any questions, we are always happy to help!

Kind regards,
Ami
Team PRESS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Recently purchased the 3 day signature…

Recently purchased the 3 day signature juice cleanse, was skeptical but really pleased with the results. Lost 5.2lbs in 3 days, the drinks really do fill you up I was surprised how well I coped without eating during the time I was doing the cleanse. I did struggle with the taste of some of the drinks but that was down to personal preference. Will definitely do again!

5 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de PRESS Healthfoods

Respuesta de PRESS Healthfoods

Hi Lucy!

Thank you for sharing your amazing feedback! We are so pleased to hear that you are happy with the results from the 3 Day Signature Juice Cleanse.

If you ever need any recommendations please do reach out to hello@press-london.com where we will be happy to help!

Kind regards,

Molly

TeamPRESS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent Customer Experience

I had a problem with delivery - but you did a great job at fixing it: it was quick, no questions asked, which I was very impressed with. Great loyalty booster ! Thank you

4 de enero de 2026
Logotipo de PRESS Healthfoods

Respuesta de PRESS Healthfoods

Hi Dave,

Thank you so much for leaving your 5* review!

We are so pleased to hear that you received excellent customer service and we were able to help with your PRESS delivery!

Kind regards,

Molly
TeamPRESS

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Positive results but mixed journey

Arrived on time and in chilled boxes. All content were there. No instructions though or a link to what to do. Also what to do after the cleanse. We had the same juice/soup for 3 days which was rather dull. Would have been nice to mix it up. We had 2 green greens each day which were unpleasant. Good value for money but a few changes and I would have been happier. It has worked and I feel great but was thinking about ordering the 5.2 pack but with the lack of support (info) I will try another company. We all want something different out of these cleanses and the product alone isn’t enough to make the experience one I would recommend to others.

2 de enero de 2026
Logotipo de PRESS Healthfoods

Respuesta de PRESS Healthfoods

Hi Linda!

Thank you so much for your sharing your feedback about your recent order!

I am really sorry to hear that you were missing the Advanced Soup Cleanse Guide! The warehouse add this into every parcel so I am really sorry to hear that yours was missed in this instance. We are always more than happy to provide the digital version if you email hello@press-healthfoods.com.

We will be happy to make any amendments to future orders for you if you ever want to switch up the Juices and Soups that you have ordered!

We are pleased to hear that you felt great after the Cleanse, If you do decide to place an order for the 5:2 Plan please do reach out on email and we will be more than happy to help!

Kind regards,

Molly
TeamPRESS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Georgina has been very helpful with my…

Georgina has been very helpful with my queries and responded very quick within minutes after my emails.

6 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de PRESS Healthfoods

Respuesta de PRESS Healthfoods

Hi Ami!

Thank you for leaving such a great review!

We are so pleased to hear that Georgina has been very helpful and has responded to your emails fast!

If you ever need any recommendations or have any queries we will be happy to help!

Kind regards,

Molly
TeamPRESS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great experience!

I couldn’t have asked for better customer service from Georgina H. She was so efficient and professional as well as friendly.
Thank you so much!

4 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de PRESS Healthfoods

Respuesta de PRESS Healthfoods

Hey Lauren!

Thank you for leaving your 5* review! We are so pleased to hear that you had a great experience with PRESS and Georgina provided excellent customer service!

Please do not hesitate to reach out if you ever need recommendations and we will be happy to help!

Kind regards,

Molly
TeamPRESS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great start to the new year with my…

Great start to the new year with my first 2 day juice cleanse. This definitely helped as a reset and gave the gut a rest after over doing it at Xmas. Would recommend.

30 de diciembre de 2025
Logotipo de PRESS Healthfoods

Respuesta de PRESS Healthfoods

Hey Camilla,

Thank you so much for your wonderful review!

We are so happy you loved the Cleanse, please let us know if you ever wish for any recommendations for future Cleanses, we would be more than happy to help!

Kind regards,
Georgina
TeamPRESS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Thank you great experience from…

Thank you great experience from ordering to delivery

30 de diciembre de 2025
Logotipo de PRESS Healthfoods

Respuesta de PRESS Healthfoods

Hey Tania,

Thank you so much for your wonderful review!

We are so pleased to hear you enjoyed the experience!

Have a wonderful weekend!

Kind regards,
Georgina
TeamPRESS

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más