Erg tevreden over de Tanning caps! In vergelijking tot andere merken zit er een hoge dosis Caroteen in, wat bruint als een malle :) Ik heb zelf een hele lichte huid en ben heel snel bruin met deze ca... Ver más
La empresa ha respondido
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Erg tevreden over de Tanning caps! In vergelijking tot andere merken zit er een hoge dosis Caroteen in, wat bruint als een malle :) Ik heb zelf een hele lichte huid en ben heel snel bruin met deze ca... Ver más
La empresa ha respondido
Ik had een bestelling gedaan koop 3 voor 2 en ik was de kortingscode vergeten. Ze konden me niet helpen waardoor ik de bestelling moest laten leveren om hem dan terug te sturen en 7,90 euro te betalen... Ver más
La empresa ha respondido
Ik heb nog lange niet alle producten geprobeerd bij Protein, maar wat ik wel heb geproefd zijn absolute aanraders. Rijk aan eitwitten, laag in suikers. En het allerbelangrijkste, gewoon ook echt lekke... Ver más
La empresa ha respondido
Sinds een maandje begonnen met de shakes van Protein. Alle maaltijden vervangen en in de weekenden een normale maaltijd. Tot nu toe 3kg afgevallen op een eenvoudige wijze. Poeder mengen met magere... Ver más
ONS DOEL IS OM VROUWEN ZICH STERKER TE LATEN VOELEN
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Het nakomen van afspraken. En snelle Levering.

Respuesta de Protein.nl
Tot nu toe alles heel lekker, en vlot geleverd.
1 van de betere die ik al probeerde vooral erg fan van de clear

Respuesta de Protein.nl

Respuesta de Protein.nl
Ik heb de voorbij 3 dagen al een sampl van protein slim geprobeerd en het bevalt mij zeer goed, lekkere smaken vooral aardbei en cappuccino ice coffee. Ik heb een gevuld gevoel wat de bedoeling is. De bestelling en levering was ook zeer vlot.

Respuesta de Protein.nl
Heb een sample pakket besteld. Snelle levering. De slim shake met water gedaan, de mango smaak is erg lekker.
Tevreden met het geleverde. Zal zeker weer bestellen.

Respuesta de Protein.nl
Heel veel gedoe met de verzending van t pakje waar protein niks aan kon doen, lag aan de bezorgservice van dpd. Uiteindelijk zelfs in de problemen met incassobureau. Maar protein heeft dit heel snel en correct opgelost en binnen 3 dagen had ik mijn bestelling opnieuw binnen via een andere bezorgservice. Weet nog niet of de pillen effectief gaan zijn daar ik ze pas 3 dagen slik. Maar compliment voor de service alvast.

Respuesta de Protein.nl
De levering is snel heb niet lang hoeven te wachten op mijn bestelling? Heb eerst 1 pot besteld waarbij ik in 1 week 2 kilo ben afgevallen? Alleen in de ochtend doe ik de poeder in magere yoghurt? Nu heb ik 3 potten besteld in verschillende smaken? Het werkt echt en is super lekker?

Respuesta de Protein.nl
Ik had van een aantal smaakjes de samples besteld. Leuk dat je dat kan doen. Want had ik direct een grote pot besteld dan had ik waarschijnlijk een groot deel moeten wegdoen.
In de ochtend neem ik een shake samen met een stuk fruit. Doorheen de dag let ik ook erg op mijn voeding. Dus door de combinatie van shake+gezonde maaltijden ben ik wel al wat afgevallen.
Nu heb ik drie grote potten besteld met mijn favoriete smaken.

Respuesta de Protein.nl
Helaas door ziekte te laat met het ophalen van het pakketje van myprotein bij het postkantoor.
Nu is bijna het complete gedrag van de bestelling (30€!!) ingenomen door myprotein wat ik niet terug ontvang. Terwijl hun mijn bestelling gewoon verzegeld terug hebben gekregen en dus opnieuw kunnen verkopen. Verzendkosten van terug sturen hebben nooit 30€ gekost en servicekosten ook echt niet, dus pure oplichterij en diefstal!!
Had gemeld dat mijn pinda's er niet bij zaten
En die zijn ondertussen al verstuurd
Topbedrijf
Waar je kunt op rekenen

Respuesta de Protein.nl
Een heel fijn merk. De smaken zijn ontzettend goed en hebben geen bijsmaak! Ik ben ontzettend enthousiast over Protein.nl en kan het dan ook zeker aanraden 💖

Respuesta de Protein.nl
Om uit te proberen had ik de sample box besteld.Binnen 3 dagen heb ik deze ontvangen.(gisteren)
En eerlijk is eerlijk ik was aangenaam verrast.De salted caramel shake en de aardbeien shake vind ik heerlijk.En de crunchy caramel reep wauw echt lekker.
De shakes meng ik met water,vind ikzelf lekkerder( hou niet van melk ☺️).
Met melk zal de shake steviger zijn.
Al met al heb ik de vandaag meteen shakes en maaltijdrepen besteld.
Ze zijn echt smakelijk.
Sinds een maandje begonnen met de shakes van Protein. Alle maaltijden vervangen en in de weekenden een normale maaltijd.
Tot nu toe 3kg afgevallen op een eenvoudige wijze.
Poeder mengen met magere melk en je hebt een lekkere milkshake.
Keuze in smaken is er genoeg, dus voor ieder wat wils.
Het soort die ik besteld heb vind ik een erg lekker, gezond tussendoortje met weinig koolhydraten. Voor mij perfect ivm een koolhydraatintolerantie. De smaken komen heel goed overeen en de dikte + structuur van de shake vind ik ook top. Hiernaast is de verhouding aantal grammen ook qua prijs erg aangenaam in vergelijking met veel andere sites.
Goede procucten, echt heel lekker. Service is ook echt goed!
Correcte snelle levering van een sample pakket. De clear weh tropical was super lekker, net zoals de proteine reep met cookie dough. Helaas is de clear wey uitverkocht. Nu de gewone wey met vanille ijs smaak besteld.
Fijne en lekkere producten. Door de smaak en goede oplosbaarheid fijn in gebruik. De bezorging is snel en de prijs is goed
Nog geen mening, omdat ik mijn bestelling nog steeds niet heb aangekregen:-/ ze zouden deze opnieuw versturen 🤞🏻
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.